Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сметана з підвищеним вмістом жиру, кефір, ряжанка, йогурт фасований (плівка).
Очікувана вартість
876 000,00 UAH
UA-2018-11-23-000063-c 98fcf709abd84710a874baf348789a8b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталья Терещенко

+380623723005 03190254@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Камишівський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190254
Місцезнаходження: 85482, Україна , Донецька обл., місто Селидове, смт Комишівка, вул. Шкільна, буд. 10
Контактна особа: Наталья Терещенко
+380623723005
03190254@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2018 08:40
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2018 19:00
Початок аукціону: 10 грудня 2018 11:03
Очікувана вартість: 876 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26280 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограм
Сметана з підвищеним вмістом жиру.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85482, Україна, Донецька область, м.Селидове, смт. Камишівка, Шкільна, б.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
7000 літр
Кефір.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85482, Україна, Донецька область, м.Селидове, смт. Камишівка, Шкільна, б.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
7000 літр
Ряжанка.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85482, Україна, Донецька область, м.Селидове, смт. Камишівка, Шкільна, б.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
7000 літр
Йогурт фасований (плівка).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85482, Україна, Донецька область, м.Селидове, смт. Камишівка, Шкільна, б.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2018 08:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 08:41
ДКТ кисломолочні продукти.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-23-000063-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 18 грудня 2018 17:14
ОСКАРЖЕННЯ Протоколом №105 від 17 грудня 2018 року
ОСКАРЖЕННЯ

Протоколом №105 від 17 грудня 2018 року засідання тендерного комітету Камишівського психоневрологічного інтернату, учасник ТОВ “Екоіллічпродукт” був дискваліфікований по закупівлі ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні (Сметана з підвищеним вмістом жиру, кефір, ряжанка, йогурт фасований (плівка)., Ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-23-000063-c з причин:
1. Сертифікат відповідності впровадження СУБХП у ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” не підтверджений копіями документів щодо акредитації України ТОВ “НПП Міжнародні стандарти і системи”.
У відповідності до ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник повинен самостійно перевіряти інформацію, яка міститься у відкритих державних реєстрах, а данні про акредитацію міститься в відкритому реєстрі Національного агентства з акредитації України за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov. На даному реєстрі містяться дані про сферу акредитації, в тому числі щодо ТОВ “НПП Міжнародні стандарти і системи”. Згідно п.15.1. тендерної документації сертифікат повинен містити дані про транспортування та зберігання харчової продукції, щодо даних про розповсюдження продукції, такі дані не запитувались в тендерній документації. ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” надав документи у чіткій відповідності до вимог тендерної документації. Згідно ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник не має право вимагати додаткові дані, які не зазначені в тендерній документації. Зазначена причина відхилення тендерної пропозиції є дискримінаційною. Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації № 8О108. СУБХП.045-18 від 07.12.2018 посвідчує, що система управління безпечності харчових продуктів стосовно виробництва, складування, зберігання, транспортування, в тому числі масла вершкового впроваджена в ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ”, як у виробника, а не дистрибьютора (розповсюджувача)
Відсутність акредитації групи F не властиво для виду господарської діяльності ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ”, а саме для виробничої діяльності, в сфері виробництва входить також і розповсюдження виробленої продукції. Отримання акредитації групи F вимагається для тих юридичних та фізичних осіб підприємців, які не є виробниками, а займаються дистрибьютерською діяльністю.
Окрім, того вбачається в діях тендерного комітету зацікавленість укладання договору з конкретним контрагентом, що є порушенням законодавства України, такі дії тендерного комітету можуть розцінюватися як зговір Замовника та Учасника.
2. Стосовно граматичної помилки в назві організації, яка проводила навчання ТОВ “Харківський незалежний центр сертифікації” у офіційному бланку, на якому видавалися свідоцтва про проходження навчання є несуттєвими помилками. У відповідності Розділу №VII тенедерної документації до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника.
Окрім того, ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме ч.4 ст. 28 Замовник має право збільшити термін розгляду тендерної документації до 20 календарних днів для отримання повних даних. Замовник, направивши запит до ТОВ “Харківський незалежний центр сертифікації” не урахував строки отримання запиту ТОВ “Харківський незалежний центр сертифікації” та можливості підготування відповіді на запит.
Тендерний комітет не надав інформацію, щодо підтвердження факту направлення запиту до ТОВ “Харківський незалежний центр сертифікації” та отримання ТОВ “Харківський незалежний центр сертифікації” цього запиту, тому справжність даного твердження не може бути перевірена Учасниками закупівлі.
Вважаємо, що дискваліфікація ТОВ “Екоіллічпродукт” за дискримінаційними вимогами є незаконною, та такою, що порушує Закон України “Про публічні закупівлі”, за що, у відповідності до ст.38 Закону України “Про публічні закупівлі”та діючими нормативно-правовими актами України передбачена відповідальність голови та членів тендерного комітету.
Окрім того, згідно ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме ст.3 цього Закону визначені принципи здійснення публічних закупівель,а саме:

- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
ТОВ "Екоіллічпродукт" вважає, що Замовник порушує такі принципи Закону України "Про публічні закупівлі" як максимальна економія та ефективність, об’єктивна за неупереджена оцінка тендерних пропозицій, це вбачається в тому, що цінова пропозиція за результатами аукціону ТОВ "Екоіллічпродукт" дозволяє економити на закупівлі бюджетні кошти, окрім того не об'єктивно було проведення оцінки тендерних пропозицій.
До того, звертаємо Вашу увагу, що у разі незадоволення скарги ТОВ “Екоіллічпродукт”, підприємство буде змушене оскаржити протокол №105 від 17 грудня 2018 року засідання тендерного комітету Камишівського психоневрологічного інтернату, учасник ТОВ “Екоіллічпродукт” був дискваліфікований по закупівлі ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні (Сметана з підвищеним вмістом жиру, кефір, ряжанка, йогурт фасований (плівка)., Ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-23-000063-c. В Антимонопольному комітеті України, відповідно до вимог чинного законодавства України та звернутися до компетентних органів, в тому числі до Національної поліції та прокуратури для неупередженої правої оцінки діяльності тендерного комітету, та в разі виявлення порушення законодавства притягнення членів тендерного комітету до адміністративної або кримінальної відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2018 12:45
Тендерний комітет Камишівського психоневрологічного інтернат ознайомившись та проаналізувавши дану вимогу з врахуванням всіх принципів повноти, об’єктивності та неупередженості повідомляє учасника торгів ТОВ «Екоіллічпродукт» про наступне:

Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.

1. Відповідно до вимог п.15.1 Додатку 2 Тендерної документації торгів Учасник повинен надати сканований оригінал сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), та довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства.
Інформація, що вказана ТОВ «Екоіллічпродукт» у вимозі (вих.№1 від 18.12.2018) стосовно того, що в сферу виробництва входить також і розповсюдження виробленої продукції не відповідає дійсності. Відповідно до Вимог до органів, що здійснюють аудит та сертифікацію систем менеджменту безпечності харчових продуктів Національного агентства з акредитації України, затвердженого Наказом НААУ№210-Я від 23 травня 2016 року, категорія харчового ланцюга «С. Виробництво харчових продуктів» не охоплює діяльність щодо
«F. Розповсюдження продуктів харчування». Лише категорія «F. Розповсюдження продуктів харчування» охоплює діяльність щодо торгівлі продуктами харчування.
Наданий у складі пропозиції ТОВ «Екоіллічпродукт» сканований оригінал сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг оптової та роздрібної торгівлі продуктами харчування та напоями №СУБХП.045-18 від 7 грудня 2018 року, виданий Товариством з обмеженою відповідальністю «НПП Міжнародні стандарти і системи» (Код ЄДРПОУ 34953219) виданий установою не акредитованою Національним агентством з акредитації Україниу сфері розповсюдження продуктів харчування.

2. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме розділу VII. Інша інформація до формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки, допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів; або технічних помилок);
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
Надане у складі пропозиції свідоцтво про проходження навчання в ТОВ «Харківський незалежний центр сертифікації» не могло бути підготовлене безпосередньо Учасником, а тому не може бути формально (нессутєвою) помилкою відповідно до вимог тендерної документаціїта Закону.

У зв’язку з наявністю зазначених вище порушень, пропозиція ТОВ «Екоіллічпродукт» не відповідає вимогам тендерної документації, та згідно норм статті 30 Закону Замовник зобов’язан відхилити таку пропозицію.

Додатково повідомляємо, що відповідно до вимог ч.3 ст.30 Закону у разі якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий Учасник може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію. ТОВ «Екоіллічпродукт» своє звернення вих.№1 від 18.12.2018 року вважає оскарженням та у тексті звернення вимагає задовольнити скаргу в супереч норм Закону, який не передбачає такої можливості. Закон передбачає лише єдиний можливий варіант відповіді Замовника на таку вимогу Учасника щодо запиту додаткової інформації стосовно відхилення – це надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. Комітет повідомляє, що не зважаючи на спроби Учасника ввести Замовника в оману та вимоги Учасника до Замовника порушити Закон, тендерний комітет буде діяти лише на підставі та в межах норм діючого законодавства України.

Бажання ТОВ «Екоіллічпродукт» впливати на результати торгів поза межами порядку передбаченого Законом України «Про публічні закупівлі» вважаємо тиском на Замовника з метою незаконного отримання преференції перед іншими Учасниками конкурентної процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-11-23-000063-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 20 грудня 2018 13:34
Оскарження протоколу № 108 від 17.12.18
ОСКАРЖЕННЯ

10 грудня 2018 року відбувся аукціон по процедурі відкриті торги, Замовником яких є Камишівський психоневрологічний інтернат, предмет закупівлі - ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні, ідентифікатор — UA-2018-11-23-000063-c.
Протоколом засіданням тендерного комітету Камишівського психоневрологічного інтернату №108 від 17 грудня 2018 року було визнано переможцем ТОВ “Укрпродукт”.
Тендерний комітет не прийняв до уваги, що ТОВ “Укрпродукт” не надав документи, які відповідають вимогам п.15.1 тендерної документації, а саме сканований оригінал документу про результати останнього наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечності харчових продуктів. Натомість, ТОВ “Укрпродукт” надав Звіт за результатами проведення спеціального аудиту з розширення сертифікації системи управління безпечностю харчових продуктів та введення нової потужності. В підставах для проведення аудиту зазначено тільки розширення сфери сертифікату відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів та введення нової потужності. Також ТОВ “Укрпродукт” не надав пояснень, що спеціальний аудит за сертифікованою системою управління безпечності харчових продуктів є тотожним до наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечності харчових продуктів.
Згідно вимог п.13. 1 тендерної документації вимагалося надання завірених Учасником копії документів про виконання Законів та Нормативних актів України з охорони праці, а саме: копію/ї наказу/ів про призначення відповідальної/них особи/іб за стан охорони праці на підприємстві та копію/ї діючого документу, виданого уповноваженим органом, що підтверджує проходження відповідальною особою навчання з питань охорони праці. ТОВ “Укрпродукт” надав дані, згідно яких за охорону праці відповідає директор ТОВ “Укпродукт” Абальмаз І.В.. Згідно зі ст. 15 Закону «Про охорону праці», служба охорони праці створюється на підприємстві, в установі, організації з кількістю працівників 50 і більше осіб. Якщо на підприємстві менше 50 працівників, функції служби охорони праці можуть виконувати за сумісництвом особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працівників менше 20 для виконання функцій служби охорони праці можуть на договірних засадах залучатися сторонні спеціалісти, які мають належну підготовку. Внутрішнє сумісництво (заняття двох посад на одному підприємстві, одна з яких — інженер з охорони праці) оформлюється шляхом укладання окремих трудових договорів. Розпорядження інженера з охорони праці може скасувати лише роботодавець. ТОВ “Укрпродукт” не надав кількість працюючих осіб, тому визначити чи є правомірним призначення відповідального за охорону праці директора ТОВ “Укрпродукт” Абальмаз В.І.. Невиконання вимог з охорони праці може привести до негативних наслідків та вплинути на виконання умов договору. Також директор ТОВ “Укрпродукт” Абальмаз В.І. не надав трудовий договір, згідно якого він виконує обов’язки відповідального з охорони праці.
Згідно розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1. тендерної документації на електронні торги Учасник повинен надати документи в електронному вигляді.
Учасник, в порядку передбаченому для процедури електронних закупівель, забезпечує наявність документів, передбачених цією документацією, а саме інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, встановлених у Додатку 3. У разі недотримання даної вимоги, Замовник має право дискваліфікувати пропозицію Учасника. ТОВ “Укрпродукт” не виконав вимоги Додатку№3 тендерної документації, а саме не надав кількісні характеристики предмету закупівлі згідно встановленого зразка, що є значним порушенням вимог тендерної документації.
ТОВ “Екоіллічпродукт” звертає увагу Замовника на те, що ТОВ “Укрпродукт” надав дані про автотранспорт, у кількості 2 автомобілів, які також будуть перевозити не тільки молочну продукцію, але і інші види товару, в тому числі і м’ясні вироби та м’ясо, заборонено згідно санітарно-гігієнічних норм.
Договір оренди транспортного засобу, укладений між ТОВ “Укрпродукт” та представником власника за довіреністю гр. Печерських О.М., нею же підписаний лист про намір подовження строку дії договору оренди транспортного засобу на 2019 рік. Однак, до даного листа та Договору не надана копія довіреності, яка надає повноваження гр. Печерських О.М. продовжувати строк дії договору та вести листування від імені Довірителя гр. Яцук О.В.. Тобто, за умови відсутності повноважень у гр. Печерських О.М. даний лист буде вважатися недійсним, а також може привести до не продовження строку дії Договору оренди транспортного засобу, що суттєво вплине на можливість виконання умов договору.
ТОВ “Екоіллічпродукт” також звертає увагу на те, що основним критерієм вибору переможця є ціна. ТОВ “Екоіллічпродукт” запропонував ціну, яка значно менше ніж ТОВ “Укрпродукт”. Різниця між цінами становить 104 000, 00 гривень. Тобто Замовник, обравши переможцем ТОВ “Укрпродукт” порушив ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме ст.3 цього Закону, в якій визначені принципи здійснення публічних закупівель, а саме пункт: максимальна економія та ефективність бюджетних коштів.
У зв’язку з вищевикладеним, звертаємось з оскарженням на рішення тендерного комітету, який оголосив переможцем ТОВ “Укрпродукт”, який не надав усі документи, які підтверджували виконання вимог тендерної документації.
ТОВ “Екоіллічпродукт” залишає за собою право звернутися до компетентних органів для в тому числі до Національної поліції та прокуратури для неупередженої правої оцінки діяльності тендерного комітету

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2018 12:47
Тендерний комітет Камишівського психоневрологічного інтернат ознайомившись та проаналізувавши дану вимогу з врахуванням всіх принципів повноти, об’єктивності та неупередженості повідомляє учасника торгів ТОВ «Екоіллічпродукт» про наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий Учасник може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а Замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається Замовником у зазначеному випадку саме Учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Відповідно до норм статті 28 Закону, Замовник та Учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
18.12.2018 року ТОВ «Екоіллічпродукт» звернулось з листом вих.№1 від 18.12.2018 року щодо відхилення власної пропозиції, на що окремо Замовником була надана відповідь відповідно до норм Закону.
Звернення ТОВ «Екоіллічпродукт» вих.№6 від 20.12.2018 стосується рішення Замовника про визнання переможця торгів. Звернення ТОВ «Екоіллічпродукт» на адресу Замовника вих.№6 від 20.12.2018 року, відповідно до тексту в ньому, Учасник вважає «Оскарженням» та у тексті «Оскарження» вимагає задовольнити скаргу в супереч норм Закону, який відповідно до вимог статті 18 передбачає порядок подання скарги на рішення Замовника суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України. Закон не передбачає можливості оскарження рішення Замовника у інший ніж передбачений Законом спосіб. Закон також не надає права Замовнику розгляду скарги Учасника на власні рішення. Тендерний комітет повідомляє, що не зважаючи на спроби Учасника ввести Замовника в оману та вимоги Учасника до Замовника порушити Закон України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет буде діяти лише на підставі та в межах норм діючого законодавства України.

Документи подані скаржником

Документи

22 грудня 2018 12:45
кисломолочка 1.pdf

Документи подані скаржником

Документи

22 грудня 2018 12:47
кисломолочка 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2018 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт" 788 950,00
UAH з ПДВ
730 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Алєксєєва Інеса Анатоліївна 863 100,00
UAH з ПДВ
733 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укрпродукт" 834 000,00
UAH з ПДВ
834 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2018 15:43
Електронний підпис
08 грудня 2018 13:38
Електронний підпис
08 грудня 2018 13:34
Проект договору.pdf
08 грудня 2018 13:34
Підписаний_G1218-6076-GL_tender.pdf
08 грудня 2018 13:34
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
08 грудня 2018 13:34
15.1 №СУБХП045.PDF
08 грудня 2018 13:34
15.1 Атестат СИСТЕМИ.pdf
08 грудня 2018 13:34
15.1. 8О108.СУБХП.045-18.PDF
08 грудня 2018 13:34
13.1.3 Охорона праці.pdf
08 грудня 2018 13:34
12.1.4 Гарантійний лист .pdf
08 грудня 2018 13:34
Погодження 2019.pdf
08 грудня 2018 13:34
Лист-роз'яснення.pdf
08 грудня 2018 13:34
7. Наказ № 3 від 22.06.2010.pdf
08 грудня 2018 13:34
7. Наказ № 2 від 02.01.2018 р.pdf
08 грудня 2018 13:34
3. Свідоцтво ПДВ(копія).pdf
08 грудня 2018 13:34
2.1.Статут оригінал.pdf

Публічні документи

07 грудня 2018 19:14
Справка.pdf
07 грудня 2018 19:14
Приказ.pdf
07 грудня 2018 19:14
Паспорт.pdf
07 грудня 2018 19:14
Медкнижка.pdf
07 грудня 2018 19:14
ИНН.pdf
07 грудня 2018 19:14
Изотерма.pdf
07 грудня 2018 19:14
Договор склад2.pdf
07 грудня 2018 19:14
Договор дезинфекции.pdf
07 грудня 2018 19:14
Вытяг.pdf
07 грудня 2018 19:14
Вытяг ЕДРПОУ.pdf
07 грудня 2018 19:14
Выписка.pdf
07 грудня 2018 19:14
Санобработка 30.11.18.pdf
07 грудня 2018 19:14
Камыш сметана.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Екоіллічпродукт"

ФОП Алєксєєва Інеса Анатоліївна

ТОВ "Укрпродукт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Екоіллічпродукт"
#37121709
Відхилено 730 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 08:38
ФОП Алєксєєва Інеса Анатоліївна
#3236602847
Відхилено 733 440,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 08:49
ТОВ "Укрпродукт"
#25326688
Переможець 834 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 08:53

Документи

17 грудня 2018 08:38
Електронний підпис

Документи

17 грудня 2018 08:49
Електронний підпис
17 грудня 2018 08:48
Алєксєєв І.А..pdf

Документи

17 грудня 2018 08:53
Електронний підпис
17 грудня 2018 08:51
Сметана Укрпродукт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2018 08:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укрпродукт"
#25326688
834 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2018 08:53
Електронний підпис
17 грудня 2018 08:51
Сметана Укрпродукт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 12:43
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 12:42
Додаткова угода сметана.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 12:35
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 10:05
Додаткова угода сметана з підвищеним вмістом жиру, кефір, ряженка.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 09:59
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2019 12:20
молочка.pdf зміни до договору
04 січня 2019 12:20
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:54
кисломолочка.pdf укладений
02 січня 2019 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: СЗ/19-1
Договір:
Номер додаткової угоди: СЗ/19-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: СЗ/19-1
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Ціна становить 544397,94.
Номер договору про закупівлю: СЗ/19-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 544 397,94
UAH (в тому числі ПДВ 90 732,99 UAH)