Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання картриджів
Очікувана вартість
370 000,00 UAH
UA-2018-11-22-002770-c 83eea96f9a444942917c4ae1a2e55af8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дука Микола

+380442350071 M.Duka@ukrstat.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба статистики України
Код ЄДРПОУ: 37507880
Вебсайт: http://www.ukrstat.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Шота Руставелі, 3, м. Київ
Контактна особа: Дука Микола
+380442350071
M.Duka@ukrstat.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2018 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2018 17:45
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2018 17:45
Початок аукціону: 10 грудня 2018 11:52
Очікувана вартість: 370 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з питань щодо технічних вимог: Пузанова Олена Олександрівна – директор департаменту інформаційних технологій телефон: (044) 289-67-40, телефакс: (044) 235-37-39 e-mail: E.Puzanova@ukrstat.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
123 шт
Придбання картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська обл., Київ, Шота Руставелі, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2018 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 12:44
Перелік змін до ТД_27_11_2018.docx
27 листопада 2018 12:44
Зміни_ТД_картриджі_27_11_2018.docx
27 листопада 2018 12:44
Тендерна документація_картриджі_27_11_2018_НОВА_РЕДАКЦІЯ.docx
27 листопада 2018 12:44
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_27_11_2018_НОВА_РЕДАКЦІЯ.docx
27 листопада 2018 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 12:44
Перелік змін до ТД_27_11_2018.docx
27 листопада 2018 12:44
Зміни_ТД_картриджі_27_11_2018.docx
27 листопада 2018 12:44
Тендерна документація_картриджі_27_11_2018_НОВА_РЕДАКЦІЯ.docx
22 листопада 2018 16:25
Тендерна документація_картриджі_22_11_2018.docx
27 листопада 2018 12:44
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_27_11_2018_НОВА_РЕДАКЦІЯ.docx
22 листопада 2018 16:25
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_22_11_2018.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-22-002770-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 22 листопада 2018 17:00
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику Вам не здається, що для оригінальних картриджів у Вас занадто малий бюджет Закупівлі???

https://brain.com.ua/Kartridjh_HP_LJ_M712dn_M712xh_14X_CF214X-p102820.html?gclid=Cj0KCQiAxNnfBRDwARIsAJlH29Dy8LYnHaFVBe7DVvL6OPvUWtr2YPL65HEtGLG-7Gqb0P-doC8bWqIaAj9hEALw_wcB

7525*23=173025грн.

https://rozetka.com.ua/hp_80x_black/p225294/?gclid=Cj0KCQiAxNnfBRDwARIsAJlH29CRWGzdiM-T-FFE8WEhgCgq2eztURlB5VGGmc1wZRmtxsJl4tJTpDMaAkCTEALw_wcB

5770*93= 536610 грн.

І того маємо вартість тільки двох позицій з дев'яти становить 709635 грн., що набагато перевищує бюджет Вашої закупівлі, поясніть будь-ласка якими ціновими критеріями Ви керувались вказуючи такий бюджет закупівлі???
І поясніть будь-ласка як за таку суму можна поставити таку кількість картриджів , дайте аргументовану відповідь (бажано с посиланням на авторитетних інтернет магазинів, або офіційних дистрибюторів.)
Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме або зменшіть кількість необхідних картриджів, або приймайте до розгляду не оригінальні картриджі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2018 12:41
Доводимо, до Вашого відома, що встановлення тієї чи іншої очікуваної вартості не є дискримінаційною вимогою та не порушує жодну норму Закону України «Про публічні закупівлі».
Держстат є державною установою, діяльність якого здійснюється за рахунок коштів державного бюджету та зобов’язаний дбати про ефективне та результативне використання бюджетних коштів.
Замовник має виробничу потребу у закупівлі визначеного переліку необхідних товарів, проте сума коштів, що виділяється з Державного бюджету України для цієї потреби є вкрай обмеженою. Замовник не може задовільнити ваше прохання про збільшення бюджетного фінансування чи зменшення обсягу товару, що закуповується, та повинен дотримуватися вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо максимальної економії та ефективності.

Стосовно приймання до розгляду пропозицій з постачання неоригінальних картриджів.
У Додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Придбання картриджів) до Тендерної документації зазначено про можливість надання неоригінальних (еквівалентних) витратних матеріалів за умови дотримання обов’язкових вимог до Товару, зазначених у п. 2 цього додатку.
Номер вимоги: UA-2018-11-22-002770-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 22 листопада 2018 17:02
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, хочемо повідомити Вас, що Законодавством встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю, серед яких немає листів авторизації від виробника або від представника товаровиробника в Україні. Необхідність надання листів авторизації від представника товаровиробника в Україні ставить нас в залежність від третьої особи (представника виробника в Україні) та являється дискримінаційною. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Замовник встановлює заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в Україні, а також обмежує коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тому, можливість здійснення нами підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією. Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – недискримінація учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують
вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
ч.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Тому якщо відсутні документи , що не передбачені законодавством для учасників, у складі пропозиції не можуть бути підставою для її відхилення Замовником.

Просимо внести зміни до тендерної документації!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2018 12:42
Буде внесено зміни до тендерної документації, а саме п.6 Таблиці 3 Додатку 3 "Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, та інші вимоги замовника" буде викладено в наступній редакції:
Інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, а саме:
- при наданні учасником пропозиції щодо еквівалентних витратних матеріалів учасник повинен надати лист (у довільній формі) від виробника/ів або їх офіційного/их представництва/в (або офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора) друкуючих пристроїв на території України про сумісність запропонованих еквівалентних витратних матеріалів з друкувальною технікою згідно з технічною специфікацією;
- опис запропонованих товарів (надати у довільній формі відповідно до позицій технічної специфікації);
- інші документи на розсуд учасника торгів (учасник може надавати інші документи на свій власний розсуд).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2018 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЕКСАНДРЕНКО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ 368 388,00
UAH з ПДВ
368 388,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" 369 723,36
UAH з ПДВ
369 723,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2018 19:51
Довідка.pdf
18 грудня 2018 19:51
Довідка з МВС.pdf
18 грудня 2018 19:51
Довідка з ДПІ.pdf
07 грудня 2018 17:42
Електронний підпис
07 грудня 2018 17:41
Технічні документи.pdf
07 грудня 2018 17:41
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 грудня 2018 16:09
Електронний підпис
07 грудня 2018 16:04
5_Довідка аналог дог.pdf
07 грудня 2018 16:04
4_ПерсоналПринт.pdf
07 грудня 2018 16:04
2_Опис товарів ПЕ.pdf
07 грудня 2018 16:04
13_Проект договору.pdf
07 грудня 2018 16:04
12080-1 Принт Експерт p7s.rar
07 грудня 2018 16:04
12_Довідка ст 17.pdf
07 грудня 2018 16:04
11_Довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЕКСАНДРЕНКО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЕКСАНДРЕНКО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2774806732
Переможець 368 388,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 14:57

Документи

13 грудня 2018 14:56
Електронний підпис
13 грудня 2018 14:55
Протокол_98.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЕКСАНДРЕНКО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2774806732
368 388,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2018 14:56
Електронний підпис
13 грудня 2018 14:55
Протокол_98.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 10:33
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 09:05
Договір 126.pdf укладений
26 грудня 2018 09:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2018 — 28 грудня 2018
Сума оплати за договором: 368 388,00
UAH з ПДВ