Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясопродукти (очікувана вартість на 2019 рік)
Очікувана вартість
1 924 730,00 UAH
UA-2018-11-20-001995-c 00a15c7e69044ccc947fabf769ac3beb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Оксана Петрівна

0980719795 tendertern@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75
Контактна особа: Бикова Оксана Петрівна
0980719795
tendertern@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2018 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2018 10:00
Початок аукціону: 07 грудня 2018 14:12
Очікувана вартість: 1 924 730,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 623,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Ковбаса варена вищого ґатунку ДСТУ
Сосиски, сарделі вищого ґатунку ДСТУ (фасовані)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кг.
Ковбаса варена вищого ґатунку ДСТУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, заклади освіти району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
7000 кг.
Сосиски, сарделі вищого гатунку, фасовані, ДСТУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, ТЕРНІВСЬКИЙ, заклади освіти району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2018 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 15:45
ковбаса.docx
22 листопада 2018 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 15:45
ковбаса.docx
20 листопада 2018 14:58
ковбаса.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-20-001995-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Алан, Код ЄДРПОУ:24447183
Дата подання: 18 грудня 2018 10:22
скарга
ШАНОВНИЙ зАМОВНИКУ!
характеристики предмету закупівлі зазначено у листі та описі про продукцію! Щодо конкретних позначень,окремих характеристик в документації відсутні.
Щодо сардель "Шпикачки" повідомляємо,що згідно ДСТУ 4436:2005 виготовляється із шматками сала, та згідно МОЗ не рекомендовано для дитячого харчування !!!
Окрім того, замовником не зазначено чітку назву продукції , яку необхідно було пропонувати та не вказано, що не можна пропонувати аналоги.
ТОВ АЛАН запропонував сосики "Вершкові"(сарделі за формою) у рамках ДСТУ

У зв'язку із цим, повідомляємо , що бдискваліфікація алан неправомірна та безпідставна
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2018 10:59
Чітку назву предмета закупівлі Замовник не має права вказувати, оскільки це буде розглядатися як дискримінаційні дії. Інші вказані вами зауваження були оприлюднені в протоколі тендерного комітету.
Номер вимоги: UA-2018-11-20-001995-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Алан, Код ЄДРПОУ:24447183
Дата подання: 20 грудня 2018 11:28
2
ДСТУ - ЦЕ НЕ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ, а загальні умови для всіх виробників, якщо ви не встановили чітких обмежень , то і по такому факту дискваліфікувати не маєте права, тому що не можна порушити вимогу якої не встановлено Замовником
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 грудня 2018 14:49
Рішення тендерного комітету скасовується лише рішенням Антимонопольного комітету
Номер вимоги: UA-2018-11-20-001995-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Алан, Код ЄДРПОУ:24447183
Дата подання: 21 грудня 2018 15:22
Замовник приймає рішення!!!
Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій

1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:

1) учасник:

не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;

не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;

2) переможець:

відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;

не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;

3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;

4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.

3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

Стаття 31. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

1. Замовник відміняє торги в разі:

відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;

неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;

порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;

подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;

допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;

відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.

Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації.

Торги може бути відмінено частково (за лотом).

2. Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі:

якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;

якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили;

скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.

Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися частково (за лотом).

3. Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 грудня 2018 15:53
З вимогами Закону України "Про публічні закупівлі" тендерний комітет був ознайомлений з дня його вступу в закону силу.
Номер вимоги: UA-2018-11-20-001995-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Алан, Код ЄДРПОУ:24447183
Дата подання: 18 грудня 2018 12:51
скарга
Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ ВАЛЕКС КО, як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації, а саме:
-згідно довідки про аналогічні договори подано інформацію щодо двох виконаних договір, проте у документації подано лише один. Не доведено наявність досвіду щодо продажу сарделі в/г ДСТУ.
- більшість документів подано сканованими копіями хоча документацією передбачено подання оригіналів документів;
-гарантійний лист не відповідає формі, зазначеної у ДКТ;
- на деклараціях виробника відсутні підписи головного технолога та Директора, тобто такий документ не дійсний та не може бути поданий до розгляду( таож квраховуючи законодавство щодо використання печаток);
- відсутній з боку учасника гарантійний лист із посиланням на стандарти, у відповідності до яких виготовляється продукція,


Враховуючи все вищенаведене , такі грубі порушення збоку учасника не можуть бути проігноровані замовником, вимагаємо привести процедуру у відповідність із чинним законодавством
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 грудня 2018 15:57
Тендерною документацією вимагалася інформація про виконання договорів (множина), а надання - копії одного виконаного договору(однина), також документацією вимагалося виконання договору згідно коду ЄЗС чи по предмету закупівлі , а не за конкретним найменуванням товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Алан 1 737 000,00
UAH з ПДВ
1 737 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 1 920 600,00
UAH з ПДВ
1 920 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2018 14:01
Електронний підпис
05 грудня 2018 13:57
алан.zip

Публічні документи

16 грудня 2018 15:10
Документи переможця
05 грудня 2018 22:20
Електронний підпис
05 грудня 2018 22:18
ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Алан

ТОВ Валекс КО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Алан
#24447183
Відхилено 1 737 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2018 16:04
ТОВ Валекс КО
#39801362
Переможець 1 920 600,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 11:37

Документи

12 грудня 2018 16:04
Сканировать10001.PDF

Документи

13 грудня 2018 11:37
Сканировать10001.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Валекс КО
#39801362
1 920 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2018 11:37
Сканировать10001.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 11:02
Сканировать1 (5).PDF укладений
08 травня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 11:00
Сканировать1 (4).PDF зміни до договору
08 травня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 11:48
Сканировать1.PDF зміни до договору
30 березня 2020 11:47
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 10:33
Сканировать1.PDF зміни до договору
11 січня 2020 10:32
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:32
Сканировать10006.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 12:17
Сканировать10008.PDF зміни до договору
21 грудня 2019 12:17
Електронний підпис укладений
18 січня 2019 10:08
Сканировать10003.PDF зміни до договору
18 січня 2019 10:07
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 15:47
Сканировать10024.PDF укладений
28 грудня 2018 15:45
Сканировать10023.PDF укладений
28 грудня 2018 15:44
Сканировать10022.PDF укладений
28 грудня 2018 15:44
Сканировать10021.PDF укладений
28 грудня 2018 15:44
Сканировать10020.PDF укладений
28 грудня 2018 15:44
Сканировать10019.PDF укладений
28 грудня 2018 15:44
Сканировать10018.PDF укладений
28 грудня 2018 15:44
Сканировать10017.PDF укладений
28 грудня 2018 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Конкретна назва предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 882
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження чтроку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 882
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження договору
Номер договору про закупівлю: 882
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 882
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 882
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 882
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2018 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 2 167 521,45
UAH (в тому числі ПДВ 361 253,58 UAH)