Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інше; (45210000-2 Будівництво будівель) «Реконструкція будівель Чернівецького обласного перинатального центру, структурного підрозділу Чернівецької обласної клінічної лікарні в м. Чернівці»
Очікувана вартість
44 241 449,00 UAH
UA-2018-11-22-003272-c 6e9694cbdc954ea2a3e7d1d7c7f6a550
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2018 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2018 23:00
Початок аукціону: 10 грудня 2018 12:33
Очікувана вартість: 44 241 449,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 221207 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інше; (45210000-2 Будівництво будівель) «Реконструкція будівель Чернівецького обласного перинатального центру, структурного підрозділу Чернівецької обласної клінічної лікарні в м. Чернівці»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58001, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Буковинська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2018 18:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 17:59
r_43_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
22 листопада 2018 17:59
Проект договору Перинатальний.doc
22 листопада 2018 17:59
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
22 листопада 2018 17:59
ТД Перинатальний.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2018 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів" 42 908 441,00
UAH з ПДВ
42 908 441,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Трейдербуд 43 548 142,00
UAH з ПДВ
43 548 142,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2018 18:26
Електронний підпис
12 грудня 2018 18:21
Довідка ОДПІ.pdf
12 грудня 2018 18:21
Довідка УМВС.pdf
12 грудня 2018 18:21
Довідка ГТУЮ.pdf
12 грудня 2018 18:21
Довіда ЄДР.pdf
07 грудня 2018 10:45
Електронний підпис
07 грудня 2018 10:39
43_Договірна ціна.pdf
07 грудня 2018 10:39
28_Календарний графік.pdf
07 грудня 2018 10:39
15_Заява-згода.pdf
07 грудня 2018 10:39
13_Проект Договору.pdf
07 грудня 2018 10:39
10_Статут.pdf
07 грудня 2018 10:39
5_Лист - відгук.pdf
07 грудня 2018 10:39
4_Наявність досвіду.pdf
07 грудня 2018 10:39
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 грудня 2018 13:03
Технічна частина.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Промбудсервіс-Косів"

ТОВ Трейдербуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
Переможець 42 908 441,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 17:40

Документи

10 грудня 2018 17:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2018 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
42 908 441,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2018 17:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 10:45
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 11:01
Дод.угода №3 Перинатальний.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 11:31
Дод.угода №2 Перинатальний.pdf зміни до договору
12 березня 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 16:07
Перинатальний Дод.угода №1.pdf зміни до договору
28 січня 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:15
Перинатальний Дод.угода №3.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:12
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2019 14:46
Перинатальний Дод.угода и№2.pdf зміни до договору
11 квітня 2019 14:45
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2019 12:06
Перинатальний Дод.угода №1.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 12:05
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 15:31
Дод угода перинат.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:30
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 10:39
Договір №75 перинатальний центр.pdf укладений
22 грудня 2018 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. Збільшення обсягу фінансування на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 26 863,720 тис. грн. (двадцять шість мільйонів вісімсот шістдесят три тисячі сімсот двадцять гривень) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Генпідрядника (п.7.5). Термін дії договору продовжено до 31.12.2020. Внесено зміни в банківські реквізити Генпідрядника.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання п.п. 3.1.1 Договору викласти в редакції наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 26 490,34544 тис. грн. (двадцять шість мільйонів чотириста дев’яносто тисяч триста сорок п’ять гривень сорок чотири копійки) (в т.ч. ПДВ 4 455,40791 тис.грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією».
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнено п.п. 3.1.2 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 16 418,09556 тис. грн. (шістнадцять мільйонів чотириста вісімнадцять тисяч дев’яносто п’ять гривень п’ятдесят шість копійок ) (в т.ч. ПДВ 2 736,34926 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Внесено зміни в банківські реквізити Замовника та Генпідрядника.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в банківські реквізити Замовника у звязку з виділенням коштів відповідно до рішення сесії Чернівецької обласної ради від 25.02.2020 року №26-37/20 «Про внесення змін до обласного бюджету Чернівецької області на 2020 рік».
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання робіт пункт 3.1 Договору викласти в редакції наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 42 071,61393 тис. грн. (сорок два мільйони сімдесят одна тисяча шістсот тринадцять гривень дев’яносто три копійки) (в т.ч. ПДВ 7 052,28617 тис.грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти державного та місцевого бюджетів. Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 26 490,34544 тис. грн. (двадцять шість мільйонів чотириста дев’яносто тисяч триста сорок п’ять гривень сорок чотири копійки) (в т.ч. ПДВ 4 455,40791 тис.грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету. Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 15 581,26849 грн. (п'ятнадцять мільйонів п’ятсот вісімдесят одна тисяча двісті шістдесят вісім гривень сорок дев’ять копійок) (в т.ч. ПДВ 2 596,87826 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Термін дії Договору до 05.04.2020 року
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 42 071 613,93
UAH (в тому числі ПДВ 7 011 935,65 UAH)