Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (полуниця, груша, ожина, шовковиця, чорниця, обліпиха, вишня, черешня, смородина чорна, (або смородина червона), слива (або алича), абрикоси, персики, малина, аґрус, ананас, хурма, мандарини, лимони, гранат, виноград,яблука, авокадо, манго, банани, помаранчі, ківі,кизил, горіхи волоські, горіхи кокосові)
ДК 021:2015: 03220000-9 — vegetables, fruit and nuts (strawberries, pears, rowanberries, mulberries, blackberries, sea buckthorn berries, cherries, sweet cherries, black currants (or red currants), plums (or cherry plums), apricots, peaches, raspberries, gooseberries, pineapples, persimmon, tangerines, lemons, pomegranates, grapes, apples, avocado, mango, bananas, oranges, kiwi fruit, cornelian cherries, walnuts, coconutsts))
Очікувана вартість
3 307 920,00 UAH
UA-2018-11-21-003183-c 445746b635c248e683570a285a94da4c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Вікторівна Філатова

+380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Код ЄДРПОУ: 02220881
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська область обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35
Контактна особа: Наталія Вікторівна Філатова
+380577054487
zakupivli@zoo.kharkov.ua
Додаткові контактні особи: Pikulik Irina
+380577054487
zakupivli@zoo.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalna organizatsiia «Kharkivskyi zoologichnyi park»
National ID: 02220881
Contact point: Filatova Natalia
+380577054487
zakupivli@zoo.kharkov.ua
Additional contacts: Pikulik Irina
+380577054487
zakupivli@zoo.kharkov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 листопада 2018 18:29
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2019 15:00
Початок аукціону: 21 січня 2019 15:09
Очікувана вартість: 3 307 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 079,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH
Publication date: 21 листопада 2018 18:29
Enquiries until: 30 грудня 2018 15:00
Complaints submission until: до 05 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 січня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 3 307 920 UAH including VAT
Minimal lowering step: 33 079 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 кілограм
полуниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

strawberries
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
4600 кілограм
груша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

pears
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
154 кілограм
ожина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

rowanberries
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
25 кілограм
шовковиця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

mulberries
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
60 кілограм
чорниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

blackberries
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
80 кілограм
обліпиха
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

sea buckthorn berries
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
900 кілограм
вишня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

cherries
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
650 кілограм
черешня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

sweet cherries
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
630 кілограм
смородина чорна, (або смородина червона)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

black currants (or red currants)
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
1200 кілограм
слива (або алича)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

plums (or cherry plums)
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
1500 кілограм
абрикоси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

apricots
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
270 кілограм
персики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

peaches
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
1600 кілограм
малина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

raspberries
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
65 кілограм
аґрус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

gooseberries
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
460 кілограм
ананас
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

pineapples
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
350 кілограм
хурма
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

persimmon
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
270 кілограм
мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

tangerines
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
140 кілограм
лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

lemons
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
290 кілограм
гранат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

pomegranates
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
950 кілограм
виноград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

grapes
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
18000 кілограм
яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

apples
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
145 кілограм
авокадо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

avocado
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
460 кілограм
манго
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

mango
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
3500 кілограм
банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

bananas
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
2200 кілограм
помаранчі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

oranges
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
850 кілограм
ківі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

kiwi fruit
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
60 кілограм
кизил
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

cornelian cherries
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
600 кілограм
горіхи волоські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

walnuts
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019
40 кілограм
горіхи кокосові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, будинок 35
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

coconuts
CPV: 03220000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 грудня 2018 10:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2018 10:24
Перелік змін 29.12.doc
29 грудня 2018 10:24
Тендерна документація фрукти 29.12.doc
29 грудня 2018 10:24
Додатки 1-3 фрукти 29.12.doc
29 грудня 2018 10:24
Оголошення пров фрукти англ 29.12.doc
29 грудня 2018 10:24
Додатки 4-5 фрукти 29.12.doc
22 грудня 2018 13:34
Перелік змін 22.12.doc
06 грудня 2018 08:36
Перелік змін 06.12.doc
29 грудня 2018 10:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 13:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 08:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 08:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 18:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2018 10:24
Перелік змін 29.12.doc
29 грудня 2018 10:24
Тендерна документація фрукти 29.12.doc
22 грудня 2018 13:34
Тендерна документація фрукти 22.12.doc
06 грудня 2018 08:36
Тендерна документація фрукти 06.12.doc
21 листопада 2018 18:29
Тендерна документація фрукти.doc
29 грудня 2018 10:24
Додатки 1-3 фрукти 29.12.doc
22 грудня 2018 13:34
Додатки 1-3 фрукти 22.12.doc
06 грудня 2018 08:36
Додатки 1-3 фрукти 06.12.doc
21 листопада 2018 18:29
Додатки 1-3 фрукти.doc
29 грудня 2018 10:24
Оголошення пров фрукти англ 29.12.doc
22 грудня 2018 13:34
Оголошення пров фрукти англ 22.12.doc
22 листопада 2018 08:27
Оголошення пров фрукти англ.doc
21 листопада 2018 18:29
Оголошення пров фрукти англ.doc
29 грудня 2018 10:24
Додатки 4-5 фрукти 29.12.doc
22 грудня 2018 13:34
Додатки 4-5 фрукти 22.12.doc
06 грудня 2018 08:36
Додатки 4-5 фрукти 06.12.doc
21 листопада 2018 18:29
Додатки 4-5 фрукти.doc
22 грудня 2018 13:34
Перелік змін 22.12.doc
06 грудня 2018 08:36
Перелік змін 06.12.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-14-000287 ● f7e793eb537d4c9bb5bf507891d7669c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 березня 2019 12:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.03.2019 № 65
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від _14.03.2019_ №_65___

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

27 UA-2018-11-21-003183-c 21.11.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-02 13:05:31

Запитання щодо висновку

На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) просимо Вас роз'яснити зміст висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 29.03.2019 року та зобов’язання замовника, визначених у цьому висновку.
1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо застосування заходів із захисту довкілля, чим порушено пункт 3 частини другої статті 22 Закону.
Проте, у додатку 4 тендерної документації містяться вищезазначені вимоги. Зокрема, умовами документації передбачено наступне.
Для забезпечення нормального стану навколишнього середовища учасник зобов’язується:
- своєчасно запобігати виникненню аварійних ситуацій;
- запобігати утворенню та зменшувати обсяги продовольчих відходів за наслідками їх попередньої закупівлі та зберігання;
- здійснювати збирання, складування та вивезення на звалище сміття та відходів, які утворюються при зберіганні та постачанні харчових продуктів, що складають предмет закупівлі та перебувають у власності Учасника.
- під час експлуатації машин і механізмів здійснювати заходи щодо зниження токсичності викидів;
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на грунт;
- не порушувати екологічні права і законні інтереси громади.
Для підтвердження відповідності товару екологічним нормам, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі з інформацією про те, що технології, застосовані при виробництві предмету закупівлі, сприяють захисту довкілля.
2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що пропозиція ФОП Тополі Олени Андріївни не відповідає умовам тендерної документації. Так, підпунктом „г” пункту 1 підрозділу 5 розділу 3 тендерної документації передбачено надання копії договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі на підтвердження дотримання Учасником вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасника. При цьому, пунктом 194 Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 передбачено, що дезінфекція транспорту проводиться в разі потреби, але не рідше 1 разу в 10 днів.
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА стверджує, що ФОП Тополею Оленою Андріївною надано договір від 20.12.2018 № Р-20/18,0 на проведення дезінфекції (надалі-договір), яким передбачено надання послуг 1 раз на місяць, тобто з порушенням Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91, що не відповідає вимогам підпункту „г” пункту 1 підрозділу 5 розділу 3 тендерної документації. Проте, є незрозумілим, на підставі з яких пунктів договору, ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА стверджує, що дезінфекція буде проводитися раз на місяць. У додатку 1 до договору передбачено здійснення дезінфекції протягом січня-грудня 2019 року. Слід зазначити, що ячейка таблиці з маркуванням "1" відповідає кількості місяців для проведення дезінфекції. Тобто, дезінфекція буде проводитися протягом січня, лютого, березня, квітня, травня, червня, липня, серпня, вересня, жовтня, листопада, грудня. Разом з тим, відповідно до п.п.3.1 Договору виконавець зобов'язаний надавати послуги своєчасно, якісно та в повному обсязі у встановленому законодавством порядку та згідно умов цього договору. З вищенаведеного вбачається, що умовами договору передбачено, що періодичність проведення дезінфекції буде відповідати порядку, встановленому законодавством України. При цьому, сторони мають право вносити зміни в договір, у тому числі, в графік надання послуг, передбачений додатком 1 договору.
3. У висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що вартість предмету не підтверджено учасником-переможцем ФОП Марченко Владленою Анатоліївною в порядку, визначеному пунктом 2 розділу 5 тендерної документації. Замовник просить пояснити, на підставі яких документів ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА робить такі висновки та згідно якої норми Закону Замовник повинен був відхилити пропозицію учасника-переможця. Згідно з пунктом 2 розділу 5 тендерної документації Учасник, пропозиція, якого знаходиться на стадії «Очікує розгляду» за підсумками електронного аукціону (оцінки), повинен протягом 2 (двох) робочих днів з дня визначення тендерної пропозиції такого Учасника електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, оприлюднює на веб-порталі уповноваженого органу тендерну пропозицію, скореговану за результатами проведення аукціону за формою, викладеною у додатку 5 тендерної документації. Окремою довідкою учасник повинен надати економічне обґрунтування (розрахунок) витрат, які входять у вартість предмету закупівлі (вартість предмету закупівлі підтверджується довідкою/висновком тощо компетентного органу щодо відповідності цін на предмет закупівлі ринковим). Також в обґрунтуванні вказується перелік витрат учасника при постачанні предмета закупівлі (наприклад, доставка, навантажувально-розвантажувальні роботи, заробітна плата співробітників, податки та інші витрати), з зазначенням їх вартості, у строки, визначені попередній абзацом.
На виконання вищезазначеної умови тендерної документації ФОП Марченко Владленою Анатоліївною надано довідку про економічне обґрунтування від 21.01.2019 № 2, лист Головного управління статистики в Харківської області від 28.12.2018 № 15-10/1070 та довідку про ринкову вартість товарів Товарної біржі «РТБ» від 27.12.2018 року. Контролюючий орган зазначає, що проведеним співставленням цін на фрукти, наведених у листі Головного управління статистики в Харківської області від 28.12.2018 № 15-10/1070 та довідці про ринкову вартість товарів Товарної біржі «РТБ» від 27.12.2018, з цінами, передбаченими тендерною пропозицією за результатами проведеного аукціону, встановлено значне їх перевищення. Маємо заперечити це зауваження, адже, Замовник не є компетентним органом, який має право перевіряти порядок ціноутворення та встановлювати факту завищення ціни. Доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер які не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель.
У зв'язку в вищезазначеним, просимо пояснити, які саме порушення виявлені ДЕРЖАУДИТСЛУЖБОЮ та які саме зобов’язання викладені у висновку, адже, тендерна документація замовника складена без порушення законодавства, пропозиції учасників відповідають умовам тендерної документації в повному обсязі.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) Комунальна організація "Харківський зоологічний парк" надає наступні заперечення на висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 29.03.2019 року. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо застосування заходів із захисту довкілля, чим порушено пункт 3 частини другої статті 22 Закону. Проте, у додатку 4 тендерної документації містяться вищезазначені вимоги. Зокрема, умовами документації передбачено наступне. Для забезпечення нормального стану навколишнього середовища учасник зобов’язується: - своєчасно запобігати виникненню аварійних ситуацій; - запобігати утворенню та зменшувати обсяги продовольчих відходів за наслідками їх попередньої закупівлі та зберігання; - здійснювати збирання, складування та вивезення на звалище сміття та відходів, які утворюються при зберіганні та постачанні харчових продуктів, що складають предмет закупівлі та перебувають у власності Учасника. - під час експлуатації машин і механізмів здійснювати заходи щодо зниження токсичності викидів; - не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на грунт; - не порушувати екологічні права і законні інтереси громади. Для підтвердження відповідності товару екологічним нормам, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі з інформацією про те, що технології, застосовані при виробництві предмету закупівлі, сприяють захисту довкілля. 2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що пропозиція ФОП Тополі Олени Андріївни не відповідає умовам тендерної документації. Так, підпунктом „г” пункту 1 підрозділу 5 розділу 3 тендерної документації передбачено надання копії договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі на підтвердження дотримання Учасником вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасника. При цьому, пунктом 194 Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 передбачено, що дезінфекція транспорту проводиться в разі потреби, але не рідше 1 разу в 10 днів. ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА стверджує, що ФОП Тополею Оленою Андріївною надано договір від 20.12.2018 № Р-20/18,0 на проведення дезінфекції (надалі-договір), яким передбачено надання послуг 1 раз на місяць, тобто з порушенням Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91, що не відповідає вимогам підпункту „г” пункту 1 підрозділу 5 розділу 3 тендерної документації. Проте, Замовник вважає таке зауваження необґрунтованим, адже, є незрозумілим, на підставі з яких пунктів договору, ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА стверджує, що дезінфекція буде проводитися раз на місяць. У додатку 1 до договору передбачено здійснення дезінфекції протягом січня-грудня 2019 року. Слід зазначити, що ячейка таблиці з маркуванням "1" відповідає кількості місяців для проведення дезінфекції. Тобто, дезінфекція буде проводитися протягом січня, лютого, березня, квітня, травня, червня, липня, серпня, вересня, жовтня, листопада, грудня. Разом з тим, відповідно до п.п.3.1 Договору виконавець зобов'язаний надавати послуги своєчасно, якісно та в повному обсязі у встановленому законодавством порядку та згідно умов цього договору. З вищенаведеного вбачається, що умовами договору передбачено, що періодичність проведення дезінфекції буде відповідати порядку, встановленому законодавством України. При цьому, сторони мають право вносити зміни в договір, у тому числі, в графік надання послуг, передбачений додатком 1 договору. 3. У висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що вартість предмету не підтверджено учасником-переможцем ФОП Марченко Владленою Анатоліївною в порядку, визначеному пунктом 2 розділу 5 тендерної документації. Замовник не погоджується з висновками контролюючого органу, адже, тендерний комітет не має правових підстав для відхилення тендерної пропозиції. Згідно з пунктом 2 розділу 5 тендерної документації Учасник, пропозиція, якого знаходиться на стадії «Очікує розгляду» за підсумками електронного аукціону (оцінки), повинен протягом 2 (двох) робочих днів з дня визначення тендерної пропозиції такого Учасника електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, оприлюднює на веб-порталі уповноваженого органу тендерну пропозицію, скореговану за результатами проведення аукціону за формою, викладеною у додатку 5 тендерної документації. Окремою довідкою учасник повинен надати економічне обґрунтування (розрахунок) витрат, які входять у вартість предмету закупівлі (вартість предмету закупівлі підтверджується довідкою/висновком тощо компетентного органу щодо відповідності цін на предмет закупівлі ринковим). Також в обґрунтуванні вказується перелік витрат учасника при постачанні предмета закупівлі (наприклад, доставка, навантажувально-розвантажувальні роботи, заробітна плата співробітників, податки та інші витрати), з зазначенням їх вартості, у строки, визначені попередній абзацом. На виконання вищезазначеної умови тендерної документації ФОП Марченко Владленою Анатоліївною надано довідку про економічне обґрунтування від 21.01.2019 № 2, лист Головного управління статистики в Харківської області від 28.12.2018 № 15-10/1070 та довідку про ринкову вартість товарів Товарної біржі «РТБ» від 27.12.2018 року. Контролюючий орган зазначає, що проведеним співставленням цін на фрукти, наведених у листі Головного управління статистики в Харківської області від 28.12.2018 № 15-10/1070 та довідці про ринкову вартість товарів Товарної біржі «РТБ» від 27.12.2018, з цінами, передбаченими тендерною пропозицією за результатами проведеного аукціону, встановлено значне їх перевищення. Маємо заперечити це зауваження, адже, Замовник не є компетентним органом, який має право перевіряти порядок ціноутворення та встановлювати факту завищення ціни. Доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер які не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель. У зв'язку з вищезазначеним, дії Комунальної організації "Харківський зоологічний парк" в частині складання тендерної документації, розгляду пропозицій учасників та визначення переможця торгів, не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти заперечення Комунальної організації "Харківський зоологічний парк" до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).

2019-04-04 13:15:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 січня 2019
UA-2018-11-21-003183-c445746b635c248e683570a285a94da4c
Найменування: Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Код ЄДРПОУ: 02220881
Місцезнаходження: 61058, Україна, Харківська область обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35
Учасник Документи Рішення Додатково
ФОП Марченко В.А.
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП ТОПОЛЯ О. А. Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Марченко В.А. #2650217881

№ рішення у справі

70/57-р/к

Дата рішення у справі

29.05.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/107-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

14 січня 2019 15:15
1 етап ПР Марченко.pdf
14 січня 2019 15:16
Електронний підпис

Публічні документи

29 січня 2019 20:41
Довідка Ст.17.pdf
29 січня 2019 20:40
Довідка МВС.PDF
22 січня 2019 12:18
Ціни статистика.pdf
22 січня 2019 12:18
Уточнена пропозиція.pdf
09 січня 2019 11:47
Електронний підпис
09 січня 2019 11:47
Електронний підпис
09 січня 2019 11:41
32 Правила.rar
09 січня 2019 11:41
18 Договір перевізки.pdf
09 січня 2019 11:41
31 Ліцензія.rar
09 січня 2019 11:40
3 Інформація стаття17.PDF
09 січня 2019 11:40
30 Гарантія_972 .rar
09 січня 2019 11:40
16 Паспорт, код фоп.pdf
09 січня 2019 11:40
11 Не надання Статуту.PDF
09 січня 2019 11:40
23 Довідка статистика.PDF
09 січня 2019 11:40
33 Свідоцтво.rar
09 січня 2019 11:40
5 Довідка - згода ціна.PDF

Документи

14 січня 2019 15:16
1 етап ПР Тополя.pdf
14 січня 2019 15:17
Електронний підпис

Публічні документи

09 січня 2019 13:37
Електронний підпис
09 січня 2019 13:37
Електронний підпис
09 січня 2019 12:03
3 Опис товару.pdf
09 січня 2019 12:03
5 Печатка.PDF
09 січня 2019 12:03
25 Правила .rar
09 січня 2019 12:03
30 Паспорт ТОПОЛЯ.pdf
09 січня 2019 12:03
16 САНКЦІЇ.PDF
09 січня 2019 12:02
26 Свідоцтво .rar
09 січня 2019 12:02
20 ЛИСТ-ЗГОДА 2.PDF
09 січня 2019 12:02
4 Істотні умови.PDF
09 січня 2019 12:02
28 Договір та відгук.pdf
09 січня 2019 12:02
29 Код ТОПОЛЯ.pdf
09 січня 2019 12:02
24 Ліцензія .rar
09 січня 2019 12:02
22 Виписка.pdf
09 січня 2019 12:02
23 Гарантія_6.rar
09 січня 2019 12:02
32 Оплата гарантії.pdf
09 січня 2019 12:02
19 ЛИСТ-ЗГОДА 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Марченко В.А.

ФОП ТОПОЛЯ О. А.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа – підприємець Марченко Владлена Анатоліївна 3 307 920,00
UAH з ПДВ
3 264 425,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Тополя Олена Андріївна 3 293 425,00
UAH з ПДВ
3 293 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2019 20:41
Довідка Ст.17.pdf
29 січня 2019 20:40
Довідка МВС.PDF
22 січня 2019 12:18
Ціни статистика.pdf
22 січня 2019 12:18
Уточнена пропозиція.pdf
09 січня 2019 11:47
Електронний підпис
09 січня 2019 11:47
Електронний підпис
09 січня 2019 11:41
32 Правила.rar
09 січня 2019 11:41
18 Договір перевізки.pdf
09 січня 2019 11:41
31 Ліцензія.rar
09 січня 2019 11:40
3 Інформація стаття17.PDF
09 січня 2019 11:40
30 Гарантія_972 .rar
09 січня 2019 11:40
16 Паспорт, код фоп.pdf
09 січня 2019 11:40
11 Не надання Статуту.PDF
09 січня 2019 11:40
23 Довідка статистика.PDF
09 січня 2019 11:40
33 Свідоцтво.rar
09 січня 2019 11:40
5 Довідка - згода ціна.PDF

Публічні документи

09 січня 2019 13:37
Електронний підпис
09 січня 2019 13:37
Електронний підпис
09 січня 2019 12:03
3 Опис товару.pdf
09 січня 2019 12:03
5 Печатка.PDF
09 січня 2019 12:03
25 Правила .rar
09 січня 2019 12:03
30 Паспорт ТОПОЛЯ.pdf
09 січня 2019 12:03
16 САНКЦІЇ.PDF
09 січня 2019 12:02
26 Свідоцтво .rar
09 січня 2019 12:02
20 ЛИСТ-ЗГОДА 2.PDF
09 січня 2019 12:02
4 Істотні умови.PDF
09 січня 2019 12:02
28 Договір та відгук.pdf
09 січня 2019 12:02
29 Код ТОПОЛЯ.pdf
09 січня 2019 12:02
24 Ліцензія .rar
09 січня 2019 12:02
22 Виписка.pdf
09 січня 2019 12:02
23 Гарантія_6.rar
09 січня 2019 12:02
32 Оплата гарантії.pdf
09 січня 2019 12:02
19 ЛИСТ-ЗГОДА 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Марченко В.А.

ФОП ТОПОЛЯ О. А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа – підприємець Марченко Владлена Анатоліївна
#2650217881
Переможець 3 264 425,00
UAH з ПДВ
24 січня 2019 17:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа – підприємець Марченко Владлена Анатоліївна #2650217881

№ рішення у справі

70/57-р/к

Дата рішення у справі

29.05.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/107-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

24 січня 2019 17:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2019 17:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа – підприємець Марченко Владлена Анатоліївна
#2650217881
3 264 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2019 17:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2019 13:13
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2019 13:12
Додаткова угода №2 від 15.04.2019 (1).pdf зміни до договору
15 квітня 2019 13:11
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2019 10:35
Додаткова_угода_№1_стор_1.pdf зміни до договору
12 лютого 2019 10:33
Додаткова_угода_№1_стор_2.pdf зміни до договору
12 лютого 2019 10:33
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 17:09
Договор фрукты.pdf укладений
11 лютого 2019 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 03220000-9/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 03220000-9/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 03220000-9/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 03220000-9/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін