Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041010 Вільне – Гвардійське – /М-18/ км 0+000 – км 0+900; км 1+000 – км 20+940 Новомосковського району Дніпропетровської області
Code DSTU B D.1.1-1: 2013 Capital repairs of the road of general use of local importance О 410110 Vilne-Gvardiyske / М-18 / km 0 + 000 km - km 0+900; km 1 + 000- km 20 + 940 Novomoskovsk region Dnipropetrovsk region
Очікувана вартість
262 873 490,00 UAH
UA-2018-11-20-000800-c 64095befa53a49eea67d6395abf50322
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Додаткові контактні особи: Gryva Vladislav
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Dnipropetrovsk Regional State Administration
National ID: 38598277
Contact point: Gryva Vladislav
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Additional contacts: Gryva Vladislav
+380567428217
tender_jkh@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 листопада 2018 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 13:47
Очікувана вартість: 262 873 490,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 314 367,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 20 листопада 2018 11:13
Enquiries until: 23 грудня 2018 18:00
Complaints submission until: до 29 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 січня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 262 873 490 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 314 367 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041010 Вільне – Гвардійське – /М-18/ км 0+000 – км 0+900; км 1+000 – км 20+940 Новомосковського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковський район, дорога загального користування місцевого значення О041010 Вільне – Гвардійське – /М-18/ км 0+000 – км 0+900; км 1+000 – км 20+940
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Code DSTU B D.1.1-1: 2013 Capital repairs of the road of general use of local importance О 410110 Vilne-Gvardiyske / М-18 / km 0 + 000 km - km 0+900; km 1 + 000- km 20 + 940 Novomoskovsk region Dnipropetrovsk region
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 01 листопада 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 грудня 2018 19:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 19:33
ЗТД Вільне-Гвардійське Новом.р-н.заг.знач 22.12.2018 .doc
22 грудня 2018 19:33
Перелік змін 3.docx
22 грудня 2018 19:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2018 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2018 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 19:33
ЗТД Вільне-Гвардійське Новом.р-н.заг.знач 22.12.2018 .doc
20 грудня 2018 14:29
ЗТД Вільне-Гвардійське Новом.р-н.заг.знач 20.12.doc
28 листопада 2018 16:00
ЗТД Вільне-Гвардійське Новом.р-н.заг.знач 28.11.doc
20 листопада 2018 11:14
ТД Вільне-Гвардійське Новом.р-н.заг.знач 20.11.doc
22 грудня 2018 19:33
Перелік змін 3.docx
20 грудня 2018 14:29
Перелік змін2.docx
28 листопада 2018 16:00
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-20-000800-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 28 листопада 2018 12:39
Вимога про усунення порушення, яке обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників
Наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі «Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041010 Вільне – Гвардійське – /М-18/ км 0+000 – км 0+900; км 1+000 – км 20+940 Новомосковського району Дніпропетровської області» (UA-2018-11-20-000800-c).
Проте, при підготовці пропозиції наше підприємство виявило вимогу в тендерній документації (далі також — Документація, та/або ТД), яка в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Наявність нижченаведеної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію.
На нашу думку, дискримінаційними являються положення абзацу 2 підп. 7.1 п. 7 ч.2 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: «час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші (асфальтобетону) у бункері накопичувачі (накопичувачі) та її транспортування до місця її укладання не повинен перевищувати трьох годин після її приготування.».
Наголошуємо, що підпункт 5.4.4. п. 5.4 ДСТУ Б В 2.7-119:2011, на який йдеться посилання в оскаржуваному пункті ТД, зовсім не встановлює обмеження, яке на підставі цього пункту Замовник включив до тендерної документації.
Цей пункт містить наступне положення: «час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування».
Бункер-накопичувач – це проміжна ємність у складі асфальтобетонної установки, куди поступає виготовлений асфальт перед його відвантаженням у транспорт.
Згідно вказаного положення, лише у бункері-накопичувачі асфальтобетонна суміш зберігається до трьох годин, після цього суміш транспортується до місця виконання робіт (щодо часу такого транспортування нічого у ДСТУ не зазначено).
Підпункт 5.4.4. п. 5.4 ДСТУ Б В 2.7-119:2011 взагалі не визначає час між виготовленням асфальтобетонної суміші та її укладенням на автодорогу.
З аналогічного приводу Орган оскарження вже приймав рішення.
Аналогічну вимогу Орган оскарження вже визнавав дискримінаційною, зокрема у рішеннях стосовно закупівель, в яких замовником виступав Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації. А саме, рішення:

1) № 9270-р/пк-пз від 10.09.2018;
2) № 9276-р/пк-пз від 10.09.2018;
3) № 9272-р/пк-пз від 10.09.2018;
4) № 9277-р/пк-пз від 10.09.2018;
5) № 9271-р/пк-пз від 10.09.2018;
6) № 9279-р/пк-пз від 10.09.2018;
7) № 9275-р/пк-пз від 10.09.2018;
8) № 9274-р/пк-пз від 10.09.2018;
9) № 9273-р/пк-пз від 10.09.2018;
10) № 9278-р/пк-пз від 10.09.2018;
11) № 9686-р/пк-пз від 19.09.2018;
12) № 9687-р/пк-пз від 19.09.2018;
13) № 9689-р/пк-пз від 19.09.2018;
14) № 9688-р/пк-пз від 19.09.2018.

Визнавав Орган оскарження дискримінаційним і інші обмеження у тендерній документації щодо часу перевезення асфальтобетону (див., зокрема, рішення № 4520-р/пк-пз від 14.05.2018р.; № 8550-р/пк-пз від 21.08.2018 (пункт 1 рішення) та №8551-р/пк-пз від 21.08.2018 (пункт 1 рішення)).
Оскаржувана умова тендерної документації є дискримінаційною, обмежує конкуренцію і порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, а тому має бути виключена з тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Враховуючи зазначене та з метою запобігання призупинення вищезазначеної закупівлі на період оскарження її умов, ми вимагаємо від Замовника усунути вищенаведене порушення шляхом виключення з тендерної документації положення абзацу 2 підп. 7.1 п. 7 ч.2 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: «час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші (асфальтобетону) у бункері накопичувачі (накопичувачі) та її транспортування до місця її укладання не повинен перевищувати трьох годин після її приготування.», та внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2018 15:57
Вашу вимогу задоволено, тендерним комітетом департаменту прийнято рішення про внесення змін до Тендерної документації. Дякуємо за співпрацю!

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-11-20-000800-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 14 січня 2019 22:34
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" та допуск пропозицій інших учасників
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" та допуск пропозицій інших учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 січня 2019 12:54
Рішення від 16.01.2019 № 475 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 січня 2019 12:54
Рішення від 01.02.2019 № 1133.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2019 19:00

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-03-000009 ● e8770cebbe7f4371b8b6769d5dc2af35
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    3. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019 12:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.05.2019 №104

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.05.2019№ 104

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

UA-2018-11-20-000800-с 20.11.2018 Департамент житлово-комунального господарства та капітального будівництва Дніпропетровської ОДА інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-03 12:37:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041010 Вільне – Гвардійське – /М-18/ км 0+000 – км 0+900; км 1+000 – км 20+940 Новомосковського району Дніпропетровської області, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-20-000800-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону №922 у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, підлягає розкриттю лише частина тендерної пропозиції, яка містить інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі. Отже, будь-яка інша інформація та документація, у тому числі інформація стосовно запропонованої цінової пропозиції, розкриттю на такій стадії не підлягає.
Аналізом електронної системи Prozorro встановлено, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій 02.01.2019, розкриття пропозицій призначено на 11.02.2019.
Однак, розрахунок вартості робіт та календарний графік визначеного переможця ТОВ «Будінвест Інжиніринг» було розкрито 02.01.2019, що не відповідає вимогам ч. 4 ст. 10 Закону №922.
Зазначене підтверджується листом ДП «Прозоро» від 18.03.2019 №206/980/10.
1.Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Будінвест Інжиніринг» та допущено до аукціону?
2. Чому Замовником не відмінено торги через допущення до оцінки менше 2-х тендерних пропозицій.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-06 17:51:20

З урахуванням наданого запиту надаємо наступні пояснення

Відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (далі – ТД).
Згідно ч. 1 ст. 27 Закону, зокрема у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень ч.4 ст.10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій (далі-ТП), зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Отже етап «Прекваліфікації» наступає одразу після закінчення терміну подачі Учасниками тендерних пропозицій та Замовник на вказаному етапі розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність Учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки ТП (ч. 5 ст.28 Закону).
При цьому відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону, ТП подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з ТП подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Вказане кореспондується з умовами п.п. 1,6 Розділу 3 ТД, якими передбачено, що Учасники мають обрати при завантаженні на електронному майданчику формі тендерної пропозиції згідно Додатку 4 до даної ТД тип файлу «Цінова пропозиція», а розрахункам – тип файлу «Кошторис (розрахунок вартості»).
Ураховуючи викладене, по даній процедурі закупівлі, відповідно до вимог ч. 1 ст. 27 Закону, розкриття ТП Учасників було здійснено автоматично і частково у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій (після 18 години 02.01.2019), а в цілому файли ТП Учасників, які були допущені до аукціону (зокрема, ТОВ «СПЕЦДОРРЕМБУД» та ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ») відповідно у день проведення електронного аукціону (11.02.2019).
При цьому слід зазначити, що відповідно до вищенаведених вимог Закону 02.01.2019 були розкриті відповідні частини тендерних пропозицій Учасників, документи яких не містили даних щодо запропонованих цінових пропозицій за предметом закупівлі.
Разом з тим, повідомляємо, що замовнику невідомий зміст листа ДП «Прозорро» від 18.03.2019 № 206/980/10 (яким відповідно до запиту підтверджується факт розкриття 02.01.2019 розрахунку вартості робіт переможця ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ»), однак надаємо відповідь ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» за вих. № 687/06 від 04.06.2019, якою документально підтверджуємо факт того, що станом на 02.01.2019 у замовника була відсутня можливість перегляду запропонованої цінової пропозиції ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ». Зокрема підтверджено, що «під час завантаження документу із назвою «1.1 ТП Вільне – Гвардійське 28.12.2018 pdf» Учасником було обрано тип файлу «Цінова пропозиція». Під час завантаження документу з назвою «10 розрахунок вартості pdf» Учасником було обрано тип файлу «Кошторис (розрахунок вартості)» Документи учасника з відповідними типами файлів стають доступними для перегляду Замовнику та іншим користувачам системи ProZorro після аукціону. Таким чином, на етапі «Прекваліфіація» (а також в період від 02.01.2019 18:00 до 11.02.2019 14:08) була відсутня можливість переглянути вказані документи».
Отже, всі документи учасника ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» стосовно запропонованої цінової пропозиції, були доступні для перегляду Замовникові після завершення аукціону – після 11.02.2019 14:08.
Щодо файлу «11.календарний графік.pdf» ТП Учасника ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ», то слід зазначити, що він також не містить запропонованої Учасником цінової пропозиції (вартості пропозиції), однак складається з технічного опису предмету даної закупівлі (технічні вимоги ТД).
Принагідно, відповідно до п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД замовника встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок заробітної плати; розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні) під час завантаження на майданчик вищезазначених розрахунків обрати тип файлу «Кошторис (розрахунок вартості») та календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2.).
Наказ Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2 затверджує рекомендації
зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, зокрема, календарного графіку. У п.2 таблиці 1 рекомендацій наведено один із можливих варіантів графіка. На виконання умов ТД, саме такий варіант графіку було використано Учасником ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» під час його складання, з відображенням технічних вимог, визначених у ТД замовника.
На підставі наведеного: 1. Правові підстави, передбачені ст. 30 Закону, для відхилення Учасника ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ», у замовника були відсутні, у зв’язку з чим даний Учасник був допущений до аукціону. 2. Замовником не було відмінено торги через допущення до оцінки менше 2 ТП, у зв’язку з тим, що до аукціону допущено 2 Учасника, а саме, ТОВ «СПЕЦДОРРЕМБУД» та ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ». Додатково повідомляємо, що рішенням Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1133-р/пк-пз від 01.02.2019 про відмову у задоволенні скарги ПП «Полтавабудцентр» також підтверджено факт відсутності порушень по даній процедурі закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-04 12:41:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041010 Вільне – Гвардійське – /М-18/ км 0+000 – км 0+900; км 1+000 – км 20+940 Новомосковського району Дніпропетровської області, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-20-000800-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Отже, будь-яка інша інформація та документація, у тому числі інформація стосовно запропонованої цінової пропозиції, розкриттю на такій стадії не підлягає.
Аналізом електронної системи Prozorro встановлено, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій 02.01.2019, розкриття пропозицій призначено на 11.02.2019.
Однак, розрахунок вартості робіт та календарний графік визначеного переможця ТОВ «Будінвест Інжиніринг» з зазначенням вартості пропозиції було розкрито 02.01.2019, що не відповідає вимогам частини 1 статті 27 Закону.
Розкриття 02.01.2019 розрахунку вартості робіт та календарний графік з зазначеними сумами підтверджується листом ДП «Прозоро» від 18.03.2019 №206/980/10.
1.Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Будінвест Інжиніринг» та допущено до аукціону?
2. Чому Замовником не відмінено торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-07 15:33:41

З урахуванням наданого запиту надаємо наступні пояснення

1. З урахуванням наданого запиту надаємо наступні пояснення.
Відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (далі – ТД).
Згідно ч. 1 ст. 27 Закону, зокрема у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень ч.4 ст.10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій (далі-ТП), зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Отже етап «Прекваліфікації» наступає одразу після закінчення терміну подачі Учасниками тендерних пропозицій та Замовник на вказаному етапі розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність Учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки ТП (ч. 5 ст.28 Закону).
При цьому відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону, ТП подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з ТП подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Вказане кореспондується з умовами п.п. 1,6 Розділу 3 ТД, якими передбачено, що Учасники мають обрати при завантаженні на електронному майданчику формі тендерної пропозиції згідно Додатку 4 до даної ТД тип файлу «Цінова пропозиція», а розрахункам – тип файлу «Кошторис (розрахунок вартості»).
Ураховуючи викладене, по даній процедурі закупівлі, відповідно до вимог ч. 1 ст. 27 Закону, розкриття ТП Учасників було здійснено автоматично і частково у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій (після 18 години 02.01.2019), а в цілому файли ТП Учасників, які були допущені до аукціону (зокрема, ТОВ «СПЕЦДОРРЕМБУД» та ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ») відповідно у день проведення електронного аукціону (11.02.2019).
При цьому слід зазначити, що відповідно до вищенаведених вимог Закону 02.01.2019 були розкриті відповідні частини тендерних пропозицій Учасників, документи яких не містили даних щодо запропонованих цінових пропозицій за предметом закупівлі.
Разом з тим, повідомляємо, що замовнику невідомий зміст листа ДП «Прозорро» від 18.03.2019 № 206/980/10 (яким відповідно до запиту підтверджується факт розкриття 02.01.2019 розрахунку вартості робіт переможця ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ»), однак надаємо відповідь ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» за вих. № 687/06 від 04.06.2019, якою документально підтверджено факт того, що станом на 02.01.2019 у замовника була відсутня можливість перегляду запропонованої цінової пропозиції ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ». Зокрема підтверджено, що «під час завантаження документу із назвою «1.1 ТП Вільне – Гвардійське 28.12.2018 pdf» Учасником було обрано тип файлу «Цінова пропозиція». Під час завантаження документу з назвою «10 розрахунок вартості pdf» Учасником було обрано тип файлу «Кошторис (розрахунок вартості)» Документи учасника з відповідними типами файлів стають доступними для перегляду Замовнику та іншим користувачам системи ProZorro після аукціону. Таким чином, на етапі «Прекваліфіація» (а також в період від 02.01.2019 18:00 до 11.02.2019 14:08) була відсутня можливість переглянути вказані документи».
Отже, всі документи учасника ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» стосовно запропонованої цінової пропозиції, були доступні для перегляду Замовникові після завершення аукціону – після 11.02.2019 14:08.
Щодо файлу «11.календарний графік.pdf» ТП Учасника ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ», то слід зазначити, що він також не містить запропонованої Учасником цінової пропозиції (вартості пропозиції), однак складається з технічного опису предмету даної закупівлі (технічні вимоги ТД).
Принагідно, відповідно до п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД замовника встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок заробітної плати; розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні) під час завантаження на майданчик вищезазначених розрахунків обрати тип файлу «Кошторис (розрахунок вартості») та календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2.).
Наказ Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2 затверджує рекомендації
зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, зокрема, календарного графіку. У п.2 таблиці 1 рекомендацій наведено один із можливих варіантів графіка. На виконання умов ТД, саме такий варіант графіку було використано Учасником ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» під час його складання, з відображенням технічних вимог, визначених у ТД замовника.
На підставі наведеного: 1. Правові підстави, передбачені ст. 30 Закону, для відхилення Учасника ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ», у замовника були відсутні, у зв’язку з чим даний Учасник був допущений до аукціону. 2. Крім того, у замовника були відсутні правові підстави для відміни даної процедури за ч. 1 ст. 31 Закону, у зв’язку з тим що ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» не було допущено порушень законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі, повідомляємо, що вказане підтверджує і рішення Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1133-р/пк-пз від 01.02.2019 про відмову у задоволенні скарги ПП "Полтавабудцентр" у зв’язку з відсутністю порушень по даній процедурі закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-10 15:45:57

Лист від ДП "ПРОЗОРРО"

Дана інформація не потребує відповіді

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-06-14 15:31:12

Заперечення до висновку

Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу закупівлі по об’єкту: «Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041010 Вільне – Гвардійське – /М-18/ км 0+000 – км 0+900; км 1+000 – км 20+940 Новомосковського району Дніпропетровської області (ID: UA-2018-11-20-000800-c), та з інформацією, викладеному у ньому, у тому числі, щодо встановлення порушення норм статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), як наслідок недотримання вимог частини 1 статті 31 Закону в частині не відміни замовником торгів через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Вважаємо, що висновок з викладеною у ньому інформацією є протиправними, помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч. 10 ст. 7-1 Закону вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано позовну заяву від 24.06.2019 щодо визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу даної закупівлі про встановлення та усунення порушення.
Дата публікації: 25 червня 2019

Документи:

25 червня 2019 13:49
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK2-14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 січня 2019
UA-2018-11-20-000800-c64095befa53a49eea67d6395abf50322
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Учасник Документи Рішення
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС БУДІНВЕСТ ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦДОРРЕМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

09 січня 2019 20:46
Вільне.PDF
09 січня 2019 20:49
Електронний підпис

Публічні документи

02 січня 2019 16:03
4. Уповноважена особа.pdf
02 січня 2019 16:02
1.4. Відгук.PDF
02 січня 2019 16:02
1.3. Досвід.pdf
02 січня 2019 16:02
1.2. МТБ.pdf
02 січня 2019 16:02
1.1. Працівники.pdf
02 січня 2019 16:02
0. Реєстр.pdf
02 січня 2019 16:02
гарантия 181 н.р.2.rar
21 грудня 2018 13:52
1.2. МТБ.pdf
20 грудня 2018 10:30
гарантия 181.rar
18 грудня 2018 15:26
4. Уповноважена особа.pdf
18 грудня 2018 15:26
1.4. Відгук.PDF
18 грудня 2018 15:26
1.3. Досвід.pdf
18 грудня 2018 15:26
1.2. МТБ.pdf
18 грудня 2018 15:26
1.1. Працівники.pdf
18 грудня 2018 15:26
0. Реєстр.pdf

Документи

09 січня 2019 20:46
Вільне.PDF
09 січня 2019 20:50
Електронний підпис

Документи

09 січня 2019 20:47
Вільне.PDF
09 січня 2019 20:48
Електронний підпис

Документи

09 січня 2019 20:47
Вільне.PDF
09 січня 2019 20:50
Електронний підпис

Публічні документи

02 січня 2019 16:43
14.Копія Статуту.pdf
02 січня 2019 16:43
17.Проект Договору.pdf
02 січня 2019 16:43
15.Лицензія.pdf
02 січня 2019 16:43
1.Реєстр документів.pdf

Документи

09 січня 2019 20:48
Вільне.PDF
09 січня 2019 20:49
Електронний підпис

Публічні документи

02 січня 2019 17:14
134-195.PDF
02 січня 2019 17:14
Лицензия.pdf
02 січня 2019 17:14
Лицензия_1.zip
02 січня 2019 17:14
Доверенность 206.zip
02 січня 2019 17:14
Доверенность 206.pdf
02 січня 2019 17:14
Гарантия 7952-1.zip
02 січня 2019 17:14
66-133.pdf
02 січня 2019 17:14
448-450.pdf
02 січня 2019 17:14
445-447.PDF
02 січня 2019 17:14
444 (графік).pdf
02 січня 2019 17:14
443 (Кошторис).pdf
02 січня 2019 17:14
414-442(кошторис) НОВЫЙ.pdf
02 січня 2019 17:14
411 (Кошторис).pdf
02 січня 2019 17:14
409-410.pdf
02 січня 2019 17:13
402-408.PDF
02 січня 2019 17:13
4-65.pdf
02 січня 2019 17:13
347-401.PDF
02 січня 2019 17:13
319-346.PDF
02 січня 2019 17:13
296-318.PDF
02 січня 2019 17:13
281-295.pdf
02 січня 2019 17:13
258-280.pdf
02 січня 2019 17:13
2-3.PDF
02 січня 2019 17:13
196-257.pdf
02 січня 2019 17:13
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС БУДІНВЕСТ ГРУП"

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦДОРРЕМБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" 262 826 593,13
UAH з ПДВ
262 826 593,13
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦДОРРЕМБУД" 262 870 224,24
UAH з ПДВ
262 870 224,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2019 17:14
134-195.PDF
02 січня 2019 17:14
Лицензия.pdf
02 січня 2019 17:14
Лицензия_1.zip
02 січня 2019 17:14
Доверенность 206.zip
02 січня 2019 17:14
Доверенность 206.pdf
02 січня 2019 17:14
Гарантия 7952-1.zip
02 січня 2019 17:14
66-133.pdf
02 січня 2019 17:14
448-450.pdf
02 січня 2019 17:14
445-447.PDF
02 січня 2019 17:14
444 (графік).pdf
02 січня 2019 17:14
443 (Кошторис).pdf
02 січня 2019 17:14
414-442(кошторис) НОВЫЙ.pdf
02 січня 2019 17:14
411 (Кошторис).pdf
02 січня 2019 17:14
409-410.pdf
02 січня 2019 17:13
402-408.PDF
02 січня 2019 17:13
4-65.pdf
02 січня 2019 17:13
347-401.PDF
02 січня 2019 17:13
319-346.PDF
02 січня 2019 17:13
296-318.PDF
02 січня 2019 17:13
281-295.pdf
02 січня 2019 17:13
258-280.pdf
02 січня 2019 17:13
2-3.PDF
02 січня 2019 17:13
196-257.pdf
02 січня 2019 17:13
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦДОРРЕМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"
#40130383
Переможець 262 826 593,13
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 16:49

Документи

11 лютого 2019 16:49
Електронний підпис
11 лютого 2019 16:48
прот.задоволення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"
#40130383
262 826 593,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 16:49
Електронний підпис
11 лютого 2019 16:48
прот.задоволення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 14:40
д.у.8.pdf укладений
26 серпня 2020 14:39
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 13:31
Выльне.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 13:27
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2020 12:07
д.у.6 дог.5.pdf зміни до договору
18 лютого 2020 11:43
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2019 13:58
д.у.5 дог.5.PDF зміни до договору
18 вересня 2019 13:57
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2019 13:22
д.у.4.PDF зміни до договору
09 вересня 2019 13:22
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2019 17:25
план фінанс.PDF зміни до договору
15 квітня 2019 17:24
д.у.3 Дог.5.PDF зміни до договору
15 квітня 2019 17:24
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2019 14:19
д.у.2 дог.5.PDF зміни до договору
07 березня 2019 14:18
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2019 18:51
д.у.1 дог.5.PDF зміни до договору
01 березня 2019 18:50
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 17:23
дог.5 (2).PDF укладений
01 березня 2019 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.3.1, п.6.1, п.14.1 та п.17 Договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода 1 до договору 5 від 01.03.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.17 Договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода 2 до договору 5 від 01.03.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено умови п.3.1, 17 Договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод. угода №3 до Договору №5 від 01.03.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено умови п.3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №4 до Договору № 5 від 01.03.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до розділу 17 Договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №5 до Договору № 5 від 01.03.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.3.1, п.4.2, п.6.1, п.14.1 та п.17 Договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 6 до договору 5 від 01.03.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.17Договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №7 до Договору № 5 від 01.03.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 242 123 307,86
UAH (в тому числі ПДВ 40 353 884,64 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дішли згоди розірвати Договір