Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рубанівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Лікарняна, 1а, в с. Рубанівка Великолепетиського району – будівництво
Очікувана вартість
7 240 338,00 UAH
UA-2018-11-22-000801-c 0b5721bb6ed642d990f9ac1b01986eee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380552490357 up-kapbud@khoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014134
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380552490357
up-kapbud@khoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2018 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2018 11:22
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2018 11:22
Початок аукціону: 11 грудня 2018 13:08
Очікувана вартість: 7 240 338,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 101,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36201.69 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Рубанівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Лікарняна, 1а, в с. Рубанівка Великолепетиського району – будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74531, Україна, Херсонська область, с.Рубанівка Великолепетиський район, вул.Лікарняна, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2018 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 11:18
Додаток 7 проект договору.doc
22 листопада 2018 11:18
Додаток 6 технічне завдання.doc
22 листопада 2018 11:18
ТД амбулаторія Рубанівка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-22-000801-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Теплогазмережа", Код ЄДРПОУ:38727791
Дата подання: 29 грудня 2018 14:49
про усунення порушень, що були допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Ознайомившись з рішенням тендерного комітету Замовника з питань публічних закупівель від 20.12.2018 протокол № 532, опублікованого в електронній системі закупівель Prozorro, маємо заперечення щодо зазначеного рішення.
Згідно протоколу: пропозиція ТОВ Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною та такою що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. Але, враховуючи вимоги затвердженої тендерної документації, ми вважаємо, що наявні підстави для відхилення пропозицій ТОВ Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» згідно із статтею 30 п. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
У вище зазначеній тендерній пропозиції присутні наступні недоліки: 1. Згідно Додатка 1 до тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір завантажує в електронну систему Тендерну пропозицію за формою згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації та розрахунки договірноїціни з додатками, яка склалася за результатами аукціону.
Протокол про визнання переможцем ТОВ Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» від 20.12.2018 протокол № 532, був оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro, 20.12.2018 року у 14 годин 44 хвилини. П’ятиденний строк спливає 25.12.2018 року о 14 годині 44 хвилини.
Закон України «Про публічні закупівлі» є спеціальним Законом, який регулює правовідносини між Замовником та Учасником процедури закупівлі, у зв’язку з чим загальні положення ЦК та ГК України щодо строків на ці правовідносини не розповсюджуються.
Переможець повинен був завантажити документи у електронну систему закупівель, яка працює цілодобово без вихідних, та робота якої не регулюється трудовим законодавством.
В той же самий час учасник ТОВ Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» надав документи, а саме:
- справка МВС 25.12.2018 року у 17 годин 49 хвилин;
- тендерну пропозицію оновлену 26.12.2018 року у 15 годин 38 хвилин;
- довідку про відсутність заборгованості 26.12.2018 року у 18 годин 05 хвилин;
- розрахунки за результатами аукціону 26.12.2018 року у 23 години 29 хвилин, що ніяк не може бути робочим часом.
Таким чином, зазначене свідчить про порушення учасником ТОВ Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» строків, які вказані у ст. 17 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації Замовника. Цей строк є преклюзивним, в звязку з чим поновленню не підлягає. Відповідно до частин 1, 2 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та повинна містити (кріміншого) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно ч. 1 ст. 28 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у, тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону;
Частиною 4 статті 28 Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної,пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Частина 6 вказаної статті передбачає,що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймаєрішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Згідно з п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому заявник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Вищенаведенимпідтверджуються, щотендернапропозиціяучасника не відповідалавсімкритеріям та умовам, щовизначені у тендернійдокументації, зокрема ч. 3 ст. 13 Закону.
2. Учасник ТОВ Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» надав документи не у повному обсязі, а саме не надав довідку складену у довільній формі з інформацією чи вiдомостi про юридичну особу, яка є переможцем внесено до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення (до початку функцiонування Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення), як того вимагала тендерна документація.
Окрім цього ми вважаємо, що документи учасника ТОВ Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» , надані із тендерною пропозицією не відповідають вимогам тендерної документації, а саме вимогам про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
У таблиці1.1 Наявність обладнання(згідно додатку №6 тендерної документації) потрібно було надати технічні характеристики обладнання, будівельних машин (механізмів).
Згідно Українському юридичному термінологічному словнику: технічні характеристики – геометричні або розмірні абоміцнісні параметри, що вимірюються за допомогою технічних засобів.
Учасник, ТОВ Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», у наданій довідці замість технічних характеристик вказав назву (марку) обладнання, будівельних машин (механізмів).
Також у Таблиці 1.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід стовбець 3 потрібно було вказати Освіту, спеціальність за документом про освіту. У рядку за порядковим номером 4 вказано: «вища, інженер», що не може бути спеціальністю за документом про освіту.
Враховуючи вище зазначене, ми вважаємо, що рішення тендерного комітету Замовника порушує основні принципи здійснення закупівлі, а саме об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Просимо Вас, розглянути більш об’єктивно тендерну пропозицію ТОВ Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», враховуючи вимоги Закону та затверджену тендерну документацію. У разі ігнорування, будемо змушені звернутись до системи моніторингу публічних закупівель Dozorro з подальшим зверненням до контролюючих та правохоронних органів, щодо встановлених порушень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 січня 2019 10:25
Відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство Гарант"

Документи подані скаржником

29 грудня 2018 14:49
Вимога.pdf

Документи

03 січня 2019 10:25
лист відповідь

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-31-000008 ● ac17a10808974bd1be0ef6dfaed20413
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019 16:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

31.01.2019 № 21

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-11-22-000801-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-01 14:36:01

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва Рубанівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Лікарняна, 1а, в с. Рубанівка Великолепетиського району (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-22-000801-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів зважаючи на те, що в супереч вимогам тендерної документації ціни на будівельні матеріали, а саме Портландцемент марки М400 цього учасника, перевищують ціни визначені на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект»: «Усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Україні»?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів зважаючи на те, що в супереч вимогам тендерної документації, переможцем торгів не завантажено протягом 5-ти днів з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір довідку з інформацією чи відомостями про юридичну особу, щодо внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення?
3. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів зважаючи на те, що переможцем торгів протягом 5-ти днів з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір оприлюднена довідка державної податкової інспекції, яка не завірена належним чином керівником або уповноваженою посадовою особою Учасника?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-06 10:57:37

Відповідь на запит від 01.02.2019 р.

Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації надає відповідь на запит від 01.02.2019 р. згідно рішення про моніторинг закупівлі «Рубанівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Лікарняна, 1а, в с. Рубанівка Великолепетиського району – будівництво» (UA-2018-11-22-000801-c), а саме:
1. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» зазначено, що «при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання».
Переможцем, ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість відпускної ціни портландцементу марки 400 з ПДВ складає: 2156,88*1,2= 2588,256 грн, що не перевищує усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Херсонській області станом на 01.12.2018 року, оприлюднені на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект» (2620 грн. з ПДВ). Поточна ціна за одиницю портландцементу марки 400 складає 2 694,13 грн. без ПДВ та враховує витрати на транспортування (484,42 грн./т), заготовлення та зберігання на складі виконавця (52,83 грн./т), які передбачені ДБН.
2. Згідно з частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен в обов’язковому порядку оприлюднити на авторизованому майданчику в системі PROZORRО документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Зокрема, відповідно до пункту 1 частини ІІ додатку № 3 до тендерної документації Переможець торгiв у строк, що не перевищує 5 днiв з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повiдомлення про намір укласти договір, повинен через електронну систему надати замовнику довідку складена у довільній формі з інформацією чи вiдомостi про юридичну особу, яка є переможцем внесено до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення (до початку функцiонування Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення).
Наказом Міністерства Юстиції України від 11.01.2012 року №39/5 затверджене Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення . Згідно з інформацією щодо отримання відомостей про юридичну особу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка розміщена на сайті Міністерства Юстиції України – «відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції. До початку ведення цього Єдиного державного реєстру Міністерство юстиції продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171) Відповідно до наказу Міністерства юстиції від 11 січня 2012 року №39/5, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення вносяться лише відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень».
Разом з цим, на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції міститься наступна інформація : «наразі повноваження щодо надання відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, здійснюються Міністерством юстиції України (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171). Внесення інформації до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та надання відомостей з нього про юридичну особу здійснюватиметься Національним агентством після початку ведення ним цього реєстру».
Таким чином, надання довідки з інформацією чи вiдомостi про юридичну особу, яка є переможцем внесено до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення, не передбачене законодавством для учасників (переможців) - юридичних осіб станом на дату прийняття Замовником відповідного рішення про визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів.
Також слід зазначити, що частиною 4 статті 16 Закону визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником ( у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Звертаємо увагу на те, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження у сфері публічних закупівель, має аналогічну позицію (рішення АМКУ №1538-р/пк-пз від 16.11.2016 року).
Враховуючи викладену вище інформацію, переможець ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» не порушив вимог тендерної документації та Закону, зазначені вище. У разі відхилення пропозиції ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», дії Замовника могли б привести до порушення вимог статей 16, 30 Закону, а також принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
3. Згідно з частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен в обов’язковому порядку оприлюднити на авторизованому майданчику в системі PROZORRО документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Зокрема, згідно частині ІІ додатку №3 до ТД пунктом 4 вимагається довідка органу державної податкової інспекції або довідка, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) посадових осіб державної податкової інспекції, завірена належним чином керівником або уповноваженою посадовою особою Учасника, про відсутність заборгованості переможця зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету, дійсну на дату подання документів. У разі наявності у переможця заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету – відповідний лист органу державної податкової служби.
Переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 26.12.2018 року № 12064
Згідно порядку, отримання електронної довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів через електронний кабінет платника здійснюється у форматі PDF-файлу, у якій буде зазначено дату видачі, номер довідки та ЄДРПОУ підприємства, яке отримало цю довідку.
Згідно рекомендаціям Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, оприлюдненим на офіційному веб-сайті, державні замовники, а також будь-які зацікавлені органи, можуть переглянути видані платникам Довідки у відкритій частині Електронного кабінету платника, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача. Пошук Довідки може здійснюватися за параметрами “Індивідуальний податковий номер”, “Номер довідки” або “Дата довідки”
Замовником було проведено перевірку вищезазначеної довідки, за результатами якої було підтверджено достовірність зазначеної інформації та наявність ЕЦП посадових осіб державної податкової інспекції.
Згідно з частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у разі виявлення у поданій тендерній пропозиції формальної (несуттєвої) помилки пропозиція не відхиляється. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, а саме – відсутність печаток на окремих документах, орфографічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів здійснення закупівель, визначених Законом.
Також, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Помилки, допущені переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», при оформлені вищезазначеної довідки, віднесені Замовником до формальних, оскільки не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження у сфері публічних закупівель, має аналогічну позицію (рішення АМКУ № 4860-р/пк-пз від 22.05.2018 року)

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-02-20 11:50:24

Роз'яснення щодо висновку

Пояснення, щодо висновку від 15.02.2019р :
Після опрацювання даного висновку пропоную надати наступну відповідь:
1. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання».
Переможцем, ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість відпускної ціни портландцементу марки 400 з ПДВ складає: 2156,88*1,2= 2588,256 грн, що не перевищує усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Херсонській області (сайт ТОВ «НВФ «Інпроект» на 01.12.2018 року - 2620 грн. з ПДВ). Поточна ціна за одиницю портландцементу марки 400 складає 2 694,13 грн. без ПДВ та враховує витрати на транспортування (484,42 грн./т), заготовлення та зберігання на складі виконавця (52,83 грн./т), які передбачені ДБН.
2. Згідно з частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен в обов’язковому порядку оприлюднити на авторизованому майданчику в системі PROZORRО документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Зокрема, відповідно до пункту 1 частини ІІ додатку № 3 тендерної документації Переможець торгiв у строк, що не перевищує 5 днiв з дати оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу повiдомлення про намір укласти договір, повинен через електронну систему надати замовнику довідку складена у довільній формі з інформацією чи вiдомостi про юридичну особу, яка є переможцем внесено до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення (до початку функцiонування Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення).
Наказом Міністерства Юстиції України від 11.01.2012 року №39/5 затверджене Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення . Згідно з інформацією щодо отримання відомостей про юридичну особу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка розміщена на сайті Міністерства Юстиції України – «відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції. До початку ведення цього Єдиного державного реєстру Міністерство юстиції продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171) Відповідно до наказу Міністерства юстиції від 11 січня 2012 року №39/5, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення вносяться лише відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень».
Разом з цим, на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції міститься наступна інформація : «наразі повноваження щодо надання відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, здійснюються Міністерством юстиції України (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року №171). Внесення інформації до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, та надання відомостей з нього про юридичну особу здійснюватиметься Національним агентством після початку ведення ним цього реєстру».
Таким чином, надання довідки з інформацією чи вiдомостi про юридичну особу, яка є переможцем внесено до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення, не передбачене законодавством для учасників (переможців) - юридичних осіб станом на дату прийняття Замовником відповідного рішення про визначення ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» переможцем торгів.
Також слід зазначити, що частиною 4 статті 16 Закону визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником ( у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Звертаємо увагу на те, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження у сфері публічних закупівель, має аналогічну позицію (рішення АМКУ №1538-р/пк-пз від 16.11.2016 року).
Враховуючи викладену вище інформацію, переможець ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» не порушив вимог тендерної документації та Закону, зазначені вище. У разі відхилення пропозиції ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», дії Замовника могли б привести до порушення вимог статей 16, 30 Закону, а також принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
3. Згідно з частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен в обов’язковому порядку оприлюднити на авторизованому майданчику в системі PROZORRО документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Відповідно до пункту 4 частини ІІ додатку № 3 тендерної документації, вимагається довідка органу державної податкової інспекції або довідка, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) посадових осіб державної податкової інспекції, завірена належним чином керівником або уповноваженою посадовою особою Учасника, про відсутність заборгованості переможця зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету, дійсну на дату подання документів. У разі наявності у переможця заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету – відповідний лист органу державної податкової служби.
Переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 26.12.2018 року № 12064
Згідно з порядком, отримання електронної довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів через електронний кабінет платника здійснюється у форматі PDF-файлу, у якій буде зазначено дату видачі, номер довідки та ЄДРПОУ підприємства, яке отримало цю довідку.
Згідно з рекомендаціями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, оприлюдненим на офіційному веб-сайті, державні замовники, а також будь-які зацікавлені органи, можуть переглянути видані платникам Довідки у відкритій частині Електронного кабінету платника, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача. Пошук Довідки може здійснюватися за параметрами “Індивідуальний податковий номер”, “Номер довідки” або “Дата довідки”.
Замовником було проведено перевірку вищезазначеної довідки, за результатами якої було підтверджено достовірність зазначеної інформації та наявність ЕЦП посадових осіб державної податкової інспекції.
Згідно з частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у разі виявлення у поданій тендерній пропозиції формальної (несуттєвої) помилки пропозиція не відхиляється. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, а саме – відсутність печаток на окремих документах, орфографічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів здійснення закупівель, визначених Законом.
Помилки, допущені переможцем ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», при оформлені вищезазначеної довідки, віднесені Замовником до формальних, оскільки не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження у сфері публічних закупівель, має аналогічну позицію (рішення АМКУ № 4860-р/пк-пз від 22.05.2018 року).

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2018 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" 6 595 852,49
UAH з ПДВ
6 374 565,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" 6 860 148,00
UAH з ПДВ
6 375 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Теплогазмережа" 6 952 062,56
UAH з ПДВ
6 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2018 10:00
Електронний підпис
10 грудня 2018 09:56
Установчі документи.rar
10 грудня 2018 09:56
ст 16.rar
10 грудня 2018 09:56
розрахунок пропозиції.rar
10 грудня 2018 09:56
проект договору дод7.pdf
10 грудня 2018 09:56
Інші вимоги ст 17.pdf
10 грудня 2018 09:56
Згода з ТЗ замовника.pdf

Публічні документи

25 грудня 2018 17:49
Справка МВС
10 грудня 2018 10:43
Електронний підпис
10 грудня 2018 10:39
Підписаний_G1218-6130-GL_tender.pdf
10 грудня 2018 10:39
Розрахунки.rar
10 грудня 2018 10:39
Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2018 10:39
Статут.PDF
10 грудня 2018 10:39
ст 17.pdf
10 грудня 2018 10:39
Свідоцтво ПДВ.PDF
10 грудня 2018 10:39
Санкціії.pdf
10 грудня 2018 10:39
Протокол засновників.PDF
10 грудня 2018 10:39
Проект договору.pdf
10 грудня 2018 10:38
Наявність працівників.pdf
10 грудня 2018 10:38
наявність обладнання.pdf
10 грудня 2018 10:38
Лист субпідрядники.pdf
10 грудня 2018 10:38
ІПН Віноградов.pdf
10 грудня 2018 10:38
Захист довкілля.pdf
10 грудня 2018 10:38
Загальні відомості.pdf
10 грудня 2018 10:38
Досвід виконання.pdf
10 грудня 2018 10:38
аналогдог та відгуки.pdf

Публічні документи

07 грудня 2018 13:17
Електронний підпис
07 грудня 2018 12:51
Смета.rar
07 грудня 2018 12:51
Scan обладнання 2.pdf
07 грудня 2018 12:51
сиваська видгук.jpeg
07 грудня 2018 12:51
Гарантия.zip
07 грудня 2018 12:51
Відгук Оригінал.pdf
07 грудня 2018 12:51
Статутні.pdf
07 грудня 2018 12:51
ст17.pdf
07 грудня 2018 12:51
повноваження.pdf
07 грудня 2018 12:51
ЗВУ.pdf
07 грудня 2018 12:51
довідки і гарантії.pdf
07 грудня 2018 12:51
табл.1.2.pdf
07 грудня 2018 12:51
скан обладнання 3.pdf
07 грудня 2018 12:51
Обладнання.pdf
07 грудня 2018 12:51
аналог.договори.pdf
07 грудня 2018 12:51
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"

ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"

ТОВ "Теплогазмережа"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"
#41376218
Відхилено 6 374 565,36
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 15:16
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"
#41485685
Переможець 6 375 000,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2018 14:44

Документи

17 грудня 2018 15:15
Електронний підпис
17 грудня 2018 15:12
Протокол

Документи

20 грудня 2018 14:43
Електронний підпис
20 грудня 2018 14:35
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2018 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"
#41485685
6 375 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2018 14:43
Електронний підпис
20 грудня 2018 14:35
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:16
Звіт виконання договору укладений
18 січня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 10:31
Рубанівська 4-1.pdf зміни до договору
19 березня 2020 10:29
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 09:52
Дод. угода 4 Рубанівська.pdf зміни до договору
17 березня 2020 09:49
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 13:19
Дод. угода 3 Рубанівська.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 13:14
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 12:45
рубанівська.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 12:44
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 12:41
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 17:20
Додаткова угода Рубанівська амбулаторія.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 17:17
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 14:37
Д.у.1 Рубанівка.pdf зміни до договору
22 лютого 2019 14:35
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 13:51
Договір укладений
04 січня 2019 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено реквізити виконавця робіт
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 18.2 договору від 04 січня 2019 року № 3 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів (далі – Договір) по об’єкту: «Рубанівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Лікарняна, 1а, в с. Рубанівка Великолепетиського району – будівництво», доповнено текстом наступного змісту: «У зв’язку з затримкою фінансування, керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовилися продовжити строк дії Договору до 28 грудня 2020 року». 2. Доповнено пункт 11.1 Договору текстом наступного змісту: «Фінансування робіт (будівництва Об’єкта) у 2019 році здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам і становить 5540111,00 грн (П’ять мільйонів п’ятсот сорок тисяч сто одинадцять грн 00 коп.), у тому числі ПДВ 923351,83 грн (Дев’ятсот двадцять три тисячі триста п’ятдесят одна грн 83 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнено реквізити Замлвника
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2019 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 107 750,09
UAH (в тому числі ПДВ 1 017 958,35 UAH)