Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кам'яна сіль
Rock salt
Очікувана вартість
24 795 000,00 UAH
UA-2018-11-20-003064-c 3b83e1cf99504342820b3ccc6d870153
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Меліхова

7655811
+380504514063
melixova_nina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341641
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3
Контактна особа: Ніна Меліхова
7655811,+380504514063
melixova_nina@ukr.net
Додаткові контактні особи: Світлана
+380501694974
tender_sme@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: COMMON ENTERPRISE "MANAGEMENT ON REPAIR AND OPERATION OF AUTOSYLES" DNIPROVSKY CITY COUNCIL
National ID: 03341641
Contact point: Nina Melixova
7655811,+380504514063
melixova_nina@ukr.net
Additional contacts: Світлана
+380501694974
tender_sme@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 листопада 2018 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2019 22:00
Початок аукціону: 17 січня 2019 14:21
Очікувана вартість: 24 795 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 247 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 20 листопада 2018 17:45
Enquiries until: 30 грудня 2018 22:00
Complaints submission until: до 05 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 січня 2019 22:00

Information

Estimated total value: 24 795 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 247 950 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 тони
Кам'яна сіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Праці,3
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль

Rock salt
CPV: 14410000-8
Період постачання: по 30 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2018 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 16:52
зміни 28.12.18.docx
20 грудня 2018 15:31
зміни 20.12.18.docx
20 грудня 2018 15:31
20 12 2018 тендерна докум ДП сіль.doc
14 грудня 2018 12:57
14 12 2018сіль ДОГОВІР.docx
14 грудня 2018 12:57
зміни.docx
28 грудня 2018 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2018 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2018 16:52
зміни 28.12.18.docx
20 грудня 2018 15:31
зміни 20.12.18.docx
20 грудня 2018 15:31
20 12 2018 тендерна докум ДП сіль.doc
14 грудня 2018 12:57
14 12 2018 тендерна докум ДП сіль.doc
20 листопада 2018 17:45
тендерная докум Сіль.doc
14 грудня 2018 12:57
14 12 2018сіль ДОГОВІР.docx
20 листопада 2018 17:45
ПРОЕКТ СОЛЬ,.doc
14 грудня 2018 12:57
зміни.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-11-20-003064-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДНІПРО ПРОМ ТОРГ", Код ЄДРПОУ:40629492
Дата подання: 15 грудня 2018 15:15
СКАРГА щодо дискримінаційних положень тендерної документації, невідповідності умов тендерної документації Закону України «Про публічні закупівлі»
Комунальним підприємством "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" Дніпровської міської ради (далі-Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено тендерну документацію, щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021:2015: 14410000-8 Кам`яна сіль (надалі-Товар),затверджену протоколом засідання тендерного комітету №246 від 20.11.2018р. (далі-Тендерна документація). Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО ПРОМ ТОРГ» (далі-Учасник) уважно проаналізував тендерну документацію на закупівлю, проект договору про закупівлю, прийняло рішення прийняти участь у відкритих торгах та проводило підготовку до них. 14.12.2018р. Замовником Комунальним підприємством "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" на підставі рішення тендерного комітету (протокол №260 від 14.12.2018р.) в 12 год. 57хв. 14.12.2018р. на веб порталі Уповноваженого органу вноситься зміни до Тендерної документації на закупівлю Товару Код ДК 021:2015: 14410000-8 Кам`яна сіль. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО ПРОМ ТОРГ» уважно проаналізувало зміни до тендерної документації та проект договору про закупівлю в новій редакції. На думку учасника, результати аналізу свідчать про те, що положення тендерної документації містять дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію, звужують коло потенційних учасників закупівлі та порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон). 1. Підстави надання скарги Учасник має намір взяти участь у даних відкритих торгах та подати свою тендерну пропозицію, однак у Тендерній документації Замовником встановлено додаткові штучні вимоги, які можуть бути виконані лиш обмеженим колом учасників. Так відповідно до додатку №3 до Тендерної документації Замовник посилаючись на відповідність частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від учасників в складі пропозиції конкурсних торгів документи передбачені у додатку №4, а також додаткові вимоги «Умови для забезпечення своєчасної поставки Товару та зниження ризику виникнення форс-мажорних обставин: Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради є комунальним унітарним, комерційним підприємством, створеним Дніпровською міською радою. Предметом господарської діяльності підприємства та основна його мета створення є надання послуг (виконання робіт) з експлуатації, ремонту та реконструкції автошляхів, а також утримання (літне та зимове) доріг міста Дніпра. Для забезпечення безперебійної діяльності підприємства та належного виконання послуг з благоустрою міста Дніпра (зимового утримання доріг) Учасники повинні на дату подання тендерних пропозицій, обов’язково мати у власності не менше 1 000 тон Товару, який знаходиться на території м. Дніпро. На підтвердження даної інформації Учасник зобов’язаний у складі пропозиції надати копії наступних документів: 1) Які підтверджують право власності в Учасника на Товар (не менше 1 000 тон): копію балансової або інвентаризаційної відомості, а також копії видаткових накладних чи актів приймання-передачі товару від виробника, постачальника, дилера тощо. (Учасники мають право приховати вартість Товару, шляхом закреслення ціни товару) 2) Щодо місцезнаходження Товару на території м. Дніпро: довідку в довільній формі щодо місцезнаходження Товару станом на дату подання тендерних пропозицій». Дані вимоги Замовник опубліковує посилаючись до до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до части 3 даної статі «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити». Тобто інформацію, а не додаткові вимоги, чи умови. У додатку №4 до Тендерної документації «Технічне завдання» крім інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 14410000-8 Кам`яна сіль Замовник встановлює для учасників вимогу у розділі 9 (Інші умови) - «У складі Тендерної пропозиції Учасник надає гарантійні листи: * - про поставку товару партіями власним, орендованим та/або залученим автотранспортом протягом 10 – робочих згідно заявок Замовника, переданих засобами телефонного та / або електронного зв’язку, в обсягах зазначених у заявках; * Про поставку товару партіями власним, орендованим та/ або залученим автотранспортом у вихідні та святкові дні в обсягах зазначених у заявках, за підписом уповноваженої на це особою, повноваження якої підтверджено належним чином;». Погодившись з даними умовами Учасник бере на себе відповідальність та гарантує, що даний Товар буде поставлений Замовнику на протязі 10 робочих днів, партіями та в обсязі визначеному Замовником після надання заявки. Строк поставки відповідно до Технічної документації - на протязі 2019р., форс-мажорні обставини чітко прописані у проекті договору. Виникає питання – навіщо Учаснику на момент подачі Тендерної пропозиції мати у наявності 1000 тон Товару? Якщо даний Товар на протязі 10 денного терміну можливо доставити з будь якого місця та складу на території України. 2.Таким чином Замовник не наводить вагомих підстав, та не аргументує навіщо Учаснику на момент подачі Тендерної пропозиції необхідно обов’язково мати у власності не менше 1000 тон Товару, який знаходиться на території м.Дніпро. Чому саме 1000 тон, а не 2000 тон або 500 тон, чому на території м.Дніпро, а не будь яке інше місто. « Умови для забезпечення своєчасної поставки Товару та зниження ризику виникнення форс-мажорних обставин» не можуть відноситись до технічного завдання, яке містить інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - ДК 021:2015 – 14410000-8 Кам`яна сіль (Кам’яна сіль) (як компонент протиожеледної суміші), є незаконними та дискримінаційними вимогами до Учасників. Даними вимогами Замовник навмисно обмежує коло Учасників, які маю намір взяти участь у публічних закупівлях, і надає перевагу Учасникам які мають місце дислокації для проведення фінансово-господарської діяльності тільки у місті Дніпро. Замовник порушив вимоги частини 1,частини 3 ст.5 Закону «вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно правових форм беруть участь у процедурах закупівлі на рівних умовах», «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників». Замовник посилаючись до частини 3 ст. 22 Закону в якій чітко прописано, що « Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити» використав дану статтю Закону для приводу внести додаткові дискримінаційні вимоги та умови. 3. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Отже враховуючи викладене вище, вважаємо що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі порушується такий принцип закупівель , як недискримінація учасників та принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Просимо 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення щодо встановлення факту порушень Замовником процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника виключити з технічної документації вимогу (Учасники повинні на дату подання тендерної пропозиції, обов’язково мати у власності не менше 1000 тон Товару, який знаходиться на території м.Дніпро) та внести відповідні зміни до тендерної документації з метою забезпечення участі у торгах широкого кола учасників та максимізації економічного ефекту з одночасним досягненням кінцевого результату закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 грудня 2018 19:32
Запит на прозорро.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2018 19:52
Рішення від 03.01.2019 № 52.pdf
Дата публікації: 09 січня 2019 18:51

Документи подані скаржником

15 грудня 2018 15:15
Скарга.pdf
15 грудня 2018 15:15
Платіжне доручення.pdf
17 грудня 2018 09:44
Платіжне доручення (2).pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 січня 2019
UA-2018-11-20-003064-c3b83e1cf99504342820b3ccc6d870153
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341641
Місцезнаходження: 49040, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІНКОМЕКО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УЛЬТРА АПРІОРІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

11 січня 2019 12:49
протокол №11.pdf
11 січня 2019 12:52
Електронний підпис

Документи

11 січня 2019 12:51
протокол №12.pdf
11 січня 2019 12:53
Електронний підпис

Публічні документи

09 січня 2019 21:22
Електронний підпис
09 січня 2019 21:22
Електронний підпис
09 січня 2019 18:30
Електронний підпис
09 січня 2019 18:30
Електронний підпис
09 січня 2019 18:22
4.довідки (с.48-60).pdf
09 січня 2019 18:22
1.реєстр (с.1-2).pdf
09 січня 2019 18:22
11.сертифікат (с.122).pdf
09 січня 2019 18:22
7.транспорт (с.89-91).pdf
09 січня 2019 18:22
2.документи (с.3-40).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНКОМЕКО"

ТОВ "УЛЬТРА АПРІОРІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2019 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНКОМЕКО" 24 750 000,00
UAH з ПДВ
24 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УЛЬТРА АПРІОРІ" 24 779 700,00
UAH з ПДВ
24 779 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2019 21:22
Електронний підпис
09 січня 2019 21:22
Електронний підпис
09 січня 2019 18:30
Електронний підпис
09 січня 2019 18:30
Електронний підпис
09 січня 2019 18:22
4.довідки (с.48-60).pdf
09 січня 2019 18:22
1.реєстр (с.1-2).pdf
09 січня 2019 18:22
11.сертифікат (с.122).pdf
09 січня 2019 18:22
7.транспорт (с.89-91).pdf
09 січня 2019 18:22
2.документи (с.3-40).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНКОМЕКО"

ТОВ "УЛЬТРА АПРІОРІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНКОМЕКО"
#39126101
Переможець 24 750 000,00
UAH з ПДВ
18 січня 2019 14:17

Документи

18 січня 2019 14:17
Електронний підпис
18 січня 2019 14:17
протокол №20.pdf
18 січня 2019 14:17
намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2019 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНКОМЕКО"
#39126101
24 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2019 14:17
Електронний підпис
18 січня 2019 14:17
протокол №20.pdf
18 січня 2019 14:17
намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:48
звіт про виконання договору.pdf укладений
28 грудня 2019 12:47
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 14:32
повідом. к дог. №15.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 14:32
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 16:21
додаток к договору.pdf укладений
29 січня 2019 16:20
договір №15.pdf укладений
29 січня 2019 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 766 752,00
UAH (в тому числі ПДВ 627 792,00 UAH)