Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-11-22-002081-b 4bec7d709c4146bfabeff89719d97872
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сварич Світлана Михайлівна

380445154569 school02097@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа мистецтв Деснянського району міста Києва імені Миколи Дмитровича Леонтовича
Код ЄДРПОУ: 01489374
Вебсайт: http://mistectvo.org.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 43-А
Контактна особа: Сварич Світлана Михайлівна
380445154569
school02097@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2018 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2018 18:00
Початок аукціону: 10 грудня 2018 15:49
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації згідно технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, місто Київ, Київ, М. Закревського 43-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2018 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 16:26
Технічні вимоги.docx
27 листопада 2018 16:25
ТД пожежна сигналізація (нова редакція 2).doc
27 листопада 2018 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 16:26
Технічні вимоги.docx
22 листопада 2018 17:34
Том 1-1.pdf
27 листопада 2018 16:25
ТД пожежна сигналізація (нова редакція 2).doc
27 листопада 2018 09:41
ТД пожежна сигналізація (нова редакція 1).doc
23 листопада 2018 15:33
ТД пожежна сигналізація (нова редакція).doc
22 листопада 2018 17:40
ТД пожежна сигналізація Школа мистецтв ім. М.Д. Леонтовича.doc
22 листопада 2018 17:33
ТД пожежна сигналізація Школа мистецтв ім. М.Д. Леонтовича.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 22 листопада 2018 17:26
Дата відповіді: 22 листопада 2018 17:36
Доброго вечора! Завантажте будь-ласка тендерну документацію. Дякую
Відповідь: Добрий вечір. Тендерна документація завантажена.
Уточнення
Дата подання: 26 листопада 2018 19:00
Дата відповіді: 27 листопада 2018 09:44
У Вас зазначено: 2.Копія ліцензії на право виконання робіт цілодобового спостереження. Але дана вимога сформована на основі старого законодавства, оскільки зараз таку ліцензію не видают. Зараз діє електронне ліцензування і даний вид робіт звучить, як Спостерігання за системами протипожежного захисту. Тому просимо не дискримінувати учасників, і до вже існуючої прпиписки додати - надати ліцензію на право виконання робіт цілодобового спостереження або ліцензію на постерігання за системами протипожежного захисту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний учаснику. Ми відреагували на ваше зауваження та внесли зміни до тендерної документації в новій редакції 1.Дякуємо.
Уточнення
Дата подання: 26 листопада 2018 19:02
Дата відповіді: 27 листопада 2018 09:52
У вас є вимога: Довідка про місце розташування власного пульту приймання тривожних сповіщень (ППСН) та працівників пульта (копії трудових книжок, договорів). Але предмет закупівлі - встановлення (монтаж) сигналізації, його будуть здійснювати електромонтери і монтажники. До чого тут оператори пульта і навіщо надавати на них документи? Ви ж не закуповуєте послуги з спостереження. Просимо виключити дану вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Школа мистецтв є бюджетною організацією в приміщенні якої постійно перебувають діти. Тому однією з вимог є те, що після завершення всіх монтажних робіт, підрядник гарантує підключення системи до власного пульта у тестовому режимі та обслуговування до моменту підписання договору з профільною організацією. Безпека дітей це те чим не можна нехтувати. Дякуємо за запитання.
Уточнення
Дата подання: 27 листопада 2018 10:25
Дата відповіді: 27 листопада 2018 11:27
Чи можна на працівника пульта надати трудову угоду?
Відповідь: Так, можна.
Уточнення
Дата подання: 27 листопада 2018 10:29
Дата відповіді: 27 листопада 2018 16:38
У вас дата аукціону - 10 грудня. Враховуючи період визначення переможця та оскарження, то договір можна підписати лише 24 грудня. Роботи Ви вимагаєте виконати до 31 грудня. По-перше, за 6 днів жоден учасник не змонтує вам систему. По-друге, якщо бюджетний рік у Вас, як державної установи, закривається до 20 грудня, як Ви будете оплачувати послуги з договору, який підписано вже 24 грудня? Просимо надати коментар з цього приводу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проведення платежів відбувається до 28 грудня.
стосовно пульта
Дата подання: 27 листопада 2018 12:54
Дата відповіді: 27 листопада 2018 16:28
"Тому однією з вимог є те, що після завершення всіх монтажних робіт, підрядник гарантує підключення системи до власного пульта у тестовому режимі та обслуговування до моменту підписання договору з профільною організацією". Ваша вимога є дискримінаційною, і суттєво звужує коло можливих виконавців даного виду робіт. Ви це прекрасно розумієте!!! Тому ми вимагаємо це раз зважити всі Ваші "договорняки" і видалити дану вимогу. Це відкриті торги, тут діє закон. Це в допорогових можна робити шо попало. Якщо Ви не реагуєте, ми подамо скаргу на бездіяльність і прикладемо всі зусилля, щоб відповідальний представник був наказаний. Неможна вимагати будь що. Повинно бути якесь пояснення. Пульт - це обслуговування та експлуатація. У Вас чітко вказано в закупувлі ВСТАНОВЛЕННЯ. Не видумуйте відписки та приберіть це з умсов тендеру. Інакше це питанням буде розглянуто в іншому місці і відповідальні особи будуть притягнуті до відповідальності згідно статті 38 Закону про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені зміни до ТД.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-22-002081-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІС ГРАНДІС", Код ЄДРПОУ:38900045
Дата подання: 26 листопада 2018 21:45
стосовно проектної документації
Добрго дня!
Ви завантажили проектну документацію без згоди проектної організації. Ми вважаємо це порушенням авторських прав. Просимо видалити проектну документацію з тендеру. Компанії переможцю Ви передасте паперовий варіант.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2018 10:01
Доброго дня. Дякуємо за зауваження, ми прийняли їх до уваги та видалили з тендерної документації проект.
Відповідь на вимогу стосовно проектної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2018 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ" 230 134,57
UAH з ПДВ
207 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 264 754,97
UAH з ПДВ
208 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2018 13:11
Електронний підпис

Публічні документи

07 грудня 2018 14:48
Електронний підпис
07 грудня 2018 14:46
технічне.pdf
07 грудня 2018 14:46
ст. 17.pdf
07 грудня 2018 14:46
сертифікати.pdf
07 грудня 2018 14:46
пропозиція.pdf
07 грудня 2018 14:46
проект договору.pdf
07 грудня 2018 14:46
працівники.pdf
07 грудня 2018 14:46
паспорт І.Ю..pdf
07 грудня 2018 14:46
обладнання.pdf
07 грудня 2018 14:46
Медичні книжки.pdf
07 грудня 2018 14:46
кошториси.pdf
07 грудня 2018 14:46
інші документи.pdf
07 грудня 2018 14:46
згоди на обробку.pdf
07 грудня 2018 14:46
Договір на приміщення.pdf
07 грудня 2018 14:46
відгук.pdf
07 грудня 2018 14:46
аналогічний досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ"

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ"
#41723289
Переможець 207 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 10:10

Документи

11 грудня 2018 10:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2018 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ"
#41723289
207 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2018 10:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 17:32
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 15:15
Договір ТОВ МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ 207000_00 (1).PDF укладений
26 грудня 2018 15:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 207 000,00
UAH з ПДВ