Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пружина зовнішня, пружина внутрішня
Очікувана вартість
3 948 150,00 UAH
UA-2018-11-22-000912-b 5180748611784035b4ab12a59e6b4c70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мироненко Тетяна

+380574578364 mironenko@usv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Панютинський вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081305
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5
Контактна особа: Мироненко Тетяна
+380574578364
mironenko@usv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2018 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2018 15:00
Початок аукціону: 10 грудня 2018 15:06
Очікувана вартість: 3 948 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 740,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39481.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 шт
Пружина зовнішня, пружина внутрішня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська обл., смт Панютине, Заводська будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-20-000003 ● 4e92da873fc340f294a5e525be2e87df
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2018 18:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


18.12.2018 № 299

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 18.12.2018 № 299


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2018-11-22-000912-b 22.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Річний план замовника не містить інформації щодо зазначеної закупівлі, чим порушено вимоги частини першої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2018 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРАЇНСЬКА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ МЕТАЛ-МЕЙК 3 948 120,00
UAH з ПДВ
3 948 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД "ЗАЛІЗНИЧНИК" 3 948 150,00
UAH з ПДВ
3 948 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРАЇНСЬКА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ МЕТАЛ-МЕЙК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД "ЗАЛІЗНИЧНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРАЇНСЬКА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ МЕТАЛ-МЕЙК
#39939419
Переможець 3 948 120,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 10:25

Документи

11 грудня 2018 10:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2018 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРАЇНСЬКА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ МЕТАЛ-МЕЙК
#39939419
3 948 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2018 10:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2018 13:00
18.832 Ду2 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2018 13:00
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2018 12:58
18.832 Ду 1 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2018 12:58
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 09:27
18.832.pdf укладений
27 грудня 2018 09:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: ПВРЗ(ВМТП-18.832)ю
Договір:
Номер додаткової угоди: ПВРЗ(ВМТП-18.832)ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: ПВРЗ(ВМТП-18.832)ю
Договір:
Номер додаткової угоди: ПВРЗ(ВМТП-18.832)ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML