Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кам'яна сіль
Rock salt
Rock salt
Очікувана вартість
24 795 000,00 UAH
UA-2018-11-20-003064-c ● 3b83e1cf99504342820b3ccc6d870153
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341641 |
Місцезнаходження: | 49040, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3 |
Контактна особа: |
Ніна Меліхова 7655811,+380504514063 melixova_nina@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Світлана +380501694974 tender_sme@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | COMMON ENTERPRISE "MANAGEMENT ON REPAIR AND OPERATION OF AUTOSYLES" DNIPROVSKY CITY COUNCIL |
National ID: | 03341641 |
Contact point: |
Nina Melixova 7655811,+380504514063 melixova_nina@ukr.net |
Additional contacts: |
Світлана +380501694974 tender_sme@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2018 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2018 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2019 22:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2019 14:21 |
Очікувана вартість: | 24 795 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 247 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 20 листопада 2018 17:45 |
Enquiries until: | 30 грудня 2018 22:00 |
Complaints submission until: | до 05 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 січня 2019 22:00 |
Information
Estimated total value: | 24 795 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 247 950 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 тони
Кам'яна сіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49040, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Праці,3
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль
Rock salt
CPV: 14410000-8
Період постачання:
по 30 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2018 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2018 16:52 |
зміни 28.12.18.docx | |
20 грудня 2018 15:31 |
зміни 20.12.18.docx | |
20 грудня 2018 15:31 |
20 12 2018 тендерна докум ДП сіль.doc | |
14 грудня 2018 12:57 |
14 12 2018сіль ДОГОВІР.docx | |
14 грудня 2018 12:57 |
зміни.docx |
28 грудня 2018 16:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
28 грудня 2018 16:52 |
зміни 28.12.18.docx
|
|||||||||
20 грудня 2018 15:31 |
зміни 20.12.18.docx
|
|||||||||
20 грудня 2018 15:31 |
20 12 2018 тендерна докум ДП сіль.doc
|
|||||||||
14 грудня 2018 12:57 |
14 12 2018сіль ДОГОВІР.docx
|
|||||||||
14 грудня 2018 12:57 |
зміни.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-11-20-003064-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДНІПРО ПРОМ ТОРГ", Код ЄДРПОУ:40629492
Дата подання: 15 грудня 2018 15:15
Дата подання: 15 грудня 2018 15:15
СКАРГА
щодо дискримінаційних положень тендерної документації, невідповідності умов тендерної документації Закону України «Про публічні закупівлі»
Комунальним підприємством "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" Дніпровської міської ради (далі-Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено тендерну документацію, щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021:2015: 14410000-8 Кам`яна сіль (надалі-Товар),затверджену протоколом засідання тендерного комітету №246 від 20.11.2018р. (далі-Тендерна документація).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО ПРОМ ТОРГ» (далі-Учасник) уважно проаналізував тендерну документацію на закупівлю, проект договору про закупівлю, прийняло рішення прийняти участь у відкритих торгах та проводило підготовку до них.
14.12.2018р. Замовником Комунальним підприємством "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" на підставі рішення тендерного комітету (протокол №260 від 14.12.2018р.) в 12 год. 57хв. 14.12.2018р. на веб порталі Уповноваженого органу вноситься зміни до Тендерної документації на закупівлю Товару Код ДК 021:2015: 14410000-8 Кам`яна сіль.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО ПРОМ ТОРГ» уважно проаналізувало зміни до тендерної документації та проект договору про закупівлю в новій редакції.
На думку учасника, результати аналізу свідчать про те, що положення тендерної документації містять дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію, звужують коло потенційних учасників закупівлі та порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон).
1. Підстави надання скарги
Учасник має намір взяти участь у даних відкритих торгах та подати свою тендерну пропозицію, однак у Тендерній документації Замовником встановлено додаткові штучні вимоги, які можуть бути виконані лиш обмеженим колом учасників.
Так відповідно до додатку №3 до Тендерної документації Замовник посилаючись на відповідність частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від учасників в складі пропозиції конкурсних торгів документи передбачені у додатку №4, а також додаткові вимоги «Умови для забезпечення своєчасної поставки Товару та зниження ризику виникнення форс-мажорних обставин:
Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради є комунальним унітарним, комерційним підприємством, створеним Дніпровською міською радою.
Предметом господарської діяльності підприємства та основна його мета створення є надання послуг (виконання робіт) з експлуатації, ремонту та реконструкції автошляхів, а також утримання (літне та зимове) доріг міста Дніпра.
Для забезпечення безперебійної діяльності підприємства та належного виконання послуг з благоустрою міста Дніпра (зимового утримання доріг) Учасники повинні на дату подання тендерних пропозицій, обов’язково мати у власності не менше 1 000 тон Товару, який знаходиться на території м. Дніпро.
На підтвердження даної інформації Учасник зобов’язаний у складі пропозиції
надати копії наступних документів:
1) Які підтверджують право власності в Учасника на Товар (не менше 1 000 тон): копію балансової або інвентаризаційної відомості, а також копії видаткових накладних чи актів приймання-передачі товару від виробника, постачальника, дилера тощо. (Учасники мають право приховати вартість Товару, шляхом закреслення ціни товару)
2) Щодо місцезнаходження Товару на території м. Дніпро: довідку в довільній формі щодо місцезнаходження Товару станом на дату подання тендерних пропозицій».
Дані вимоги Замовник опубліковує посилаючись до до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до части 3 даної статі «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити». Тобто інформацію, а не додаткові вимоги, чи умови.
У додатку №4 до Тендерної документації «Технічне завдання» крім інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 14410000-8 Кам`яна сіль Замовник встановлює для учасників вимогу у розділі 9 (Інші умови) - «У складі Тендерної пропозиції Учасник надає гарантійні листи: * - про поставку товару партіями власним, орендованим та/або залученим автотранспортом протягом 10 – робочих згідно заявок Замовника, переданих засобами телефонного та / або електронного зв’язку, в обсягах зазначених у заявках; * Про поставку товару партіями власним, орендованим та/ або залученим автотранспортом у вихідні та святкові дні в обсягах зазначених у заявках, за підписом уповноваженої на це особою, повноваження якої підтверджено належним чином;». Погодившись з даними умовами Учасник бере на себе відповідальність та гарантує, що даний Товар буде поставлений Замовнику на протязі 10 робочих днів, партіями та в обсязі визначеному Замовником після надання заявки.
Строк поставки відповідно до Технічної документації - на протязі 2019р., форс-мажорні обставини чітко прописані у проекті договору. Виникає питання – навіщо Учаснику на момент подачі Тендерної пропозиції мати у наявності 1000 тон Товару? Якщо даний Товар на протязі 10 денного терміну можливо доставити з будь якого місця та складу на території України.
2.Таким чином
Замовник не наводить вагомих підстав, та не аргументує навіщо Учаснику на момент подачі Тендерної пропозиції необхідно обов’язково мати у власності не менше 1000 тон Товару, який знаходиться на території м.Дніпро. Чому саме 1000 тон, а не 2000 тон або 500 тон, чому на території м.Дніпро, а не будь яке інше місто.
« Умови для забезпечення своєчасної поставки Товару та зниження ризику виникнення форс-мажорних обставин» не можуть відноситись до технічного завдання, яке містить інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - ДК 021:2015 – 14410000-8 Кам`яна сіль (Кам’яна сіль) (як компонент протиожеледної суміші), є незаконними та дискримінаційними вимогами до Учасників.
Даними вимогами Замовник навмисно обмежує коло Учасників, які маю намір взяти участь у публічних закупівлях, і надає перевагу Учасникам які мають місце дислокації для проведення фінансово-господарської діяльності тільки у місті Дніпро.
Замовник порушив вимоги частини 1,частини 3 ст.5 Закону «вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно правових форм беруть участь у процедурах закупівлі на рівних умовах», «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників».
Замовник посилаючись до частини 3 ст. 22 Закону в якій чітко прописано, що « Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити» використав дану статтю Закону для приводу внести додаткові дискримінаційні вимоги та умови.
3. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Отже враховуючи викладене вище, вважаємо що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі порушується такий принцип закупівель , як недискримінація учасників та принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
Просимо
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення щодо встановлення факту порушень Замовником процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника виключити з технічної документації вимогу (Учасники повинні на дату подання тендерної пропозиції, обов’язково мати у власності не менше 1000 тон Товару, який знаходиться на території м.Дніпро) та внести відповідні зміни до тендерної документації з метою забезпечення участі у торгах широкого кола учасників та максимізації економічного ефекту з одночасним досягненням кінцевого результату закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 грудня 2018 19:32
Рішення від 19.12.2018 № 12886 + запит Скаржнику та Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2018 19:31
Запит на прозорро.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2018 19:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.01.2019 № 52.pdf
Дата публікації: 04 січня 2019 16:44
Рішення від 03.01.2019 № 52.pdf
Дата публікації: 09 січня 2019 18:51
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 січня 2019
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341641 |
Місцезнаходження: | 49040, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ІНКОМЕКО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "УЛЬТРА АПРІОРІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНКОМЕКО" #39126101 |
Переможець |
24 750 000,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2019 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 12:48
|
звіт про виконання договору.pdf | укладений |
28 грудня 2019 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2019 14:32
|
повідом. к дог. №15.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2019 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2019 16:21
|
додаток к договору.pdf | укладений |
29 січня 2019 16:20
|
договір №15.pdf | укладений |
29 січня 2019 16:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |