Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативні комп’ютери (ноутбуки – 88 шт.) для комплектації об’єкту «Будівництво школи і дитсадка в 55-му мікрорайоні м.Луцька (коригування)»
Очікувана вартість
870 617,00 UAH
UA-2018-11-20-001910-c 766398255a1c4dba8eb97bc18939f12a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Лавренчук

+380332729077 gpd7030@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 42304390
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9
Контактна особа: Ілона Лавренчук
+380332729077
gpd7030@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2018 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2018 13:00
Початок аукціону: 07 грудня 2018 12:48
Очікувана вартість: 870 617,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 412,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88 штука
Портативні комп’ютери (ноутбуки – 88 шт.) для комплектації об’єкту «Будівництво школи і дитсадка в 55-му мікрорайоні м.Луцька (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, м.Луцьк, 55 мікрорайон (перехрестя вулиць Агатангела Кримського – Олеся Гончара)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2018 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2018 12:06
ПЕРЕЛІК змін.doc
29 листопада 2018 11:39
нова редакція ТД.doc
20 листопада 2018 14:46
ТД.doc
29 листопада 2018 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2018 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2018 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2018 12:06
ПЕРЕЛІК змін.doc
29 листопада 2018 11:39
ПЕРЕЛІК змін.doc
29 листопада 2018 11:39
нова редакція ТД.doc
20 листопада 2018 14:46
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 23 листопада 2018 14:28
Дата відповіді: 29 листопада 2018 11:20
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Дякуємо за запитання! Вважаємо, що внесення вказаних змін до технічного завдання може призвести до зменшення кількості потенційних учасників та може бути розцінено як встановлення дискримінаційної вимоги до учасників»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРУЧИК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ 870 486,00
UAH з ПДВ
870 486,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГЕР ВАСИЛЬ ВІКТОРОВИЧ 870 615,68
UAH з ПДВ
870 615,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2018 11:20
оновлена пропозиція.pdf
06 грудня 2018 12:45
Електронний підпис
06 грудня 2018 12:44
Документи 3.pdf
06 грудня 2018 12:44
Документи 2.pdf
06 грудня 2018 12:44
Документи 1.pdf

Публічні документи

06 грудня 2018 12:58
jpg2pdf.pdf
06 грудня 2018 12:58
jpg2pdf (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРУЧИК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГЕР ВАСИЛЬ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРУЧИК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2936807532
Переможець 870 486,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 12:09

Документи

10 грудня 2018 12:09
Електронний підпис
10 грудня 2018 12:07
Протокол 83.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2018 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРУЧИК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2936807532
870 486,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2018 12:09
Електронний підпис
10 грудня 2018 12:07
Протокол 83.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 16:09
ЗВІТ про виконання договору.doc укладений
27 грудня 2018 16:09
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 09:13
Договір № 278-20-41 від 21.12.18.pdf укладений
21 грудня 2018 09:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 870 486,00
UAH з ПДВ