Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект дидактичного матеріалу для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2018-11-21-001772-a a24fdbb05e074e67b327c98c1baadeb7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорний Григорій Олексійович

+380384721132 nu-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 40215304
Місцезнаходження: 32600, Україна , Хмельницька обл., Нова Ушиця, вул. Гагаріна 40
Контактна особа: Чорний Григорій Олексійович
+380384721132
nu-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відповідно до оголошеної закупівлі на проведення відкритих торгів (UA-2018-08-31-001304-a), було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» ( ЛОТ 3 - Комплект дидактичного матеріалу для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру). До участі у процедурі закупівлі було подано менше двох пропозицій. У зв’язку з цим 16 вересня 2018 року відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів UA-2018-08-31-001304-a від 16 вересня 2018 року. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2018-10-17-000472-c), замовником було повторно розпочато проведення закупівлі код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (ЛОТ 2 - Комплект дидактичного матеріалу для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру ). Проте 04 листопада 2018 року було вдруге відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (до участі в процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів UA-2018-10-17-000472-c від 04 листопада 2018 року. Однак, у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект дидактичного матеріалу для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру). Голова комітету зазначив, що п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, якщо замовником торгів було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2018 17:45
Оскарження наміру укласти договір: 02 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект дидактичного матеріалу для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Хмельницька область, заклади освіти, Новоушицької селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

21 листопада 2018 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 16:17
Gmail.7z
21 листопада 2018 16:17
Протокол переговорів дидактика.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#2651100179
Переможець 15 000,00
UAH
21 листопада 2018 17:45

Документи

21 листопада 2018 17:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2018 17:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#2651100179
15 000,00
UAH
Документи

Документи

21 листопада 2018 17:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 10:25
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 14:22
договір укладений
06 грудня 2018 13:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 15 000,00
UAH