Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
197 800,00 UAH
UA-2018-11-20-001241-b bc628643fc9e4d6db7883fd94b42fbb3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мороз Анна Василівна

380507188662 kzmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №1 м. Кропивницького"Міської Ради Міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 38802559
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Кропивницького, буд.22
Контактна особа: Мороз Анна Василівна
380507188662
kzmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2018 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2018 15:10
Початок аукціону: 28 листопада 2018 13:49
Очікувана вартість: 197 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 989,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Діагностичні набори KaWe Basik Set C10\E10: офтальмоскоп i отоскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2018
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
50 штуки
Таблиця Сивцева - Орлової - являє собою стандартний набір картинок для визначення гостроти зору у дорослих і дітей з підсвіткою LED на 2,5 м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2018
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
100 штуки
Тест смужки до глюкометра GlucoDr auto AGM 4000 50шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2018
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
20 штуки
Індикатори БіоМедіс 180/60 1000шт в уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2018
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2018 12:40
ТД. ЗІ ЗМІНАМИ 3312.docx
20 листопада 2018 17:21
ТД. 3312.docx
21 листопада 2018 12:40
ТД. ЗІ ЗМІНАМИ 3312.docx
20 листопада 2018 19:58
ТД. ЗІ ЗМІНАМИ 3312.docx
20 листопада 2018 18:50
ТД. ЗІ ЗМІНАМИ 3312.docx
20 листопада 2018 17:21
ТД. 3312.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи
Дата подання: 20 листопада 2018 15:25
Дата відповіді: 20 листопада 2018 17:23
Добрий день! Завантажте тендерну документацію. Дякую
Відповідь: ТД завантажена

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-20-001241-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГРІНЕР", Код ЄДРПОУ:36746304
Дата подання: 03 грудня 2018 16:45
Вимога щодо неправомірного визначення переможця торгів
Вимога щодо неправомірного визначення переможця торгів

30.11.2018 року через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» відбулися допорогові торги на закупівлю: «ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання», оголошення № UA-2018-11-20-001241-b.
В аукціоні взяли участь наступні учасника з такими ціновими пропозиціями:
1. ПВКП «ВАЛЛЕНТА» 138`458.00 грн.;
2. ТОВ "ГРІНЕР" 197`400.00 грн.;
Найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами проведеного електронного аукціону було визначено пропозицію учасника ПВКП «ВАЛЛЕНТА» з ціною 138`458.00 грн.
Рішенням Замовника, оформленого Протоколом № б/н від 30.11.2018, пропозицію ПВКП «ВАЛЛЕНТА» було визнано переможцем допорогової закупівлі «ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання».
ТОВ «ГРІНЕР» не погоджується з рішенням визначення переможцем процедури закупівлі, з подальшим укладенням договору з ПВКП «ВАЛЛЕНТА», адже дана пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в оголошенні про закупівлю, та кваліфікаційним критеріям, а саме:
Згідно п.4 Оголошення про закупівлю Замовником встановлено, що на підтвердження своєї кваліфікації Учасник повинен надати перелік документів, серед яких пунктом 12 даного переліку вимагається надати Оригінал або копію гарантійного листа виробника (представника, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
У складі тендерної пропозиції Учасником ПВКП «ВАЛЛЕНТА» не надано вищезазначені гарантійні листи, що не відповідає вимогам Замовника до оголошення про закупівлю.
Згідно п.3.2. Оголошення про закупівлю Замовником встановлено детальний опис предмету закупівлі та технічні вимоги до товару, а саме: Таблиці Сивцева-Орлової, які являють собою стандартний набір карток для визначення гостроти зору у дорослих і дітей з підсвіткою LED на 2,5 м.
У складі тендерної пропозиції Учасником ПВКП «ВАЛЛЕНТА» надано файл «Детальний опис предмету закупівлі та технічні вимоги до товарів» в якому зазначається що у Таблиць для визначення зору такі ж самі характеристики як вимагає Замовник , тоді коли як у складі пропозиції надають Паспорт «Набору Таблиць для перевірки зору АР-1м (аппарат Рота)», які за своїми технічними характеристиками не відповідають вимогам, в частині якості освітлення самих ламп.
Крім того, у своїй «Ціновій пропозиції» учасник ПВКП «ВАЛЛЕНТА» зазначає найменування товару «Таблиця Сивцева-Орлової» за одиницю товару якого пропонують за ціною 1 470,00 грн., тоді як середньоринкова вартість таблиць для перевірки зору з LED підсвіткою становить 2 800,00 гривень.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), встановлено, що цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Проведення допорогових закупівель регулюється також Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель».
Частиною 1 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з Тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі».
Враховуючи вищевикладене, враховуючи численні недоліки у Тендерній пропозиції Учасника ПВКП «ВАЛЛЕНТА» можна припустити упереджене ставлення уповноваженої особи Мороз А.В. до окремих учасників торгів.
Просимо Замовника усунути допущене порушення та переглянути детальніше Тендерні пропозиції учасників поданих для участі у процедурі закупівлі «ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання». У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель та призводять до неефективності витрачання державних коштів, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 7-1, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель»,

ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути вимогу по суті.
2. Скасувати Рішення, затверджене Протоколом № б/н від 30.11.2018 року, про визначення переможцем торгів учасника ПВКП «ВАЛЛЕНТА» по закупівлі: «ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання», оголошення № UA-2018-11-20-001241-b.
«03» грудня 2018 року

З повагою,
Директор ТОВ «ГРІНЕР» Д.С.Бебик
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2018 09:21
Гарантійний лист "ТОВ Грінер" на "Тест смужки до глюкометра GlucoDr auto AGM 4000 50шт." не відповідає вимогам Замовника. "ТОВ Грінер" надає Гарантійний лист на поставку "Систему для визначення рівня глюкози в крові GlucoDr. auto в кількості 57 шт." (тобто не тест-смужки як вказано у вимогах Замовника а сам глюкометр. Та не 100 шт. як початково хотів Замовник, а 57 шт.). Також номер закупівлі в їхньому гарантійному листі вказаний такий (UA-2018-11-20-002126-b), а торги проводились під номером закупівлі UA-2018-11-20-001241-b.
Після ретельного вивчення тендерної пропозиції ПВКП «ВАЛЛЕНТА» підстави для відхилення цієї пропозицій, що вказані у ст. 30 Закону, а саме - Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, або тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації – відсутні. Оцінка тендерної пропозиції проводилась автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
В тендерній документації критерієм оцінки закупівлі медичного обладнання є ціна. ПВКП «ВАЛЛЕНТА» надав найнижчу ціну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на Вимогу/Скаргу
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

03 грудня 2018 16:45
vimoga.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2018 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 138 458,00
UAH з ПДВ
138 458,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРІНЕР" 197 400,00
UAH з ПДВ
197 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2018 14:59
Електронний підпис
27 листопада 2018 14:57
GlucoDr.pdf
27 листопада 2018 14:38
Набір діагностичний.rar
27 листопада 2018 14:38
індикатори .rar
27 листопада 2018 14:38
Таблиці.rar
27 листопада 2018 14:38
Довідки та гарантії.pdf
27 листопада 2018 14:38
Уставні док. Валлента.7z
27 листопада 2018 14:38
тех.частина.pdf
27 листопада 2018 14:38
рішення.7z
27 листопада 2018 14:38
паспорт.pdf
27 листопада 2018 14:38
наказ на признач. директора.PDF
27 листопада 2018 14:38
Витяг__Статут.rar
27 листопада 2018 14:38
Цінова Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 листопада 2018 14:48
Електронний підпис
27 листопада 2018 14:47
Витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2018 14:47
Сертификат полномочий.pdf
27 листопада 2018 14:47
Рішення засновників.pdf
27 листопада 2018 14:47
Гарнтійний лист таблиці.pdf
27 листопада 2018 14:47
Декларация отоскопи 2018.PDF
27 листопада 2018 14:47
Scan_11613420181127123407.pdf
27 листопада 2018 14:47
цінова.pdf
27 листопада 2018 14:47
Виписка з ЄДР.pdf
27 листопада 2018 14:47
техпаспорт.pdf
27 листопада 2018 14:47
Статут.pdf
27 листопада 2018 14:47
паспорт Бебик Д.С..pdf
27 листопада 2018 14:47
Договір оренди приміщень.pdf
27 листопада 2018 14:47
наказ_директор _1_.pdf
27 листопада 2018 14:47
проект_договору.pdf
27 листопада 2018 14:47
договыр_аренди_авто.pdf
27 листопада 2018 14:47
гарантія_сертифікати.pdf
27 листопада 2018 14:47
сертификат_мебель.pdf
27 листопада 2018 14:47
Тест-полоски_инстр _strip_insert_.pdf
27 листопада 2018 14:47
ISO_13485_2016_english-1.pdf
27 листопада 2018 14:47
Alamed_2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ТОВ "ГРІНЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 138 458,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2018 08:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

30 листопада 2018 08:47
Рішення про переможця.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2018 08:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
138 458,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2018 08:47
Рішення про переможця.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
68 2018.PDF укладений
05 грудня 2018 13:31