Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (модернізація програмно-технічного комплексу електронного запису дітей до закладів дошкільної освіти (далі – СЕЗ ЗДО або Система) міста Києва)
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2018-11-21-000948-a 44a416c0ac3445a5a44310c22d743cd0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазаренко Інна Леонідівна

380442388017 pech_arh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Лазаренко Інна Леонідівна
380442388017
pech_arh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується, як виняток, у разі закупівлі, пов'язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2018 14:17
Оскарження наміру укласти договір: 02 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Модернізація програмно-технічного комплексу електронного запису дітей до закладів дошкільної освіти (далі – СЕЗ ЗДО або Система) міста Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Модернізація програмно-технічного комплексу електронного запису дітей до закладів дошкільної освіти (далі – СЕЗ ЗДО або Система) міста Києва )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, місто Київ, Київ, вул. Космічна, 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

21 листопада 2018 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Комп’ютерні інформаційні технології»
#35508814
Переможець 1 700 000,00
UAH
21 листопада 2018 14:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2018 14:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Комп’ютерні інформаційні технології»
#35508814
1 700 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 18:43
Електронний підпис укладений
04 грудня 2018 10:47
Підписаний договір №4512 від 03.12.2018.pdf укладений
04 грудня 2018 10:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2018 — 26 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 700 000,00
UAH