Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15130000-8 - М’ясопродукти (ковбаси варені (вищого сорту), сосиски (вищого сорту))
Очікувана вартість
1 625 000,00 UAH
UA-2018-11-21-000271-b 92b1b73baabf4647b3846bb99adcd539
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надіна Ірина Адамівна

+380532565042 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Надіна Ірина Адамівна
+380532565042
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2018 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2018 11:46
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2018 11:46
Початок аукціону: 10 грудня 2018 11:05
Очікувана вартість: 1 625 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кг
Ковбаси варені (вищого сорту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, заклади дошкільної освіти м. Полтава
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
5000 кг
Сосиски (вищого сорту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, заклади дошкільної освіти м. Полтава
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2018 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 11:46
ковбаси.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-21-000271-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ТК Молімпекс", Код ЄДРПОУ:35414234
Дата подання: 21 грудня 2018 08:54
Неправомірне відхилення
Звертаємо увагу, що в тендерній документації замовника зазначено, що Учасник закупівлі надає довідку в довільній формі, що підтверджує відсутність підстав для відхилення пропозиції з приводу застосування санкцій. Дана довідка надана ПП "ТК "Молімпекс" у складі своєї пропозиції. Відхилення є неправомірним, вимагаємо перегляду рішення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 грудня 2018 08:20
Шановний учасник! Замовник вимагав надати довідку в довільній формі, що підтверджує відсутність підстав для відхилення пропозиції Учасника з приводу застосування санкцій, визначених Законом України ««Про санкції», Указом Президента України №126/2018 від 14.05.2018 року та рішенням РНБО України від 02.05.2018 року. Учасник надав довідку, яка не підтверджує виконання Закону України ««Про санкції», Указу Президента України №126/2018 від 14.05.2018 року та рішення РНБО України від 02.05.2018 року, оскільки тендерна документація містила посилання саме на вищезазначене законодавство.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-26-000020 ● d0eb809d45ae41208294868d47ea1fa9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 квітня 2019 14:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
26.04.2019 № 21
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І.САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 26.04.2019 № 21

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2018-11-21-000271-b 21.11.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків; інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник Управління І.САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-13 16:30:16

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі «15130000-8 — М’ясопродукти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-21-000271-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень з питання, а саме:
- Встановлено, що замовником укладено договір про закупівлю 15130000-8 — М’ясопродукти (ковбаси варені (вищого сорту), сосиски (вищого сорту)) від 09.01.2019 № 18Т. Чим керувався замовник встановлюючи строк дії договору з 02.01.2019 (тобто до дати укладення договору)?
- В разі придбання/оплати замовником до 09.01.2019 предмету закупівлі за договором від 09.01.2019 № 18Т (укладеного за результатами процедури закупівлі UA-2018-11-21-000271-b ) надати копії первинних документів, що підтверджують такі поставки (накладні, документи щодо оплати тощо).
- На яких підставах внесено зміни до договору від 09.01.2019 № 18Т в частині збільшення ціни за одиницю (надати обґрунтування та документальне підтвердження по кожній додатковій угоді)?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-16 13:55:37

Пояснення на запит

Управління освіти надає пояснення щодо проведеного моніторингу по закупівлі 15130000-8 - М’ясопродукти (ковбаси варені (вищого сорту), сосиски (вищого сорту)) (UA-2018-11-21-000271-b).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління освіти не має можливості усунути вказані порушення, оскільки ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить механізму їх усунення.

2019-05-24 14:43:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2п

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2018 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович 994 200,00
UAH з ПДВ
787 630,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТК Молімпекс" 899 820,00
UAH з ПДВ
859 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 1 049 160,00
UAH з ПДВ
898 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ" 1 080 000,00
UAH з ПДВ
898 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 1 186 980,00
UAH з ПДВ
1 077 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Прогрес ПТЦ" 1 495 000,00
UAH з ПДВ
1 078 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 1 574 760,00
UAH з ПДВ
1 574 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2018 14:56
договір 2 (2).jpg
05 грудня 2018 14:56
договір2.jpg
05 грудня 2018 14:56
ДОВІДКИ.pdf
05 грудня 2018 14:56
касьян відгук 2.jpg
05 грудня 2018 14:56
документи.pdf
05 грудня 2018 14:56
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf
05 грудня 2018 14:56
ЦІНА.pdf
05 грудня 2018 14:56
ВИМОГИ КОВБАСНІ.pdf

Публічні документи

07 грудня 2018 10:34
Декларація.pdf
07 грудня 2018 10:34
Технічні вимоги.pdf
07 грудня 2018 10:34
Цінова пропозиція.pdf
07 грудня 2018 10:34
Довідка санкції.jpg
07 грудня 2018 10:34
Лист-згода.jpg
07 грудня 2018 10:33
Довідка ст 17.jpg
07 грудня 2018 10:33
Відгук жд.jpg
07 грудня 2018 10:33
Договір жд.pdf
07 грудня 2018 10:33
Штатний розклад.jpg
07 грудня 2018 10:33
Довідка працівники.jpg
07 грудня 2018 10:33
Техпаспорт авто.jpg
07 грудня 2018 10:33
дог аренди маш1 (2).jpg
07 грудня 2018 10:33
дог аренди маш1 (1).jpg
07 грудня 2018 10:33
Дог оренди складу МС (2).pdf
07 грудня 2018 10:33
Довідка транспорт.jpg
07 грудня 2018 10:33
Довідка МТБ.jpg
07 грудня 2018 10:33
Проект договору.pdf
07 грудня 2018 10:33
Статут МОЛ.PDF
07 грудня 2018 10:33
наказ_директор.PDF

Публічні документи

06 грудня 2018 10:51
паспорт завірений.pdf
06 грудня 2018 10:51
відгук завірений.pdf
06 грудня 2018 10:51
диканька тер цент 53 (2).jpg
06 грудня 2018 10:51
диканька тер цент 53 (1).jpg
06 грудня 2018 10:51
диканька тер цент 53 (3).jpg
06 грудня 2018 10:51
договір 18 (1).jpg
06 грудня 2018 10:51
договір 18 (2).jpg
06 грудня 2018 10:51
договір 18 (3).jpg
06 грудня 2018 10:51
договір 18 (4).jpg
06 грудня 2018 10:51
накладна диканька.jpg
06 грудня 2018 10:51
ВІДГУК18.jpg
06 грудня 2018 10:51
форма пропозиції.pdf
06 грудня 2018 10:51
довідки.pdf
06 грудня 2018 10:51
технічні.pdf

Публічні документи

07 грудня 2018 10:03
Декларація.jpg
07 грудня 2018 10:03
Проект договору.pdf
07 грудня 2018 10:03
Технічні вимоги.pdf
07 грудня 2018 10:03
Цінова пропозиція.pdf
07 грудня 2018 10:03
Лист-згода.jpg
07 грудня 2018 10:03
Лист гарантія ст.17.pdf
07 грудня 2018 10:03
Відгук СБУ.pdf
07 грудня 2018 10:03
Договір СБУ.pdf
07 грудня 2018 10:03
Договір оренди склад.pdf
07 грудня 2018 10:03
Штатний розклад.jpg
07 грудня 2018 10:03
Довідка працівники.jpg
07 грудня 2018 10:03
Техпаспорти завірені.PDF
07 грудня 2018 10:02
Довідка транспорт.jpg
07 грудня 2018 10:02
Довідка МТБ.jpg
07 грудня 2018 10:02
Проект договору.pdf
07 грудня 2018 10:02
Приказ Мальована.jpg
07 грудня 2018 10:02
Витяг ЕДР.pdf
07 грудня 2018 10:02
Статут.pdf

Публічні документи

06 грудня 2018 11:12
тендер1.pdf
06 грудня 2018 11:12
тендер.pdf
06 грудня 2018 11:12
пропозиція.pdf
06 грудня 2018 11:12
додаткова.jpg
06 грудня 2018 11:12
договір сонечко (2).jpg
06 грудня 2018 11:12
договір сонечко (1).jpg
06 грудня 2018 11:12
договір 8 (6).jpg
06 грудня 2018 11:12
договір 8 (5).jpg
06 грудня 2018 11:12
договір 8 (4).jpg
06 грудня 2018 11:12
договір 8 (3).jpg
06 грудня 2018 11:12
договір 8 (2).jpg
06 грудня 2018 11:12
договір 8 (1).jpg
06 грудня 2018 11:12
ДНЗ Сонечко ковбаса.pdf
06 грудня 2018 11:12
відгук кобеляки.jpg
06 грудня 2018 11:12
Відгук ДНЗ Сонечко.pdf
06 грудня 2018 11:12
відгук ДНЗ Сонечко.jpg
06 грудня 2018 11:12
Відгук ВО Кобеляки.jpg
06 грудня 2018 11:12
вимоги замовника.pdf
06 грудня 2018 11:12
IMG_0001.pdf
06 грудня 2018 11:12
811.pdf
06 грудня 2018 11:12
8.pdf

Публічні документи

07 грудня 2018 11:11
Штатний розпис.pdf
07 грудня 2018 11:11
Статут.pdf
07 грудня 2018 11:11
Пропозиція.pdf
07 грудня 2018 11:11
Працівники.pdf
07 грудня 2018 11:11
Перелік обладнання.pdf
07 грудня 2018 11:11
лист-згода.pdf
07 грудня 2018 11:11
Довідка автомобіля.pdf
07 грудня 2018 11:11
ГЛ щодо санкцій.pdf
07 грудня 2018 11:11
ГЛ тех.умови.pdf
07 грудня 2018 11:11
Водій-експедитор.pdf
07 грудня 2018 11:11
Витяг ЄДР.pdf
07 грудня 2018 11:11
Ан.договір.pdf

Публічні документи

06 грудня 2018 19:27
пропозиція.pdf
06 грудня 2018 19:27
вимоги.pdf
06 грудня 2018 19:27
839 карлівка.jpg
06 грудня 2018 19:27
установчі документи.pdf
06 грудня 2018 19:27
про підпис.jpg
06 грудня 2018 19:27
паспорт завірений.pdf
06 грудня 2018 19:27
освновні доки.pdf
06 грудня 2018 19:27
виписка стор2.jpg
06 грудня 2018 19:27
виписка стор1.jpg
06 грудня 2018 19:27
13.ст 17.pdf
06 грудня 2018 19:27
0. основні доки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович

ПП "ТК Молімпекс"

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ"

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ТОВ "Прогрес ПТЦ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович
#2986613395
Рішення скасоване 787 630,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2018 13:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович
#2986613395
Відхилено 787 630,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2018 13:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ТК Молімпекс"
#35414234
Відхилено 859 320,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2018 14:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Рішення скасоване 898 550,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 14:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Відхилено 898 550,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 14:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ"
#41219032
Відхилено 898 560,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 15:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Переможець 1 077 990,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 17:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович #2986613395

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

14 грудня 2018 10:19
Електронний підпис
14 грудня 2018 10:09
протокол наміру
10 грудня 2018 11:57
Звіт з ЄДР (припинено)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович #2986613395

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

20 грудня 2018 13:38
Електронний підпис
20 грудня 2018 13:36
протокол відхилення
20 грудня 2018 13:35
Звіт з ЄДР (припинено)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ТК Молімпекс" #35414234

№ рішення у справі

60/32-р/к

Дата рішення у справі

11.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

20 грудня 2018 14:45
Електронний підпис
20 грудня 2018 14:44
протокол відхилення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

20 грудня 2018 15:14
Електронний підпис
20 грудня 2018 15:12
протокол наміру

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

26 грудня 2018 14:58
Електронний підпис
26 грудня 2018 14:56
протокол відхилення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ" #41219032

№ рішення у справі

60/32-р/к

Дата рішення у справі

11.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

26 грудня 2018 15:55
Електронний підпис
26 грудня 2018 15:53
протокол відхилення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

26 грудня 2018 17:17
Електронний підпис
26 грудня 2018 17:15
протокол наміру

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2018 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
1 077 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2018 17:17
Електронний підпис
26 грудня 2018 17:15
протокол наміру

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 10:13
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 09:50
ДУ 18 Т.PDF зміни до договору
26 червня 2019 09:28
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 08:47
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 09:22
ду 18 т 20001.PDF зміни до договору
26 квітня 2019 09:21
Електронний підпис укладений
09 січня 2019 09:31
Ду 1 18Т.PDF зміни до договору
09 січня 2019 09:30
Електронний підпис укладений
09 січня 2019 09:14
18Т.PDF укладений
09 січня 2019 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 18 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 18 Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 18 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 18 Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 18 Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2019 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 1 045 392,02
UAH (в тому числі ПДВ 174 232,00 UAH)