Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

2282 (22820000-4) Бланки.
Очікувана вартість
64 500,00 UAH
UA-2018-11-20-001786-b c5cc433a72364dadb7f281bded7bc556
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волошина Ірина Юріївна

380442579452 kdcgolos_fin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр" Голосіївського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 25695724
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 59 А
Контактна особа: Волошина Ірина Юріївна
380442579452
kdcgolos_fin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2018 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 29 листопада 2018 14:10
Очікувана вартість: 64 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 322,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

2282 (22820000-4) Бланки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
291385 штуки
2282 (22820000-4) Бланки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, місто Київ, Київ, проспект Голосіївський, 59А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2018 16:39
Медицина.rar
20 листопада 2018 16:39
Бухгалтерия.rar
20 листопада 2018 16:38
ОГОЛОШЕННЯ (бланки медичні) листопад.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-20-001786-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОФІСНИЙ УГОДНИК", Код ЄДРПОУ:32875883
Дата подання: 03 грудня 2018 20:37
Дискримінаційний підхід щодо оцінки тендерних пропозицій учасників
Ознайомившись з рішенням Тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва про відхилення пропозиції Кандидата №22В від 30.11.2018 року по закупівлі «Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 2282 (22820000-4) Бланки» (UA-2018-11-20-001786-b) повідомляємо, що Замовником порушено Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказ ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35 Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель .

Рішенням тендерного комітету Замовника, розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» на відповідність вимогам тендерної документації. Замовник стверджує, що ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» не надано жодного висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, що використовуються.

Звертаємо Вашу увагу на те, що З червня 2016 року всі висновки СЕС видаються новою службою - Держпродспоживслужба (Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів).
Є перелік продукції, що підлягає санітарно-епідеміологічному контролю, на яку можна оформити експертний гігієнічний висновок. Серед них є поліграфічна продукція, але це тільки видавнича продукція: навчальні видання та посібники для загальноосвітніх середніх та вищих навчальних закладів, книжкові та журнальні видання для дітей та підлітків ( з наступних груп ТН ЗЕД МС : 48, 49).
Також, з 1 січня 2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (та власне втрачає чинність сам Декрет).
Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації.
Законом України «Про технічне регулювання і оцінку відповідності» передбачається об’єднати норми законів “Про підтвердження відповідності”, “Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності” та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, одночасно визначаючи їх як такі, що втратили силу.

Вимога Замовника (п. 10 Додатку №2 «Кваліфікаційні вимоги») є упередженою. Оскільки ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» було надано підтверджуючі документи на папір та Довідку-пояснення про необов’язковість сертифікації.

Вся запропонована нами продукція є повними еквівалентами, виготовлена за всіма стандартами нормативного законодавства України. Також, пропозиція ТОВ «ОФІСНИК УГОДНИК» є вигіднішою на 14957,00 грн за пропозицію ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" (переможець торгів), що говорить про неефективне використання бюджетних коштів Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва.

Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що Замовник виявив необ’єктивне упереджене ставлення до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК», та застосував дискримінаційний підхід.
Вимагаємо повторного розгляду пропозиції, та визнати комерційну пропозицію ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника. В інакшому випаду, ми будемо вимушені звернутися до Державної аудиторської служби України та до представників Громадського контролю з метою запобігання порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2018 10:18
В зв'язку з не якісною, несвоєчасною та не в повному обсязі поставкою продукції при закупівлі товарів наше підприємство вимушене додатково вимагати документи про якість матеріалів, що використовуються (папір, клей, плівка для ламінації тощо). Встановлювати вимоги до закупівлі Замовнику згідно законодавства не заборонено.
Також при повторному аналізі Вашої пропозиції було виявлено, що сертифікат якості на офсетний папір виданий Російською Федерацією (а саме м.Коряжма Архангельської обл), що заборонено законодавством України.
Розгорнути Згорнути
В зв'язку з не якісною, несвоєчасною та не в повному обсязі поставкою продукції при закупівлі товарів наше підприємство вимушене додатково вимагати документи про якість матеріалів, що використовуються (папір, клей, плівка для ламінації тощо). Встановлювати вимоги до закупівлі Замовнику згідно Закону не заборонено.
Також при повторному аналізі Вашої пропозиції було виявлено, що сертифікат якості на офсетний папір виданий Російською Федерацією (а саме м.Коряжма Архангельської обл), що заборонено законодавством України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2018 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІСНИЙ УГОДНИК" 47 755,00
UAH з ПДВ
47 755,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" 58 925,40
UAH з ПДВ
58 925,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 64 476,00
UAH з ПДВ
62 712,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Бланкодрук 62 715,00
UAH з ПДВ
62 715,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович 64 383,00
UAH з ПДВ
64 383,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2018 14:39
Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2018 14:39
финзвит.BMP
28 листопада 2018 14:39
финзвит 2.BMP
28 листопада 2018 14:39
Технічні вимоги.pdf
28 листопада 2018 14:39
Статут.pdf
28 листопада 2018 14:39
справка о открытии счета ОУ.pdf
28 листопада 2018 14:39
справка о задолженности ОУ.pdf
28 листопада 2018 14:39
Сертифікат офсет.pdf
28 листопада 2018 14:39
Протокол загальних зборів.pdf
28 листопада 2018 14:39
Довідка про сертифікацію.pdf
28 листопада 2018 14:39
Держстат.pdf
28 листопада 2018 14:39
Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2018 14:39
Document_USR_1004605994.pdf

Публічні документи

27 листопада 2018 16:20
Висновки СЕС(2).PDF
27 листопада 2018 16:20
Илим офсет.pdf
27 листопада 2018 16:20
MM karton Servis.pdf
27 листопада 2018 16:20
Викон. аналог. дог..pdf
27 листопада 2018 16:20
Баланс за IІІ кв. 2018р..pdf
27 листопада 2018 16:20
Інформація про компанію.pdf
27 листопада 2018 16:20
Витяг 2018 завірений.pdf
27 листопада 2018 16:20
Вимоги_до_товару_закупівлі.PDF
27 листопада 2018 16:20
Довідка про працівників.pdf
27 листопада 2018 16:20
Статут ПДФ.pdf
27 листопада 2018 16:20
Податкова 4-ОПП.pdf
27 листопада 2018 16:20
Свідоцтво.pdf
27 листопада 2018 16:20
Комерційна_пропозиція.PDF

Публічні документи

03 грудня 2018 10:44
3 Пропозиция_уточнена.pdf
27 листопада 2018 17:01
Довидки.rar
27 листопада 2018 17:01
Сертифікати якості.rar
27 листопада 2018 17:01
Витяги.rar
27 листопада 2018 17:01
3 Пропозиция.pdf

Публічні документи

27 листопада 2018 17:16
Лист-згода ПП Бланкодрук.pdf

Публічні документи

28 листопада 2018 15:11
реквізити..pdf
28 листопада 2018 15:11
про наявність працівників.pdf
28 листопада 2018 15:11
Картон палітурний.pdf
28 листопада 2018 15:11
запит на витяг 2018.doc
28 листопада 2018 15:11
довідка про право підпису.pdf
28 листопада 2018 15:11
АНКЕТА.pdf
28 листопада 2018 15:11
Vytyag з реестру платників.pdf
28 листопада 2018 15:11
Vytyag z EDR 2017-04.pdf
28 листопада 2018 15:11
Svid pro derzh reestr 2016-04 1.pdf
28 листопада 2018 15:11
Pass 2016-04.pdf
28 листопада 2018 15:11
IPN 2016-04 orig.pdf
28 листопада 2018 15:11
Шклов гигиена газетка 2017-2022.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІСНИЙ УГОДНИК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"

ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

ПП Бланкодрук

ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІСНИЙ УГОДНИК"
#32875883
Відхилено 47 755,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2018 15:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Відхилено 58 925,40
UAH з ПДВ
03 грудня 2018 09:40
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"
#16295262
Переможець 62 712,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2018 15:15

Документи

30 листопада 2018 15:41
Протокол відхилення 22В.PDF

Документи

Документи

03 грудня 2018 15:14
Протокол переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2018 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"
#16295262
62 712,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2018 15:14
Протокол переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір бланки.PDF укладений
07 грудня 2018 11:20