Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Блок-модуль 6х2,5
Очікувана вартість
169 000,00 UAH
UA-2018-11-21-001268-c 54348e1645a94ab7ba68da149f2ec69d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чертанов Валерій Олександрович

+380997056578 kp_ske@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Миколаївської міської ради "Сервіскомуненерго"
Код ЄДРПОУ: 36209174
Місцезнаходження: 84182, Україна , Донецька обл., місто Миколаївка Cлов'янського району, вул. 50-річчя Слов'янської ТЕС,22
Контактна особа: Чертанов Валерій Олександрович
+380997056578
kp_ske@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2018 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2018 13:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2018 13:17
Очікувана вартість: 169 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Блок-модуль № 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84182, Україна, Донецька область, м. Миколаївка, вул. 50-річчя Слов'янської ТЕС,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
1 шт
Блок-модуль № 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84182, Україна, Донецька область, м. Миколаївка, вул. 50-річчя Слов'янської ТЕС,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2018 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 14:16
Оголошення (нова редакція).doc
21 листопада 2018 13:13
Проект договору.docx
23 листопада 2018 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 14:16
Оголошення (нова редакція).doc
21 листопада 2018 13:13
Специфікація та оголошення.doc
21 листопада 2018 13:13
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-21-001268-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ТКАЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3083121679
Дата подання: 22 листопада 2018 16:52
Про внесення змін до тендерної документації
В Додатку № 2 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі Замовником визначені Вимоги до кваліфікації учасників. Відповідно до пункту 1.8 Вимог до Кваліфікації учасників, затверджених Додатком № 2 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі Учасник повинен бути платником податку на додану вартість.
Окрім цього, в абзаці 2-му пункту 2 Вимог до кваліфікації учасників затверджених Додатком № 2 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі зазначено, що Цінова пропозиція має включати в себе сплату податків і зборів, в тому числі ПДВ.
Також, у розділі «До уваги учасника» Вимог до кваліфікації учасників затверджених Додатком № 2 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі Замовник, серед іншого зазначає, що соновною метою проведення конкурсних торгів є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства, та у разі подання пропозиції Учасника, який не зареєстрований як платник податку на додану вартість, оцінка пропозиції буде здійснюватися по цінам без урахування ПДВ.

Відповідно до ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників.
Згідно з положеннями ч.ч. 1,3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Оскільки Замовником були висунуті вимоги щодо обов’язковості статусу платника податку на додану вартість в учасника закупівлі, то цим самим Замовник штучно обмежив коло можливих учасників закупівлі виключно до таких суб’єктів господарювання, які є платниками податку на додану вартість, та обмежив доступ інших суб’єктів підприємницької діяльності до участі в закупівлі.
Крім цього, оскільки Замовник зазначив, що у разі подання пропозиції Учасника, який не зареєстрований як платник податку на додану вартість, оцінка пропозиції буде здійснюватися по цінам без урахування ПДВ, і враховуючи той факт, що податок на додану вартість є платежем, який зараховується до державного бюджету, та не входить до витрат Замовника, то цим самим Замовник встановив нерівні умови для оцінювання пропозицій учасника, який не є платником ПДВ у порівнянні з учасником, який має статус платника ПДВ.
Описані вище вимоги учасника є дискримінаційними, та порушують право ФОП Ткаченко М.І. брати участь у закупівлі на рівних умовах з будь-якими іншими учасниками закупівлі.
На підставі викладеного вище, відповідно до положень ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись ч.2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Вимагаю:
1. Внести зміни до тендерної документації, а саме: виключити з тексту Додатку № 2 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі пункт 1.8, як такий, що встановлює дискримінаційну умову для учасників закупівлі.
2. Внести зміни до тендерної документації, а саме: виключити з тексту Додатку № 2 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі абзац 1 Розділу «До уваги учасника», як такий, що встановлює дискримінаційну умову для учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 листопада 2018 15:11
Вимога розглянута та задоволена частково. В умови закупівлі внесені зміни. Обгрунтування в Протоколі (додається).

Документи подані скаржником

22 листопада 2018 16:52
вимога 1.jpg
22 листопада 2018 16:52
Вимога 2.jpg

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій