Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло солодковершкове( 73%)
Очікувана вартість
978 972,00 UAH
UA-2018-11-20-003228-c ● 7f70797e2908491b8784eefbad75d8ca
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПІСОЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42455321 |
Місцезнаходження: | 62416, Україна , Харківська обл., Харківський район, смт Пісочин ПРОВ. ТРАНСПОРТНИЙ, буд 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Фещенко +380509839821 pisochin-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2018 19:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2018 19:51 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2018 19:51 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2018 11:33 |
Очікувана вартість: | 978 972,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 895,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29369 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4600 кілограм
Масло солодковершкове (73%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2018 17:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2018 17:27 |
масло вершкове зі змінами.doc | |
29 листопада 2018 17:27 |
масло вершкове зміни.pdf | |
29 листопада 2018 17:27 |
масло вершкове титул зміни.pdf | |
20 листопада 2018 19:52 |
масло.JPG | |
20 листопада 2018 19:52 |
масло вершкове.doc |
29 листопада 2018 17:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 листопада 2018 17:27 |
масло вершкове зі змінами.doc
|
|||
29 листопада 2018 17:27 |
масло вершкове зміни.pdf
|
|||
29 листопада 2018 17:27 |
масло вершкове титул зміни.pdf
|
|||
20 листопада 2018 19:52 |
масло.JPG
|
|||
20 листопада 2018 19:52 |
масло вершкове.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-20-003228-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТКАЛЕНКО ЄВГЕНІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3474410359
Дата подання: 26 листопада 2018 22:11
Вимога
Текст вимоги в доданих файлах
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 листопада 2018 11:30
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Відділ освіти, культури, молоді та спорту Пісочинської селищної ради здійснює закупівлю для забезпечення харчовими продуктами 9 закладів, що знаходяться у Харківській області, Харківського району за адресами сел. Березівка, сел. Коротич, сел. Пісочин.
Вищезазначені харчові продукти – продукти, що потребують особливих умов зберігання товару, температурного режиму, отже харчові продукти будуть замовлятись невеликими партіями, відповідно до потреб закладів.
Замовник не зобов’язує одночасно здійснювати перевезення усіма транспортними засобами, однак, в порядку передбаченому ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що забезпечить безперебійне систематичне постачання харчових продуктів дрібними партіями до всіх закладів, відповідно до замовлень протягом 2019 року.
2. При визначенні умов Тендерної документації Відділ освіти, культури, молоді та спорту Пісочинської селищної ради керувався чинним законодавством. Впровадження системи НАССР регулюється Законом України «Про безпечність та якість харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. та Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 року «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
3. До характеристик товару будуть внесені зміни.
4. Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», визначається замовником. Відповідно до Додаток № 4 до ТД «Документи, що надає Переможець торгів» детально визначено спосіб документального підтвердження.
1. Відділ освіти, культури, молоді та спорту Пісочинської селищної ради здійснює закупівлю для забезпечення харчовими продуктами 9 закладів, що знаходяться у Харківській області, Харківського району за адресами сел. Березівка, сел. Коротич, сел. Пісочин.
Вищезазначені харчові продукти – продукти, що потребують особливих умов зберігання товару, температурного режиму, отже харчові продукти будуть замовлятись невеликими партіями, відповідно до потреб закладів.
Замовник не зобов’язує одночасно здійснювати перевезення усіма транспортними засобами, однак, в порядку передбаченому ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що забезпечить безперебійне систематичне постачання харчових продуктів дрібними партіями до всіх закладів, відповідно до замовлень протягом 2019 року.
2. При визначенні умов Тендерної документації Відділ освіти, культури, молоді та спорту Пісочинської селищної ради керувався чинним законодавством. Впровадження системи НАССР регулюється Законом України «Про безпечність та якість харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. та Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 року «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
3. До характеристик товару будуть внесені зміни.
4. Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», визначається замовником. Відповідно до Додаток № 4 до ТД «Документи, що надає Переможець торгів» детально визначено спосіб документального підтвердження.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЧАЙКОВСЬКА НАТАЛІЯ ЕДУАРДІВНА #2735717625 |
Переможець |
978 834,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2018 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2019 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2019 08:32
|
додаткова угода до №9.pdf | зміни до договору |
14 березня 2019 08:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2019 08:29
|
Спец. к дог. № 9.pdf | зміни до договору |
05 березня 2019 13:31
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
01 березня 2019 15:53
|
додаткова угода договір№9.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2019 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2019 17:58
|
№9.jpg | зміни до договору |
23 січня 2019 17:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2019 20:36
|
масло.pdf | зміни до договору |
14 січня 2019 20:17
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 16:31
|
№9 Масло.pdf | укладений |
02 січня 2019 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | меншення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни товару |
Номер договору про закупівлю: | 9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |