Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) «Ремонтно-реставраційні роботи – ремонт (реставраційний) будівлі Державного вищого навчального закладу «Чернівецький транспортний коледж» вул. 28 Червня, 73, м. Чернівці, Чернівецька область».
Очікувана вартість
4 950 946,00 UAH
UA-2018-11-22-003285-c 66602e0a26484cbbb8b2b3435e63afd8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником, відповідно до покладених на нього обов’язків двічі було оголошено закупівлю робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) «Ремонтно-реставраційні роботи – ремонт (реставраційний) будівлі Державного вищого навчального закладу «Чернівецький транспортний коледж» вул. 28 Червня, 73, м. Чернівці, Чернівецька область» (перша спроба - оголошення в ЦБД: UA-2018-09-05-002297-a ● 581313cb3cfe4d5d965fd7c30046baaf; друга спроба - оголошення в ЦБД: UA-2018-11-02-000492-b ● 584a7329e0c54facbfcb599bf9e3caf6), але щоразу тендер відмінявся у зв’язку з тим, що до участі було подано менше двох тендерних пропозицій.
Враховуючи, що Товариством з обмеженою відповідальністю фірма "Граніт" було подано тендерну пропозицію при оголошенні процедури закупівлі по даному об’єкту, беручи до уваги наявність в переліку видів робіт (додаток до ліцензії на право займатися відповідною господарською діяльністю) пункт «виконання ремонтних, реставраційних робіт на об’єктах культурної спадщини», які вимагалися Замовником, а також зважаючи на те, що у зв’язку із відміною торгів втрачено значний період часу на виконання робіт по об’єкту виникла необхідність у невідкладному проведенні процедури закупівлі.
З метою дотримання вимог чинного законодавства, виконання річного плану закупівель на 2018 рік, а також з метою забезпечення виконання робіт по даному об’єкту враховуючи обмежені терміни виконання робіт та нагальну потребу. Вважаємо за доцільне та необхідне здійснити закупівлю по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи – ремонт (реставраційний) будівлі Державного вищого навчального закладу «Чернівецький транспортний коледж» вул. 28 Червня, 73, м. Чернівці, Чернівецька область» шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ фірма «Граніт», відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2018 18:28
Оскарження наміру укласти договір: 03 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) «Ремонтно-реставраційні роботи – ремонт (реставраційний) будівлі Державного вищого навчального закладу «Чернівецький транспортний коледж» вул. 28 Червня, 73, м. Чернівці, Чернівецька область».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. 28 Червня, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

22 листопада 2018 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "ГРАНІТ"
#21413315
Переможець 4 808 687,33
UAH
22 листопада 2018 18:28

Документи

22 листопада 2018 18:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2018 18:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "ГРАНІТ"
#21413315
4 808 687,33
UAH
Документи

Документи

22 листопада 2018 18:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 11:04
Транспортний Дод.угода №3.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 11:01
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2019 12:09
Транспортний коледж Дод.угода №2.pdf зміни до договору
05 квітня 2019 12:06
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 14:32
Транспортний дод.угода.pdf зміни до договору
23 січня 2019 14:30
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 13:32
Дод.угода1 Транспорт. коледж.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:31
Електронний підпис укладений
05 грудня 2018 16:37
договор №55 транспортний коледж.pdf укладений
05 грудня 2018 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. Відповідно до фактичного виконання робіт пункт 3.1 Договору доповнити п.п. 3.1.1. наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 1 400,08108 тис. грн. (один мільйон чотириста тисяч вісімдесят одна гривня вісім копійок) (без ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету». Термін дії договору продовжено до 31.12.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 3 408,60625 тис. грн. (три мільйони чотириста вісім тисяч шістсот шість гривень двадцять п’ять копійок) (без ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Пункт 4.2. Договору доповнити п.п 4.2.1 наступного змісту: «Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником». Розділ 4 Договору доповнити пунктом 4.4. наступного змісту: «Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування, та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби». Пункт 7.5 Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнено п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 3 408,60625 тис. грн. (три мільйони чотириста вісім тисяч шістсот шість гривень двадцять п’ять копійок) (в т.ч. ПДВ 568,10104 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Підрядника (п.7.5). Пункт 12.1. Договору викладено в редакції: «Підрядник стверджує, що має статус платника податків на загальних підставах. Замовник є неприбутковою організацією». Додаткова угода №2 втратила чинність.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 808 687,33
UAH