Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект дидактичного матеріалу для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2018-11-21-001772-a ● a24fdbb05e074e67b327c98c1baadeb7
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40215304 |
Місцезнаходження: | 32600, Україна , Хмельницька обл., Нова Ушиця, вул. Гагаріна 40 |
Контактна особа: |
Чорний Григорій Олексійович +380384721132 nu-osvita@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відповідно до оголошеної закупівлі на проведення відкритих торгів (UA-2018-08-31-001304-a), було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» ( ЛОТ 3 - Комплект дидактичного матеріалу для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру). До участі у процедурі закупівлі було подано менше двох пропозицій. У зв’язку з цим 16 вересня 2018 року відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів UA-2018-08-31-001304-a від 16 вересня 2018 року. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2018-10-17-000472-c), замовником було повторно розпочато проведення закупівлі код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (ЛОТ 2 - Комплект дидактичного матеріалу для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру ). Проте 04 листопада 2018 року було вдруге відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (до участі в процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів UA-2018-10-17-000472-c від 04 листопада 2018 року. Однак, у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (Комплект дидактичного матеріалу для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру). Голова комітету зазначив, що п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, якщо замовником торгів було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2018 17:45 |
Оскарження наміру укласти договір: | 02 грудня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект дидактичного матеріалу для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Хмельницька область, заклади освіти, Новоушицької селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
21 листопада 2018 17:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2018 16:17 |
Gmail.7z | |
21 листопада 2018 16:17 |
Протокол переговорів дидактика.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ #2651100179 |
Переможець |
15 000,00
UAH
|
21 листопада 2018 17:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2018 14:22
|
договір | укладений |
06 грудня 2018 13:03
|