ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря без житла) по вул. Головній 62 в с. Горбово Герцаївського району Чернівецької області»
Очікувана вартість
6 648 575,00 UAH
UA-2018-11-21-003218-c ae42b3c7f9824d6dbef6f695751182e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження замовника: 58013, Україна, Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа замовника: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2018 23:00
Початок аукціону: 07 грудня 2018 15:18
Очікувана вартість: 6 648 575,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33 242,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря без житла) по вул. Головній 62 в с. Горбово Герцаївського району Чернівецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60522, Україна, Чернівецька область, Герцаївський район, с. Горбово, вул. Головна 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 листопада 2018 18:53
Електронний цифровий підпис
21 листопада 2018 18:51
ТД амбулаторія Горбово.doc
21 листопада 2018 18:51
ЗКР-Горбова.xls
21 листопада 2018 18:51
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
21 листопада 2018 18:51
Проект договору амбулаторія Горбово.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76 6 320 287,20
UAH з ПДВ
6 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИНЧУК АНДРІЙ РОМАНОВИЧ" 6 560 153,38
UAH з ПДВ
6 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Надія" 6 500 495,00
UAH з ПДВ
6 500 495,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2018 19:39
sign.p7s
06 грудня 2018 19:33
3218.jpg
06 грудня 2018 19:15
Договір Горбово.pdf
06 грудня 2018 19:15
Тендерна пропозиція.pdf
06 грудня 2018 19:15
Субпідрядники.pdf
06 грудня 2018 19:15
Лист-згода.pdf
06 грудня 2018 19:15
Лист-гарантія.pdf
06 грудня 2018 19:15
Лист -обгрунтування.pdf
06 грудня 2018 19:15
довідка зобовязання.pdf
06 грудня 2018 19:15
довідка №3.pdf
06 грудня 2018 19:15
Розрахунок коштів.pdf
06 грудня 2018 19:15
Пояснювальна записка.pdf
06 грудня 2018 19:15
Договірна ціна.pdf
06 грудня 2018 19:15
Кошториси.rar
06 грудня 2018 19:15
21.imd
06 грудня 2018 19:15
Штатний розпис.pdf
06 грудня 2018 19:15
Паспорт Гринчук 29,08,18.pdf
06 грудня 2018 19:15
Лiцензiя,_додаток.pdf
06 грудня 2018 19:15
Код.pdf
06 грудня 2018 19:15
Витяг.pdf
06 грудня 2018 19:15
Лист-відгук.pdf
06 грудня 2018 19:15
Звіт із праці.pdf
06 грудня 2018 19:15
Банківські виписки.pdf

Публічні документи

06 грудня 2018 12:23
sign.p7s
06 грудня 2018 10:57
22.imd
06 грудня 2018 10:57
частина4.pdf
06 грудня 2018 10:57
частина3.pdf
06 грудня 2018 10:57
частина2.pdf
06 грудня 2018 10:57
частина1.pdf
06 грудня 2018 10:57
реєстр.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76
#01037595
Переможець 6 250 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 20:12

Документи

07 грудня 2018 20:12
sign.p7s
07 грудня 2018 15:47
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 20:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76
#01037595
6 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2018 20:12
sign.p7s
07 грудня 2018 15:47
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 грудня 2018 14:40
sign.p7s укладений
20 грудня 2018 14:38
Договір Буд-во амбулаторії в с.Горбово Герцаївського р-ну.pdf укладений
20 грудня 2018 14:37
sign.p7s зміни до договору
20 лютого 2019 16:46
Горбово дод.угода 4.pdf зміни до договору
20 лютого 2019 16:45
sign.p7s зміни до договору
18 лютого 2019 16:29
Горбово дод.угода 3.pdf зміни до договору
18 лютого 2019 16:28
sign.p7s зміни до договору
23 січня 2019 12:46
Горбово дод.угода 2.pdf зміни до договору
23 січня 2019 12:46
sign.p7s зміни до договору
14 січня 2019 12:51
Горбово дод.угода.pdf зміни до договору
14 січня 2019 12:50
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2018 14:44
Дод угода 1 амб в с.Горбово.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. Відповідно до фактичного виконання робіт: "Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 173,568 тис. грн. (сто сімдесят три тисячі п’ятсот шістдесят вісім). Джерело фінансування - кошти обласного бюджету".
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.1. Договору викласти в редакції: «Підрядник зобов'язується виконати роботи до 30 червня 2019 року».
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» пункт 3.1. Договору викласти в редакції: «Загальна вартість підрядних робіт складає 5 478,378 тис. грн. (п’ять мільйонів чотириста сімдесят вісім тисяч триста сімдесят вісім гривень) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти державного та місцевого бюджетів. Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 173,568 тис. грн. (сто сімдесят три тисячі п’ятсот шістдесят вісім). Джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією».
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 4 328,0148 тис. грн. (чотири мільйони триста двадцять вісім тисяч чотирнадцять гривень вісімдесят копійок) (з ПДВ), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Продовжено термін дії договору до 31.12.2020р. Внесено зміни в банківські реквізити Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку