Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція будівель комунального закладу «Спортивний комплекс м. Гребінка» за адресою: пров Спортивний, 2, в м. Гребінка Полтавської обл.»
Очікувана вартість
6 951 955,00 UAH
UA-2018-11-20-002131-b ● 49108f90f51545e2b1415ddc10467c70
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Зигіна, 1 |
Контактна особа: |
Голбан Тимофій Тимофійович +380532606468 yrustuukb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2018 20:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2018 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2018 23:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2018 13:26 |
Очікувана вартість: | 6 951 955,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 695,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 34000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розроблення проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція будівель комунального закладу «Спортивний комплекс м. Гребінка» за адресою: пров Спортивний, 2, в м. Гребінка Полтавської обл.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Зигіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання: | 30% |
354-350: | 30% |
359-355: | 20% |
364-360: | 10% |
365: | 0% |
04 грудня 2018 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2018 16:12 |
ТД Гребенка нова.doc | |
04 грудня 2018 16:12 |
таблиця змiн до ТД.doc | |
20 листопада 2018 20:46 |
ТД Гребенка.doc |
04 грудня 2018 16:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 грудня 2018 16:12 |
ТД Гребенка нова.doc
|
|||
04 грудня 2018 16:12 |
таблиця змiн до ТД.doc
|
|||
20 листопада 2018 20:46 |
ТД Гребенка.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вихідні дані
Дата подання: 22 листопада 2018 13:54
Дата відповіді: 22 листопада 2018 15:30
Згідно із завданням на проектування, однією з умов виконання обсягу робіт є забезпечення експертизи проекту. Питання: чи буде надаватися замовником інші необхідні вихідні дані (містобудівні умови та обмеження, технічні умови і т.д.), інформація про які відсутня в тенерній документації, без яких буде неможливо своєчасне законне проходження Державної експертизи та легальне проектування?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Містобудівні умови та обмеження, технічні умови в даному випадку не потрібні, оскільки, предметом закупівлі є проектні роботи на реконструкцію об'єкту в межах існуючого фундаменту будівлі без збільшення потужностей для зовнішних мереж. Одночасно просимо зазначити, що Ви маєте на увазі під словами "... і т.д...."
Вихідні дані
Дата подання: 22 листопада 2018 16:11
Дата відповіді: 04 грудня 2018 16:57
Містобудівні умови та обмеження, технічні умови в даному випадку не потрібні, оскільки, предметом закупівлі є проектні роботи на реконструкцію об'єкту в межах існуючого фундаменту будівлі без збільшення потужностей для зовнішних мереж. Одночасно просимо зазначити, що Ви маєте на увазі під словами "... і т.д...."
Для формування тендерної пропозиції необхідно розуміти обєм роботи у повному обсязі, який не можливо визначити без матеріалів технічного обстеження, чи є можливість отримати доступ до них? Чи є у доступі інша документація (обмірочні кресленні, наприклад)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Можливо. За адресою замовника: м. Полтава, вул. Зигіна, 1.
Вихідні дані
Дата подання: 22 листопада 2018 16:12
Дата відповіді: 04 грудня 2018 16:58
Для формування тендерної пропозиції необхідно розуміти обєм роботи у повному обсязі, який не можливо визначити без матеріалів технічного обстеження, чи є можливість отримати доступ до них? Чи є у доступі інша документація (обмірочні кресленні, наприклад)?
Відповідь: Можливо. За адресою замовника: м. Полтава, вул. Зигіна, 1.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-20-002131-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Сабі", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 26 листопада 2018 17:40
дискримінація
У додатку 3 Замовник вимагає подання учасниками: "На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника, необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України." Просимо розяснити чи може учасник на підтвердження працевлаштування працівників надавати цивільно-правові угоди? якщо, ні, то вимагаємо внести зміни в ТД, та розширити коло документів зазначивши можливість подання учасниками цивільно-правових угод на підтвердження наявності працівників, оскільки значна частина проектних організацій не мають в своєму штаті всіх працівників, а залучають їх до виконання робіт на підставі цивільно-правових договорів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2018 16:25
Відповідно до тендерної документації, на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника, необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, АБО ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Тобто, учасник може на підтвердження працевлаштування працівників надавати цивільно-правові угоди.
Номер вимоги: UA-2018-11-20-002131-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку", Код ЄДРПОУ:35829997
Дата подання: 17 грудня 2018 14:16
Оскарження
оскарження у файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 грудня 2018 17:08
Шановний учаснику! Ваші зауваження взяті до уваги.
Номер вимоги: UA-2018-11-20-002131-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Сабі", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 20 грудня 2018 12:58
Порушення Закону
З приводу протоколу замовника №422 від 17.12.2018 року, про відхилення учасника з найменшою ціновою пропозицією ПП «САБІ», зазначає наступне:
1) Частина 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв визначає: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ, такий самий критерій встановлено і у вимогах замовника. На підтвердження зазначеної вимоги (надання одного договору) учасником і було надано у складі пропозиції договір №59 від 04.08.2017 року з усіма додатками, актами та відгуком та надано ще 2 договори за своєї ініціативи. Таким чином, кваліфікаційна вимога Замовника і Закону ПП «САБІ» була повністю виконана, учасником підтверджено позитивний досвід виконання аналогічного договору. У Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника з цієї підстави, оскільки кваліфікаційний критерій – наявність досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ – учасником підтверджено, шляхом надання договору №59 від 04.08.2017 року, з актами та відгуком.
2) З приводу недотримання вимог до оформлення тендерної пропозиції, а саме: відсутності нумерації сторінок, відсутності дати, посади, прізвища на підписаному проекті договору. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає, що може бути формальною помилкою – помилки, що пов’язані з ОФОРМЛЕННЯМ тендерної пропозиції та НЕ ВПЛИВАЮТЬ на зміст пропозиції. Зазначене положення міститься і у тендерній документації Замовника. Таким чином, відсутність на деяких документах нумерації сторінок, відсутність дати, посади, прізвища на підписаному проекті договору (окремо надана довідка про згоду з умовами договору) не впливає на зміст пропозиції та не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
3) З приводу надання сканів – оригіналів документів, замість копій. В ТД замовником надано наступне визначення: «Сканкопія - файл-зображення, отриманий в результаті оцифровки зображення, сканування; копія, зроблена із застосуванням сканера, чи цифрового фотоапарату». Учасником надано сканкопії оригіналів документів, припущення Замовника в протоколі про навмисне незавірення учасником копії, є надуманим та ні чим не підтвердженим. Оскільки, факт засвідчення копії документу не підтверджує чинність оригіналу документу, а лише свідчить про те, що виготовлена копія відповідає змісту оригіналу документу.
4) Закон України «Про публічні закупівлі» в ч. 1 ст. 28 передбачає критерії оцінки пропозицій. В Законі зазначено, що єдиним критерієм є ціна для робіт і послуг для яких є постійно діючий ринок. Нецінові критерії можуть використовуватися замовником лише у виключних випадках, визначених законом.
П. 1 розділу 5 ТД Замовника визначає Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
1. Кількість відсотків по критерію «Ціна» - 70%.
2. Кількість відсотків по критерію «Строк виконання» — 30%.
В оголошенні замовником зазначено:
Назва показника Назва опції Вага опції
Строк виконання
Опис: Строк виконання 354-350: 30%
359-355: 20%
364-360: 10%
365: 0%
Предмет закупівлі це проектно-кошторисна документація на реконструкцію, для зазначеного виду робіт є постійно діючий ринок, що підтверджується у тому числі й кількістю учасників закупівлі.
Неціновим критерієм замовник визначив - строк виконання в межах 15 днів!!! Зазначений неціновий критерій не має суттєвого значення для закупівлі в цілому, оскільки чи виконає учасник договір за 350 днів чи за 365 не суттєво (мова ж не йде про 100 днів та 300).
Таким чином, замовником внаслідок встановлення у тендерній документації критерію оцінки "Строк виконання», замість виключно ціни, не дотримано вимог ч. 1 ст. 28 Закону.
Зазначені критерії оцінки замовником призводять до спотворення конкуренції, необ'єктивної оцінки пропозицій учасників, неправомірного вибору переможця торгів та укладення економічно невигідного договору на виконання робіт за бюджетні кошти з суб'єктом господарської діяльності. Що в свою чергу може призвести до визнання договору недійсним, аналогічна позиція міститься в постанові Рівненського апеляційного господарського суду від 26 червня 2018 року Справа № 906/1170/17.
Окрім того Замовник вимагає від учасників: «Під час етапу «Кваліфікація» учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення», повинен надати замовнику роздруковану електронну банківську гарантію із супровідним листом. Такі документи учасник повинен надати замовнику протягом двох днів з дня набуття статусу «Очікує рішення»». Закон України «Про публічні закупівлі» визначає що: 1) банківська гарантія забезпечення пропозиції видається лише в електронному вигляді 2) всі документи, які вимагає надати замовник в складі тендерної пропозиції надаються учасником до закінчення терміну подання пропозицій ЧЕРЕЗ електронну систему закупівель, і лише після визначення переможця Замовник може вимагати від учасника надання документів на підтвердження відсутності підстав по ст. 17.
Таким чином, враховуючи вище зазначені порушення, вимагаємо відмінити торги, у зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»), в іншому випадку це є підставою для проведення державного моніторингу закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1) Частина 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв визначає: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ, такий самий критерій встановлено і у вимогах замовника. На підтвердження зазначеної вимоги (надання одного договору) учасником і було надано у складі пропозиції договір №59 від 04.08.2017 року з усіма додатками, актами та відгуком та надано ще 2 договори за своєї ініціативи. Таким чином, кваліфікаційна вимога Замовника і Закону ПП «САБІ» була повністю виконана, учасником підтверджено позитивний досвід виконання аналогічного договору. У Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника з цієї підстави, оскільки кваліфікаційний критерій – наявність досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ – учасником підтверджено, шляхом надання договору №59 від 04.08.2017 року, з актами та відгуком.
2) З приводу недотримання вимог до оформлення тендерної пропозиції, а саме: відсутності нумерації сторінок, відсутності дати, посади, прізвища на підписаному проекті договору. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає, що може бути формальною помилкою – помилки, що пов’язані з ОФОРМЛЕННЯМ тендерної пропозиції та НЕ ВПЛИВАЮТЬ на зміст пропозиції. Зазначене положення міститься і у тендерній документації Замовника. Таким чином, відсутність на деяких документах нумерації сторінок, відсутність дати, посади, прізвища на підписаному проекті договору (окремо надана довідка про згоду з умовами договору) не впливає на зміст пропозиції та не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
3) З приводу надання сканів – оригіналів документів, замість копій. В ТД замовником надано наступне визначення: «Сканкопія - файл-зображення, отриманий в результаті оцифровки зображення, сканування; копія, зроблена із застосуванням сканера, чи цифрового фотоапарату». Учасником надано сканкопії оригіналів документів, припущення Замовника в протоколі про навмисне незавірення учасником копії, є надуманим та ні чим не підтвердженим. Оскільки, факт засвідчення копії документу не підтверджує чинність оригіналу документу, а лише свідчить про те, що виготовлена копія відповідає змісту оригіналу документу.
4) Закон України «Про публічні закупівлі» в ч. 1 ст. 28 передбачає критерії оцінки пропозицій. В Законі зазначено, що єдиним критерієм є ціна для робіт і послуг для яких є постійно діючий ринок. Нецінові критерії можуть використовуватися замовником лише у виключних випадках, визначених законом.
П. 1 розділу 5 ТД Замовника визначає Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
1. Кількість відсотків по критерію «Ціна» - 70%.
2. Кількість відсотків по критерію «Строк виконання» — 30%.
В оголошенні замовником зазначено:
Назва показника Назва опції Вага опції
Строк виконання
Опис: Строк виконання 354-350: 30%
359-355: 20%
364-360: 10%
365: 0%
Предмет закупівлі це проектно-кошторисна документація на реконструкцію, для зазначеного виду робіт є постійно діючий ринок, що підтверджується у тому числі й кількістю учасників закупівлі.
Неціновим критерієм замовник визначив - строк виконання в межах 15 днів!!! Зазначений неціновий критерій не має суттєвого значення для закупівлі в цілому, оскільки чи виконає учасник договір за 350 днів чи за 365 не суттєво (мова ж не йде про 100 днів та 300).
Таким чином, замовником внаслідок встановлення у тендерній документації критерію оцінки "Строк виконання», замість виключно ціни, не дотримано вимог ч. 1 ст. 28 Закону.
Зазначені критерії оцінки замовником призводять до спотворення конкуренції, необ'єктивної оцінки пропозицій учасників, неправомірного вибору переможця торгів та укладення економічно невигідного договору на виконання робіт за бюджетні кошти з суб'єктом господарської діяльності. Що в свою чергу може призвести до визнання договору недійсним, аналогічна позиція міститься в постанові Рівненського апеляційного господарського суду від 26 червня 2018 року Справа № 906/1170/17.
Окрім того Замовник вимагає від учасників: «Під час етапу «Кваліфікація» учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення», повинен надати замовнику роздруковану електронну банківську гарантію із супровідним листом. Такі документи учасник повинен надати замовнику протягом двох днів з дня набуття статусу «Очікує рішення»». Закон України «Про публічні закупівлі» визначає що: 1) банківська гарантія забезпечення пропозиції видається лише в електронному вигляді 2) всі документи, які вимагає надати замовник в складі тендерної пропозиції надаються учасником до закінчення терміну подання пропозицій ЧЕРЕЗ електронну систему закупівель, і лише після визначення переможця Замовник може вимагати від учасника надання документів на підтвердження відсутності підстав по ст. 17.
Таким чином, враховуючи вище зазначені порушення, вимагаємо відмінити торги, у зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»), в іншому випадку це є підставою для проведення державного моніторингу закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 січня 2019 12:06
Шановний учаснику!
Замовником розглянута Ваша вимога на веб-порталі Уповноваженого органу (UA-2018-11-20-002131-b.a3). За результатами розгляду повідомляємо наступне. Згідно з статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), Замовник відміняє торги в разі:
відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;
подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Тобто, чинним законодавством встановлений вичерпний перелік випадків, коли Замовник відміняє процедуру відкритих торгів.
Відхилення Вашої тендерної пропозиції, протоколом №422 від 17.12.2018 року, як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям і умовам тендерної документації не є підставою для відміни відкритих торгів, оскільки Замовник діяв в межах і на підставі чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Керуючись вищевикладеним, законні підставі для задоволення вашої вимоги відсутні.
Замовником розглянута Ваша вимога на веб-порталі Уповноваженого органу (UA-2018-11-20-002131-b.a3). За результатами розгляду повідомляємо наступне. Згідно з статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), Замовник відміняє торги в разі:
відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;
подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Тобто, чинним законодавством встановлений вичерпний перелік випадків, коли Замовник відміняє процедуру відкритих торгів.
Відхилення Вашої тендерної пропозиції, протоколом №422 від 17.12.2018 року, як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям і умовам тендерної документації не є підставою для відміни відкритих торгів, оскільки Замовник діяв в межах і на підставі чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Керуючись вищевикладеним, законні підставі для задоволення вашої вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2018-11-20-002131-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:40351700
Дата подання: 24 грудня 2018 19:14
Оскарження визнання переможцем ТОВ "ПК "АРКОН"
Оскарження в прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 січня 2019 12:08
Шановний учаснику!
Замовником розглянута Ваша вимога на веб-порталі Уповноваженого органу (UA-2018-11-20-002131-b.b4).
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Протоколом засідання тендерного комітету №424 від 19.12.2018 року ТОВ «Проектна компанія АРКОН» визнано переможцем відкритих торгів та відповідно, подана ними тендерна пропозиція являється такою, що відповідає вимогам Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі».
З таким рішенням тендерного комітету погодилась Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, про що свідчить рішення №592-р/пк-пз від 18.01.2019 року.
Керуючись вищевикладеним, законні підставі для задоволення вашої вимоги відсутні.
Замовником розглянута Ваша вимога на веб-порталі Уповноваженого органу (UA-2018-11-20-002131-b.b4).
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Протоколом засідання тендерного комітету №424 від 19.12.2018 року ТОВ «Проектна компанія АРКОН» визнано переможцем відкритих торгів та відповідно, подана ними тендерна пропозиція являється такою, що відповідає вимогам Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі».
З таким рішенням тендерного комітету погодилась Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, про що свідчить рішення №592-р/пк-пз від 18.01.2019 року.
Керуючись вищевикладеним, законні підставі для задоволення вашої вимоги відсутні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-11-20-002131-b.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НЕОІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:41873614
Дата подання: 26 грудня 2018 17:28
Дата подання: 26 грудня 2018 17:28
Оскарження прийнятого рішення тендерним комітетом (протокол №424 від 19.12.2018), в частині визнання ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» переможцем відкритих торгів
Підставою подання скарги є незаконність прийнятого рішення тендерним комітетом (протокол №424 від 19.12.2018), в частині визнання ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт щодо розроблення проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція будівель комунального закладу «Спортивний комплекс м. Гребінка» за адресою: пров Спортивний, 2, в м. Гребінка Полтавської обл.» (код ДК 021:2015 – 71000000-8 - Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2018 18:28
Рішення від 29.12.2018 № 13294.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2018 18:28
Інформація про перенесення дати розгляду скарги № UA-2018-11-20-002131-b.c5.pdf
Дата публікації: 17 січня 2019 18:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.01.2019 № 592.pdf
Дата публікації: 21 січня 2019 13:46
Рішення від 18.01.2019 № 592.pdf
Дата публікації: 23 січня 2019 19:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Українська будівельна корпорація "Укрархбудінвест" |
6 512 328,72
UAH з ПДВ
|
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 2 520 000 | Документи |
ПП "Сабі" |
4 576 405,72
UAH з ПДВ
|
3 595 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 2 516 500 | Документи |
ТОВ Проектна компанія АРКОН |
6 374 849,92
UAH з ПДВ
|
4 557 142,85
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 3 189 999.99 | Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" |
6 900 000,00
UAH з ПДВ
|
6 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 4 550 000 | Документи |
ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ" |
6 225 200,00
UAH з ПДВ
|
5 999 700,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 4 199 790 | Документи |
ТОВ "НЕОІНЖИНІРИНГ" |
6 000 000,00
UAH з ПДВ
|
5 850 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 4 095 000 | Документи |
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" |
6 900 000,00
UAH з ПДВ
|
6 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 6 900 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Сабі" #31943632 |
Відхилено |
3 595 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2018 16:56
|
|
Українська будівельна корпорація "Укрархбудінвест" #37081180 |
Відхилено |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2018 17:03
|
|
ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722 |
Переможець |
4 557 142,85
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2018 18:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 14:26
|
ДУ_9.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 08:07
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2022 11:09
|
ДУ_8.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 17:10
|
додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 10:40
|
ДУ 5.PDF | зміни до договору |
09 листопада 2021 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 16:18
|
ду 2 аркон.PDF | зміни до договору |
17 листопада 2020 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 17:58
|
проектно-кошторисна.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:53
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 17:48
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2019 16:49
|
Договір | укладений |
31 січня 2019 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 19-007/ПКД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни внесені на підставі п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" у редакції від 25.12.2015 та ч. 6 розділу Х Закону України "Про публічні закупівлі у чинній редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 19-007/ПКД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п. 2.1 Розділу 2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 19-007/ПКД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п.2.1. та п. 2.3. Розділу 2, п. 3.1. Розділу 3 |
Номер договору про закупівлю: | 19-007/ПКД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції яка діяла до 19.04.2020 та ч. 6 Розділу 10 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) |
Номер договору про закупівлю: | 19-007/ПКД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 4 ч. 4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції яка діяла до 19.04.2020 та ч. 6 Розділу 10 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), домовилися внести зміни до п. 2.1., 2.3 Розділу 2, а також внести зміни до п. 3.1. Розділу 3 Договору № 19-007/ПКД від 29.01.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 19-007/ПКД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |