Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція будівель комунального закладу «Спортивний комплекс м. Гребінка» за адресою: пров Спортивний, 2, в м. Гребінка Полтавської обл.»
Очікувана вартість
6 951 955,00 UAH
UA-2018-11-20-002131-b 49108f90f51545e2b1415ddc10467c70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голбан Тимофій Тимофійович

+380532606468 yrustuukb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Зигіна, 1
Контактна особа: Голбан Тимофій Тимофійович
+380532606468
yrustuukb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2018 20:45
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2018 23:00
Початок аукціону: 12 грудня 2018 13:26
Очікувана вартість: 6 951 955,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 695,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розроблення проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція будівель комунального закладу «Спортивний комплекс м. Гребінка» за адресою: пров Спортивний, 2, в м. Гребінка Полтавської обл.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Зигіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання: 30%
354-350: 30%
359-355: 20%
364-360: 10%
365: 0%
04 грудня 2018 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 16:12
ТД Гребенка нова.doc
04 грудня 2018 16:12
таблиця змiн до ТД.doc
20 листопада 2018 20:46
ТД Гребенка.doc
04 грудня 2018 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 20:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 16:12
ТД Гребенка нова.doc
04 грудня 2018 16:12
таблиця змiн до ТД.doc
20 листопада 2018 20:46
ТД Гребенка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вихідні дані
Дата подання: 22 листопада 2018 13:54
Дата відповіді: 22 листопада 2018 15:30
Згідно із завданням на проектування, однією з умов виконання обсягу робіт є забезпечення експертизи проекту. Питання: чи буде надаватися замовником інші необхідні вихідні дані (містобудівні умови та обмеження, технічні умови і т.д.), інформація про які відсутня в тенерній документації, без яких буде неможливо своєчасне законне проходження Державної експертизи та легальне проектування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Містобудівні умови та обмеження, технічні умови в даному випадку не потрібні, оскільки, предметом закупівлі є проектні роботи на реконструкцію об'єкту в межах існуючого фундаменту будівлі без збільшення потужностей для зовнішних мереж. Одночасно просимо зазначити, що Ви маєте на увазі під словами "... і т.д...."
Вихідні дані
Дата подання: 22 листопада 2018 16:11
Дата відповіді: 04 грудня 2018 16:57
Містобудівні умови та обмеження, технічні умови в даному випадку не потрібні, оскільки, предметом закупівлі є проектні роботи на реконструкцію об'єкту в межах існуючого фундаменту будівлі без збільшення потужностей для зовнішних мереж. Одночасно просимо зазначити, що Ви маєте на увазі під словами "... і т.д...." Для формування тендерної пропозиції необхідно розуміти обєм роботи у повному обсязі, який не можливо визначити без матеріалів технічного обстеження, чи є можливість отримати доступ до них? Чи є у доступі інша документація (обмірочні кресленні, наприклад)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Можливо. За адресою замовника: м. Полтава, вул. Зигіна, 1.
Вихідні дані
Дата подання: 22 листопада 2018 16:12
Дата відповіді: 04 грудня 2018 16:58
Для формування тендерної пропозиції необхідно розуміти обєм роботи у повному обсязі, який не можливо визначити без матеріалів технічного обстеження, чи є можливість отримати доступ до них? Чи є у доступі інша документація (обмірочні кресленні, наприклад)?
Відповідь: Можливо. За адресою замовника: м. Полтава, вул. Зигіна, 1.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-20-002131-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Сабі", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 26 листопада 2018 17:40
дискримінація
У додатку 3 Замовник вимагає подання учасниками: "На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника, необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України." Просимо розяснити чи може учасник на підтвердження працевлаштування працівників надавати цивільно-правові угоди? якщо, ні, то вимагаємо внести зміни в ТД, та розширити коло документів зазначивши можливість подання учасниками цивільно-правових угод на підтвердження наявності працівників, оскільки значна частина проектних організацій не мають в своєму штаті всіх працівників, а залучають їх до виконання робіт на підставі цивільно-правових договорів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2018 16:25
Відповідно до тендерної документації, на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника, необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, АБО ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Тобто, учасник може на підтвердження працевлаштування працівників надавати цивільно-правові угоди.
Номер вимоги: UA-2018-11-20-002131-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку", Код ЄДРПОУ:35829997
Дата подання: 17 грудня 2018 14:16
Оскарження
оскарження у файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 грудня 2018 17:08
Шановний учаснику! Ваші зауваження взяті до уваги.
Номер вимоги: UA-2018-11-20-002131-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Сабі", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 20 грудня 2018 12:58
Порушення Закону
З приводу протоколу замовника №422 від 17.12.2018 року, про відхилення учасника з найменшою ціновою пропозицією ПП «САБІ», зазначає наступне:
1) Частина 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв визначає: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ, такий самий критерій встановлено і у вимогах замовника. На підтвердження зазначеної вимоги (надання одного договору) учасником і було надано у складі пропозиції договір №59 від 04.08.2017 року з усіма додатками, актами та відгуком та надано ще 2 договори за своєї ініціативи. Таким чином, кваліфікаційна вимога Замовника і Закону ПП «САБІ» була повністю виконана, учасником підтверджено позитивний досвід виконання аналогічного договору. У Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника з цієї підстави, оскільки кваліфікаційний критерій – наявність досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ – учасником підтверджено, шляхом надання договору №59 від 04.08.2017 року, з актами та відгуком.
2) З приводу недотримання вимог до оформлення тендерної пропозиції, а саме: відсутності нумерації сторінок, відсутності дати, посади, прізвища на підписаному проекті договору. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає, що може бути формальною помилкою – помилки, що пов’язані з ОФОРМЛЕННЯМ тендерної пропозиції та НЕ ВПЛИВАЮТЬ на зміст пропозиції. Зазначене положення міститься і у тендерній документації Замовника. Таким чином, відсутність на деяких документах нумерації сторінок, відсутність дати, посади, прізвища на підписаному проекті договору (окремо надана довідка про згоду з умовами договору) не впливає на зміст пропозиції та не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
3) З приводу надання сканів – оригіналів документів, замість копій. В ТД замовником надано наступне визначення: «Сканкопія - файл-зображення, отриманий в результаті оцифровки зображення, сканування; копія, зроблена із застосуванням сканера, чи цифрового фотоапарату». Учасником надано сканкопії оригіналів документів, припущення Замовника в протоколі про навмисне незавірення учасником копії, є надуманим та ні чим не підтвердженим. Оскільки, факт засвідчення копії документу не підтверджує чинність оригіналу документу, а лише свідчить про те, що виготовлена копія відповідає змісту оригіналу документу.
4) Закон України «Про публічні закупівлі» в ч. 1 ст. 28 передбачає критерії оцінки пропозицій. В Законі зазначено, що єдиним критерієм є ціна для робіт і послуг для яких є постійно діючий ринок. Нецінові критерії можуть використовуватися замовником лише у виключних випадках, визначених законом.

П. 1 розділу 5 ТД Замовника визначає Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
1. Кількість відсотків по критерію «Ціна» - 70%.
2. Кількість відсотків по критерію «Строк виконання» — 30%.
В оголошенні замовником зазначено:
Назва показника Назва опції Вага опції
Строк виконання
Опис: Строк виконання 354-350: 30%
359-355: 20%
364-360: 10%
365: 0%
Предмет закупівлі це проектно-кошторисна документація на реконструкцію, для зазначеного виду робіт є постійно діючий ринок, що підтверджується у тому числі й кількістю учасників закупівлі.
Неціновим критерієм замовник визначив - строк виконання в межах 15 днів!!! Зазначений неціновий критерій не має суттєвого значення для закупівлі в цілому, оскільки чи виконає учасник договір за 350 днів чи за 365 не суттєво (мова ж не йде про 100 днів та 300).
Таким чином, замовником внаслідок встановлення у тендерній документації критерію оцінки "Строк виконання», замість виключно ціни, не дотримано вимог ч. 1 ст. 28 Закону.
Зазначені критерії оцінки замовником призводять до спотворення конкуренції, необ'єктивної оцінки пропозицій учасників, неправомірного вибору переможця торгів та укладення економічно невигідного договору на виконання робіт за бюджетні кошти з суб'єктом господарської діяльності. Що в свою чергу може призвести до визнання договору недійсним, аналогічна позиція міститься в постанові Рівненського апеляційного господарського суду від 26 червня 2018 року Справа № 906/1170/17.
Окрім того Замовник вимагає від учасників: «Під час етапу «Кваліфікація» учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення», повинен надати замовнику роздруковану електронну банківську гарантію із супровідним листом. Такі документи учасник повинен надати замовнику протягом двох днів з дня набуття статусу «Очікує рішення»». Закон України «Про публічні закупівлі» визначає що: 1) банківська гарантія забезпечення пропозиції видається лише в електронному вигляді 2) всі документи, які вимагає надати замовник в складі тендерної пропозиції надаються учасником до закінчення терміну подання пропозицій ЧЕРЕЗ електронну систему закупівель, і лише після визначення переможця Замовник може вимагати від учасника надання документів на підтвердження відсутності підстав по ст. 17.
Таким чином, враховуючи вище зазначені порушення, вимагаємо відмінити торги, у зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»), в іншому випадку це є підставою для проведення державного моніторингу закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 січня 2019 12:06
Шановний учаснику!
Замовником розглянута Ваша вимога на веб-порталі Уповноваженого органу (UA-2018-11-20-002131-b.a3). За результатами розгляду повідомляємо наступне. Згідно з статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), Замовник відміняє торги в разі:
відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;
подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Тобто, чинним законодавством встановлений вичерпний перелік випадків, коли Замовник відміняє процедуру відкритих торгів.
Відхилення Вашої тендерної пропозиції, протоколом №422 від 17.12.2018 року, як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям і умовам тендерної документації не є підставою для відміни відкритих торгів, оскільки Замовник діяв в межах і на підставі чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Керуючись вищевикладеним, законні підставі для задоволення вашої вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2018-11-20-002131-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:40351700
Дата подання: 24 грудня 2018 19:14
Оскарження визнання переможцем ТОВ "ПК "АРКОН"
Оскарження в прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 січня 2019 12:08
Шановний учаснику!
Замовником розглянута Ваша вимога на веб-порталі Уповноваженого органу (UA-2018-11-20-002131-b.b4).
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Протоколом засідання тендерного комітету №424 від 19.12.2018 року ТОВ «Проектна компанія АРКОН» визнано переможцем відкритих торгів та відповідно, подана ними тендерна пропозиція являється такою, що відповідає вимогам Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі».
З таким рішенням тендерного комітету погодилась Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, про що свідчить рішення №592-р/пк-пз від 18.01.2019 року.
Керуючись вищевикладеним, законні підставі для задоволення вашої вимоги відсутні.

Документи подані скаржником

17 грудня 2018 14:16
оскарження.pdf

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-11-20-002131-b.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НЕОІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:41873614
Дата подання: 26 грудня 2018 17:28
Оскарження прийнятого рішення тендерним комітетом (протокол №424 від 19.12.2018), в частині визнання ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» переможцем відкритих торгів
Підставою подання скарги є незаконність прийнятого рішення тендерним комітетом (протокол №424 від 19.12.2018), в частині визнання ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт щодо розроблення проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція будівель комунального закладу «Спортивний комплекс м. Гребінка» за адресою: пров Спортивний, 2, в м. Гребінка Полтавської обл.» (код ДК 021:2015 – 71000000-8 - Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2018 18:28
Рішення від 29.12.2018 № 13294.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2018 18:28
Рішення від 18.01.2019 № 592.pdf
Дата публікації: 23 січня 2019 19:20

Документи подані скаржником

26 грудня 2018 17:27
Скарга від 26.12.2018
26 грудня 2018 17:28
Платіжне доручення
26 грудня 2018 17:28
Протокол №424
17 січня 2019 11:04
Доповнення до скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Українська будівельна корпорація "Укрархбудінвест" 6 512 328,72
UAH з ПДВ
3 600 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 520 000 Документи
ПП "Сабі" 4 576 405,72
UAH з ПДВ
3 595 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 516 500 Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 6 374 849,92
UAH з ПДВ
4 557 142,85
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 189 999.99 Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" 6 900 000,00
UAH з ПДВ
6 500 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 550 000 Документи
ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ" 6 225 200,00
UAH з ПДВ
5 999 700,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 199 790 Документи
ТОВ "НЕОІНЖИНІРИНГ" 6 000 000,00
UAH з ПДВ
5 850 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 095 000 Документи
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" 6 900 000,00
UAH з ПДВ
6 900 000,00
UAH з ПДВ
1 6 900 000 Документи

Публічні документи

11 грудня 2018 13:56
Електронний підпис
11 грудня 2018 13:55
Електронний підпис
11 грудня 2018 13:54
Електронний підпис
11 грудня 2018 13:35
1. ЗМІСТ ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
11 грудня 2018 13:35
11.банківська гарантія.pdf
11 грудня 2018 13:35
УКРАРХБУДІНВЕСТ 6645 (2).rar
11 грудня 2018 13:35
10.1 - 106 .Інші документи.pdf
11 грудня 2018 13:35
9.1. Статут з описом.pdf
11 грудня 2018 13:35
8.1 Проект договору.pdf
11 грудня 2018 13:35
4.6-4.8 Кошториси.pdf

Публічні документи

11 грудня 2018 19:43
Електронний підпис
11 грудня 2018 19:42
тендерна пропозиція.PDF
11 грудня 2018 19:42
Статут.pdf
11 грудня 2018 19:42
проект договору.PDF
11 грудня 2018 19:42
кошторис.PDF
11 грудня 2018 19:42
копія паспорту.PDF
11 грудня 2018 19:42
копії сертифікатів2.pdf
11 грудня 2018 19:42
копії сертифікатів.pdf
11 грудня 2018 19:42
календарний графік.PDF
11 грудня 2018 19:42
зміст пропозиції.PDF
11 грудня 2018 19:42
договірна ціна.PDF
11 грудня 2018 19:42
ДОГОВІР 59 з актами.PDF
11 грудня 2018 19:42
ДОГОВІР 37 з актами.pdf
11 грудня 2018 19:42
договір 24-10.pdf
11 грудня 2018 19:42
довідки ч.1.PDF
11 грудня 2018 19:42
довідки ч 2.PDF
11 грудня 2018 19:42
довідки по ст 17.PDF
11 грудня 2018 19:42
Гарантія Сабі.zip
11 грудня 2018 19:42
ВІДГУК ДОГОВІР 59.pdf
11 грудня 2018 19:42
ВІДГУК ДОГОВІР 37.pdf
11 грудня 2018 19:42
відгук 24-10.pdf

Публічні документи

21 грудня 2018 19:20
Супровідний лист.PDF
11 грудня 2018 21:25
Гарантия_7793.zip
11 грудня 2018 21:25
Licence.zip
11 грудня 2018 21:25
Dovirenist_Rizhiy.zip
11 грудня 2018 21:25
Кошториси.PDF
11 грудня 2018 21:25
Копія Статут.PDF
11 грудня 2018 21:25
Копія Сертифікат ISO.PDF
11 грудня 2018 21:25
Копія Протокол 16.PDF
11 грудня 2018 21:25
Копія Протокол 5.PDF
11 грудня 2018 21:25
Проект договору.PDF
11 грудня 2018 21:25
Копія Експертний звіт.PDF
11 грудня 2018 21:25
Копія дипломи.PDF
11 грудня 2018 21:24
Копія Витяг ПДВ.PDF
11 грудня 2018 21:24
Копія Витяг ЄДР.PDF
11 грудня 2018 21:24
Календарний графік.PDF
11 грудня 2018 21:24
Довіреність.PDF
11 грудня 2018 21:23
Зміст пропозиції.PDF

Публічні документи

11 грудня 2018 16:03
Електронний підпис
11 грудня 2018 16:01
гарантия с эцп (9).zip
11 грудня 2018 16:01
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.zip

Публічні документи

11 грудня 2018 22:24
Електронний підпис
11 грудня 2018 22:23
Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2018 22:23
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

11 грудня 2018 13:05
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

11 грудня 2018 17:14
29. Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2018 17:14
28. договір.pdf
11 грудня 2018 17:14
21. Листи-згоди.pdf
11 грудня 2018 17:14
19. Листи - відгуки.pdf
11 грудня 2018 17:14
18. Договора та Акти.pdf
11 грудня 2018 17:14
15. Сертифікати.pdf
11 грудня 2018 17:14
13. Статут Стратегії.pdf
11 грудня 2018 17:14
0. Зміст пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Українська будівельна корпорація "Укрархбудінвест"

ПП "Сабі"

ТОВ Проектна компанія АРКОН

ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ"

ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ"

ТОВ "НЕОІНЖИНІРИНГ"

ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Сабі"
#31943632
Відхилено 3 595 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 16:56
Українська будівельна корпорація "Укрархбудінвест"
#37081180
Відхилено 3 600 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 17:03
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
Переможець 4 557 142,85
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 18:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

17 грудня 2018 16:56
Електронний підпис
17 грудня 2018 16:53
Протокол

Документи

17 грудня 2018 17:02
Електронний підпис
17 грудня 2018 17:00
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

19 грудня 2018 18:21
Електронний підпис
19 грудня 2018 18:19
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2018 18:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
4 557 142,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2018 18:21
Електронний підпис
19 грудня 2018 18:19
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 14:26
ДУ_9.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 08:07
Електронний підпис укладений
19 грудня 2022 11:09
ДУ_8.pdf зміни до договору
19 грудня 2022 09:14
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 17:10
додаткова угода 7.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 17:04
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 10:40
ДУ 5.PDF зміни до договору
09 листопада 2021 10:33
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 16:18
ду 2 аркон.PDF зміни до договору
17 листопада 2020 16:08
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 17:58
проектно-кошторисна.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 17:53
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 17:48
Електронний підпис укладений
31 січня 2019 16:49
Договір укладений
31 січня 2019 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 19-007/ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесені на підставі п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" у редакції від 25.12.2015 та ч. 6 розділу Х Закону України "Про публічні закупівлі у чинній редакції.
Номер договору про закупівлю: 19-007/ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 2.1 Розділу 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 19-007/ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.2.1. та п. 2.3. Розділу 2, п. 3.1. Розділу 3
Номер договору про закупівлю: 19-007/ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції яка діяла до 19.04.2020 та ч. 6 Розділу 10 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)
Номер договору про закупівлю: 19-007/ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції яка діяла до 19.04.2020 та ч. 6 Розділу 10 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), домовилися внести зміни до п. 2.1., 2.3 Розділу 2, а також внести зміни до п. 3.1. Розділу 3 Договору № 19-007/ПКД від 29.01.2019
Номер договору про закупівлю: 19-007/ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML