Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря без житла) по вул. Головній 62 в с. Горбово Герцаївського району Чернівецької області»
Очікувана вартість
6 648 575,00 UAH
UA-2018-11-21-003218-c ae42b3c7f9824d6dbef6f695751182e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2018 18:51
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2018 23:00
Початок аукціону: 07 грудня 2018 15:18
Очікувана вартість: 6 648 575,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33242 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря без житла) по вул. Головній 62 в с. Горбово Герцаївського району Чернівецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60522, Україна, Чернівецька область, Герцаївський район, с. Горбово, вул. Головна 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2018 18:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 18:51
ТД амбулаторія Горбово.doc
21 листопада 2018 18:51
ЗКР-Горбова.xls
21 листопада 2018 18:51
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
21 листопада 2018 18:51
Проект договору амбулаторія Горбово.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76 6 320 287,20
UAH з ПДВ
6 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИНЧУК АНДРІЙ РОМАНОВИЧ" 6 560 153,38
UAH з ПДВ
6 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Надія" 6 500 495,00
UAH з ПДВ
6 500 495,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2018 19:39
Електронний підпис
06 грудня 2018 19:33
3218.jpg
06 грудня 2018 19:15
Договір Горбово.pdf
06 грудня 2018 19:15
Тендерна пропозиція.pdf
06 грудня 2018 19:15
Субпідрядники.pdf
06 грудня 2018 19:15
Лист-згода.pdf
06 грудня 2018 19:15
Лист-гарантія.pdf
06 грудня 2018 19:15
Лист -обгрунтування.pdf
06 грудня 2018 19:15
довідка зобовязання.pdf
06 грудня 2018 19:15
довідка №3.pdf
06 грудня 2018 19:15
Розрахунок коштів.pdf
06 грудня 2018 19:15
Пояснювальна записка.pdf
06 грудня 2018 19:15
Договірна ціна.pdf
06 грудня 2018 19:15
Кошториси.rar
06 грудня 2018 19:15
21.imd
06 грудня 2018 19:15
Штатний розпис.pdf
06 грудня 2018 19:15
Паспорт Гринчук 29,08,18.pdf
06 грудня 2018 19:15
Лiцензiя,_додаток.pdf
06 грудня 2018 19:15
Код.pdf
06 грудня 2018 19:15
Витяг.pdf
06 грудня 2018 19:15
Лист-відгук.pdf
06 грудня 2018 19:15
Звіт із праці.pdf
06 грудня 2018 19:15
Банківські виписки.pdf

Публічні документи

06 грудня 2018 12:23
Електронний підпис
06 грудня 2018 10:57
22.imd
06 грудня 2018 10:57
частина4.pdf
06 грудня 2018 10:57
частина3.pdf
06 грудня 2018 10:57
частина2.pdf
06 грудня 2018 10:57
частина1.pdf
06 грудня 2018 10:57
реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76

ФОП "ГРИНЧУК АНДРІЙ РОМАНОВИЧ"

ТОВ "Надія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76
#01037595
Переможець 6 250 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 20:12

Документи

07 грудня 2018 20:12
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:47
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 20:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76
#01037595
6 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2018 20:12
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:47
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2019 16:14
Горбово Дод.угода №5.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 16:12
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2019 16:46
Горбово дод.угода 4.pdf зміни до договору
20 лютого 2019 16:45
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2019 16:29
Горбово дод.угода 3.pdf зміни до договору
18 лютого 2019 16:28
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 12:46
Горбово дод.угода 2.pdf зміни до договору
23 січня 2019 12:46
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2019 12:51
Горбово дод.угода.pdf зміни до договору
14 січня 2019 12:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:44
Дод угода 1 амб в с.Горбово.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:42
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 14:40
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 14:38
Договір Буд-во амбулаторії в с.Горбово Герцаївського р-ну.pdf укладений
20 грудня 2018 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. Відповідно до фактичного виконання робіт: "Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 173,568 тис. грн. (сто сімдесят три тисячі п’ятсот шістдесят вісім). Джерело фінансування - кошти обласного бюджету".
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.1. Договору викласти в редакції: «Підрядник зобов'язується виконати роботи до 30 червня 2019 року».
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» пункт 3.1. Договору викласти в редакції: «Загальна вартість підрядних робіт складає 5 478,378 тис. грн. (п’ять мільйонів чотириста сімдесят вісім тисяч триста сімдесят вісім гривень) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти державного та місцевого бюджетів. Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 173,568 тис. грн. (сто сімдесят три тисячі п’ятсот шістдесят вісім). Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією».
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 4 328,0148 тис. грн. (чотири мільйони триста двадцять вісім тисяч чотирнадцять гривень вісімдесят копійок) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Продовжено термін дії договору до 31.12.2020р. Внесено зміни в банківські реквізити Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 5 304,810 тис. грн. (п’ять мільйонів триста чотири тисячі вісімсот десять гривень) (в т. ч. ПДВ 859,865 тис. грн), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Визначено порядок здійснення оплати авансу (п.п.4.2.1.), посилено відповідальність Підрядника (п.7.5). Термін дії договору до 31.12.2019. Внесено зміни в банківські реквізити Підрядника. Додаткові угоди №3 та №4 визнати такими, що втратили чинність.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 478 378,00
UAH (в тому числі ПДВ 913 063,00 UAH)