Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт ДНЗ «Колосок» в с. Бутове Чмирівської об’єднаної територіальної громади)
Очікувана вартість
5 563 873,00 UAH
UA-2018-11-20-001786-c 3669a16e9d2f460892b6d0db6a17aa73
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Володимирович Поповиченко

+380993624248 chmyrivska.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чмирівська сільська рада Старобільського району Луганської області
Код ЄДРПОУ: 04337587
Місцезнаходження: 92740, Україна , Луганська обл., с. Чмирівка, вул. Запорізька, 15
Контактна особа: Максим Володимирович Поповиченко
+380993624248
chmyrivska.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2018 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2018 16:00
Початок аукціону: 06 грудня 2018 15:29
Очікувана вартість: 5 563 873,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ДНЗ «Колосок» в с. Бутове Чмирівської об’єднаної територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92762, Україна, Луганська область, Старобільський р-н с. Бутове, вул. Чернишевського, 10 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2018 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 14:29
Тендерна документація торги ДНЗ Колосок від 20112018.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-26-000003 ● 4713097ad7cd4752b582f332ac3f543b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2019 10:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
25.11.2019 № 65
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 25.11.2019 № 65
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2018-11-20-001786-c 20.11.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником уважно розглянуто Констатуючу частину Вашого моніторингу № UA-M-2019-11-26-000003 щодо можливих порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури відкритих торгів згідно ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт ДНЗ «Колосок» в с. Бутове Чмирівської об’єднаної територіальної громади), оголошення в електронній системі публічних закупівель за номером ID: UA-2018-11-20-001786-c. За результатами розгляду пояснюємо наступне: Згідно ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник здійснив розгляд пропозиції учасника на відповідність на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "МОЛОДІЖНЕ ІНЖЕНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ЕЛІТНОГО БУДІВНИЦТВА", підстав для відхилення пропозиції учасника, у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації не встановлено. Стосовно зазначення щодо невідповідності пропозиції учасника ТОВ "МОЛОДІЖНЕ ІНЖЕНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ЕЛІТНОГО БУДІВНИЦТВА" вимогам пп.9 п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, про те, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завірені копії ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів, які повинні бути чинними пояснюємо наступне. ТОВ «МІТЕБ» у складі своєї тендерної пропозиції надано копію ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, строк дії якої закінчився 09 листопада 2018 року. При прийнятті рішення про визначення переможця Замовник керувався положенням абзацу 3 ч. 6 ст. 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 2 березня 2015 року № 222-VIII, а саме: Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що на день набрання чинності цим Законом є чинними, продовжують діяти. Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону: які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк. Виходячи з системного аналізу цих норм закону, Замовником було прияйте рішення про відповідність ліцензії ТОВ «МІТЕБ» діючому законодавству та її дійсність. Саме це положення законодавства дає Замовнику підставу зазначити про відсутність порушень в наших діях під час розгляду та аналізу діючої ліцензії Учасника. На підставі викладеного розглянувши пропозицію учасника ТОВ "МОЛОДІЖНЕ ІНЖЕНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ЕЛІТНОГО БУДІВНИЦТВА", встановлено, що пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також іншим умовам Тендерної документації, у зв’язку з чим у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника згідно ст. 30 Закону. Щодо розгляду другого питання, повідомляємо, що відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю-протягом двох днів з дня його укладення. Тобто, законодавець встановив обов’язковість оприлюднення саме договору, що і виконано Замовником. Оприлюднення додатків до договору Законом не передбачено. Таким чином, з огляду на зазначене, в діях Замовника відсутні ознаки вчинення порушення передбаченні ст. 10 Закону.

2019-12-21 19:00:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2018 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОЛОДІЖНЕ ІНЖЕНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ЕЛІТНОГО БУДІВНИЦТВА" 5 454 634,97
UAH з ПДВ
5 454 634,97
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Петров і К" 5 485 377,30
UAH з ПДВ
5 485 377,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2018 17:39
Юстиция.pdf
12 грудня 2018 17:39
МВД.pdf
12 грудня 2018 17:39
ДФС.pdf
12 грудня 2018 17:39
Довідка 1 ЄДР.pdf
05 грудня 2018 15:00
Електронний підпис
05 грудня 2018 14:58
Статут.pdf
05 грудня 2018 14:58
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 грудня 2018 14:58
Паспорт и код.pdf
05 грудня 2018 14:58
Паспорт 2.pdf
05 грудня 2018 14:58
Паспорт 1.pdf
05 грудня 2018 14:58
наказ про призначення.PDF
05 грудня 2018 14:58
Лицензия.pdf
05 грудня 2018 14:58
Лист згода перс дані.pdf
05 грудня 2018 14:58
Лист гарантія ст 17.pdf
05 грудня 2018 14:58
ЄДР.pdf
05 грудня 2018 14:58
Довідка ст 50.pdf
05 грудня 2018 14:57
Довідка про субпідряд.pdf
05 грудня 2018 14:57
Довідка про санкції.pdf
05 грудня 2018 14:57
Довідка про едр.pdf
05 грудня 2018 14:57
Довідка про досвід.pdf
05 грудня 2018 14:57
Довідка працівників.pdf
05 грудня 2018 14:57
Довідка мтб.pdf
05 грудня 2018 14:57
Довідка зп ст.9.pdf
05 грудня 2018 14:57
Довідка банку.pdf
05 грудня 2018 14:57
Довдка про підписанта.pdf
05 грудня 2018 14:57
Гарантийний лист 2.pdf
05 грудня 2018 14:57
Гарант лист 3.pdf
05 грудня 2018 14:57
гарант лист 1.pdf
05 грудня 2018 14:57
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 грудня 2018 14:57
Витяг з ПДВ (1).PDF
05 грудня 2018 14:57
Аналогічний договір.pdf
05 грудня 2018 14:57
технічне завдання.pdf
05 грудня 2018 14:57
проект договору.pdf
05 грудня 2018 14:57
Пояснювальна записка.pdf
05 грудня 2018 14:57
локальні кошториси.pdf
05 грудня 2018 14:57
лист подяка.pdf
05 грудня 2018 14:57
звіт 9 мес. 2018.pdf
05 грудня 2018 14:57
Договірна ціна.pdf
05 грудня 2018 14:57
Дефектний акт.pdf
05 грудня 2018 14:57
акт 5.pdf
05 грудня 2018 14:57
акт 4.pdf
05 грудня 2018 14:57
акт 3.pdf
05 грудня 2018 14:57
акт 2.pdf
05 грудня 2018 14:57
акт 1.pdf

Публічні документи

05 грудня 2018 15:44
Електронний підпис
05 грудня 2018 15:29
Техзавдання.pdf
05 грудня 2018 15:29
Т3 10.pdf
05 грудня 2018 15:29
Т2.pdf
05 грудня 2018 15:29
СМ2.pdf
05 грудня 2018 15:29
СМ1.pdf
05 грудня 2018 15:29
ПЗ.pdf
05 грудня 2018 15:29
ПВ.pdf
05 грудня 2018 15:29
П147.pdf
05 грудня 2018 15:29
П130.pdf
05 грудня 2018 15:29
ИВР.pdf
05 грудня 2018 15:28
ЗВР.pdf
05 грудня 2018 15:28
ДЦ.pdf
05 грудня 2018 15:28
ДФ.pdf
05 грудня 2018 15:28
видгук.PDF
05 грудня 2018 15:28
Аналог.дог.PDF
05 грудня 2018 15:28
Акт2.PDF
05 грудня 2018 15:28
Акт1.PDF
05 грудня 2018 15:28
ЭДРПОУ.pdf
05 грудня 2018 15:28
Фін звіт.pdf
05 грудня 2018 15:28
СТАТУТ ПЕТРОВ.pdf
05 грудня 2018 15:28
Рух коштів.pdf
05 грудня 2018 15:28
Проект договору.pdf
05 грудня 2018 15:28
Паспорт.pdf
05 грудня 2018 15:28
Наказ.pdf
05 грудня 2018 15:28
Ліцензія.pdf
05 грудня 2018 15:28
Лист-гарантія ст17-1.pdf
05 грудня 2018 15:28
Лист підтвердження-1.pdf
05 грудня 2018 15:28
Лист згода-1.pdf
05 грудня 2018 15:28
Лист гарантія-1.pdf
05 грудня 2018 15:28
Інформаційний лист-1.pdf
05 грудня 2018 15:28
Інформаційна довідка.pdf
05 грудня 2018 15:28
Довідка Платник ПДВ-001.pdf
05 грудня 2018 15:28
Довідка обладнання.pdf
05 грудня 2018 15:28
Гарантійний лист-1.pdf
05 грудня 2018 15:28
ВИТЯГ З ПДВ.pdf
05 грудня 2018 15:28
Виписка ЄДР.pdf
05 грудня 2018 15:28
тендерна пропозиція.pdf
05 грудня 2018 15:28
Нарахування ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОЛОДІЖНЕ ІНЖЕНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ЕЛІТНОГО БУДІВНИЦТВА"

Приватне підприємство "Петров і К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОЛОДІЖНЕ ІНЖЕНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ЕЛІТНОГО БУДІВНИЦТВА"
#39358095
Переможець 5 454 634,97
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 08:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 08:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОЛОДІЖНЕ ІНЖЕНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ЕЛІТНОГО БУДІВНИЦТВА"
#39358095
5 454 634,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:00
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:03
346.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:01
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 14:41
Дод. угода №4.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 14:38
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 09:02
Дод угода 3.pdf зміни до договору
05 липня 2019 08:59
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 17:27
Дод угода Колосок.pdf зміни до договору
03 січня 2019 17:22
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 09:24
Договір №346.pdf укладений
21 грудня 2018 09:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 346
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно рішення сессії від 30.11.2018р. №29/01 "Про затвердження головних розпорядників бюджетних коштів на 2019 рік, щодо здійснення видатків" визнаний платник коштів Виконавчий комітет Чмирівської сільської ради Старобільського району Луганської області та визнан розмір фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 346
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до пункту 12.2. розділу ХІІ договору про розмір фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 346
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення розміру фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 346
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 5 453 536,45
UAH (в тому числі ПДВ 908 922,74 UAH)