Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Code DSTU B D.1.1-1: 2013 Capital repairs of the road of general use of local importance О 410110 Vilne-Gvardiyske / М-18 / km 0 + 000 km - km 0+900; km 1 + 000- km 20 + 940 Novomoskovsk region Dnipropetrovsk region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Владислав Грива +380567428217 tender_jkh@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Gryva Vladislav +380567428217 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Housing and Construction Dnipropetrovsk Regional State Administration |
National ID: | 38598277 |
Contact point: |
Gryva Vladislav +380567428217 tender_jkh@ukr.net |
Additional contacts: |
Gryva Vladislav +380567428217 tender_jkh@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2018 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2019 13:47 |
Очікувана вартість: | 262 873 490,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 314 367,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 20 листопада 2018 11:13 |
Enquiries until: | 23 грудня 2018 18:00 |
Complaints submission until: | до 29 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 січня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 262 873 490 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 314 367 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2018 19:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2018 19:33 |
ЗТД Вільне-Гвардійське Новом.р-н.заг.знач 22.12.2018 .doc | |
22 грудня 2018 19:33 |
Перелік змін 3.docx |
22 грудня 2018 19:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 грудня 2018 19:33 |
ЗТД Вільне-Гвардійське Новом.р-н.заг.знач 22.12.2018 .doc
|
|||||||||
22 грудня 2018 19:33 |
Перелік змін 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Проте, при підготовці пропозиції наше підприємство виявило вимогу в тендерній документації (далі також — Документація, та/або ТД), яка в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Наявність нижченаведеної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію.
На нашу думку, дискримінаційними являються положення абзацу 2 підп. 7.1 п. 7 ч.2 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: «час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші (асфальтобетону) у бункері накопичувачі (накопичувачі) та її транспортування до місця її укладання не повинен перевищувати трьох годин після її приготування.».
Наголошуємо, що підпункт 5.4.4. п. 5.4 ДСТУ Б В 2.7-119:2011, на який йдеться посилання в оскаржуваному пункті ТД, зовсім не встановлює обмеження, яке на підставі цього пункту Замовник включив до тендерної документації.
Цей пункт містить наступне положення: «час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування».
Бункер-накопичувач – це проміжна ємність у складі асфальтобетонної установки, куди поступає виготовлений асфальт перед його відвантаженням у транспорт.
Згідно вказаного положення, лише у бункері-накопичувачі асфальтобетонна суміш зберігається до трьох годин, після цього суміш транспортується до місця виконання робіт (щодо часу такого транспортування нічого у ДСТУ не зазначено).
Підпункт 5.4.4. п. 5.4 ДСТУ Б В 2.7-119:2011 взагалі не визначає час між виготовленням асфальтобетонної суміші та її укладенням на автодорогу.
З аналогічного приводу Орган оскарження вже приймав рішення.
Аналогічну вимогу Орган оскарження вже визнавав дискримінаційною, зокрема у рішеннях стосовно закупівель, в яких замовником виступав Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації. А саме, рішення:
1) № 9270-р/пк-пз від 10.09.2018;
2) № 9276-р/пк-пз від 10.09.2018;
3) № 9272-р/пк-пз від 10.09.2018;
4) № 9277-р/пк-пз від 10.09.2018;
5) № 9271-р/пк-пз від 10.09.2018;
6) № 9279-р/пк-пз від 10.09.2018;
7) № 9275-р/пк-пз від 10.09.2018;
8) № 9274-р/пк-пз від 10.09.2018;
9) № 9273-р/пк-пз від 10.09.2018;
10) № 9278-р/пк-пз від 10.09.2018;
11) № 9686-р/пк-пз від 19.09.2018;
12) № 9687-р/пк-пз від 19.09.2018;
13) № 9689-р/пк-пз від 19.09.2018;
14) № 9688-р/пк-пз від 19.09.2018.
Визнавав Орган оскарження дискримінаційним і інші обмеження у тендерній документації щодо часу перевезення асфальтобетону (див., зокрема, рішення № 4520-р/пк-пз від 14.05.2018р.; № 8550-р/пк-пз від 21.08.2018 (пункт 1 рішення) та №8551-р/пк-пз від 21.08.2018 (пункт 1 рішення)).
Оскаржувана умова тендерної документації є дискримінаційною, обмежує конкуренцію і порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, а тому має бути виключена з тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи зазначене та з метою запобігання призупинення вищезазначеної закупівлі на період оскарження її умов, ми вимагаємо від Замовника усунути вищенаведене порушення шляхом виключення з тендерної документації положення абзацу 2 підп. 7.1 п. 7 ч.2 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: «час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші (асфальтобетону) у бункері накопичувачі (накопичувачі) та її транспортування до місця її укладання не повинен перевищувати трьох годин після її приготування.», та внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 14 січня 2019 22:34
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-03-000009 ● e8770cebbe7f4371b8b6769d5dc2af35
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2019 12:12 |
31.05.2019 №104
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.05.2019№ 104
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
UA-2018-11-20-000800-с 20.11.2018 Департамент житлово-комунального господарства та капітального будівництва Дніпропетровської ОДА інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-03 12:37:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041010 Вільне – Гвардійське – /М-18/ км 0+000 – км 0+900; км 1+000 – км 20+940 Новомосковського району Дніпропетровської області, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-20-000800-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону №922 у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, підлягає розкриттю лише частина тендерної пропозиції, яка містить інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі. Отже, будь-яка інша інформація та документація, у тому числі інформація стосовно запропонованої цінової пропозиції, розкриттю на такій стадії не підлягає.
Аналізом електронної системи Prozorro встановлено, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій 02.01.2019, розкриття пропозицій призначено на 11.02.2019.
Однак, розрахунок вартості робіт та календарний графік визначеного переможця ТОВ «Будінвест Інжиніринг» було розкрито 02.01.2019, що не відповідає вимогам ч. 4 ст. 10 Закону №922.
Зазначене підтверджується листом ДП «Прозоро» від 18.03.2019 №206/980/10.
1.Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Будінвест Інжиніринг» та допущено до аукціону?
2. Чому Замовником не відмінено торги через допущення до оцінки менше 2-х тендерних пропозицій.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-06 17:51:20
З урахуванням наданого запиту надаємо наступні пояснення
Відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (далі – ТД).
Згідно ч. 1 ст. 27 Закону, зокрема у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень ч.4 ст.10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій (далі-ТП), зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Отже етап «Прекваліфікації» наступає одразу після закінчення терміну подачі Учасниками тендерних пропозицій та Замовник на вказаному етапі розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність Учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки ТП (ч. 5 ст.28 Закону).
При цьому відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону, ТП подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з ТП подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Вказане кореспондується з умовами п.п. 1,6 Розділу 3 ТД, якими передбачено, що Учасники мають обрати при завантаженні на електронному майданчику формі тендерної пропозиції згідно Додатку 4 до даної ТД тип файлу «Цінова пропозиція», а розрахункам – тип файлу «Кошторис (розрахунок вартості»).
Ураховуючи викладене, по даній процедурі закупівлі, відповідно до вимог ч. 1 ст. 27 Закону, розкриття ТП Учасників було здійснено автоматично і частково у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій (після 18 години 02.01.2019), а в цілому файли ТП Учасників, які були допущені до аукціону (зокрема, ТОВ «СПЕЦДОРРЕМБУД» та ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ») відповідно у день проведення електронного аукціону (11.02.2019).
При цьому слід зазначити, що відповідно до вищенаведених вимог Закону 02.01.2019 були розкриті відповідні частини тендерних пропозицій Учасників, документи яких не містили даних щодо запропонованих цінових пропозицій за предметом закупівлі.
Разом з тим, повідомляємо, що замовнику невідомий зміст листа ДП «Прозорро» від 18.03.2019 № 206/980/10 (яким відповідно до запиту підтверджується факт розкриття 02.01.2019 розрахунку вартості робіт переможця ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ»), однак надаємо відповідь ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» за вих. № 687/06 від 04.06.2019, якою документально підтверджуємо факт того, що станом на 02.01.2019 у замовника була відсутня можливість перегляду запропонованої цінової пропозиції ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ». Зокрема підтверджено, що «під час завантаження документу із назвою «1.1 ТП Вільне – Гвардійське 28.12.2018 pdf» Учасником було обрано тип файлу «Цінова пропозиція». Під час завантаження документу з назвою «10 розрахунок вартості pdf» Учасником було обрано тип файлу «Кошторис (розрахунок вартості)» Документи учасника з відповідними типами файлів стають доступними для перегляду Замовнику та іншим користувачам системи ProZorro після аукціону. Таким чином, на етапі «Прекваліфіація» (а також в період від 02.01.2019 18:00 до 11.02.2019 14:08) була відсутня можливість переглянути вказані документи».
Отже, всі документи учасника ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» стосовно запропонованої цінової пропозиції, були доступні для перегляду Замовникові після завершення аукціону – після 11.02.2019 14:08.
Щодо файлу «11.календарний графік.pdf» ТП Учасника ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ», то слід зазначити, що він також не містить запропонованої Учасником цінової пропозиції (вартості пропозиції), однак складається з технічного опису предмету даної закупівлі (технічні вимоги ТД).
Принагідно, відповідно до п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД замовника встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок заробітної плати; розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні) під час завантаження на майданчик вищезазначених розрахунків обрати тип файлу «Кошторис (розрахунок вартості») та календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2.).
Наказ Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2 затверджує рекомендації
зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, зокрема, календарного графіку. У п.2 таблиці 1 рекомендацій наведено один із можливих варіантів графіка. На виконання умов ТД, саме такий варіант графіку було використано Учасником ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» під час його складання, з відображенням технічних вимог, визначених у ТД замовника.
На підставі наведеного: 1. Правові підстави, передбачені ст. 30 Закону, для відхилення Учасника ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ», у замовника були відсутні, у зв’язку з чим даний Учасник був допущений до аукціону. 2. Замовником не було відмінено торги через допущення до оцінки менше 2 ТП, у зв’язку з тим, що до аукціону допущено 2 Учасника, а саме, ТОВ «СПЕЦДОРРЕМБУД» та ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ». Додатково повідомляємо, що рішенням Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1133-р/пк-пз від 01.02.2019 про відмову у задоволенні скарги ПП «Полтавабудцентр» також підтверджено факт відсутності порушень по даній процедурі закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-04 12:41:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041010 Вільне – Гвардійське – /М-18/ км 0+000 – км 0+900; км 1+000 – км 20+940 Новомосковського району Дніпропетровської області, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-20-000800-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Отже, будь-яка інша інформація та документація, у тому числі інформація стосовно запропонованої цінової пропозиції, розкриттю на такій стадії не підлягає.
Аналізом електронної системи Prozorro встановлено, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій 02.01.2019, розкриття пропозицій призначено на 11.02.2019.
Однак, розрахунок вартості робіт та календарний графік визначеного переможця ТОВ «Будінвест Інжиніринг» з зазначенням вартості пропозиції було розкрито 02.01.2019, що не відповідає вимогам частини 1 статті 27 Закону.
Розкриття 02.01.2019 розрахунку вартості робіт та календарний графік з зазначеними сумами підтверджується листом ДП «Прозоро» від 18.03.2019 №206/980/10.
1.Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Будінвест Інжиніринг» та допущено до аукціону?
2. Чому Замовником не відмінено торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-07 15:33:41
З урахуванням наданого запиту надаємо наступні пояснення
1. З урахуванням наданого запиту надаємо наступні пояснення.
Відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (далі – ТД).
Згідно ч. 1 ст. 27 Закону, зокрема у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень ч.4 ст.10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій (далі-ТП), зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Отже етап «Прекваліфікації» наступає одразу після закінчення терміну подачі Учасниками тендерних пропозицій та Замовник на вказаному етапі розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність Учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки ТП (ч. 5 ст.28 Закону).
При цьому відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону, ТП подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з ТП подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Вказане кореспондується з умовами п.п. 1,6 Розділу 3 ТД, якими передбачено, що Учасники мають обрати при завантаженні на електронному майданчику формі тендерної пропозиції згідно Додатку 4 до даної ТД тип файлу «Цінова пропозиція», а розрахункам – тип файлу «Кошторис (розрахунок вартості»).
Ураховуючи викладене, по даній процедурі закупівлі, відповідно до вимог ч. 1 ст. 27 Закону, розкриття ТП Учасників було здійснено автоматично і частково у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій (після 18 години 02.01.2019), а в цілому файли ТП Учасників, які були допущені до аукціону (зокрема, ТОВ «СПЕЦДОРРЕМБУД» та ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ») відповідно у день проведення електронного аукціону (11.02.2019).
При цьому слід зазначити, що відповідно до вищенаведених вимог Закону 02.01.2019 були розкриті відповідні частини тендерних пропозицій Учасників, документи яких не містили даних щодо запропонованих цінових пропозицій за предметом закупівлі.
Разом з тим, повідомляємо, що замовнику невідомий зміст листа ДП «Прозорро» від 18.03.2019 № 206/980/10 (яким відповідно до запиту підтверджується факт розкриття 02.01.2019 розрахунку вартості робіт переможця ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ»), однак надаємо відповідь ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» за вих. № 687/06 від 04.06.2019, якою документально підтверджено факт того, що станом на 02.01.2019 у замовника була відсутня можливість перегляду запропонованої цінової пропозиції ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ». Зокрема підтверджено, що «під час завантаження документу із назвою «1.1 ТП Вільне – Гвардійське 28.12.2018 pdf» Учасником було обрано тип файлу «Цінова пропозиція». Під час завантаження документу з назвою «10 розрахунок вартості pdf» Учасником було обрано тип файлу «Кошторис (розрахунок вартості)» Документи учасника з відповідними типами файлів стають доступними для перегляду Замовнику та іншим користувачам системи ProZorro після аукціону. Таким чином, на етапі «Прекваліфіація» (а також в період від 02.01.2019 18:00 до 11.02.2019 14:08) була відсутня можливість переглянути вказані документи».
Отже, всі документи учасника ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» стосовно запропонованої цінової пропозиції, були доступні для перегляду Замовникові після завершення аукціону – після 11.02.2019 14:08.
Щодо файлу «11.календарний графік.pdf» ТП Учасника ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ», то слід зазначити, що він також не містить запропонованої Учасником цінової пропозиції (вартості пропозиції), однак складається з технічного опису предмету даної закупівлі (технічні вимоги ТД).
Принагідно, відповідно до п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД замовника встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: договірну ціну та пояснювальну записку до неї; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок заробітної плати; розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні) під час завантаження на майданчик вищезазначених розрахунків обрати тип файлу «Кошторис (розрахунок вартості») та календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2.).
Наказ Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2 затверджує рекомендації
зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, зокрема, календарного графіку. У п.2 таблиці 1 рекомендацій наведено один із можливих варіантів графіка. На виконання умов ТД, саме такий варіант графіку було використано Учасником ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» під час його складання, з відображенням технічних вимог, визначених у ТД замовника.
На підставі наведеного: 1. Правові підстави, передбачені ст. 30 Закону, для відхилення Учасника ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ», у замовника були відсутні, у зв’язку з чим даний Учасник був допущений до аукціону. 2. Крім того, у замовника були відсутні правові підстави для відміни даної процедури за ч. 1 ст. 31 Закону, у зв’язку з тим що ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» не було допущено порушень законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі, повідомляємо, що вказане підтверджує і рішення Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1133-р/пк-пз від 01.02.2019 про відмову у задоволенні скарги ПП "Полтавабудцентр" у зв’язку з відсутністю порушень по даній процедурі закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-10 15:45:57
Лист від ДП "ПРОЗОРРО"
Дана інформація не потребує відповіді
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-06-14 15:31:12
Заперечення до висновку
Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу закупівлі по об’єкту: «Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041010 Вільне – Гвардійське – /М-18/ км 0+000 – км 0+900; км 1+000 – км 20+940 Новомосковського району Дніпропетровської області (ID: UA-2018-11-20-000800-c), та з інформацією, викладеному у ньому, у тому числі, щодо встановлення порушення норм статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), як наслідок недотримання вимог частини 1 статті 31 Закону в частині не відміни замовником торгів через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Вважаємо, що висновок з викладеною у ньому інформацією є протиправними, помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч. 10 ст. 7-1 Закону вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву від 24.06.2019 щодо визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу даної закупівлі про встановлення та усунення порушення. |
Дата публікації: | 25 червня 2019 |
Документи:
25 червня 2019 13:49
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK2-14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС БУДІНВЕСТ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦДОРРЕМБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
262 826 593,13
UAH з ПДВ
|
262 826 593,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦДОРРЕМБУД" |
262 870 224,24
UAH з ПДВ
|
262 870 224,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" #40130383 |
Переможець |
262 826 593,13
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 14:40
|
д.у.8.pdf | укладений |
26 серпня 2020 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2020 13:31
|
Выльне.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2020 13:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2020 12:07
|
д.у.6 дог.5.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2020 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2019 13:58
|
д.у.5 дог.5.PDF | зміни до договору |
18 вересня 2019 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2019 13:22
|
д.у.4.PDF | зміни до договору |
09 вересня 2019 13:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2019 17:25
|
план фінанс.PDF | зміни до договору |
15 квітня 2019 17:24
|
д.у.3 Дог.5.PDF | зміни до договору |
15 квітня 2019 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 березня 2019 14:19
|
д.у.2 дог.5.PDF | зміни до договору |
07 березня 2019 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2019 18:51
|
д.у.1 дог.5.PDF | зміни до договору |
01 березня 2019 18:50
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 17:23
|
дог.5 (2).PDF | укладений |
01 березня 2019 17:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п.3.1, п.6.1, п.14.1 та п.17 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод. угода 1 до договору 5 від 01.03.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п.17 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод. угода 2 до договору 5 від 01.03.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено умови п.3.1, 17 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод. угода №3 до Договору №5 від 01.03.2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено умови п.3.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | дод. угода №4 до Договору № 5 від 01.03.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до розділу 17 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | дод. угода №5 до Договору № 5 від 01.03.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п.3.1, п.4.2, п.6.1, п.14.1 та п.17 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 6 до договору 5 від 01.03.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.17Договору |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | дод. угода №7 до Договору № 5 від 01.03.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |