Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція трибуни та побутових приміщень майнового комплексу стадіону «Колос» по вул. Промислова,8-а в м. Олевськ
Очікувана вартість
8 904 692,00 UAH
UA-2018-11-21-002868-c 5a4574194bb74d0bafc55a35459be5bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діана Фещук

+380961027108 feschuk.diana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОЛЕВСЬКА ДИТЯЧО - ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА" ОЛЕВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25310316
Місцезнаходження: 11001, Україна , Житомирська обл., місто Олевськ, ВУЛ. СВЯТО - МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 10
Контактна особа: Діана Фещук
+380961027108
feschuk.diana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2018 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2018 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2018 18:30
Початок аукціону: 07 грудня 2018 11:16
Очікувана вартість: 8 904 692,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 523,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція трибуни та побутових приміщень майнового комплексу стадіону «Колос» по вул. Промислова,8-а в м. Олевськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, Олевськ, Промислова, 8-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2018 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 16:56
ТД КОЛОС КУ Олевська ДЮСШ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК ЦЕНТР БУД" 7 931 719,61
UAH з ПДВ
6 155 475,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" 7 137 134,00
UAH з ПДВ
6 797 134,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Екстеріор груп" 8 190 000,00
UAH з ПДВ
8 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2018 12:02
Електронний підпис
06 грудня 2018 15:10
уставнi_ЦБ.rar
06 грудня 2018 15:10
кошторис.rar
06 грудня 2018 15:10
Корупція.PDF
06 грудня 2018 15:10
Додатки №1, 5 та 6.pdf
06 грудня 2018 15:10
Довідка від МВС.PDF

Публічні документи

06 грудня 2018 14:45
Електронний підпис
06 грудня 2018 14:40
АКТИ 11 ЧАСТИНА.pdf
06 грудня 2018 14:40
АКТИ 10 ЧАСТИНА.pdf
06 грудня 2018 14:40
АКТИ 9 ЧАСТИНА.pdf
06 грудня 2018 14:40
АКТИ 8 ЧАСТИНА.pdf
06 грудня 2018 14:40
АКТИ 7 ЧАСТИНА.pdf
06 грудня 2018 14:40
АКТИ 6 ЧАСТИНА.pdf
06 грудня 2018 14:40
АКТИ 5 ЧАСТИНА.pdf
06 грудня 2018 14:40
АКТИ4 ЧАСТИНА.pdf
06 грудня 2018 14:39
Установчі д-ти.pdf
06 грудня 2018 14:39
АКТИ 3 ЧАСТИНА.pdf
06 грудня 2018 14:39
АКТИ 2 ЧАСТИНА.pdf
06 грудня 2018 14:39
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА4.pdf
06 грудня 2018 14:39
АКТИ 1 ЧАСТИНА.pdf
06 грудня 2018 14:39
ТЕХ.ЧАСТИНА3.pdf
06 грудня 2018 14:39
ДОСВІД ВИКОНАННЯ.pdf
06 грудня 2018 14:39
ТЕХ. ЧАСТИНА2.pdf
06 грудня 2018 14:39
ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
06 грудня 2018 14:39
ТЕХ.ЧАСТИНА1.pdf
06 грудня 2018 14:39
Ст.17.pdf
06 грудня 2018 14:39
Працівники.pdf
06 грудня 2018 14:39
СУБПІДРЯДНИК.pdf
06 грудня 2018 14:39
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
06 грудня 2018 14:39
МТБ 2.pdf
06 грудня 2018 14:39
АКТИ 12 ЧАСТИНА.pdf
06 грудня 2018 14:39
МТБ 1.pdf
06 грудня 2018 14:38
Довідки.pdf

Публічні документи

06 грудня 2018 17:24
Електронний підпис
06 грудня 2018 17:21
Установчі.rar
06 грудня 2018 17:21
Работники договори.rar
06 грудня 2018 17:21
МТБ.rar
06 грудня 2018 17:21
Довідки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ЦЕНТР БУД"

ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"

ТОВ "Екстеріор груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК ЦЕНТР БУД"
#41513366
Відхилено 6 155 475,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 16:19
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
Переможець 6 797 134,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 15:53

Документи

10 грудня 2018 16:19
Електронний підпис
10 грудня 2018 16:18
jpg2pdf.pdf

Документи

13 грудня 2018 15:53
Електронний підпис
13 грудня 2018 15:51
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
6 797 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2018 15:53
Електронний підпис
13 грудня 2018 15:51
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 11:34
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 11:23
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2019 11:07
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
29 липня 2019 11:01
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 12:57
Додаткова угода 4.Pdf зміни до договору
24 травня 2019 12:40
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2019 11:56
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
13 березня 2019 11:49
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2019 14:19
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
25 лютого 2019 14:18
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2019 14:34
Додаткоа угода 1.pdf зміни до договору
22 лютого 2019 14:32
Електронний підпис укладений
25 грудня 2018 15:36
договір підряду.pdf укладений
25 грудня 2018 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у зв'язку з уточненням виділенних коштів з фонду регіонального розвитку та з метою гарантованого виконання сторонами своїх обов'язків.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться у зв'язку з наявним фінансуванням та кошторисними призначеннями.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. п.п.10.4 п. 10 Договору викласти у наступній редакції: Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату/аванс у розмірі 30% річного обсягу фінансування. Підрядник зобов'язується використати одержану попередню оплату/аванс відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами). Термін погашення авансу –не більше трьох місяців. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються Замовнику.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться у зв'язку з наявним фінансуванням та кошторисними призначеннями/
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться у зв'язку з наявним фінансуванням та кошторисними призначеннями.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з наявним фінансуванням та кошторисними призначеннями уклали додаткову угоду та дійшли згоди про наступне: 1. П.2.3. викласти у наступній редакції: Ціна Договору становить 6797134,00 грн. (Шість мільйонів сімсот дев’яносто сім тисяч сто тридцять чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 1132855,66 грн. - в т.ч. на 2019 рік 1021788,64 грн. (Один мільйон двадцять одна тисяча сімсот вісімдесят вісім гривень 64 копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 170298,11 грн., з них за рахунок коштів державного та місцевого бюджету – 1021788,64 грн. (Один мільйон двадцять одна тисяча сімсот вісімдесят вісім гривень 64 копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 170298,11 грн., - в т.ч. на 2020 рік 5775345,36 грн. (П’ять мільйонів сімсот сімдесят п’ять тисяч триста сорок п’ять гривень 36 копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 962557,55 грн. 2. П.17.2. викласти у наступній редакції: Строком договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати обов’язки відповідно до Договору. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2020 року, але у всякому разі до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML