Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання для початкових класів
Очікувана вартість
370 300,00 UAH
UA-2018-11-20-001502-c 5ae69a4f66474a639086384414630d6d
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чупрова Олена

+380993566686 reniosvita_buh@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "РАЙОННИЙ ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ" РЕНІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42260364
Місцезнаходження: 68800, Україна , Одеська обл., Ренійський р-н, м. Рені, вул. Гагаріна, буд. 19
Контактна особа: Чупрова Олена
+380993566686
reniosvita_buh@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2018 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2018 16:00
Початок аукціону: 06 грудня 2018 15:26
Очікувана вартість: 370 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 851,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штука
Мультимедійне обладнання для початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68800, Україна, Одеська область, м. Рені, вул. Гагаріна, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2018 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 16:13
Зміни до Додатку 1.doc
20 листопада 2018 13:37
Додаток 6.doc
20 листопада 2018 13:37
Додаток 2.doc
20 листопада 2018 13:37
ТД.doc
20 листопада 2018 13:37
Додаток 4.doc
20 листопада 2018 13:37
ДОГОВІР.doc
20 листопада 2018 13:37
Додаток 3.doc
20 листопада 2018 13:37
Додаток 5.doc
20 листопада 2018 13:37
Додаток 1.doc
27 листопада 2018 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 16:13
Зміни до Додатку 1.doc
20 листопада 2018 13:37
Додаток 6.doc
20 листопада 2018 13:37
Додаток 2.doc
20 листопада 2018 13:37
ТД.doc
20 листопада 2018 13:37
Додаток 4.doc
20 листопада 2018 13:37
ДОГОВІР.doc
20 листопада 2018 13:37
Додаток 3.doc
20 листопада 2018 13:37
Додаток 5.doc
20 листопада 2018 13:37
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо подання необхідних документів
Дата подання: 21 листопада 2018 22:44
Дата відповіді: 22 листопада 2018 08:13
Шановний Замовник! Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання, що поставляється в навчальні заклади повинно мати документи, які засвідчують якість, безпеку використання та повинно проходити експертизу в наукових установах Міністерства освіти і науки задля виявлення його відповідності безпечності, технічним стандартам та відповідати технічним стандартам та педагогічним вимогам. Шановний Замовник, вірно я розумію, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати документальне підтвердження, що обладнання (предмет закупівлі), яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Да вы правильно понимаете.
Документація
Дата подання: 22 листопада 2018 15:24
Дата відповіді: 23 листопада 2018 08:06
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обов"язково внесемо зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-20-001502-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 21 листопада 2018 22:45
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 листопада 2018 08:08
Обов"язково внесемо зміни
Номер вимоги: UA-2018-11-20-001502-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР», Код ЄДРПОУ:34763967
Дата подання: 14 грудня 2018 15:34
Невідповідність тендерної пропозиції "ФОП "ПОЛЯКОВ АНТОН ОЛЕКСІЙОВИЧ"" кількісним вимогам до предмету закупівлі
Скориставшись правом внесення змін до тендерної документації, визначеного в ч. 2. Ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», у вигляді нової реакції Додатку 1 до даної тендерної документації Замовником 27.11.2018 р. о 16:13 було завантажено файл «Зміни до Додатку 1», положення якого були чинними на момент кінцевої дати подання тендерних пропозицій, а тому, всі тендерні пропозиції учасників мають бути подані з урахуванням їх вимог. У змінах до Додатку 1 обсяг Мультимедійного обладнання для предметних кабінетів визначався у кількості 10 шт., в противагу відповідним даним попередньої редакції Додатку 1, завантаженого 20.11.2018 р. о 13:37, за яким передбачалось Мультимедійне обладнання для початкових класів у кількості 19 шт.
Учасником ФОП «ПОЛЯКОВ АНТОН ОЛЕКСІЙОВИЧ», було надано пропозицію з порушенням кількісних вимог до предмету закупівлі, а саме, було запропоновано Мультимедійне обладнання для предметних кабінетів у кількості 19 шт., як вимагалось у Додатку 1 до тендерної документації від 20.11.2018 р., який втратив чинність 27.11.2018 р. з моменту завантаження файлу «Зміни до Додатку 1».
Вимагаємо надати роз’яснення підстав неврахування невідповідності пропозиції ФОП «ПОЛЯКОВ АНТОН ОЛЕКСІЙОВИЧ» кількісним вимогам до предмету закупівлі та визнання ФОП «ПОЛЯКОВ АНТОН ОЛЕКСІЙОВИЧ» переможцем даних торгів.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2018 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» 360 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛЯКОВ АНТОН ОЛЕКСІЙОВИЧ" 370 290,00
UAH з ПДВ
370 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Чупина Євген Олександрович" 370 300,00
UAH з ПДВ
370 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2018 14:28
Електронний підпис
05 грудня 2018 14:28
тех часть.pdf
05 грудня 2018 14:08
Електронний підпис
05 грудня 2018 14:07
цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2018 14:07
технічна частина.pdf

Публічні документи

11 грудня 2018 15:18
Довідка_ДФС.pdf
11 грудня 2018 09:43
Dovidka_18341518010750537574.pdf.p7s
11 грудня 2018 09:43
Dovidka_18341518010750537574.pdf
30 листопада 2018 14:34
Електронний підпис
30 листопада 2018 14:33
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
30 листопада 2018 14:33
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 листопада 2018 14:33
сертіфікати.pdf
30 листопада 2018 14:33
проект договору.pdf
30 листопада 2018 14:33
лист що до санкцій.pdf
30 листопада 2018 14:33
довідка що до робітників.pdf
30 листопада 2018 14:33
довідка що до обладнання.pdf
30 листопада 2018 14:33
довідка захист довкілля.pdf
30 листопада 2018 14:33
відповідність ст. 17.pdf
30 листопада 2018 14:33
Авторизаційний лист HP.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 15:44
Електронний підпис
30 листопада 2018 15:44
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
30 листопада 2018 15:44
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 листопада 2018 15:44
сертіфікати.pdf
30 листопада 2018 15:44
право підпису.pdf
30 листопада 2018 15:44
лист що до санкций.pdf
30 листопада 2018 15:44
лист згода на обробку даних.pdf
30 листопада 2018 15:44
копії договорів та відгуки.pdf
30 листопада 2018 15:44
довідка що до робітників.pdf
30 листопада 2018 15:44
довідка що до підприемства.pdf
30 листопада 2018 15:44
довідка що до обладнання.pdf
30 листопада 2018 15:44
довідка захист довкілля.pdf
30 листопада 2018 15:44
довідка договора.pdf
30 листопада 2018 15:44
відповідність ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»

ФОП "ПОЛЯКОВ АНТОН ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ФОП "Чупина Євген Олександрович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»
#34763967
Відхилено 360 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 15:41
ФОП "ПОЛЯКОВ АНТОН ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2916210598
Переможець 370 290,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 15:46

Документи

07 грудня 2018 15:41
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:39
File0002.PDF

Документи

07 грудня 2018 15:46
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:44
ПОЛЯКОВ А.О..PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОЛЯКОВ АНТОН ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2916210598
370 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2018 15:46
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:44
ПОЛЯКОВ А.О..PDF

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Період оскарження
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Період оскарження
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Виконано
Дата відміни: 20 грудня 2018 09:54
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
20 грудня 2018 09:54
Електронний підпис