Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Construction of secondary school of I-III grades in 24 classes (720 pupils) on the street. Pogrebnyaka in the village. Chubinsky Velikooleksandrivsky village council of Boryspil district of the Kyiv region, with reconstruction of unfinished building of the ambulatory building for the educational and production building of the school (CPV 021:2015 Common Procurement Vocabulary 45210000–2 Construction of buildings)
Construction of secondary school of I-III grades in 24 classes (720 pupils) on the street. Pogrebnyaka in the village. Chubinsky Velikooleksandrivsky village council of Boryspil district of the Kyiv region, with reconstruction of unfinished building of the ambulatory building for the educational and production building of the school (CPV 021:2015 Common Procurement Vocabulary 45210000–2 Construction of buildings)
Очікувана вартість
183 749 644,60 UAH
UA-2018-11-21-002740-c ● 544379f05adb49b6a5aad139985581cf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04363484 |
Вебсайт: | http://vos-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08320, Україна , Київська область обл., село Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11 |
Контактна особа: |
Власкова Любов Володимирівна +380503817625 vos.rada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Velikooleksandrivsky village council of Boryspil district of the Kiev region |
National ID: | 04363484 |
Contact point: |
Vlaskova Lyubov Volodymyrivna +380503817625 vos.rada@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2018 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2018 17:00 |
Очікувана вартість: | 183 749 644,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 183 749,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 918000 UAH |
Publication date: | 21 листопада 2018 16:39 |
Enquiries until: | 16 грудня 2018 17:00 |
Complaints submission until: | до 22 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 грудня 2018 17:00 |
Information
Estimated total value: | 183 749 645 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 183 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
строк виконання робіт протягом 2019-2020 років
for 2019-2020 years
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08321, Україна, Київська область, с. Чубинське, Бориспільський район, вул. Погребняка
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Construction of secondary school of I-III grades in 24 classes (720 pupils) on the street. Pogrebnyaka in the village. Chubinsky Velikooleksandrivsky village council of Boryspil district of the Kyiv region, with reconstruction of unfinished building of the ambulatory building for the educational and production building of the school (CPV 021:2015 Common Procurement Vocabulary 45210000–2 Construction of buildings)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45210000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2018 12:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2018 11:46 |
Протокол 214.pdf | |
18 грудня 2018 11:46 |
Тендерна документація (зі змінами).pdf | |
12 грудня 2018 16:58 |
Додаток 4 (зміни до ТД).doc | |
05 грудня 2018 16:06 |
Додаток 1.docx | |
21 листопада 2018 16:39 |
ТД титулка.pdf | |
21 листопада 2018 16:39 |
Оголошення міжнародне.pdf | |
21 листопада 2018 16:39 |
Додаток 5.pdf | |
21 листопада 2018 16:39 |
Додаток 3.doc | |
21 листопада 2018 16:39 |
Додаток 2.docx |
18 грудня 2018 12:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
18 грудня 2018 11:46 |
Протокол 214.pdf
|
|||||||||
18 грудня 2018 11:46 |
Тендерна документація (зі змінами).pdf
|
|||||||||
12 грудня 2018 16:58 |
Додаток 4 (зміни до ТД).doc
|
|||||||||
05 грудня 2018 16:06 |
Додаток 1.docx
|
|||||||||
21 листопада 2018 16:39 |
ТД титулка.pdf
|
|||||||||
21 листопада 2018 16:39 |
Оголошення міжнародне.pdf
|
|||||||||
21 листопада 2018 16:39 |
Додаток 5.pdf
|
|||||||||
21 листопада 2018 16:39 |
Додаток 3.doc
|
|||||||||
21 листопада 2018 16:39 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обладнання
Дата подання: 03 грудня 2018 18:12
Дата відповіді: 06 грудня 2018 16:15
Відповідно до підпункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, до довідки мають бути додані копії реєстраційних посвідчень/технічних паспортів/інших документів, які містять в собі реєстраційні дані, технічні дані та іншу важливу інформацію щодо обладнання.
Під час виконання робіт, які є предметом закупівлі учасник буде використовувати, зокрема: перфоратори, електродрилі, машини шліфувальні, і т.п. Водночас, на вказане обладнання виробником не надається жоден документ, який містить інформацію про реєстраційні дані.
У зв’язку з чим просимо роз’яснити який документ необхідно надати на вказане обладнання, щоб Замовник отримав інформацію про реєстраційні дані?
Також просимо роз’яснити, що необхідно розуміти під терміном «інша важлива інформація щодо обладнання», оскільки даний вираз носить досить суб’єктивний характер та може оцінюватись учасниками та замовником абсолютно протилежно.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник має надати копії реєстраційних посвідчень/ технічних паспортів/ інших документів, які містять в собі реєстраційні дані, технічні дані на будівельні машини і механізми, а також причіпне, навісне обладнання (крім тракторних причепів і прирівняних до них машин), яким присвоєно номера та зареєстровано власником згідно законодавства. Ця вимога не поширюється на будівельні інструменти, ручне устаткування. Учасник у даному випадку повинен керуватись Постановою КМУ від 8 липня 2009 року № 694. Під терміном "інша важлива інформація щодо обладнання" маємо на увазі наявність технічної документації, експлуатаційних інструкцій, паспортів на дане обладнання, наявність дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 03 грудня 2018 18:13
Дата відповіді: 06 грудня 2018 16:35
Відповідно до підпункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати довідку про виконання аналогічного договору, у вигляді таблиці «г», згідно запропонованої форми в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента, з яким укладено договір, код ЄДРПОУ, місцезнаходження; ПІБ відповідальної особи (із зазначенням контактного номеру телефону); предмет договору, найменування та місцезнаходження об'єкта; інформацію про стан об'єкта (введений в експлуатацію об'єкт, не введено в експлуатацію об'єкт).
Згідно підпункту 3.2. Додатку 1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції Договір, який вказаний в інформаційній довідці.
Тобто, виходячи із вказаних вимог тендерної документації Учасник може зазначити у Довідці про виконання аналогічного договору інформацію про один договір та відповідно його копію надати у складі тендерної пропозиції.
Однак, відповідно до підпункту 3.3. Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі пропозиції також Оригінал або нотаріально завірену копію листа-відгуку від контрагентів, які вказано в інформаційній довідці.
Оскільки Замовником встановлено вимогу стосовно надання відгука від контрагентів у множині, учасник повинен надати відгуки не менш ніж по двом аналогічним договорам.
Зазначене свідчить про різний підхід Замовника до встановлення вимог стосовно підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність досвіду виконання аналогічного договору».
У зв’язку із наведеним, просимо роз’яснити чи буде достатнім зазначення у Довідці про виконання аналогічного договору інформації про виконання одного аналогічного договору, надання копії такого договору та відгуку від контрагента по даному договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником , у даному випадку, була допущена технічна помилка. В п.п. 3.3 маємо на увазі: Оригінал або нотаріально завірена копія листа-відгуку від контрагента, які вказано в інформаційній довідці, підписаний керівником контрагента та адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента.
Аналогічний договір
Дата подання: 03 грудня 2018 18:13
Дата відповіді: 06 грудня 2018 16:46
Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, аналогічним договором буде вважатися договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, основними складовими якого є роботи, наведені в додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі».
Відповідно до оголошення предметом даної закупівлі є Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45210000-2 - Будівництво будівель).
Таким чином, предметом даної закупівлі є будівництво з реконструкцією.
Водночас, у нас як у потенційного учасника немає одного договору, відповідно до якого ми здійснювали б одночасно будівництво і реконструкцію. Проте, є достатній досвід виконання робіт окремо з будівництва і окремо з реконструкції.
У зв’язку із зазначеним, постає питання чи буде учасник відповідати встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та вимогам пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, у випадку надання окремо договору на будівництво або реконструкцію.
Також, з огляду на наведене формулювання, нам як потенційним учасникам даної процедури закупівлі, незрозуміло що необхідно розуміти під термінами «договір подібний за змістом», «договір подібний за своєю правовою природою».
У зв’язку із наведеним просимо надати роз’яснення стосовно того, що необхідно розуміти під термінами «договір подібний за змістом», «договір подібний за своєю правовою природою» та які договори повинні відноситись до даних категорій.
Також Замовником встановлено що аналогічним договором є договір подібний основними складовими якого є роботи, наведені в додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі».
Водночас, з даного формулювання незрозуміло чи всі роботи наведені в додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі» повинні бути передбачені аналогічним договором? чи тільки певні з них – тоді які???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог Закону, Учаснику достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору на будівництво або реконструкцію об'єктів соціально-культурного призначення.
Підтвердження відповідності тех вимогам
Дата подання: 03 грудня 2018 18:14
Дата відповіді: 06 грудня 2018 16:56
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Підтвердження відповідності технічним характеристикам згідно Додатку 2 Тендерної Документації.
Водночас, ані Додатком 2 ані будь-яким іншим Додатком/положенням тендерної документації не передбачено у якому вигляді чи якими документами Учасник повинен підтвердити відповідність своєї пропозиції встановленим технічним характеристикам у Додатку 2 до тендерної документації.
У зв’язку з цим, просимо роз’яснити які документи учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічним характеристикам згідно Додатку 2 Тендерної Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати лист-гарантію у довільній формі щодо можливості виконання переліку та об'єму робіт визначених замовником в технічній частині тендерної документації (Додаток 2 тендерної документації).
уточнення
Дата подання: 12 грудня 2018 11:55
Дата відповіді: 12 грудня 2018 16:50
Стр. 10 п. 4 тенденрні пропозиції вважаються дійсними на протязі не меньше ніж 120 днів з дати розкриття тендеррних пропозицій, додаток 4 п.3 ми погоджуємося дотримуватися умов нашої ТП протягом 90 днів з дати розкриття ТП. Який термін дії тендерної пропозиції є дійсним?
Відповідь: З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель в тендерну документацію на закупівлю робіт на Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи будуть внесені зміни.Перелік змін додається.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-21-002740-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРМОНОЛІТМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:35078050
Дата подання: 03 грудня 2018 18:10
Підтвердження відповідності
Відповідно до підпункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надає довідку у вигляді таблиці «а», згідно запропонованої форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Зазначена довідка має містити інформацію про режим володіння (власне/орендоване), технічний стан та термін експлуатації обладнання та матеріально-технічної бази.
З огляду на наведену вимогу тендерної документації, учасник може мати обладнання та матеріально-технічну базу для виконання даних робіт тільки на праві власності чи на праві оренди.
Водночас, наше підприємство планує виконувати певні види робіт із залученням необхідних машин, механізмів, транспортних засобів не на підставі договору оренди, а згідно Договору про надання послуг транспортними засобами/машинами/механізмами.
Водночас, встановлена вимогам у підпункті 1.1. Додатку 1 до тендерної документації не дає такої можливості, чим прямо дискримінує нас як потенційного учасника процедури закупівлі.
У зв’язку із зазначеним, просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість використання Підрядником під час виконання робіт автотранспорту, машин, механізмів залученого на підставі Договору про надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
З огляду на наведену вимогу тендерної документації, учасник може мати обладнання та матеріально-технічну базу для виконання даних робіт тільки на праві власності чи на праві оренди.
Водночас, наше підприємство планує виконувати певні види робіт із залученням необхідних машин, механізмів, транспортних засобів не на підставі договору оренди, а згідно Договору про надання послуг транспортними засобами/машинами/механізмами.
Водночас, встановлена вимогам у підпункті 1.1. Додатку 1 до тендерної документації не дає такої можливості, чим прямо дискримінує нас як потенційного учасника процедури закупівлі.
У зв’язку із зазначеним, просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість використання Підрядником під час виконання робіт автотранспорту, машин, механізмів залученого на підставі Договору про надання послуг.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2018 16:00
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель в тендерну документацію на закупівлю робіт на Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи будуть внесені зміни.Перелік змін додається.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 січня 2019
Найменування: | Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04363484 |
Місцезнаходження: | 08320, Україна, Київська область обл., село Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМАШ ІНВЕСТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП "Мостобудівельне управління №1" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПРАТ "БКБМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕГРАЛ-БУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
09 січня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій