Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо рідинне: бензин А-95, дизельне паливо)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2018-11-20-003320-c ● ce47e2f18c9b48bba565408baefe14f3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Вінницязеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 05479361 |
Вебсайт: | http://www.vinzelenbud.com.ua |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24 |
Контактна особа: |
Семенюк Наталія +380432521000 vinzelenbud@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2018 22:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2018 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2018 23:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2018 14:58 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо рідинне: бензин А-95, дизельне паливо)
Кількість: 2750 м3
м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24
Відпуск здійснюється на автомобільних газозаправних станціях м. Вінниці.
Більш детально зазначено в документації
Кількість: 2750 м3
м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24
Відпуск здійснюється на автомобільних газозаправних станціях м. Вінниці.
Більш детально зазначено в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 л
бензин А95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
4000 л
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2018 22:34 |
ТД_ПММ_ДОП_2018_2750.pdf |
20 листопада 2018 22:34 |
Договір_ПММ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-20-003320-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МАНГО-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39039648
Дата подання: 23 листопада 2018 16:29
Вимога щодо умов закупівлі
Міське комунальне підприємство "Вінницязеленбуд" (код ЄДРПОУ: 05479361, місцезнаходження 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24) виступило замовником допорогової закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо рідинне: бензин А-95, дизельне паливо), ідентифікатор UA-2018-11-20-003320-c (надалі – «Закупівля»).
Додатком №1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» (надалі – «Додаток №1») документації Закупівлі встановлено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати підтверджуючі документи (термін дії яких закінчується не раніше 31.12.2018 року) про те, що засоби вимірювальної техніки, у тому числі резервуари, які використовуються на АЗС, пройшли повірку та/або державну метрологічну атестацію відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів з метрології.
Така вимога, є дискримінаційної та обмежує можливості участі учасників (в тому числі ТОВ «Манго-Груп») у яких є чинні на момент проведення закупівлі документи, щодо повірки та/або державної метрологічної атестації засоби вимірювальної техніки та які згідно з чинним законодавством не передбачено повіряти до закінчення строку дії цих документів.
Стаття 1 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» передбачає наступні види повірок в залежності від підстав для цього:
«3) експертна повірка засобів вимірювальної техніки - повірка, яка проводиться у разі виникнення спірних питань щодо метрологічних характеристик, придатності до застосування і правильності експлуатації засобів вимірювальної техніки;
8) інспекційна повірка засобів вимірювальної техніки - повірка засобів вимірювальної техніки, яка проводиться під час здійснення метрологічного нагляду;
15) первинна повірка засобів вимірювальної техніки - повірка засобів вимірювальної техніки, що не були повірені раніше;
17) періодична повірка засобів вимірювальної техніки - повірка, що проводиться протягом періоду експлуатації засобів вимірювальної техніки через встановлений проміжок часу (міжповірочний інтервал);
20) повторна перевірка - перевірка, що проводиться для встановлення факту усунення порушення метрологічних вимог, наведених у відповідному приписі;
21) позачергова повірка засобів вимірювальної техніки - повірка засобів вимірювальної техніки, що проводиться у таких випадках:
- за потреби заявника пересвідчитися у придатності засобів вимірювальної техніки до застосування;
- у разі пошкодження відбитка повірочного тавра, а якщо таке тавро не передбачено - у разі втрати свідоцтва про повірку;
- під час введення в експлуатацію засобів вимірювальної техніки, що пройшли первинну повірку, у випадках, передбачених технічними регламентами;»
Таким чином, чинне законодавство не передбачає для ТОВ «Манго-Груп» та інших учасників в міжповірочний інтервал проводити жодну з вищевказаних видів повірки та забезпечувати наявність документів щодо повірки засобів вимірювальної техніки (надалі – «ЗВТ»), які мають строки дії, що встановлює Замовник, адже відсутні підстави для проведення:
- експертної повірки - відсутні спірні питання щодо метрологічних характеристик, придатності до застосування і правильності експлуатації ЗВТ;
- інспекційної повірки - вимога Замовника не є вимогою органу метрологічного нагляду;
- первинної повірки - ЗВТ вже були повірені раніше;
- періодичної повірки - в період чинності документу про повірку відповідного ЗВТ відсутні підстави для проведення цього виду повірки, адже у ТОВ «Манго-Груп» погоджено графік повірки та міжповірочний інтервал не залежить від Замовника та учасників Закупівлі, а визначений у Наказі від 13.10.2016 р. № 1747 «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями». Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» суб'єкти господарювання зобов'язані своєчасно з дотриманням встановлених міжповірочних інтервалів подавати законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, на періодичну повірку. Відповідно до п. 14 Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193 заявники, які погодили графіки, зобов’язані відповідно до погоджених строків подати ЗВТ на періодичну повірку або своєчасно письмово повідомити виконавців про причини невиконання графіків;
- повторної повірки – не має підстав для фіксації факту усунення порушення метрологічних вимог;
- позачергової повірки - у ТОВ «Манго-Груп» як замовника повірки немає сумнівів у правильності роботи належним чином повірених ЗВТ на АЗС та всі підтверджуючі повірку докази є в наявності, введення в експлуатацію ЗВТ не має місце.
Таким чином, від участі в Закупівлі внаслідок дискримінації безпідставно усуваються учасники з дозволеними чинним законодавством до використання ЗВТ, повірка яких підтверджена чинними документами, однак міжповірочний інтервал яких закінчується до 31.12.2018 року та які в силу дії чинного законодавства не можуть виконати повірку до закінчення міжповірочного інтервалу.
З урахуванням викладеного, вважаємо, що вимога Документації на закупівлю, що термін дії документів про повірку ЗВТ повинен закінчуватись не раніше 31.12.2018 року є безпідставною та повинна бути вилучена з документації на закупівлю.
Також, у викладеній вище умові Додатку №1 документації на Закупівлю Замовник безпідставно відносить до засобів вимірювальної техніки резервуари, які при відвантаженні пального з АЗС не використовуються для виміру об’єму товару, згідно з вимогами Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої спільним Наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20 травня 2008 року N 281/171/578/155 (надалі – «Інструкція №281»).
Так, згідно з Документацією на закупівлю Замовник має намір придбати бензин А95 -1500 л, дизельне паливо – 4000 л.
У відповідності до Додатку №1:
«Обслуговування Замовника на АЗС повинно здійснюватись за талонами єдиного зразка та скретч-картками, які можуть бути прийнятий на будь-якій АЗС, що зазначена Учасником у складі пропозиції.
…
Учасник повинен забезпечити безперебійне та цілодобове обслуговування Замовника на АЗС, в т.ч. автозаправна станція повинна здійснювати відпуск всіх видів палива, що є предметом закупівлі.»
Згідно з запропонованим Замовником проектом Договору купівлі продажу, що буде підписаний в результаті закупівлі з переможцем:
«1.2. … Відпуск товару здійснюється з автозаправних станцій.
…
5.3. Продавець гарантує цілодобовий відпуск Товару на заправних станціях, наведених у Додатку № 2, що є невід’ємною частиною цього Договору.
…
6.3. Продавець зобов’язаний:
…
6.3.3. Забезпечувати вчасний та високосервісний відпуск (передачу) якісного Товару на заправних станціях.»
З урахуванням викладеного, відвантаження пального Замовнику буде здійснюватися з АЗС виключно в одиницях об’єму - літрах.
Відповідно до п. 4.2.1. Інструкції №281 облік нафти і нафтопродуктів на НПЗ, підприємствах із забезпечення нафтопродуктами, підприємствах нафтопровідного і нафтопродуктопровідного транспорту, наливних пунктах ведеться в одиницях маси, а на АЗС - одиницях об'єму.
Згідно з пп. 4.2.5.1 Інструкції №281 Об'ємним методом вимірюється лише об'єм нафтопродукту. Для вимірювань об'єму нафтопродуктів на АЗС використовуються ПРК і ОРК, що мають відлікові пристрої для індикації ціни, об'єму та вартості виданої дози.
Умовами закупівлі не передбачено відвантаження пального з резервуарів, а тому вимога щодо повірки та/або державної метрологічної атестації резервуарів, як засобу вимірювальної техніки є безпідставною та підлягає виключенню з Документації на Закупівлю.
Враховуючи викладене вище, -
ВИМАГАЄМО:
1. виключити з Додатку №1 документації допорогової закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо рідинне: бензин А-95, дизельне паливо), ідентифікатор UA-2018-11-20-003320-c умови:
- що термін дії документів про повірку та/або державну метрологічну атестацію ЗВТ, які використовуються на АЗС закінчується не раніше 31.12.2018 року;
- щодо надання документів про повірку резервуарів.
2. Викласти абз. 5 Додатку №1«ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» документації допорогової закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо рідинне: бензин А-95, дизельне паливо), ідентифікатор UA-2018-11-20-003320-c у наступній редакції: «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати чинні підтверджуючі документи про те, що засоби вимірювальної техніки, а саме: паливно-роздавальні колонки, які використовуються на АЗС, пройшли повірку та/або державну метрологічну атестацію відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів з метрології.»
Розгорнути
Згорнути
Додатком №1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» (надалі – «Додаток №1») документації Закупівлі встановлено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати підтверджуючі документи (термін дії яких закінчується не раніше 31.12.2018 року) про те, що засоби вимірювальної техніки, у тому числі резервуари, які використовуються на АЗС, пройшли повірку та/або державну метрологічну атестацію відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів з метрології.
Така вимога, є дискримінаційної та обмежує можливості участі учасників (в тому числі ТОВ «Манго-Груп») у яких є чинні на момент проведення закупівлі документи, щодо повірки та/або державної метрологічної атестації засоби вимірювальної техніки та які згідно з чинним законодавством не передбачено повіряти до закінчення строку дії цих документів.
Стаття 1 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» передбачає наступні види повірок в залежності від підстав для цього:
«3) експертна повірка засобів вимірювальної техніки - повірка, яка проводиться у разі виникнення спірних питань щодо метрологічних характеристик, придатності до застосування і правильності експлуатації засобів вимірювальної техніки;
8) інспекційна повірка засобів вимірювальної техніки - повірка засобів вимірювальної техніки, яка проводиться під час здійснення метрологічного нагляду;
15) первинна повірка засобів вимірювальної техніки - повірка засобів вимірювальної техніки, що не були повірені раніше;
17) періодична повірка засобів вимірювальної техніки - повірка, що проводиться протягом періоду експлуатації засобів вимірювальної техніки через встановлений проміжок часу (міжповірочний інтервал);
20) повторна перевірка - перевірка, що проводиться для встановлення факту усунення порушення метрологічних вимог, наведених у відповідному приписі;
21) позачергова повірка засобів вимірювальної техніки - повірка засобів вимірювальної техніки, що проводиться у таких випадках:
- за потреби заявника пересвідчитися у придатності засобів вимірювальної техніки до застосування;
- у разі пошкодження відбитка повірочного тавра, а якщо таке тавро не передбачено - у разі втрати свідоцтва про повірку;
- під час введення в експлуатацію засобів вимірювальної техніки, що пройшли первинну повірку, у випадках, передбачених технічними регламентами;»
Таким чином, чинне законодавство не передбачає для ТОВ «Манго-Груп» та інших учасників в міжповірочний інтервал проводити жодну з вищевказаних видів повірки та забезпечувати наявність документів щодо повірки засобів вимірювальної техніки (надалі – «ЗВТ»), які мають строки дії, що встановлює Замовник, адже відсутні підстави для проведення:
- експертної повірки - відсутні спірні питання щодо метрологічних характеристик, придатності до застосування і правильності експлуатації ЗВТ;
- інспекційної повірки - вимога Замовника не є вимогою органу метрологічного нагляду;
- первинної повірки - ЗВТ вже були повірені раніше;
- періодичної повірки - в період чинності документу про повірку відповідного ЗВТ відсутні підстави для проведення цього виду повірки, адже у ТОВ «Манго-Груп» погоджено графік повірки та міжповірочний інтервал не залежить від Замовника та учасників Закупівлі, а визначений у Наказі від 13.10.2016 р. № 1747 «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями». Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» суб'єкти господарювання зобов'язані своєчасно з дотриманням встановлених міжповірочних інтервалів подавати законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, на періодичну повірку. Відповідно до п. 14 Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193 заявники, які погодили графіки, зобов’язані відповідно до погоджених строків подати ЗВТ на періодичну повірку або своєчасно письмово повідомити виконавців про причини невиконання графіків;
- повторної повірки – не має підстав для фіксації факту усунення порушення метрологічних вимог;
- позачергової повірки - у ТОВ «Манго-Груп» як замовника повірки немає сумнівів у правильності роботи належним чином повірених ЗВТ на АЗС та всі підтверджуючі повірку докази є в наявності, введення в експлуатацію ЗВТ не має місце.
Таким чином, від участі в Закупівлі внаслідок дискримінації безпідставно усуваються учасники з дозволеними чинним законодавством до використання ЗВТ, повірка яких підтверджена чинними документами, однак міжповірочний інтервал яких закінчується до 31.12.2018 року та які в силу дії чинного законодавства не можуть виконати повірку до закінчення міжповірочного інтервалу.
З урахуванням викладеного, вважаємо, що вимога Документації на закупівлю, що термін дії документів про повірку ЗВТ повинен закінчуватись не раніше 31.12.2018 року є безпідставною та повинна бути вилучена з документації на закупівлю.
Також, у викладеній вище умові Додатку №1 документації на Закупівлю Замовник безпідставно відносить до засобів вимірювальної техніки резервуари, які при відвантаженні пального з АЗС не використовуються для виміру об’єму товару, згідно з вимогами Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої спільним Наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20 травня 2008 року N 281/171/578/155 (надалі – «Інструкція №281»).
Так, згідно з Документацією на закупівлю Замовник має намір придбати бензин А95 -1500 л, дизельне паливо – 4000 л.
У відповідності до Додатку №1:
«Обслуговування Замовника на АЗС повинно здійснюватись за талонами єдиного зразка та скретч-картками, які можуть бути прийнятий на будь-якій АЗС, що зазначена Учасником у складі пропозиції.
…
Учасник повинен забезпечити безперебійне та цілодобове обслуговування Замовника на АЗС, в т.ч. автозаправна станція повинна здійснювати відпуск всіх видів палива, що є предметом закупівлі.»
Згідно з запропонованим Замовником проектом Договору купівлі продажу, що буде підписаний в результаті закупівлі з переможцем:
«1.2. … Відпуск товару здійснюється з автозаправних станцій.
…
5.3. Продавець гарантує цілодобовий відпуск Товару на заправних станціях, наведених у Додатку № 2, що є невід’ємною частиною цього Договору.
…
6.3. Продавець зобов’язаний:
…
6.3.3. Забезпечувати вчасний та високосервісний відпуск (передачу) якісного Товару на заправних станціях.»
З урахуванням викладеного, відвантаження пального Замовнику буде здійснюватися з АЗС виключно в одиницях об’єму - літрах.
Відповідно до п. 4.2.1. Інструкції №281 облік нафти і нафтопродуктів на НПЗ, підприємствах із забезпечення нафтопродуктами, підприємствах нафтопровідного і нафтопродуктопровідного транспорту, наливних пунктах ведеться в одиницях маси, а на АЗС - одиницях об'єму.
Згідно з пп. 4.2.5.1 Інструкції №281 Об'ємним методом вимірюється лише об'єм нафтопродукту. Для вимірювань об'єму нафтопродуктів на АЗС використовуються ПРК і ОРК, що мають відлікові пристрої для індикації ціни, об'єму та вартості виданої дози.
Умовами закупівлі не передбачено відвантаження пального з резервуарів, а тому вимога щодо повірки та/або державної метрологічної атестації резервуарів, як засобу вимірювальної техніки є безпідставною та підлягає виключенню з Документації на Закупівлю.
Враховуючи викладене вище, -
ВИМАГАЄМО:
1. виключити з Додатку №1 документації допорогової закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо рідинне: бензин А-95, дизельне паливо), ідентифікатор UA-2018-11-20-003320-c умови:
- що термін дії документів про повірку та/або державну метрологічну атестацію ЗВТ, які використовуються на АЗС закінчується не раніше 31.12.2018 року;
- щодо надання документів про повірку резервуарів.
2. Викласти абз. 5 Додатку №1«ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ХАРАКТЕРИСТИКА (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» документації допорогової закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Паливо рідинне: бензин А-95, дизельне паливо), ідентифікатор UA-2018-11-20-003320-c у наступній редакції: «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати чинні підтверджуючі документи про те, що засоби вимірювальної техніки, а саме: паливно-роздавальні колонки, які використовуються на АЗС, пройшли повірку та/або державну метрологічну атестацію відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів з метрології.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2018 10:49
Вказана вимога не є дискремінаційною, а гарантує можливість Учасника забезпечити якісну та безперебійну поставку товару Замовнику.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2018 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" |
157 470,00
UAH з ПДВ
|
154 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ПІТ-ЛЕЙН" |
162 750,00
UAH з ПДВ
|
155 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
160 800,00
UAH з ПДВ
|
157 445,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
167 750,00
UAH з ПДВ
|
167 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" #39039648 |
Відхилено |
154 920,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2018 19:27
|
ТОВ "ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ПІТ-ЛЕЙН" #39930793 |
Відхилено |
155 100,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2018 19:28
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
157 445,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2018 19:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ОККО КОНТРАКТ_ПММ_ДОП.pdf | укладений |
06 грудня 2018 15:04
|