Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Андрій Нотєвський +380663376072 andnot1974@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2018 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2018 12:27 |
Очікувана вартість: | 16 555 108,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2018 17:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2018 17:45 |
тд Крижинка_зміни.docx | |
05 грудня 2018 17:45 |
Перелік змін_Крижинка.docx | |
21 листопада 2018 12:20 |
ДОГОВІР капітальний ремонт Льдинка2.docx | |
21 листопада 2018 12:20 |
Крижинка.ims |
05 грудня 2018 17:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 грудня 2018 17:45 |
тд Крижинка_зміни.docx
|
|||
05 грудня 2018 17:45 |
Перелік змін_Крижинка.docx
|
|||
21 листопада 2018 12:20 |
ДОГОВІР капітальний ремонт Льдинка2.docx
|
|||
21 листопада 2018 12:20 |
Крижинка.ims
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-29-000034 ● a99771c694c04fec8c3b98d2d0b0c506
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2021 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2021 Одеса № 603
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 29.09.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.09.2021 № 603
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2018-11-21-001071-c 21.11.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Південним офісом Державної аудиторської служби України за Наказом 29.09.2021 Одеса №603 Про початок моніторингу процедур закупівель, було проведено моніторинг UA-M-2021-09-29-000034 закупівлі UA-2018-11-21-001071-c, за результатами якого 08.10.2021 було сформовано висновок. За результатами аналізу тендерної позиції учасника ТОВ «САЛТОРА ГРУП» на відповідність умовам тендерної документації та законодавству встановлено, що учасник ТОВ «САЛТОРА ГРУП» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку №1 Тендерної документації Замовником на підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційному критерію щодо наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ТОВ «САЛТОРА ГРУП» надано наступні документи: - Довідку від 11.12.2018 №125/12, згідно з якою підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору від 26.09.2017 за №18 з Управлінням комунальної власності та земельних відносин Чорноморської міської ради Одеської області, - Оригінал Договору від 26.09.2017 року №18, Як зазначено у висновку: «Проте, учасником ТОВ «САЛТОРА ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано оригіналу акту (актів) виконаних робіт за наданим зазначеним договором від 26.09.2017 №18, що не відповідає підпункту 2.1. пункту 2 Додатку №1 до Тендерної документації Замовника, та, відповідно, учасник ТОВ «САЛТОРА ГРУП» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разу якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону». Пунктом 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до п. 2 вищевказаної статті, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до п.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Однак, Замовником прийнято пропозицію учасника ТОВ «САЛТОРА ГРУП», що підтверджено Протоколом №50 засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації від 20.12.2018 року, на засіданні Головою тендерного комітету Городинським Д.Л., повідомлено, що відповідно до проведеного електронного аукціону від 13.12.2018 року та протоколу засідання тендерного комітету від 20.12.2018 №49 найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВ «САЛТОРА ГРУП». Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника, відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції. За результатами поіменного голосування членів тендерного комітету одноголосно вирішено переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення будівлі «Малої ковзанки» (літ. Б, Б1) спеціалізованої дитячо-юнацької школи олімпійського резерв з фігурного катання на ковзанках «Крижинка» під спортивний зал» визнати ТОВ «САЛТОРА ГРУП». На підставі чого було укладено Договір № від 09.01.2019 року, пізніше Додатковою угодою №1 від 16.09.2020 року строк дії договору було продовжено до 31.12.2021 року, наразі більша частина робіт виконано, у Замовника за весь період роботи не виникало претензій щодо якості робіт Виконавця. Враховуючи викладене, зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічної закупівлі, з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південного офісу Держаудитслужби, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України є таким, що порушує чинне законодавство, враховуючи наступне. Щодо первинних документів та комерційної таємниці. Згідно Наказу №293 від 05.07.2013р. Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013», з метою удосконалення нормативної бази у будівельному комплексі України було введено ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно п.3.8. та п.6.4.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", а саме: - «3.18 кошторис виконаних будiвельних робiт Кошторис, який визначає вартiсть виконаних будiвельних робiт за перiод, встановлений у договорi (щомiсячно, за етап тоща). Складаеться за примiрною формою № КБ-2в «Акт приймання виконаних будiвельних робiт» та примiрною формою № КБ-3 «Довiдка про вартiсть виконаних будiвельних робiт та витрати». 6.4.2 При визначеннi вартостi виконаних обсягiв робiт i проведеннi взаеморозрахункiв за виконанi роботи по об'єктах будiвництва, зведення яких здiйснюеться за рахунок державних коштiв, застосовуються примiрнi форми первинних облiкових документiв «Акт приймання виконаних будiвельних робiт» (примiрна форма № КБ-2в) i «Довiдка про вартiсть виконаних будiвельних робiт та витрати» (примiрна форма № КБ-3)». А також згідно ст.1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» - «первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію». Частиною 1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. А також згідно п.9. ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлено, що копії первинних документів та регістрів бухгалтерського обліку можуть бути вилучені у підприємства лише за рішенням відповідних органів, прийнятим у межах їх повноважень, передбачених законами. Обов’язковим є складання реєстру документів, що вилучаються у порядку, встановленому законодавством. Вилучення оригіналів таких документів та регістрів забороняється, крім випадків, передбачених кримінальним процесуальним законодавством.» Крім того, у відповідності до статті 505 ЦК України документи, що стосуються господарської діяльності Товариства, є його комерційною таємницею, тобто інформацію, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Держава забезпечує захист комерційної таємниці суб'єктів господарювання і на підставі не розкриття комерційної таємниці, до тендерної пропозиції було надано «Довiдку про вартiсть виконаних будiвельних робiт та витрати» (примiрна форма № КБ-3)», що є підтверджуючим фактом виконання робіт та наявність Акту приймання виконаних будiвельних робiт» (примiрна форма № КБ-2в) та підтвердження відповідності підпункту 2.1. пункту 2 Додатку №1 Тендерної документації Замовником на підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційному критерію щодо наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. З правового аналізу статей 19, 25, 36 ГК України випливає, що держава забезпечує захист комерційної таємниці суб'єктів господарювання, при цьому від суб'єктів господарювання забороняється вимагати подання статистичної інформації та інших даних, не передбачених законом України або з порушенням порядку встановленого законом України. На підставі вищезазначеного, підтверджено, що первинними документами є «Акт приймання виконаних будiвельних робiт» (примiрна форма № КБ-2в) i «Довiдка про вартiсть виконаних будiвельних робiт та витрати» (примiрна форма № КБ-3)» без яких неможливо визначити вартість виконаних обсягiв робiт i проведеннi взаеморозрахункiв за виконанi роботи по об'єктах будiвництва. Щодо законності вимоги по розірванню договору. Відповідно до ч. 1 ст. 626 ЦК України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Пункт 1 ст. 837 ЦК України закріплює, що за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. У ст. 627 ЦК України, передбачено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Статтею 368 ЦК України, передбачено, що договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. У ст. 351 ЦК України, передбачено підстави для зміни або розірвання договору, а саме: розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Пункти статті 203 ЦК України перебачають загальні вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину: 1. Зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. 2. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. 3. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. 4. Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом. 5. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним. Відповідно до ст. 204 ЦК України правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено вичерпний перелік прав органу фінансового контролю, а саме органу державного фінансового контролю надається право: 1) перевіряти в ході державного фінансового контролю грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси й інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, документи щодо проведення закупівель, проводити перевірки фактичної наявності цінностей (коштів, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової продукції, устаткування тощо); 2) безперешкодного доступу в ході державного фінансового контролю на склади, у сховища, виробничі та інші приміщення, що належать підприємствам, установам та організаціям, що контролюються; призупиняти в межах своїх повноважень бюджетні асигнування, зупиняти операції з бюджетними коштами в установленому законодавством порядку, а також застосовувати та ініціювати застосування відповідно до закону інших заходів впливу у разі виявлення порушень законодавства; 3) залучати на договірних засадах кваліфікованих фахівців відповідних органів виконавчої влади, державних фондів, підприємств, установ і організацій для проведення контрольних обмірів будівельних, монтажних, ремонтних та інших робіт, контрольних запусків сировини і матеріалів у виробництво, контрольних аналізів сировини, матеріалів і готової продукції, інших перевірок; 4) вимагати від керівників підконтрольних установ проведення інвентаризацій основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, коштів і розрахунків, у разі відмови у проведенні таких інвентаризацій - звернутися до суду щодо спонукання до проведення таких інвентаризацій, а до ухвалення відповідного рішення судом - у присутності понятих та представників зазначених підприємств, установ і організацій, щодо яких проводиться ревізія, опечатувати каси, касові приміщення, склади та архіви на термін не більше 24 годин з моменту такого опечатування, зазначеного в протоколі. Порядок опечатування кас, касових приміщень, складів та архівів встановлюється Кабінетом Міністрів України; 5) одержувати від Національного банку України та його установ, банків та інших кредитних установ необхідні відомості, копії документів, довідки про банківські операції та залишки коштів на рахунках об'єктів, що контролюються, а від інших підприємств і організацій, в тому числі недержавної форми власності, що мали правові відносини із зазначеними об'єктами - довідки і копії документів про операції та розрахунки з підприємствами, установами, організаціями. Одержання від банків інформації, що становить банківську таємницю, здійснюється у порядку та обсязі, встановлених Законом України "Про банки і банківську діяльність"; 6) одержувати від службових і матеріально відповідальних осіб об'єктів, що контролюються, письмові пояснення з питань, які виникають у ході здійснення державного фінансового контролю; 7) пред'являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов'язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства, вилучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші платежі, ставити перед відповідними органами питання про припинення бюджетного фінансування і кредитування, якщо отримані підприємствами, установами та організаціями кошти і позички використовуються з порушенням чинного законодавства; 8) порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства, у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, отримані підконтрольними установами за незаконними договорами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства; 9) накладати у випадках, передбачених законодавчими актами, на керівників та інших службових осіб підконтрольних установ, адміністративні стягнення; 10) звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів; 11) одержувати від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності, інших юридичних осіб та їх посадових осіб, фізичних осіб - підприємців інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань; 12) проводити на підприємствах, в установах та організаціях зустрічні звірки з метою документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків для з’ясування їх реальності та повноти відображення в обліку підприємства, установи та організації, що контролюється; 13) при виявленні збитків, завданих державі чи підприємству, установі, організації, що контролюється, визначати їх розмір у встановленому законодавством порядку; 14) ініціювати проведення перевірок робочими групами центральних органів виконавчої влади; 15) порушувати перед керівниками відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у допущених порушеннях. Отже, державний орган фінансового контролю має право висувати вимогу щодо усунення виявлених порушень, однак, дана вимога має бути обґрунтованою належним чином. Враховуючи викладене, те, що сторонами правомірно укладено Договір №1 від 09.01.2019 року, сторонами повністю досягнуто згоди з усіх істотних умов, договір фактично виконується, а також, те що не має обґрунтованих підстав для розірвання договору, вважаємо, що вимога про розірвання Договору №1 від 09.01.2019 є незаконною.
2021-10-19 09:32:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2018 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Салтора груп" |
16 487 761,33
UAH з ПДВ
|
16 487 761,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІПІ СЕРВІС" |
16 551 389,28
UAH з ПДВ
|
16 551 389,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Салтора груп" #38381448 |
Переможець |
16 487 761,33
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2018 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 15:38
|
Д.У. № 2 до Договору № 1 від 09.01.2019 р..PDF | зміни до договору |
07 грудня 2020 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2020 14:03
|
Договір №1 ДУ №1 від 16.09.2020.PDF | зміни до договору |
16 вересня 2020 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:57
|
ДУ №5.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2019 14:42
|
ДУ №4 від 21.05.2019.PDF | зміни до договору |
23 травня 2019 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2019 11:50
|
ДУ №3.PDF | зміни до договору |
21 травня 2019 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2019 16:32
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2019 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2019 12:04
|
Додаткова угода № 1.PDF | зміни до договору |
15 березня 2019 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2019 14:23
|
Договор №1 Крижинка.pdf | укладений |
10 січня 2019 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у відповідності до п. 3, ч. 4, ст. 36 Закону "Про публічні закупівлі", а саме: "Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі". Інформація про зміни: 1. Внести зміни в пп. 10.1. п. 10 та викласти в наступній редакції: "Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 27 грудня 2019 року". 2. Внести зміни до пп. 4.1., пп. 4.3. п. 12 та продовжити термін дії додатків до 27.12.2019 року згідно з переліком (додається). 3. Внести зміни до розділу VI "Порядок здійснення оплати", а саме п. 6.1 доповнити таким змістом: "Замовник", перераховує "Підряднику"аванс на придбання матеріалів у розмірі 30 % від вартості договору, а саме - 4 946 328,40 грн. (Чотири мільйони девятсот сорок шість тисяч триста двадцять вісім гривень 40 копійок), у тому числі ПДВ (20%) - 989 265,68 грн. (Девятсот вісімдесят девять тисяч двісті шістдесят пять гривень 68 копійок)...... 4. У разі не використання авансу, "Підрядник" повертає кошти "Замовнику" на розрахунковий рахунок № 35426161005967 в ГУ ДКСУ, м Одеса, МФО: 828011. 5. Внести зміни до розділу XIII договору, а саме реквізити "Підрядника" доповнити наступним: р/р № 37121038381448 в ГУДКСУ в Одеській області, МФО 828011. 6. Усі інші умови договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у відповідності до п. 3, ч. 4, ст. 36 Закону "Про публічні закупівлі", а саме: "Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі". Підстава: Рішення обласної ради від 22.02.2019 № 941-VII "Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року № 913-VII "Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік" та ст. 23 Бюджетного кодексу України, ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", Фінансування на 2019 рік у сумі - 2 270 000,00 (Два мільйони двісті сімдесят тисяч гривень 00 коп.) Інформація про зміни: - Внести зміни до розділу VI "Порядок здійснення оплати", а саме п. 6.1 доповнити таким змістом: "Замовник", перераховує "Підряднику" аванс на придбання матеріалів у розмірі 30% від кошторису затвердженому на 2019 рік., а саме - 681 000,00 грн. (Шістсот вісімдесят одна тисяча гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ (20%) - 113 500,00 (Сто тринадцять тисяч п'ятсот гривень) по об'єкту: виконання робіт капітального ремонту частини нежитлового приміщення будівлі "Малої ковзанки" (літ. Б,Б1) спеціальної дитячо-юнацької школи олімпійського резерву з фігурного катання на ковзанах... Аванс закривається актами виконаних робіт за формою КБ-2 та довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат КБ-3 згідно чинного законодавства України в термін до 30 червня 2019 року. - Фінансування авансу у розмірі 30% (відсотків) передбачено з рахунку № 35422194805967 за рахунок субвенції 2018 року у сумі - 681 000,00 (Шістсот вісімдесят одна тисяча гривень 00 коп.) та з рахунку № 35422194805967, ГУ ДККСУ, МФО 828011. - У разі невикористання авансу або часткового невикористання аванса сума повертається на рахунок "Замовника", а саме: р/р № 35422194805967, ГУДКСУ, МФО: 828011. - Внести зміни до розділу XIII договору, а саме реквізити "Замовника" доповнити наступним: Включити рахунки р/р № 35422194805967, № 35426194005967 в ГУДКСУ в Одеській області, МФО 828011. Включити рахунки р/р № 35426149015963 та № 35426161005967 в ГУДКСУ в Одеській області. - Усі інші умови договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни щодо фінансування обєкта на 2019 рік на виконання робіт капітального ремонту частини нежитлового приміщення будівлі «Малої ковзанки» (літ. Б, Б1) спеціальної дитячо-юнацької школи олімпійського резерву з фігурного катання на ковзанах» «Крижинка» під спортивний зал за адресою: м. Одеса, вул. Філатова, 29а, а саме: Фінансування на 2019 рік у сумі - 1 372 925,54 (Один мільйон триста сімдесят дві тисячі дев’ятсот двадцять п’ять гривень 54 копійки) гривень та наявними кошторисними призначеннями за КПКВК 1517363.Підстава: Рішення обласної ради від 22.02.2019 №941-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року №913-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік» та ст.23 Бюджетного кодексу України. Об’єкт буде фінансуватися у 2019 році керуючись ст. 23 Бюджетного Кодексу України в межах надходження протягом бюджетного року та очікуваними змінами до Рішення обласної ради від 22.02.2019 №941-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік» |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 від 09.01.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення фінансування на 2019 рік на суму 216 074.46 (Двісті шістнадцять тисяч сімдесят чотири гривні 46 копійок) гривень по обє’кту: «виконання робіт капітального ремонту частини нежитлового приміщення будівлі «Малої ковзанки» (літ. Б, Б1) спеціальної дитячо-юнацької школи олімпійського резерву з фігурного катання на ковзанах» «Крижинка» під спортивний зал за адресою: м. Одеса, вул. Філатова, 29а». Залишок коштів по договору складає - 2 053 925,54 (Два мільйони п’ятдесят три тисячі дев’ятсот двадцять п’ять гривень 54 копійки) гривень у тому числі з них у квітні 2019 року сплачено аванс у сумі – 681 000,00 (Шістсот вісімдесят одна тисяча гривень 00 копійок) гривень на придбання матеріалів. Об’єкт буде фінансуватися у 2019 році керуючись ст. 23 Бюджетного Кодексу України в межах надходження протягом бюджетного року та очікуваними змінами до Рішення обласної ради від 22.02.2019 №941-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік» |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 від 09.01.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та додатків до нього до 31.12.2020 року. Зміна реквізитів підрядника. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни в розділ Х, Додаток 2, Додаток 3, розділ ХІІІ тавикласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни преамбули до основного Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |