Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по утепленню частини будівлі Солоницівського навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземної мови - дошкільний заклад "Перлина"" Дергачівської районної ради Харківської області за адресою: 62370, Харківська область, Дергачівський район, смт Солоницівка, вул. Пушкіна, 17а (коригування)
Очікувана вартість
8 101 162,80 UAH
UA-2018-11-21-002255-a 19abf41e3ba6419b9597165a5b86b5ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свічкар Олена Миколаївна

380576330147 tenderuokt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ДЕРГАЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41863852
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., Дергачі, Вулиця Сумський шлях, будинок 6
Контактна особа: Свічкар Олена Миколаївна
380576330147
tenderuokt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2018 18:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2018 19:10
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2018 19:10
Початок аукціону: 07 грудня 2018 12:48
Очікувана вартість: 8 101 162,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 505,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21967 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт по утепленню частини будівлі Солоницівського навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземної мови - дошкільний заклад "Перлина"" Дергачівської районної ради Харківської області за адресою: 62370, Харківська область, Дергачівський район, смт Солоницівка, вул. Пушкіна, 17а (коригування)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по утепленню частини будівлі Солоницівського навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземної мови - дошкільний заклад "Перлина"" Дергачівської районної ради Харківської області за адресою: 62370, Харківська область, Дергачівський район, смт Солоницівка, вул. Пушкіна, 17а (коригування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62370, Україна, Харківська область, смт Солоницівка, вул. Пушкіна, 17а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2018 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 19:02
Тендерна документація перлина 10.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП" 6 995 817,14
UAH з ПДВ
6 995 817,14
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТТ 2006" 8 101 162,80
UAH з ПДВ
8 060 656,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2018 12:16
Електронний підпис
05 грудня 2018 15:31
Електронний підпис
05 грудня 2018 15:31
тендерна пропозиція.pdf
05 грудня 2018 15:31
СТАТУТ.PDF
05 грудня 2018 15:31
ст. 17.pdf
05 грудня 2018 15:31
скан копія паспорту.pdf
05 грудня 2018 15:30
реєстр.pdf
05 грудня 2018 15:30
ПРОТОКОЛ ЗАГ. ЗБОРІВ.PDF
05 грудня 2018 15:30
проект договору.pdf
05 грудня 2018 15:30
Правила СК Смарт.pdf
05 грудня 2018 15:30
Правила СК Смарт ЗМІНИ.pdf
05 грудня 2018 15:30
Ліцензія.pdf
05 грудня 2018 15:30
Ліцензія Смарт pdf.pdf
05 грудня 2018 15:30
копія опис та статут.pdf
05 грудня 2018 15:30
Дозвіл.pdf
05 грудня 2018 15:30
Договір суб Перлина.pdf
05 грудня 2018 15:30
довідки з банку.pdf
05 грудня 2018 15:29
довідка про санкції.pdf
05 грудня 2018 15:29
довідка про санкції 2.pdf
05 грудня 2018 15:29
гарантійний лист.pdf
05 грудня 2018 15:29
ВИТЯГ ПДВ.PDF
05 грудня 2018 15:29
3719 грантия_ЕВЕРЕСТ НП.pdf

Публічні документи

06 грудня 2018 16:47
Електронний підпис
06 грудня 2018 16:46
довідки.pdf
06 грудня 2018 16:46
Облад і працівники.pdf
06 грудня 2018 16:46
Уставные.pdf
06 грудня 2018 16:46
цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2018 16:46
Паспорт.pdf
06 грудня 2018 16:46
відгук.pdf
06 грудня 2018 16:46
Технічний опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП"

ТТ 2006,ТОВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП"
#40547504
Переможець 6 995 817,14
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 17:54

Документи

07 грудня 2018 17:54
Електронний підпис
07 грудня 2018 17:53
07 перлина.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП"
#40547504
6 995 817,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2018 17:54
Електронний підпис
07 грудня 2018 17:53
07 перлина.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2019 16:26
Додаткова угода№4 від 18.09.2019.pdf зміни до договору
19 вересня 2019 16:25
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2019 14:02
Додатк.уг.№3 від 22.02.2019(Дог.№115 НП-ДП).pdf зміни до договору
22 лютого 2019 14:01
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 12:32
угода 2 115.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 12:31
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 14:39
Додат.угода №1 від 20.12.2018(Перлина).pdf зміни до договору
21 грудня 2018 14:37
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 14:20
Додаток №3 до дог№115-НП-ДП від 20.12.2012(Перлина).pdf укладений
21 грудня 2018 14:19
Договір №115-НП-ДП від 20.12.2018(КР утепл.Солониц.Перлина).pdf укладений
21 грудня 2018 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до бюджетних призначень на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: №115/НП-ДП
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в розділ 3 та розділ 13
Номер договору про закупівлю: №115/НП-ДП
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2 до договору №115/НП-ДП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 12.1 Договору №115/НП-ДП від 20.12.2018 р та іншими нормативними актами Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Внести зміни до п. 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: "2.1. Загальна сума Договору зумовлена договірною ціною (Додаток 1) та складає: 6995817,14 грн. (шість мільйонів дев'ятсот дев'яносто п’ять тисяч вісімсот сімнадцять грн. 14 коп.), з урахуванням ПДВ - 1165969,52 грн. Договірна ціна підлягає зміні у випадках, що передбачені п. п.1-2, 5-7 ч. 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ. Бюджетні призначення щодо капітального ремонту на 2019 рік складають: 6 995 817,14 грн. (шість мільйонів дев'ятсот дев'яносто п’ять тисяч вісімсот сімнадцять грн. 14 коп.), з урахуванням ПДВ - 1 165 969,52 грн. ( один мільйон сто шістдесят п'ять тисяч дев’ятсот шістдесят дев’ять грн. 52 коп.).2. Внести зміни до п. 3.3. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.3. “Замовник” перераховує “Підряднику” попередню оплату/аванс у розмірі - 30% вартості робіт, та в сумі, що становить 2098745,14 грн.(два мільйони дев’яносто вісім тисяч сімсот сорок п’ять грн. 14 коп.), у тому числі ПДВ 349790,86 грн.(триста сорок дев’ять тисяч сімсот дев’яносто грн. 86 коп.). Підрядник” зобов'язується використати одержану попередню оплату/аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 90 днів після одержання авансу відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 (зі змінами), п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). По закінченні терміну невикористані кошти повертаються “Замовнику”».3. Внести зміни до п. 3.4. Договору та викласти його в наступній редакції:«3.4. Замовник має право на вимогу Підрядника здійснювати щомісячні проміжні платежі Підряднику за виконані обсяги робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт за звітний місяць, підписаних уповноваженими представниками сторін. Акт приймання виконаних підрядних робіт з усіма необхідними підтверджуючими документами надається уповноваженому представнику Замовника не пізніше 28 числа звітного місяця.». 4. Внести відповідні зміни в розд.14 «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, ПЛАТІЖНІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ТА ПІДПИСИ», а саме доповнити реквізити Підрядника р/р 37122117001875, в ГУДКСУ у Харківській області, МФО 851011
Номер договору про закупівлю: №115/НП-ДП
Договір:
Номер додаткової угоди: 115/НП-ДП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.1, п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII керуючись п. 12.1 Договору №115/НП-ДП від 20.12.2018 р та іншими нормативними актами у зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі та із зменшенням обсягів закупівлі Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, а саме: Зменшити ціну Договору №115/НП-ДП від 20.12.2018 р. на 1254,48 грн. (одна тисяча двісті п’ятдесят чотири гривні 48 копійок), у зв’язку з цим є необхідність внести зміни у п.2.1 Договору та викласти його у наступній редакції: "2.1. Загальна сума Договору зумовлена договірною ціною (Додаток 1) та складає:6 994 562,66 грн. (шість мільйонів дев'ятсот дев'яносто чотири тисячі п’ятсот шістдесят дві грн. 66 коп.), з урахуванням ПДВ - 1 165 760,44 грн. Договірна ціна підлягає зміні у випадках, що передбачені п. п.1-2, 5-7 ч. 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ. Бюджетні призначення щодо капітального ремонту на 2019 рік складають 6 994 562,66 грн. (шість мільйонів дев'ятсот дев'яносто чотири тисячі п’ятсот шістдесят дві грн. 66 коп.), з урахуванням ПДВ - 1 165 760,44 грн. ( один мільйон сто шістдесят п'ять тисяч сімсот шістдесят грн. 44 коп.). Викласти Додаток №1 (Договірна ціна) до Договору про закупівлю № 115/НП-ДП від 20.12.2018 року в новій редакції. Додаток в новій редакції додається. Викласти Додаток №2 (Кaлeндapний план-гpaфiк викoнaння poбiт) до Договору №115/НП-ДП від 20.12.2018 року в новій редакції. Додаток в новій редакції додається. Викласти Додаток №3 (Плaн фінансування робіт) до Договору № 115/НП-ДП від 20.12.2018 року в новій редакції. Додаток в новій редакції додається.
Номер договору про закупівлю: №115/НП-ДП
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 994 562,66
UAH (в тому числі ПДВ 1 165 760,44 UAH)