Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Циклоспорин, Імуноглобулін людський для довенного введення
Очікувана вартість
566 534,28 UAH
UA-2018-11-20-001696-b 31ea5bd5172e404cbe2bb209fc6a4fb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круп'як Надія Олексіївна

380342552014 zdorovja.n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2018 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2018 17:00
Очікувана вартість: 566 534,28 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

20 листопада 2018 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 16:21
Тендерна_документацiя.doc
20 листопада 2018 16:21
МТВ.docx
20 листопада 2018 16:21
Проект_договору.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 Циклоспорин
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 259 350,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 296,75 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 грудня 2018 12:38
Закінчення: 06 грудня 2018 12:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

95 пач
Лот №1 Циклоспорин
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ciclosporin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Федьковича,91
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2018 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 168 230,75
UAH з ПДВ
165 587,85
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 169 755,50
UAH з ПДВ
166 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2018 16:49
7.Інші документи.pdf
04 грудня 2018 16:49
6.Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2018 16:49
5.Підтв. відпов. техн..pdf
04 грудня 2018 16:49
3.Ст. 17.pdf
04 грудня 2018 16:49
1.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

05 грудня 2018 09:09
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 165 587,85
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 14:36

Документи

10 грудня 2018 14:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2018 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
165 587,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2018 14:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 15:54
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2019 15:21
Дод.уг.№4 до Дог.44ДЗ.pdf зміни до договору
28 лютого 2019 15:18
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2019 13:51
Дод.уг.№3 до Дог.44ДЗ.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 13:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 18:23
Дод.уг.№2 до Дог.44ДЗ Людмила -Фарм.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 18:22
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 11:18
Дод.уг.№1 до Дог.44ДЗ.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 11:17
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 17:03
Договір Людмила-Фарм (1).pdf укладений
21 грудня 2018 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) та п.3.2., п.3.4., п.п. 5 п. 11.5., та п.11.6. Договору, Сторони домовились змінити ціни за одиницю Товару. У результаті, сума, визначена у Договорі, зменшується на 4 675,90 грн. (Чотири тисячі шістсот сімдесят п'ять гривень 90 копійок), у тому числі ПДВ 7% - 305,90 грн. Пункт 3.1. викласти у новій редакції: "3.1 Ціна договору становить 160 911,95 грн. (Сто шістдесят тисяч дев'ятсот одинадцять гривень 95 копійок), у т.ч. ПДВ 10 526,95 грн. (Десять тисяч п'ятсот двадцять шість гривень 95 копійок). Ціни на товар встановлюються в національній валюті України."
Номер договору про закупівлю: 44ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Зміни №1 до договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2019 року, а саме до 31.03.2019 року. На підставі п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" визначити, що вартість даної додаткової угоди не перевищує 20 відсотків суми фінансових добов'язань за договором. Перелік товарів та вартість договору буде визначено сторонами після отримання відповідних кошторисних призначень Замовником.
Номер договору про закупівлю: 44ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Зміни №2 до договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди №2 до Договору №44 ДЗ від "21" грудня 2018 року та на підставі п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" визначити перелік та вартість товарів відповідно до Специфікації до цієї Угоди (Додаток 1). Загальна вартість товарів по Специфікації до цієї Угоди становить 32 182,39 грн. (Тридцять дві тисячі сто вісімдесят дві гривні 39 копійок), в т.ч. ПДВ 2 105,39 грн. (Дві тисячі сто п'ять гривень 39 копійок).
Номер договору про закупівлю: 44ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Зміни №3 до договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) та п.3.2., п.3.4., п.п. 5 п.11.5., та п.11.6. Договору, Сторони домовились змінити ціни за одиницю Товару. У результаті, сума визначена у Додатковій угоді №3 від "14" лютого 2019 року, зменшується на 487,92 грн. (Чотириста вісімдесят сім гривень 92 копійки), у тому числі ПДВ7% - 31,92 грн. Загальна вартість товарів по Спеціифікації до цієї Угоди становить 31694,47 грн. (Тридцять одна тисяча шістсот дев'яносто чотири гривні 47 копійок), в т.ч.ПДВ 2 073,47 грн. (Дві тисячі сімдесят три гривні 47 копійок).
Номер договору про закупівлю: 44ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Зміни №4 до договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 192 606,42
UAH