Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 03220000-9 — vegetables, fruit and nuts (strawberries, pears, rowanberries, mulberries, blackberries, sea buckthorn berries, cherries, sweet cherries, black currants (or red currants), plums (or cherry plums), apricots, peaches, raspberries, gooseberries, pineapples, persimmon, tangerines, lemons, pomegranates, grapes, apples, avocado, mango, bananas, oranges, kiwi fruit, cornelian cherries, walnuts, coconutsts))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна організація «Харківський зоологічний парк» |
Код ЄДРПОУ: | 02220881 |
Місцезнаходження: | 61058, Україна , Харківська область обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35 |
Контактна особа: |
Наталія Вікторівна Філатова +380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Pikulik Irina +380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalna organizatsiia «Kharkivskyi zoologichnyi park» |
National ID: | 02220881 |
Contact point: |
Filatova Natalia +380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua |
Additional contacts: |
Pikulik Irina +380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2018 18:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2019 15:09 |
Очікувана вартість: | 3 307 920,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 079,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Publication date: | 21 листопада 2018 18:29 |
Enquiries until: | 30 грудня 2018 15:00 |
Complaints submission until: | до 05 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 січня 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 3 307 920 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 33 079 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2018 10:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2018 10:24 |
Перелік змін 29.12.doc | |
29 грудня 2018 10:24 |
Тендерна документація фрукти 29.12.doc | |
29 грудня 2018 10:24 |
Додатки 1-3 фрукти 29.12.doc | |
29 грудня 2018 10:24 |
Оголошення пров фрукти англ 29.12.doc | |
29 грудня 2018 10:24 |
Додатки 4-5 фрукти 29.12.doc | |
22 грудня 2018 13:34 |
Перелік змін 22.12.doc | |
06 грудня 2018 08:36 |
Перелік змін 06.12.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-14-000287 ● f7e793eb537d4c9bb5bf507891d7669c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 березня 2019 12:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.03.2019 № 65
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від _14.03.2019_ №_65___
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
27 UA-2018-11-21-003183-c 21.11.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-04-02 13:05:31
Запитання щодо висновку
На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) просимо Вас роз'яснити зміст висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 29.03.2019 року та зобов’язання замовника, визначених у цьому висновку.
1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо застосування заходів із захисту довкілля, чим порушено пункт 3 частини другої статті 22 Закону.
Проте, у додатку 4 тендерної документації містяться вищезазначені вимоги. Зокрема, умовами документації передбачено наступне.
Для забезпечення нормального стану навколишнього середовища учасник зобов’язується:
- своєчасно запобігати виникненню аварійних ситуацій;
- запобігати утворенню та зменшувати обсяги продовольчих відходів за наслідками їх попередньої закупівлі та зберігання;
- здійснювати збирання, складування та вивезення на звалище сміття та відходів, які утворюються при зберіганні та постачанні харчових продуктів, що складають предмет закупівлі та перебувають у власності Учасника.
- під час експлуатації машин і механізмів здійснювати заходи щодо зниження токсичності викидів;
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на грунт;
- не порушувати екологічні права і законні інтереси громади.
Для підтвердження відповідності товару екологічним нормам, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі з інформацією про те, що технології, застосовані при виробництві предмету закупівлі, сприяють захисту довкілля.
2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що пропозиція ФОП Тополі Олени Андріївни не відповідає умовам тендерної документації. Так, підпунктом „г” пункту 1 підрозділу 5 розділу 3 тендерної документації передбачено надання копії договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі на підтвердження дотримання Учасником вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасника. При цьому, пунктом 194 Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 передбачено, що дезінфекція транспорту проводиться в разі потреби, але не рідше 1 разу в 10 днів.
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА стверджує, що ФОП Тополею Оленою Андріївною надано договір від 20.12.2018 № Р-20/18,0 на проведення дезінфекції (надалі-договір), яким передбачено надання послуг 1 раз на місяць, тобто з порушенням Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91, що не відповідає вимогам підпункту „г” пункту 1 підрозділу 5 розділу 3 тендерної документації. Проте, є незрозумілим, на підставі з яких пунктів договору, ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА стверджує, що дезінфекція буде проводитися раз на місяць. У додатку 1 до договору передбачено здійснення дезінфекції протягом січня-грудня 2019 року. Слід зазначити, що ячейка таблиці з маркуванням "1" відповідає кількості місяців для проведення дезінфекції. Тобто, дезінфекція буде проводитися протягом січня, лютого, березня, квітня, травня, червня, липня, серпня, вересня, жовтня, листопада, грудня. Разом з тим, відповідно до п.п.3.1 Договору виконавець зобов'язаний надавати послуги своєчасно, якісно та в повному обсязі у встановленому законодавством порядку та згідно умов цього договору. З вищенаведеного вбачається, що умовами договору передбачено, що періодичність проведення дезінфекції буде відповідати порядку, встановленому законодавством України. При цьому, сторони мають право вносити зміни в договір, у тому числі, в графік надання послуг, передбачений додатком 1 договору.
3. У висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що вартість предмету не підтверджено учасником-переможцем ФОП Марченко Владленою Анатоліївною в порядку, визначеному пунктом 2 розділу 5 тендерної документації. Замовник просить пояснити, на підставі яких документів ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА робить такі висновки та згідно якої норми Закону Замовник повинен був відхилити пропозицію учасника-переможця. Згідно з пунктом 2 розділу 5 тендерної документації Учасник, пропозиція, якого знаходиться на стадії «Очікує розгляду» за підсумками електронного аукціону (оцінки), повинен протягом 2 (двох) робочих днів з дня визначення тендерної пропозиції такого Учасника електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, оприлюднює на веб-порталі уповноваженого органу тендерну пропозицію, скореговану за результатами проведення аукціону за формою, викладеною у додатку 5 тендерної документації. Окремою довідкою учасник повинен надати економічне обґрунтування (розрахунок) витрат, які входять у вартість предмету закупівлі (вартість предмету закупівлі підтверджується довідкою/висновком тощо компетентного органу щодо відповідності цін на предмет закупівлі ринковим). Також в обґрунтуванні вказується перелік витрат учасника при постачанні предмета закупівлі (наприклад, доставка, навантажувально-розвантажувальні роботи, заробітна плата співробітників, податки та інші витрати), з зазначенням їх вартості, у строки, визначені попередній абзацом.
На виконання вищезазначеної умови тендерної документації ФОП Марченко Владленою Анатоліївною надано довідку про економічне обґрунтування від 21.01.2019 № 2, лист Головного управління статистики в Харківської області від 28.12.2018 № 15-10/1070 та довідку про ринкову вартість товарів Товарної біржі «РТБ» від 27.12.2018 року. Контролюючий орган зазначає, що проведеним співставленням цін на фрукти, наведених у листі Головного управління статистики в Харківської області від 28.12.2018 № 15-10/1070 та довідці про ринкову вартість товарів Товарної біржі «РТБ» від 27.12.2018, з цінами, передбаченими тендерною пропозицією за результатами проведеного аукціону, встановлено значне їх перевищення. Маємо заперечити це зауваження, адже, Замовник не є компетентним органом, який має право перевіряти порядок ціноутворення та встановлювати факту завищення ціни. Доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер які не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель.
У зв'язку в вищезазначеним, просимо пояснити, які саме порушення виявлені ДЕРЖАУДИТСЛУЖБОЮ та які саме зобов’язання викладені у висновку, адже, тендерна документація замовника складена без порушення законодавства, пропозиції учасників відповідають умовам тендерної документації в повному обсязі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) Комунальна організація "Харківський зоологічний парк" надає наступні заперечення на висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 29.03.2019 року. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо застосування заходів із захисту довкілля, чим порушено пункт 3 частини другої статті 22 Закону. Проте, у додатку 4 тендерної документації містяться вищезазначені вимоги. Зокрема, умовами документації передбачено наступне. Для забезпечення нормального стану навколишнього середовища учасник зобов’язується: - своєчасно запобігати виникненню аварійних ситуацій; - запобігати утворенню та зменшувати обсяги продовольчих відходів за наслідками їх попередньої закупівлі та зберігання; - здійснювати збирання, складування та вивезення на звалище сміття та відходів, які утворюються при зберіганні та постачанні харчових продуктів, що складають предмет закупівлі та перебувають у власності Учасника. - під час експлуатації машин і механізмів здійснювати заходи щодо зниження токсичності викидів; - не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на грунт; - не порушувати екологічні права і законні інтереси громади. Для підтвердження відповідності товару екологічним нормам, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі з інформацією про те, що технології, застосовані при виробництві предмету закупівлі, сприяють захисту довкілля. 2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що пропозиція ФОП Тополі Олени Андріївни не відповідає умовам тендерної документації. Так, підпунктом „г” пункту 1 підрозділу 5 розділу 3 тендерної документації передбачено надання копії договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі на підтвердження дотримання Учасником вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасника. При цьому, пунктом 194 Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 передбачено, що дезінфекція транспорту проводиться в разі потреби, але не рідше 1 разу в 10 днів. ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА стверджує, що ФОП Тополею Оленою Андріївною надано договір від 20.12.2018 № Р-20/18,0 на проведення дезінфекції (надалі-договір), яким передбачено надання послуг 1 раз на місяць, тобто з порушенням Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91, що не відповідає вимогам підпункту „г” пункту 1 підрозділу 5 розділу 3 тендерної документації. Проте, Замовник вважає таке зауваження необґрунтованим, адже, є незрозумілим, на підставі з яких пунктів договору, ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА стверджує, що дезінфекція буде проводитися раз на місяць. У додатку 1 до договору передбачено здійснення дезінфекції протягом січня-грудня 2019 року. Слід зазначити, що ячейка таблиці з маркуванням "1" відповідає кількості місяців для проведення дезінфекції. Тобто, дезінфекція буде проводитися протягом січня, лютого, березня, квітня, травня, червня, липня, серпня, вересня, жовтня, листопада, грудня. Разом з тим, відповідно до п.п.3.1 Договору виконавець зобов'язаний надавати послуги своєчасно, якісно та в повному обсязі у встановленому законодавством порядку та згідно умов цього договору. З вищенаведеного вбачається, що умовами договору передбачено, що періодичність проведення дезінфекції буде відповідати порядку, встановленому законодавством України. При цьому, сторони мають право вносити зміни в договір, у тому числі, в графік надання послуг, передбачений додатком 1 договору. 3. У висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що вартість предмету не підтверджено учасником-переможцем ФОП Марченко Владленою Анатоліївною в порядку, визначеному пунктом 2 розділу 5 тендерної документації. Замовник не погоджується з висновками контролюючого органу, адже, тендерний комітет не має правових підстав для відхилення тендерної пропозиції. Згідно з пунктом 2 розділу 5 тендерної документації Учасник, пропозиція, якого знаходиться на стадії «Очікує розгляду» за підсумками електронного аукціону (оцінки), повинен протягом 2 (двох) робочих днів з дня визначення тендерної пропозиції такого Учасника електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, оприлюднює на веб-порталі уповноваженого органу тендерну пропозицію, скореговану за результатами проведення аукціону за формою, викладеною у додатку 5 тендерної документації. Окремою довідкою учасник повинен надати економічне обґрунтування (розрахунок) витрат, які входять у вартість предмету закупівлі (вартість предмету закупівлі підтверджується довідкою/висновком тощо компетентного органу щодо відповідності цін на предмет закупівлі ринковим). Також в обґрунтуванні вказується перелік витрат учасника при постачанні предмета закупівлі (наприклад, доставка, навантажувально-розвантажувальні роботи, заробітна плата співробітників, податки та інші витрати), з зазначенням їх вартості, у строки, визначені попередній абзацом. На виконання вищезазначеної умови тендерної документації ФОП Марченко Владленою Анатоліївною надано довідку про економічне обґрунтування від 21.01.2019 № 2, лист Головного управління статистики в Харківської області від 28.12.2018 № 15-10/1070 та довідку про ринкову вартість товарів Товарної біржі «РТБ» від 27.12.2018 року. Контролюючий орган зазначає, що проведеним співставленням цін на фрукти, наведених у листі Головного управління статистики в Харківської області від 28.12.2018 № 15-10/1070 та довідці про ринкову вартість товарів Товарної біржі «РТБ» від 27.12.2018, з цінами, передбаченими тендерною пропозицією за результатами проведеного аукціону, встановлено значне їх перевищення. Маємо заперечити це зауваження, адже, Замовник не є компетентним органом, який має право перевіряти порядок ціноутворення та встановлювати факту завищення ціни. Доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер які не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель. У зв'язку з вищезазначеним, дії Комунальної організації "Харківський зоологічний парк" в частині складання тендерної документації, розгляду пропозицій учасників та визначення переможця торгів, не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти заперечення Комунальної організації "Харківський зоологічний парк" до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).
2019-04-04 13:15:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальна організація «Харківський зоологічний парк» |
Код ЄДРПОУ: | 02220881 |
Місцезнаходження: | 61058, Україна, Харківська область обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ФОП Марченко В.А. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП ТОПОЛЯ О. А. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2019 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа – підприємець Марченко Владлена Анатоліївна |
3 307 920,00
UAH з ПДВ
|
3 264 425,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Тополя Олена Андріївна |
3 293 425,00
UAH з ПДВ
|
3 293 425,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа – підприємець Марченко Владлена Анатоліївна #2650217881 |
Переможець |
3 264 425,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2019 17:59
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2019 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2019 13:12
|
Додаткова угода №2 від 15.04.2019 (1).pdf | зміни до договору |
15 квітня 2019 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2019 10:35
|
Додаткова_угода_№1_стор_1.pdf | зміни до договору |
12 лютого 2019 10:33
|
Додаткова_угода_№1_стор_2.pdf | зміни до договору |
12 лютого 2019 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2019 17:09
|
Договор фрукты.pdf | укладений |
11 лютого 2019 16:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 03220000-9/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03220000-9/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 03220000-9/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03220000-9/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |