ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інше; (45210000-2 Будівництво будівель) «Реконструкція будівель Чернівецького обласного перинатального центру, структурного підрозділу Чернівецької обласної клінічної лікарні в м. Чернівці»
Очікувана вартість
44 241 449,00 UAH
UA-2018-11-22-003272-c 6e9694cbdc954ea2a3e7d1d7c7f6a550
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження замовника: 58013, Україна, Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа замовника: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2018 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2018 23:00
Початок аукціону: 10 грудня 2018 12:33
Очікувана вартість: 44 241 449,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 221 207,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інше; (45210000-2 Будівництво будівель) «Реконструкція будівель Чернівецького обласного перинатального центру, структурного підрозділу Чернівецької обласної клінічної лікарні в м. Чернівці»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58001, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Буковинська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 листопада 2018 18:00
Електронний цифровий підпис
22 листопада 2018 17:59
r_43_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
22 листопада 2018 17:59
Проект договору Перинатальний.doc
22 листопада 2018 17:59
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
22 листопада 2018 17:59
ТД Перинатальний.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2018 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів" 42 908 441,00
UAH з ПДВ
42 908 441,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Трейдербуд 43 548 142,00
UAH з ПДВ
43 548 142,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2018 18:26
sign.p7s
12 грудня 2018 18:21
Довідка ОДПІ.pdf
12 грудня 2018 18:21
Довідка УМВС.pdf
12 грудня 2018 18:21
Довідка ГТУЮ.pdf
12 грудня 2018 18:21
Довіда ЄДР.pdf
07 грудня 2018 10:45
sign.p7s
07 грудня 2018 10:39
43_Договірна ціна.pdf
07 грудня 2018 10:39
28_Календарний графік.pdf
07 грудня 2018 10:39
15_Заява-згода.pdf
07 грудня 2018 10:39
13_Проект Договору.pdf
07 грудня 2018 10:39
10_Статут.pdf
07 грудня 2018 10:39
5_Лист - відгук.pdf
07 грудня 2018 10:39
4_Наявність досвіду.pdf
07 грудня 2018 10:39
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 грудня 2018 13:03
Технічна частина.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
Переможець 42 908 441,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 17:40

Документи

10 грудня 2018 17:40
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2018 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
42 908 441,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2018 17:40
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 грудня 2018 10:39
Договір №75 перинатальний центр.pdf укладений
22 грудня 2018 10:38
sign.p7s зміни до договору
11 квітня 2019 14:46
Перинатальний Дод.угода и№2.pdf зміни до договору
11 квітня 2019 14:45
sign.p7s зміни до договору
10 квітня 2019 12:06
Перинатальний Дод.угода №1.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 12:05
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2018 15:31
Дод угода перинат.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. Збільшення обсягу фінансування на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 26 863,720 тис. грн. (двадцять шість мільйонів вісімсот шістдесят три тисячі сімсот двадцять гривень) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Генпідрядника (п.7.5). Термін дії договору продовжено до 31.12.2020. Внесено зміни в банківські реквізити Генпідрядника.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку