Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря без житла) по вул. М. Емінеску 63а, в с. Остриця Герцаївського району Чернівецької області»
Очікувана вартість
7 290 806,00 UAH
UA-2018-11-21-003239-c 445fe928bbb04954a31e5e1618663ad3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2018 19:05
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2018 23:00
Початок аукціону: 07 грудня 2018 13:32
Очікувана вартість: 7 290 806,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36454 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря без житла) по вул. М. Емінеску 63а, в с. Остриця Герцаївського району Чернівецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60520, Україна, Чернівецька область, Герцаївський район, с. Остриця, вул. М. Емінеску, 63а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2018 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 19:05
Проект договору амбулаторія Остриця.doc
21 листопада 2018 19:05
ЗКР-Остриця.xls
21 листопада 2018 19:05
ТД амбулаторія Остриця.doc
21 листопада 2018 19:05
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76 7 009 530,00
UAH з ПДВ
6 929 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИНЧУК АНДРІЙ РОМАНОВИЧ" 7 213 899,17
UAH з ПДВ
7 005 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Надія" 7 200 606,00
UAH з ПДВ
7 200 606,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2018 19:40
Електронний підпис
06 грудня 2018 19:32
3239.jpg
06 грудня 2018 19:15
Договір Остриця.pdf
06 грудня 2018 19:15
Кошториси.rar
06 грудня 2018 19:15
20.imd
06 грудня 2018 19:15
Тендерна пропозиція.pdf
06 грудня 2018 19:15
Лист-Обгрунтування.pdf
06 грудня 2018 19:15
Лист-гарантія.pdf
06 грудня 2018 19:15
Лист -згода.pdf
06 грудня 2018 19:15
Довідка.pdf
06 грудня 2018 19:15
Довідка Субпідрядники.pdf
06 грудня 2018 19:15
№3довідка.pdf
06 грудня 2018 19:15
Лист-відгук.pdf
06 грудня 2018 19:15
Звіт із праці.pdf
06 грудня 2018 19:15
Банківські виписки.pdf
06 грудня 2018 19:15
Штатний розпис.pdf
06 грудня 2018 19:15
Паспорт Гринчук 29,08,18.pdf
06 грудня 2018 19:15
Лiцензiя,_додаток.pdf
06 грудня 2018 19:15
Код.pdf
06 грудня 2018 19:15
Витяг.pdf

Публічні документи

06 грудня 2018 12:47
Електронний підпис
06 грудня 2018 12:45
23.imd
06 грудня 2018 12:45
частина4.pdf
06 грудня 2018 12:45
частина3.pdf
06 грудня 2018 12:45
частина2.pdf
06 грудня 2018 12:45
частина1.pdf
06 грудня 2018 12:45
реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76

ФОП "ГРИНЧУК АНДРІЙ РОМАНОВИЧ"

ТОВ "Надія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76
#01037595
Переможець 6 929 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 19:57

Документи

07 грудня 2018 19:57
Електронний підпис
07 грудня 2018 13:59
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 19:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76
#01037595
6 929 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2018 19:57
Електронний підпис
07 грудня 2018 13:59
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:35
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 12:20
Остриця Дод.угода №7.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 12:18
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2019 10:41
Остриця Дод.угода №6.pdf зміни до договору
05 червня 2019 10:37
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2019 09:02
Остриця дод.угода 5.pdf зміни до договору
12 березня 2019 09:01
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2019 16:41
Остриця дод.угода 4.pdf зміни до договору
20 лютого 2019 16:38
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2019 16:32
Остриця дод.угода 3.pdf зміни до договору
18 лютого 2019 16:31
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 12:48
Остриця дод.угода 2.pdf зміни до договору
23 січня 2019 12:47
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2019 11:32
Остриця дод.угода.pdf зміни до договору
14 січня 2019 11:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 13:41
Остриця.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:40
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 14:17
договір амбулаторія Остриця.pdf укладений
20 грудня 2018 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. Відповідно до фактичного виконання робіт: "Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 150,62040 тис. грн. (сто п’ятдесят тисяч шістсот двадцять гривень сорок копійок). Джерело фінансування - кошти обласного бюджету".
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.1. Договору викласти в редакції: «Підрядник зобов'язується виконати роботи до 31 березня 2019 року».
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» пункт 3.1. Договору викласти в редакції: «Загальна вартість підрядних робіт складає 5 779,200 тис. грн. (п’ять мільйонів сімсот сімдесят дев’ять тисяч двісті гривень) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти державного та місцевого бюджетів. Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 150,62040 тис. грн. (сто п’ятдесят тисяч шістсот двадцять гривень сорок копійок). Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією».
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 4 350,9096 тис. грн. (чотири мільйони триста п’ятдесят тисяч дев’ятсот дев’ять гривень шістдесят копійок) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Продовжено термін дії договору до 31.12.2020р. Внесено зміни в банківські реквізити Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» пункт 3.1. Договору викласти в редакції: «Загальна вартість підрядних робіт складає 5 577,198 тис. грн. (п’ять мільйонів п’ятсот сімдесят сім тисяч сто дев’яносто вісім гривень) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти державного та місцевого бюджетів. Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 150,62040 тис. грн. (сто п’ятдесят тисяч шістсот двадцять гривень сорок копійок). Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 4 351,074 тис. грн. (чотири мільйони триста п’ятдесят одна тисяча сімдесят чотири гривні) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Термін дії договору продовжено до 31.12.2020р. Додаткову угоду №3 та додаткову угоду №4 визнати такими, що втратили чинність. Внесено зміни в банківські реквізити Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання робіт пункт 3.1 Договору викласти в редакції: «Загальна вартість підрядних робіт складає 4 805,9724 тис. грн. (чотири мільйони вісімсот п’ять тисяч дев’ятсот сімдесят дві гривні сорок копійок) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти державного та місцевого бюджетів. Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 150,62040 тис. грн. (сто п’ятдесят тисяч шістсот двадцять гривень сорок копійок). Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 4 655,352 тис. грн. (чотири мільйони шістсот п’ятдесят п’ять тисяч триста п’ятдесят дві гривні) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Підрядника (п.7.5). Термін дії договору до 31.12.2019. Внесено зміни в банківські реквізити Підрядника. Додаткові угоди №3, №4 та №5 визнати такими, що втратили чинність
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання робіт пункт 3.1 Договору викласти в редакції: «Загальна вартість підрядних робіт складає 4 805,9324 тис. грн. (чотири мільйони вісімсот п’ять тисяч дев’ятсот тридцять дві гривні сорок копійок) (в т.ч. ПДВ 776,0864 тис.грн), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти державного та місцевого бюджетів. Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 150,62040 тис. грн. (сто п’ятдесят тисяч шістсот двадцять гривень сорок копійок) (в т.ч. ПДВ 25,1034 тис.грн.). Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 4 655,312 тис. грн. (чотири мільйони шістсот п’ятдесят п’ять тисяч триста дванадцять гривень) (в т.ч. ПДВ 750,983 тис.грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Підрядника (п.7.5). Термін дії договору до 31.12.2019. Внесено зміни в банківські реквізити Підрядника. Додаткові угоди №3, №4, №5 та №6 визнати такими, що втратили чинність
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 805 932,40
UAH (в тому числі ПДВ 776 086,40 UAH)