Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
2282 (22820000-4) Бланки.
Очікувана вартість
64 500,00 UAH
UA-2018-11-20-001786-b ● c5cc433a72364dadb7f281bded7bc556
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр" Голосіївського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 25695724 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 59 А |
Контактна особа: |
Волошина Ірина Юріївна 380442579452 kdcgolos_fin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2018 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2018 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2018 14:10 |
Очікувана вартість: | 64 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 322,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
2282 (22820000-4) Бланки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
291385 штуки
2282 (22820000-4) Бланки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, місто Київ, Київ, проспект Голосіївський, 59А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 грудня 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2018 16:39 |
Медицина.rar |
20 листопада 2018 16:39 |
Бухгалтерия.rar |
20 листопада 2018 16:38 |
ОГОЛОШЕННЯ (бланки медичні) листопад.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-20-001786-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОФІСНИЙ УГОДНИК", Код ЄДРПОУ:32875883
Дата подання: 03 грудня 2018 20:37
Дискримінаційний підхід щодо оцінки тендерних пропозицій учасників
Ознайомившись з рішенням Тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва про відхилення пропозиції Кандидата №22В від 30.11.2018 року по закупівлі «Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 2282 (22820000-4) Бланки» (UA-2018-11-20-001786-b) повідомляємо, що Замовником порушено Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказ ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35 Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель .
Рішенням тендерного комітету Замовника, розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» на відповідність вимогам тендерної документації. Замовник стверджує, що ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» не надано жодного висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, що використовуються.
Звертаємо Вашу увагу на те, що З червня 2016 року всі висновки СЕС видаються новою службою - Держпродспоживслужба (Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів).
Є перелік продукції, що підлягає санітарно-епідеміологічному контролю, на яку можна оформити експертний гігієнічний висновок. Серед них є поліграфічна продукція, але це тільки видавнича продукція: навчальні видання та посібники для загальноосвітніх середніх та вищих навчальних закладів, книжкові та журнальні видання для дітей та підлітків ( з наступних груп ТН ЗЕД МС : 48, 49).
Також, з 1 січня 2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (та власне втрачає чинність сам Декрет).
Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації.
Законом України «Про технічне регулювання і оцінку відповідності» передбачається об’єднати норми законів “Про підтвердження відповідності”, “Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності” та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, одночасно визначаючи їх як такі, що втратили силу.
Вимога Замовника (п. 10 Додатку №2 «Кваліфікаційні вимоги») є упередженою. Оскільки ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» було надано підтверджуючі документи на папір та Довідку-пояснення про необов’язковість сертифікації.
Вся запропонована нами продукція є повними еквівалентами, виготовлена за всіма стандартами нормативного законодавства України. Також, пропозиція ТОВ «ОФІСНИК УГОДНИК» є вигіднішою на 14957,00 грн за пропозицію ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" (переможець торгів), що говорить про неефективне використання бюджетних коштів Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва.
Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що Замовник виявив необ’єктивне упереджене ставлення до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК», та застосував дискримінаційний підхід.
Вимагаємо повторного розгляду пропозиції, та визнати комерційну пропозицію ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника. В інакшому випаду, ми будемо вимушені звернутися до Державної аудиторської служби України та до представників Громадського контролю з метою запобігання порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішенням тендерного комітету Замовника, розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» на відповідність вимогам тендерної документації. Замовник стверджує, що ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» не надано жодного висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, що використовуються.
Звертаємо Вашу увагу на те, що З червня 2016 року всі висновки СЕС видаються новою службою - Держпродспоживслужба (Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів).
Є перелік продукції, що підлягає санітарно-епідеміологічному контролю, на яку можна оформити експертний гігієнічний висновок. Серед них є поліграфічна продукція, але це тільки видавнича продукція: навчальні видання та посібники для загальноосвітніх середніх та вищих навчальних закладів, книжкові та журнальні видання для дітей та підлітків ( з наступних груп ТН ЗЕД МС : 48, 49).
Також, з 1 січня 2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (та власне втрачає чинність сам Декрет).
Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації.
Законом України «Про технічне регулювання і оцінку відповідності» передбачається об’єднати норми законів “Про підтвердження відповідності”, “Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності” та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, одночасно визначаючи їх як такі, що втратили силу.
Вимога Замовника (п. 10 Додатку №2 «Кваліфікаційні вимоги») є упередженою. Оскільки ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» було надано підтверджуючі документи на папір та Довідку-пояснення про необов’язковість сертифікації.
Вся запропонована нами продукція є повними еквівалентами, виготовлена за всіма стандартами нормативного законодавства України. Також, пропозиція ТОВ «ОФІСНИК УГОДНИК» є вигіднішою на 14957,00 грн за пропозицію ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" (переможець торгів), що говорить про неефективне використання бюджетних коштів Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва.
Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що Замовник виявив необ’єктивне упереджене ставлення до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК», та застосував дискримінаційний підхід.
Вимагаємо повторного розгляду пропозиції, та визнати комерційну пропозицію ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника. В інакшому випаду, ми будемо вимушені звернутися до Державної аудиторської служби України та до представників Громадського контролю з метою запобігання порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2018 10:18
В зв'язку з не якісною, несвоєчасною та не в повному обсязі поставкою продукції при закупівлі товарів наше підприємство вимушене додатково вимагати документи про якість матеріалів, що використовуються (папір, клей, плівка для ламінації тощо). Встановлювати вимоги до закупівлі Замовнику згідно законодавства не заборонено.
Також при повторному аналізі Вашої пропозиції було виявлено, що сертифікат якості на офсетний папір виданий Російською Федерацією (а саме м.Коряжма Архангельської обл), що заборонено законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Також при повторному аналізі Вашої пропозиції було виявлено, що сертифікат якості на офсетний папір виданий Російською Федерацією (а саме м.Коряжма Архангельської обл), що заборонено законодавством України.
В зв'язку з не якісною, несвоєчасною та не в повному обсязі поставкою продукції при закупівлі товарів наше підприємство вимушене додатково вимагати документи про якість матеріалів, що використовуються (папір, клей, плівка для ламінації тощо). Встановлювати вимоги до закупівлі Замовнику згідно Закону не заборонено.
Також при повторному аналізі Вашої пропозиції було виявлено, що сертифікат якості на офсетний папір виданий Російською Федерацією (а саме м.Коряжма Архангельської обл), що заборонено законодавством України.
Також при повторному аналізі Вашої пропозиції було виявлено, що сертифікат якості на офсетний папір виданий Російською Федерацією (а саме м.Коряжма Архангельської обл), що заборонено законодавством України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2018 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІСНИЙ УГОДНИК" |
47 755,00
UAH з ПДВ
|
47 755,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" |
58 925,40
UAH з ПДВ
|
58 925,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" |
64 476,00
UAH з ПДВ
|
62 712,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Бланкодрук |
62 715,00
UAH з ПДВ
|
62 715,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович |
64 383,00
UAH з ПДВ
|
64 383,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІСНИЙ УГОДНИК" #32875883 |
Відхилено |
47 755,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2018 15:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" #24635074 |
Відхилено |
58 925,40
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2018 09:40
|
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" #16295262 |
Переможець |
62 712,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2018 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір бланки.PDF | укладений |
07 грудня 2018 11:20
|