Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Construction of secondary school of I-III grades in 24 classes (720 pupils) on the street. Pogrebnyaka in the village. Chubinsky Velikooleksandrivsky village council of Boryspil district of the Kyiv region, with reconstruction of unfinished building of the ambulatory building for the educational and production building of the school (CPV 021:2015 Common Procurement Vocabulary 45210000–2 Construction of buildings)
Очікувана вартість
183 749 644,60 UAH
UA-2018-11-21-002740-c 544379f05adb49b6a5aad139985581cf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Власкова Любов Володимирівна

+380503817625 vos.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04363484
Вебсайт: http://vos-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 08320, Україна , Київська область обл., село Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11
Контактна особа: Власкова Любов Володимирівна
+380503817625
vos.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Velikooleksandrivsky village council of Boryspil district of the Kiev region
National ID: 04363484
Contact point: Vlaskova Lyubov Volodymyrivna
+380503817625
vos.rada@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 листопада 2018 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2018 17:00
Очікувана вартість: 183 749 644,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 183 749,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 918000 UAH
Publication date: 21 листопада 2018 16:39
Enquiries until: 16 грудня 2018 17:00
Complaints submission until: до 22 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 грудня 2018 17:00

Information

Estimated total value: 183 749 645 UAH including VAT
Minimal lowering step: 183 750 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
строк виконання робіт протягом 2019-2020 років
for 2019-2020 years
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08321, Україна, Київська область, с. Чубинське, Бориспільський район, вул. Погребняка
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Construction of secondary school of I-III grades in 24 classes (720 pupils) on the street. Pogrebnyaka in the village. Chubinsky Velikooleksandrivsky village council of Boryspil district of the Kyiv region, with reconstruction of unfinished building of the ambulatory building for the educational and production building of the school (CPV 021:2015 Common Procurement Vocabulary 45210000–2 Construction of buildings)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45210000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2018 12:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 11:46
Протокол 214.pdf
18 грудня 2018 11:46
Тендерна документація (зі змінами).pdf
12 грудня 2018 16:58
Додаток 4 (зміни до ТД).doc
05 грудня 2018 16:06
Додаток 1.docx
21 листопада 2018 16:39
ТД титулка.pdf
21 листопада 2018 16:39
Оголошення міжнародне.pdf
21 листопада 2018 16:39
Додаток 5.pdf
21 листопада 2018 16:39
Додаток 3.doc
21 листопада 2018 16:39
Додаток 2.docx
18 грудня 2018 12:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 17:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2018 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 17:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 11:46
Протокол 214.pdf
18 грудня 2018 11:46
Тендерна документація (зі змінами).pdf
21 листопада 2018 16:39
ТД.doc
12 грудня 2018 16:58
Додаток 4 (зміни до ТД).doc
21 листопада 2018 16:39
Додаток 4.doc
05 грудня 2018 16:06
Додаток 1.docx
21 листопада 2018 16:39
Додаток 1.docx
21 листопада 2018 16:39
ТД титулка.pdf
21 листопада 2018 16:39
Оголошення міжнародне.pdf
21 листопада 2018 16:39
Додаток 5.pdf
21 листопада 2018 16:39
Додаток 3.doc
21 листопада 2018 16:39
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обладнання
Дата подання: 03 грудня 2018 18:12
Дата відповіді: 06 грудня 2018 16:15
Відповідно до підпункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, до довідки мають бути додані копії реєстраційних посвідчень/технічних паспортів/інших документів, які містять в собі реєстраційні дані, технічні дані та іншу важливу інформацію щодо обладнання. Під час виконання робіт, які є предметом закупівлі учасник буде використовувати, зокрема: перфоратори, електродрилі, машини шліфувальні, і т.п. Водночас, на вказане обладнання виробником не надається жоден документ, який містить інформацію про реєстраційні дані. У зв’язку з чим просимо роз’яснити який документ необхідно надати на вказане обладнання, щоб Замовник отримав інформацію про реєстраційні дані? Також просимо роз’яснити, що необхідно розуміти під терміном «інша важлива інформація щодо обладнання», оскільки даний вираз носить досить суб’єктивний характер та може оцінюватись учасниками та замовником абсолютно протилежно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має надати копії реєстраційних посвідчень/ технічних паспортів/ інших документів, які містять в собі реєстраційні дані, технічні дані на будівельні машини і механізми, а також причіпне, навісне обладнання (крім тракторних причепів і прирівняних до них машин), яким присвоєно номера та зареєстровано власником згідно законодавства. Ця вимога не поширюється на будівельні інструменти, ручне устаткування. Учасник у даному випадку повинен керуватись Постановою КМУ від 8 липня 2009 року № 694. Під терміном "інша важлива інформація щодо обладнання" маємо на увазі наявність технічної документації, експлуатаційних інструкцій, паспортів на дане обладнання, наявність дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 03 грудня 2018 18:13
Дата відповіді: 06 грудня 2018 16:35
Відповідно до підпункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати довідку про виконання аналогічного договору, у вигляді таблиці «г», згідно запропонованої форми в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента, з яким укладено договір, код ЄДРПОУ, місцезнаходження; ПІБ відповідальної особи (із зазначенням контактного номеру телефону); предмет договору, найменування та місцезнаходження об'єкта; інформацію про стан об'єкта (введений в експлуатацію об'єкт, не введено в експлуатацію об'єкт). Згідно підпункту 3.2. Додатку 1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції Договір, який вказаний в інформаційній довідці. Тобто, виходячи із вказаних вимог тендерної документації Учасник може зазначити у Довідці про виконання аналогічного договору інформацію про один договір та відповідно його копію надати у складі тендерної пропозиції. Однак, відповідно до підпункту 3.3. Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі пропозиції також Оригінал або нотаріально завірену копію листа-відгуку від контрагентів, які вказано в інформаційній довідці. Оскільки Замовником встановлено вимогу стосовно надання відгука від контрагентів у множині, учасник повинен надати відгуки не менш ніж по двом аналогічним договорам. Зазначене свідчить про різний підхід Замовника до встановлення вимог стосовно підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність досвіду виконання аналогічного договору». У зв’язку із наведеним, просимо роз’яснити чи буде достатнім зазначення у Довідці про виконання аналогічного договору інформації про виконання одного аналогічного договору, надання копії такого договору та відгуку від контрагента по даному договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником , у даному випадку, була допущена технічна помилка. В п.п. 3.3 маємо на увазі: Оригінал або нотаріально завірена копія листа-відгуку від контрагента, які вказано в інформаційній довідці, підписаний керівником контрагента та адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента.
Аналогічний договір
Дата подання: 03 грудня 2018 18:13
Дата відповіді: 06 грудня 2018 16:46
Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, аналогічним договором буде вважатися договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, основними складовими якого є роботи, наведені в додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі». Відповідно до оголошення предметом даної закупівлі є Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель). Таким чином, предметом даної закупівлі є будівництво з реконструкцією. Водночас, у нас як у потенційного учасника немає одного договору, відповідно до якого ми здійснювали б одночасно будівництво і реконструкцію. Проте, є достатній досвід виконання робіт окремо з будівництва і окремо з реконструкції. У зв’язку із зазначеним, постає питання чи буде учасник відповідати встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та вимогам пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, у випадку надання окремо договору на будівництво або реконструкцію. Також, з огляду на наведене формулювання, нам як потенційним учасникам даної процедури закупівлі, незрозуміло що необхідно розуміти під термінами «договір подібний за змістом», «договір подібний за своєю правовою природою». У зв’язку із наведеним просимо надати роз’яснення стосовно того, що необхідно розуміти під термінами «договір подібний за змістом», «договір подібний за своєю правовою природою» та які договори повинні відноситись до даних категорій. Також Замовником встановлено що аналогічним договором є договір подібний основними складовими якого є роботи, наведені в додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі». Водночас, з даного формулювання незрозуміло чи всі роботи наведені в додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі» повинні бути передбачені аналогічним договором? чи тільки певні з них – тоді які???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог Закону, Учаснику достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору на будівництво або реконструкцію об'єктів соціально-культурного призначення.
Підтвердження відповідності тех вимогам
Дата подання: 03 грудня 2018 18:14
Дата відповіді: 06 грудня 2018 16:56
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Підтвердження відповідності технічним характеристикам згідно Додатку 2 Тендерної Документації. Водночас, ані Додатком 2 ані будь-яким іншим Додатком/положенням тендерної документації не передбачено у якому вигляді чи якими документами Учасник повинен підтвердити відповідність своєї пропозиції встановленим технічним характеристикам у Додатку 2 до тендерної документації. У зв’язку з цим, просимо роз’яснити які документи учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічним характеристикам згідно Додатку 2 Тендерної Документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати лист-гарантію у довільній формі щодо можливості виконання переліку та об'єму робіт визначених замовником в технічній частині тендерної документації (Додаток 2 тендерної документації).
уточнення
Дата подання: 12 грудня 2018 11:55
Дата відповіді: 12 грудня 2018 16:50
Стр. 10 п. 4 тенденрні пропозиції вважаються дійсними на протязі не меньше ніж 120 днів з дати розкриття тендеррних пропозицій, додаток 4 п.3 ми погоджуємося дотримуватися умов нашої ТП протягом 90 днів з дати розкриття ТП. Який термін дії тендерної пропозиції є дійсним?
Відповідь: З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель в тендерну документацію на закупівлю робіт на Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи будуть внесені зміни.Перелік змін додається.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-21-002740-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРМОНОЛІТМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:35078050
Дата подання: 03 грудня 2018 18:10
Підтвердження відповідності
Відповідно до підпункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надає довідку у вигляді таблиці «а», згідно запропонованої форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Зазначена довідка має містити інформацію про режим володіння (власне/орендоване), технічний стан та термін експлуатації обладнання та матеріально-технічної бази.
З огляду на наведену вимогу тендерної документації, учасник може мати обладнання та матеріально-технічну базу для виконання даних робіт тільки на праві власності чи на праві оренди.
Водночас, наше підприємство планує виконувати певні види робіт із залученням необхідних машин, механізмів, транспортних засобів не на підставі договору оренди, а згідно Договору про надання послуг транспортними засобами/машинами/механізмами.
Водночас, встановлена вимогам у підпункті 1.1. Додатку 1 до тендерної документації не дає такої можливості, чим прямо дискримінує нас як потенційного учасника процедури закупівлі.
У зв’язку із зазначеним, просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість використання Підрядником під час виконання робіт автотранспорту, машин, механізмів залученого на підставі Договору про надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2018 16:00
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель в тендерну документацію на закупівлю робіт на Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи будуть внесені зміни.Перелік змін додається.

Документи

05 грудня 2018 15:57
Протокол

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 січня 2019
UA-2018-11-21-002740-c544379f05adb49b6a5aad139985581cf
Найменування: Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04363484
Місцезнаходження: 08320, Україна, Київська область обл., село Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМАШ ІНВЕСТ" Документи
Відхилено
Документи
ПП "Мостобудівельне управління №1" Документи
Відхилено
Документи
ПРАТ "БКБМ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕГРАЛ-БУД" Документи
Відхилено
Документи

Документи

09 січня 2019 14:04
протокол розгляду
09 січня 2019 14:17
Електронний підпис

Публічні документи

22 грудня 2018 11:01
пропозиція для подачі.rar

Документи

09 січня 2019 14:06
Протокол МБУ 1.pdf
09 січня 2019 14:06
протокол розгляду
09 січня 2019 14:22
Електронний підпис

Публічні документи

26 грудня 2018 16:59
ТехПаспорта.pdf
26 грудня 2018 16:59
ТехПаспорт JCB130 Копія.pdf
26 грудня 2018 16:59
Освіта.rar
26 грудня 2018 16:59
реєстр.pdf
26 грудня 2018 16:59
Довідки.pdf
26 грудня 2018 16:59
Оренда база.pdf
26 грудня 2018 16:59
Інформ довідка база.pdf
26 грудня 2018 16:59
Договора Досвід.pdf
26 грудня 2018 14:50
Рішення МБУ1 Директор.pdf
26 грудня 2018 14:50
Наказ МБУ1 Директор.pdf
26 грудня 2018 14:50
Дозвіл ОП Копія.pdf
26 грудня 2018 14:50
Ліцензія 2018 Копія.pdf
26 грудня 2018 14:50
Витяг по ПДВ Копія.pdf
26 грудня 2018 14:50
Виписка МБУ1.pdf
26 грудня 2018 14:50
Статут Копія.pdf

Документи

09 січня 2019 14:08
Протокол ПрАТ БКБМ.pdf
09 січня 2019 14:08
протокол розгляду
09 січня 2019 14:32
Протокол
09 січня 2019 14:35
Електронний підпис

Публічні документи

26 грудня 2018 14:54
Підписаний_GarLIST 6446.pdf
26 грудня 2018 14:53
2.2.1 Кваліфікація ІТР.pdf
26 грудня 2018 14:53
9.5. Довідка по ст 236 ГКУ.pdf
26 грудня 2018 14:53
9.8 Листи роз`яснення.pdf
26 грудня 2018 14:53
Підписаний_LICENSE.pdf
26 грудня 2018 14:53
9.1. Копія статуту.pdf
26 грудня 2018 14:52
Підписаний_Kovalenko_1948-K-O.pdf
26 грудня 2018 14:52
9.2. Копія свідоцтва ПДВ.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693

№ рішення у справі

60/128-р/к

Дата рішення у справі

29.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

09 січня 2019 14:09
протокол розгляду
09 січня 2019 14:32
Електронний підпис

Публічні документи

26 грудня 2018 16:20
Електронний підпис
26 грудня 2018 16:10
34.8. договір та акт №299.PDF
26 грудня 2018 16:10
34.7. договір та акт №298.PDF
26 грудня 2018 16:10
34.6. договір та акт №297.pdf
26 грудня 2018 16:10
34.5. Договір та акт №296.pdf
26 грудня 2018 16:10
34.4. договір та акт №295.PDF
26 грудня 2018 16:10
28.7. Журнал обліку.PDF
26 грудня 2018 16:10
28.4 Договір оренди 2.pdf
26 грудня 2018 16:10
28.3. Договір оренди 1.pdf
26 грудня 2018 16:10
21. Ліцензія з додатком.pdf

Документи

09 січня 2019 14:10
протокол розгляду
09 січня 2019 14:33
Електронний підпис

Публічні документи

26 грудня 2018 16:53
Електронний підпис
26 грудня 2018 16:45
48. BG 7013-17G TOV BK INTEGRAL BUD.zip
26 грудня 2018 16:45
2018-12-26-0005.pdf
26 грудня 2018 16:45
2018-12-26-0004.pdf
26 грудня 2018 16:45
2018-12-26-0003.pdf
26 грудня 2018 16:45
2018-12-26-0002.pdf
26 грудня 2018 16:45
2018-12-26-0001.pdf
26 грудня 2018 16:45
FIYZ1286.png
26 грудня 2018 16:45
BEML0508.png
26 грудня 2018 16:45
AOEB2241.png
26 грудня 2018 16:45
AAZO0671.png
26 грудня 2018 16:45
2018-12-26-0005.pdf
26 грудня 2018 16:45
2018-12-26-0004.pdf
26 грудня 2018 16:45
2018-12-26-0003.pdf
26 грудня 2018 16:45
2018-12-26-0002.pdf
26 грудня 2018 16:45
2018-12-26-0001.pdf
26 грудня 2018 16:45
GEZE0539.png
26 грудня 2018 16:45
GDUK1599.png
26 грудня 2018 16:45
FZMJ4832.png
26 грудня 2018 16:45
LVDC3413.png
26 грудня 2018 16:45
KSYY1055.png
26 грудня 2018 16:45
KSFN3578.png
26 грудня 2018 16:45
HZYF2360.png
26 грудня 2018 16:45
HWRP6235.png
26 грудня 2018 16:45
HGFB0893.png
26 грудня 2018 16:45
Реєстр документів.pdf
26 грудня 2018 16:45
Наявність обладнання.pdf
26 грудня 2018 16:45
Договір.pdf
26 грудня 2018 16:45
XLHK9389.png
26 грудня 2018 16:45
VNYY0898.png
26 грудня 2018 16:45
VCXU7605.png
26 грудня 2018 16:45
UQNN2412.png
26 грудня 2018 16:45
SVYQ1963.png
26 грудня 2018 16:45
SNWZ9947.png
26 грудня 2018 16:45
QPKN9635.png
26 грудня 2018 16:45
PUFQ9798.png
26 грудня 2018 16:45
POAI2401.png
26 грудня 2018 16:45
OPVY8208.png
26 грудня 2018 16:45
NSPA9491.png
26 грудня 2018 16:45
NAJJ6856.png
26 грудня 2018 16:45
MKRB0813.png
26 грудня 2018 16:45
MIJK9031.png
26 грудня 2018 16:45
MBQU1109.png
26 грудня 2018 16:45
LYSN7925.png
26 грудня 2018 16:45
LVRX6846.png
26 грудня 2018 16:45
Licenziya.zip
26 грудня 2018 16:45
Dovirenist_Dmytrenko_26_04_17.pdf.(1).zip
26 грудня 2018 16:45
46. Відгуки ІБ.pdf
26 грудня 2018 16:45
45. Аналогічні договори.rar
26 грудня 2018 16:45
44. ДОКУМЕНТИ КК.rar
26 грудня 2018 16:45
42. Довідка робітники.pdf
26 грудня 2018 16:45
41. Посвідчення.rar
26 грудня 2018 16:45
29. Наказ Кукліч.pdf
26 грудня 2018 16:45
28. ИНН директора.pdf
26 грудня 2018 16:45
26. паспорт директора.pdf
26 грудня 2018 16:45
22. Тех паспорти 2.pdf
26 грудня 2018 16:45
21. Тех паспорти 1.pdf
26 грудня 2018 16:45
20.AP3729EB.pdf
26 грудня 2018 16:45
19. AP3159EB.pdf
26 грудня 2018 16:45
18. AP2889BT.pdf
26 грудня 2018 16:45
16. Додаток до ліцензії.pdf
26 грудня 2018 16:45
15. Ліцензія.pdf
26 грудня 2018 16:45
14. Згода субпідряду.pdf
26 грудня 2018 16:45
13. дозвіл 2.PDF
26 грудня 2018 16:45
12. дозвіл.PDF
26 грудня 2018 16:45
8. Протокол ПП.pdf
26 грудня 2018 16:45
7. Протокол Моноліт.pdf
26 грудня 2018 16:45
6. Протокол керівник.pdf
26 грудня 2018 16:45
5. Протокол ЗЗ.pdf
26 грудня 2018 16:45
3. Статут + опис.pdf
26 грудня 2018 16:45
2. ліцензія.pdf
26 грудня 2018 16:45
1. Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМАШ ІНВЕСТ"

ПП "Мостобудівельне управління №1"

ПРАТ "БКБМ"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕГРАЛ-БУД"

Інформація про відміну

Дата відміни
09 січня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій