Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук 15,6”
Очікувана вартість
188 000,00 UAH
UA-2018-11-22-001532-b b2cb6c09d84945aeb510ca007439f1b5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новоставська Наталія Миронівна

+380443917405 novostavska@nng.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Науканафтогаз"
Код ЄДРПОУ: 32710871
Вебсайт: http://www.naukanaftogaz.com
Місцезнаходження: 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, вул. Київська, 8
Контактна особа: Новоставська Наталія Миронівна
+380443917405
novostavska@nng.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2018 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2018 15:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2018 15:44
Початок аукціону: 30 листопада 2018 11:50
Очікувана вартість: 188 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 940,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Ноутбук 15,6”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, Києво-Святошинський р-н, м. Вишневе, вул. Київська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2018 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 15:40
Додаток 8.xls
22 листопада 2018 15:40
Додаток 6 і 7.xls
22 листопада 2018 15:40
Додатки 3 4 5 9.doc
22 листопада 2018 15:40
ДДЗ_Ноутбуки повторно.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 23 листопада 2018 09:58
Дата відповіді: 23 листопада 2018 12:21
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасники можуть пропонувати еквівалент товару. Під еквівалентом розуміється товари, що за своїми функціональними, конструктивними, технічними та якісними характеристиками повністю відповідають зазначеним Замовником характеристикам.
Документація
Дата подання: 26 листопада 2018 11:25
Дата відповіді: 27 листопада 2018 15:33
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перевірка легітимності встановленої копії програмного забезпечення Windows 10 Pro та оригінальної наліпки з наявним захисним шаром на номері буде зазначена в одному з пунктів договору поставки, який буде укладатися після проведення торгів та оголошення переможця.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-22-001532-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 26 листопада 2018 12:03
Дискримінаційні вимоги
Ретельно ознайомившись з вимогами до даного тендера, хочемо звернути увагу Замовника на наступний момент.
Серед кваліфікаційних критеріїв до учасників значиться вимога надати «Гарантійний лист про досвід роботи на ринку інформаційних технологій та постачання офісного цифрового обладнання не менше 1 року (лист надається в довільній формі про належне постачання офісного цифрового обладнання іншим Замовникам, завірені підписом адресата, довідка про діяльність учасника тощо).»
Вбачаємо в діях Замовника порушення с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання.Так як ця вимога суттєво обмежує коло учасників та не дає компаніям, що мають успішний досвід роботи на ринку інформаційних технологій та постачання офісного цифрового обладнання менше 1 року, взяти участь у тендері, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме скорегувати строки, вказавши «Гарантійний лист про досвід роботи на ринку інформаційних технологій та постачання офісного цифрового обладнання протягом 2017, 2018 року (лист надається в довільній формі про належне постачання офісного цифрового обладнання іншим Замовникам, завірені підписом адресата, довідка про діяльність учасника тощо).»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2018 15:34
Згідно п.6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверженого наказом
ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.16 № 35 під час оголошення закупівлі замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. На підтвердження належної кваліфікації потенційним учасникам запропоновано надати в складі своєї пропозиції документи, що підтверджують досвід роботи на ринку інформаційних технологій та постачання офісного цифрового обладнання не менше 1 року. Встановлюючи дану кваліфікаційну вимогу, замовник мав на меті отримати максимально якісний товар та послуги поставки та ні в якому разі не обмежував коло учасників. Такими документами можуть бути, зокрема, лист в довільній формі про належне постачання офісного цифрового обладнання іншим Замовникам, завірений підписом адресата, довідка про діяльність учасника тощо, тобто будь який документ, який б підтверджував відповідний досвід.Крім того, звертаємо Вашу увагу, що ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлюються кваліфікаційні критерії для учасників процедур закупівель, визначених Законом. При проведенні допорогових закупівель замовники відповідно до абз.4 ч.1 ст.2 Закону зобов'язані дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, проте, Закон не зобов'язує таких замовників встановлювати кваліфікаційні критерії до учасників, визначені ст.16 Закону, до того ж даною статтею передбачено, що замовник може установлювати такий кваліфікаційний критерій як документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору. Таким чином, суб'єкти господарювання, які мають досвід роботи на ринку інформаційних технологій та постачання офісного цифрового обладнання не менше одного року, що відповідають встановленим замовником кваліфікаційним критеріям, ніяким чином не обмежені в участі в даній закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Комп’ютери та комунікації 187 596,00
UAH з ПДВ
181 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТ ПЛАНЕТА 187 860,00
UAH з ПДВ
181 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 186 696,00
UAH з ПДВ
185 756,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 187 960,00
UAH з ПДВ
187 960,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 187 999,92
UAH з ПДВ
187 999,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Віннком Україна 188 000,00
UAH з ПДВ
188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2018 09:27
Vypiska2.jpeg
29 листопада 2018 09:27
Vypiska1.jpeg
29 листопада 2018 09:27
IMG_0003.jpg
29 листопада 2018 09:27
IMG_0002.jpg
29 листопада 2018 09:27
IMG_0001.jpg
29 листопада 2018 09:27
отзыв EasyPay.pdf
29 листопада 2018 09:27
Ignite.png
29 листопада 2018 09:27
лист.jpg
29 листопада 2018 09:27
HILTI001.pdf
29 листопада 2018 09:27
приказ.jpg
29 листопада 2018 09:27
ПДВ.jpg
29 листопада 2018 09:27
Отзыв ПрайсУотерХауз.pdf

Публічні документи

29 листопада 2018 11:00
Електронний підпис
29 листопада 2018 10:56
довідка санкції.pdf
29 листопада 2018 10:56
Істотні умови.pdf
29 листопада 2018 10:56
витяг 06.11.2018р.pdf
29 листопада 2018 10:56
статут.pdf
29 листопада 2018 10:56
гарант.лист_досвід роботи.pdf
29 листопада 2018 10:56
Технічна документація.pdf
29 листопада 2018 10:56
Витяг_ПДВ.pdf
29 листопада 2018 10:56
наказ на директора.pdf
29 листопада 2018 10:56
протокол директора.pdf
29 листопада 2018 10:56
виписка з ЄДР.pdf
29 листопада 2018 10:56
витяг 06.11.2018р.pdf
29 листопада 2018 10:56
9004007_пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2018 18:06
ПДВ.PDF
28 листопада 2018 18:06
Наказ від 01.10.17.pdf
28 листопада 2018 18:06
ГЛ 7 пункт.pdf
28 листопада 2018 18:06
ГЛ 5 пункт.pdf
28 листопада 2018 18:06
ГЛ 4 пункт.pdf
28 листопада 2018 18:06
Витяг з ЕДР.PDF

Публічні документи

28 листопада 2018 15:49
Копія свідоцтва ПДВ.PDF
28 листопада 2018 15:49
доки уповноваженої особи.pdf
28 листопада 2018 15:49
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Комп’ютери та комунікації

ТОВ ІТ ПЛАНЕТА

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ Віннком Україна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Комп’ютери та комунікації
#38514333
Відхилено 181 199,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 14:24
ТОВ ІТ ПЛАНЕТА
#40107071
Переможець 181 200,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 15:06

Документи

05 грудня 2018 14:23
Електронний підпис
05 грудня 2018 14:20
Протокол

Документи

07 грудня 2018 15:05
Електронний підпис
07 грудня 2018 14:58
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТ ПЛАНЕТА
#40107071
181 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2018 15:05
Електронний підпис
07 грудня 2018 14:58
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 16:10
Договір_46_20-2018 від 17.12.18.pdf укладений
17 грудня 2018 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 15 березня 2019
Сума оплати за договором: 181 200,00
UAH з ПДВ