Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
4 140 000,00 UAH
UA-2018-11-20-003274-c 758f6b0c1a3f4d998314c9171450c62e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Діана Віталіївна

+380970579921 ndekc_kiev_vor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський Науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України
Код ЄДРПОУ: 25575285
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Володимирська, 15
Контактна особа: Карпенко Діана Віталіївна
+380970579921
ndekc_kiev_vor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2018 20:58
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2018 10:00
Початок аукціону: 10 грудня 2018 11:39
Очікувана вартість: 4 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 124200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

персональні комп’ютери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 шт
персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Володимирська 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2018 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 16:42
ТД_персональні комп (зі змінами).doc
30 листопада 2018 16:42
ТД_ПК_закреслена редакція.doc
30 листопада 2018 16:42
4-зміни ТД_ПК.docx
23 листопада 2018 17:13
документ.docx
30 листопада 2018 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 21:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 16:42
ТД_персональні комп (зі змінами).doc
23 листопада 2018 17:00
ТД_персональні комп (зі змінами).doc
30 листопада 2018 16:42
ТД_ПК_закреслена редакція.doc
23 листопада 2018 17:00
2-ТД_ПК_закреслена редакція.doc
30 листопада 2018 16:42
4-зміни ТД_ПК.docx
23 листопада 2018 17:00
4-зміни ТД_ПК.docx
23 листопада 2018 17:13
документ.docx
20 листопада 2018 20:58
ТД_персональні комп.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимоги до надання копії листа від компанії ТОВ «Майкрософт Україна»
Дата подання: 22 листопада 2018 16:21
Дата відповіді: 23 листопада 2018 15:19
Шановний замовник, на даний час ТОВ «Майкрософт Україна» не надає листи, які підтверджують, що учасник має статус партнера Майкрософт. Документом, який підтверджує статус партнера Microsoft з компетенціями (Microsoft Competency Partner), є електронний лист, що генерується автоматично. Партнер самостійно завантажує його в Панелі управління партнерством. Такий електронний лист містить в собі наступну інформацію: назву компанії- партнера, унікальний ідентифікаційний партнерський номер (MPN ID), перелік отриманих партнером компетенцій, а також інформацію про термін дії цих компетенцій. Лист генерується за підписом Тобі Річардса, генерального менеджера, котрий відповідає за бізнес-стратегію MPN у Всесвітній Партнерській Групі Microsoft (Microsoft Worldwide Partner Group). Просимо внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за участь у процедурі. У відповідь на запитання повідомляємо, що електронний лист згенерований Партнером Майкрсофт, із зазначенням унікального номеру (MPN ID) вважатиметься достатнім підтвердженням вимог до предмету закупівлі. Відповідні зміни до Тендерної документації буде внесено в установлений Законом строк.
Щодо надання копії звіту з використання логотипу Windows
Дата подання: 22 листопада 2018 16:21
Дата відповіді: 23 листопада 2018 15:26
Шановний замовник, компанія Microsoft змінила форму підтвердження сертифікації персональних комп’ютерів. За новою формою Звіт про сертифікацію запропонованих персональних комп’ютерів для сімейства Microsoft Windows 10 Client family надається без вказання материнської плати. Тому неможливо надати Звіт, в якому чіпсет материнської плати співпадає з чіпсетом материнської плати запропонованого персонального комп’ютера. Просимо внести зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за участь у процедурі. У відповідь на запитання повідомляємо, що Звіт про сертифікацію запропонованих персональних комп’ютерів для сімейства Microsoft Windows 10 Client family без вказання материнської плати вважатиметься достатнім підтвердженням вимог до предмету закупівлі. Відповідні зміни до Тендерної документації буде внесено в установлений Законом строк.
Документація
Дата подання: 23 листопада 2018 16:18
Дата відповіді: 26 листопада 2018 17:31
Шановний Замовник! Чи можливе збільшення сроку ремонту, та заміни - щонайменше, хоча би до 5 робочих днів ? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за участь у процедурі. Зазначений в тендерній документації термін ремонту або заміни обумовлений специфічною діяльністю в галузі судової експертизи. Збільшення терміну ремонту може призвести до порушення строків виконання експертиз і досліджень, які в деяких випадках встановлені процесуальним законодавством та відомчими інструкціями. Враховуючи вищевикладене, встановлення більш тривалого строку на ремонт та заміну не є можливим.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 4 134 240,00
UAH з ПДВ
4 134 240,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича компанія "УКРТРАНСКОМ" 4 138 560,00
UAH з ПДВ
4 138 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2018 17:48
Електронний підпис
07 грудня 2018 17:47
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 грудня 2018 18:46
Електронний підпис
07 грудня 2018 18:45
Технічний опис.pdf
07 грудня 2018 18:45
Порівняльна таблиця.pdf
07 грудня 2018 18:45
Цінова пропозиція.pdf
07 грудня 2018 18:45
9. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 грудня 2018 18:45
12. Фінансові звіти.pdf
07 грудня 2018 18:45
8. Витяг ЄДР.pdf
07 грудня 2018 18:45
Довідки,гарантії.pdf
07 грудня 2018 18:45
Проект договору.pdf
07 грудня 2018 18:45
10. Довідки з банку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича компанія "УКРТРАНСКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 4 134 240,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2018 13:22

Документи

12 грудня 2018 13:22
Електронний підпис
12 грудня 2018 13:13
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2018 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
4 134 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 грудня 2018 13:22
Електронний підпис
12 грудня 2018 13:13
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 16:57
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 09:10
Договір укладений
26 грудня 2018 09:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 134 240,00
UAH з ПДВ