Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легкові автомобілі
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2018-11-22-001709-c 8997c0a649774cf59bf4cadbf60eb3d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Анатолійович

+380974490563 specautobaza@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпропетровське обласне комунальне підприємство "Спецавтобаза"
Код ЄДРПОУ: 04011621
Місцезнаходження: 49038, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ МОСТОВА, будинок 3
Контактна особа: Микола Анатолійович
+380974490563
specautobaza@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2018 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2018 15:00
Початок аукціону: 10 грудня 2018 12:42
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
TOYOTA CAMRY HYBRID
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49038, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Мостова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2018  —  31 березня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2018 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 14:12
Проект договору.doc
22 листопада 2018 14:12
ТД Camry Hybrid.doc
22 листопада 2018 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 14:12
Проект договору.doc
22 листопада 2018 14:12
ТД Camry Hybrid.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-26-000104 ● b2943fbf13fb4a2a91b72e0f45d721c9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2019 13:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

25.03.2019 № 61

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника В. ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 61
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-08-000858-a 08.01.2019
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у м.Кривому Розі ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

2 UA-2018-10-17-000005-b 17.10.2018
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

3 UA-2019-02-18-000315-с 18.02.2019
Виконавчий комітет Індустріальної районної у місті Дніпрі ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

4 UA-2019-02-14-002702-b 14.02.2019
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


5 UA-2019-02-07-000031-а 07.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

6 UA-2019-01-18-000653-b 18.01.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

7 UA-2019-02-21-000174-b 21.02.2019
Комунальний заклад «Криворізька міська лікарня № 17» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

8 UA-2019-02-11-002477-b 11.02.2019
Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

9 UA-2019-02-19-000859-b 19.02.2019
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

10 UA-2019-03-20-002872-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

11 UA-2019-03-20-002866-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

12 UA-2019-03-18-002651-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

13 UA-2019-02-19-001806-а 19.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

14 UA-2019-02-06-003225-b 06.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

15 UA-2019-01-29-003393-b 29.01.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

16 UA-2019-01-30-003087-b 30.01.2019
Державне підприємство «Комбінат «Салют» Державного агентства резерву України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

17 UA-2019-01-28-001785-b 28.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

18 UA-2018-03-29-001454-а 29.03.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

19 UA-2018-11-22-001772-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

20 UA-2018-11-22-001709-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства

21 UA-2018-08-31-001565-a 31.08.2018
Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

22 UA-2019-02-14-003507-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

23 UA-2019-02-14-003478-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

24 UA-2019-02-14-003466-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

25 UA-2019-02-14-003448-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


26 UA-2019-02-14-003425-b
14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

27 UA-2018-08-17-001864-c 17.08.2018
Відділ освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

28 UA-2019-03-11-001357-b 11.03.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

29 UA-2019-02-07-003289-b 07.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

30 UA-2018-03-05-001316-с 05.03.2018
Комунальний заклад «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

31 UA-2018-01-25-002600-b 25.01.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

32 UA-2018-02-20-001718-с 20.02.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

33 UA-2018-03-13-002000-с 13.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

34 UA-2018-03-21-000922-с 21.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

35 UA-2018-04-02-002117-а 02.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

36 UA-2018-04-05-001181-а 05.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

37 UA-2019-02-26-001469-b 26.02.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Л. ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-28 10:01:23

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару код згідно «ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-22-001709-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому Дніпропетровським обласним комунальним підприємством "Спецавтобаза" (далі – Замовник) закупівля за номером ID: UA-2018-11-22-001709-с очікуваною вартістю 1 500 000,00 грн. здійснена без оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу в річному плані або змін до річного плану щодо закупівлі товару код «ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі» очікуваною вартістю 1 500 000,00 грн. Тоді, як конкретна закупівля згідно до вимог статті 4 Закону №922, здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
2. Поясніть, за рахунок яких коштів (джерел фінансування) здійснювалась вище зазначена закупівля. Надати копії кошторису, плану використання бюджетних коштів та довідки про зміни до кошторису (при наявності), або фінансовий план підприємства на 2018 рік затверджений в установленому порядку.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Здійснено закупівлю легкового автомобіля очікуваною вартістю 1500000,00 грн. без відображення в річному плані (додатку до річного плану) закупівель Замовника, чим порушено планування закупівлі та передумов здійснення процедури закупівлі, передбачених частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2018 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МИР АВТО" 1 495 000,00
UAH з ПДВ
1 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС СПЕЦТЕХ" 1 499 000,00
UAH з ПДВ
1 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2018 14:31
Електронний підпис
10 грудня 2018 14:19
МИР АВТО doc1_5.pdf
01 грудня 2018 11:49
Електронний підпис
30 листопада 2018 14:44
МИР АВТО doc10_4.pdf
30 листопада 2018 14:44
МИР АВТО doc9_3.pdf
30 листопада 2018 14:44
МИР АВТО doc8_2.pdf
30 листопада 2018 14:44
МИР АВТО doc7_2.pdf
30 листопада 2018 14:44
МИР АВТО doc6_2.pdf
30 листопада 2018 14:44
МИР АВТО doc5_2.pdf
30 листопада 2018 14:44
МИР АВТО doc4_2.pdf
30 листопада 2018 14:44
МИР АВТО doc3_2.pdf
30 листопада 2018 14:44
МИР АВТО doc2_2.pdf
30 листопада 2018 14:44
МИР АВТО doc1_2.pdf
30 листопада 2018 14:44
МИР АВТО doc1_1_Договор 887.pdf
30 листопада 2018 14:44
МИР АВТО doc1_1_Договор 881.pdf
30 листопада 2018 14:44
МИР АВТО doc1_1.pdf
30 листопада 2018 14:44
Мир Авто Статут.pdf
30 листопада 2018 14:44
Мир Авто_edynyi podatok.pdf
30 листопада 2018 14:44
Мир Авто Витяг.pdf
30 листопада 2018 14:44
Мир Авто Приказ.pdf

Публічні документи

04 грудня 2018 14:50
Електронний підпис
04 грудня 2018 10:45
АЛЬЯНС СПЕЦТЕХ доп_4.pdf
04 грудня 2018 10:45
АЛЬЯНС СПЕЦТЕХ доп_3.pdf
04 грудня 2018 10:45
АЛЬЯНС СПЕЦТЕХ доп_2_8.pdf
04 грудня 2018 10:45
АЛЬЯНС СПЕЦТЕХ доп_2_7.pdf
04 грудня 2018 10:45
АЛЬЯНС СПЕЦТЕХ доп_2_6.pdf
04 грудня 2018 10:45
АЛЬЯНС СПЕЦТЕХ доп_2_5.pdf
04 грудня 2018 10:45
АЛЬЯНС СПЕЦТЕХ доп_2_4.pdf
04 грудня 2018 10:45
АЛЬЯНС СПЕЦТЕХ доп_2_3.pdf
04 грудня 2018 10:45
АЛЬЯНС СПЕЦТЕХ доп_2_2.pdf
04 грудня 2018 10:45
АЛЬЯНС СПЕЦТЕХ доп_2_1.pdf
04 грудня 2018 10:45
АЛЬЯНС СПЕЦТЕХ доп_1.pdf
04 грудня 2018 10:45
АЛЬЯНС СПЕЦТЕХ ed_podatok.pdf
04 грудня 2018 10:45
Альянс Спецтех Приказ.pdf
04 грудня 2018 10:45
Альянс Спецтех Устав.pdf
04 грудня 2018 10:45
Альянс Спецтех витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МИР АВТО"

ТОВ "АЛЬЯНС СПЕЦТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МИР АВТО"
#31959050
Переможець 1 495 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 09:00

Документи

13 грудня 2018 09:00
Електронний підпис
13 грудня 2018 08:59
Кваліфікація Камри.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 09:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МИР АВТО"
#31959050
1 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2018 09:00
Електронний підпис
13 грудня 2018 08:59
Кваліфікація Камри.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 13:39
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 16:20
Camry.PDF укладений
26 грудня 2018 16:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 1 495 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 249 166,66 UAH)