Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2018-11-20-001402-b ● 750481a7f69c4f3594baf87f4e10151d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної казначейської служби України у Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 38012494 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, С.Петлюри, 13 |
Контактна особа: |
Пронь Микола Олександрович 380362623298 office@rv.treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2018 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2018 12:35 |
Очікувана вартість: | 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8760 Людино-година
Послуги з охорони приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Симона Петлюри, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2018 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2018 15:36 |
Додаток 5.docx | |
20 листопада 2018 15:36 |
Додаток 4 ст 17.docx | |
20 листопада 2018 15:36 |
Додаток 3.docx | |
20 листопада 2018 15:35 |
Додаток 2 Проект Договору.doc | |
20 листопада 2018 15:35 |
Додаток 1 Форма цінової пропозиції.docx | |
20 листопада 2018 15:35 |
Тендерна документація.pdf | |
20 листопада 2018 15:34 |
Оголошення.pdf | |
20 листопада 2018 15:34 |
ПРОТОКОЛ - тендер.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Працівники
Дата подання: 23 листопада 2018 19:22
Дата відповіді: 26 листопада 2018 16:37
Ваша вимога: Завірені копії трудових книжок керівників із необхідним досвідом (досвід роботи в структурі охорони не менш 5 років). На підставі чого Ви дискримінуєте працівників, обмежуєте їх конституційне право на працю і встановлюєте вимогу 5 років досвіду! Це порушення конституційного законодавства! Вимагаємо виключити дану вимогу!
Відповідь: Шановний учаснику.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Головне управління Державної казначейської служби України у Рівненській області є органом державної влади зі спеціальним статусом, є режимним об'єктом та має важливе державне значення. Враховуючи специфіку роботи Казначейства - здійснення розрахунково-касового обслуговування всіх державних, правоохоронних органів, установ національної оборони, інших бюджетних установ через внутрішню платіжну систему та платіжну систему Національного банку України, наявність таємної інформації, інформації з обмеженим доступом, прийомом як клієнтів так і громадян, які звертаються в органи Казначейства та з метою належного та якісного надання послуг з охорони, з урахуванням частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. На виконання норм Конституції України, які встановлені статтями 3 та 13, а саме безпека людини визнано в Україні найвищою соціальною цінністю та держава, в особі Головного управління Казначейства, забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, керуючись принципами здійснення закупівель, тендерним комітетом було прийнято рішення встановити дану вимогу до учасників.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Головне управління Державної казначейської служби України у Рівненській області є органом державної влади зі спеціальним статусом, є режимним об'єктом та має важливе державне значення. Враховуючи специфіку роботи Казначейства - здійснення розрахунково-касового обслуговування всіх державних, правоохоронних органів, установ національної оборони, інших бюджетних установ через внутрішню платіжну систему та платіжну систему Національного банку України, наявність таємної інформації, інформації з обмеженим доступом, прийомом як клієнтів так і громадян, які звертаються в органи Казначейства та з метою належного та якісного надання послуг з охорони, з урахуванням частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. На виконання норм Конституції України, які встановлені статтями 3 та 13, а саме безпека людини визнано в Україні найвищою соціальною цінністю та держава, в особі Головного управління Казначейства, забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, керуючись принципами здійснення закупівель, тендерним комітетом було прийнято рішення встановити дану вимогу до учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2018 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "СБ ШЕРИФ" |
240 900,00
UAH з ПДВ
|
227 672,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Відок-ГІКС" |
249 660,00
UAH з ПДВ
|
227 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ОМЕГА-АНТИКРИМІНАЛ" |
258 420,00
UAH з ПДВ
|
258 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СБ ШЕРИФ" #41157579 |
Відхилено |
227 672,40
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2018 16:34
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Відок-ГІКС" #33982542 |
Переможець |
227 760,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2018 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 15:08
|
Звіт про виканання договору (Охоронні послуги).pdf | укладений |
03 лютого 2020 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2020 10:36
|
Додаткова угода № 3-8-20.pdf | зміни до договору |
20 січня 2020 17:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:09
|
Додаткова угода № 2-141-19.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 11:27
|
Договір_Відок.pdf | укладений |
27 грудня 2018 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2/141-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість послуг за договором на 2020 рік становить 19344,00 грн без ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в Договорі. Обсяг послуг за договором - 9504 людино-години. |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3/8-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |