Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти: сир кисломолочний (жирністю не менше 9%).
Очікувана вартість
541 464,00 UAH
UA-2018-11-20-000609-a 9dca4b81ed2d471e9cfecb089112dedb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Бойко

0412516723 zt.lesnoybereg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласний дитячий протитуберкульозний санаторій "Лісовий берег" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02650452
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., Житомир, Житомир-4, а/с -27,
Контактна особа: Марія Бойко
0412516723
zt.lesnoybereg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2018 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 10 грудня 2018 15:56
Початок аукціону: 10 грудня 2018 15:56
Очікувана вартість: 541 464,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 414,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Код ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти: сир кисломолочний (жирністю не менше 9%).

Код ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти: сир кисломолочний (жирністю не менше 9%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5600 кілограми
Код ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти: сир кисломолочний (жирністю не менше 9%).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2018 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 15:00
Тендерна документація - творог на 2019 р..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-20-000609-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТИНЕНКО ОЛЕКСАНДР СВЯТОСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2746700274
Дата подання: 14 грудня 2018 14:37
Оскарження переможця
Учасник ФОП Трохимчук Р.А. в складі тендерної пропозиції не надав наступні документи,які підтверджують кваліфікацію даного учасника та моживість здійснювати
доставку продуктів харчування:
- відсутній дозвіл на реєстрацію потужностей для зберігання продуктів харчування;
- не надано довідки про наявність кваліфікаціних працівників, яка являється обов'язковим документам при відкритих торгах;
- довідка про наявність матеріально-технічної бази повинна містити інформацію: перелік - складське приміщення, транспортні засоби та назва та документ для підтвердження
власності або оренди, технічний стан;
- не надано санітарного паспорту на транспортний засіб для перевезення швидкопсувних продуктів харчування;
- не надано мед. книжки на водія;
- не надано свідоцтва про реєстрацію транспорного засобу, для підтвердження можливості своєчасної доставки продуктів харчування;
- не надано довідки сан.обробки транспортного засобу;
- немає підтвердження, що транспортні засоби обладнанні холодильним устаткуванням, що вказано в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу;
- не надано сертифікат ISO для підтвердження безпечності продуктів харчування;
- не надано експертного висновку СЕС;
- установчі документи не завантажуться для перегляду і т.д.
Тому з наведених фактів даний Учасник повинен бути дискваліфікований!!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2018 14:33
Доброго дня. Надаємо відповідь на Ваш запит. Відповідно пункту 2 ст.16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1.Наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
2.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
З даних критеріїв нами в тендерній документації визначено два критерії:перший та третій.
Щодо першого критерію – нами вимагалась довідка в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази, при цьому дозвіл на реєстрацію потужностей для зберігання продуктів харчування, інформація про перелік складських приміщень, транспортних засобів та їх назву та документ для підтвердження власності або оренди – не вимагались.
Інформація про наявність кваліфікованих працівників - не вимагалась.
Довідки про технічний стан, санітарний паспорт на транспортний засіб для перевезення швидкопсувних продуктів харчування, мед. книжки на водія, свідоцтва про реєстрацію транспорного засобу, для підтвердження можливості своєчасної доставки продуктів харчування, довідка сан.обробки транспортного засобу, довідка про підтвердження, що транспортні засоби обладнанні холодильним устаткуванням, що вказано в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу – не вимагались, що не суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі».
Навність сертифіката ISO для підтвердження безпечності продуктів харчування не є обовязковим на території України.
На наших електронних носіях установчі документи завантажуться та доступні для перегляду.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2018 16:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Трохимчук Р.А. 323 120,00
UAH з ПДВ
323 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АКРІС ЛОГІСТИК 328 496,00
UAH з ПДВ
328 496,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Радивилівмолоко" 394 464,00
UAH з ПДВ
335 272,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТИНЕНКО ОЛЕКСАНДР СВЯТОСЛАВОВИЧ 387 464,00
UAH з ПДВ
387 464,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Метро Кеш Енд Кері Україна" 450 240,00
UAH з ПДВ
450 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2018 18:33
Електронний підпис
18 грудня 2018 18:25
Довідка
16 грудня 2018 14:02
Електронний підпис
16 грудня 2018 13:52
МВС
16 грудня 2018 13:37
Електронний підпис
16 грудня 2018 12:17
Довідка уповноважений
16 грудня 2018 12:17
Довідка МВС
16 грудня 2018 12:17
Довідка корупція
16 грудня 2018 12:17
Довідка ДФС
16 грудня 2018 12:17
Довідка банкруцтво
04 грудня 2018 18:31
Електронний підпис
04 грудня 2018 18:28
лист відгук.pdf
04 грудня 2018 18:28
аналог.договора.pdf
04 грудня 2018 18:28
сертифікат1.pdf
04 грудня 2018 17:53
pdf2docx (9).zip
04 грудня 2018 17:53
pdf2docx (8).zip
04 грудня 2018 17:53
pdf2docx (2).zip
04 грудня 2018 17:53
pdf2docx (1).zip
04 грудня 2018 17:53
pdf2docx.zip
04 грудня 2018 17:53
pdf2doc.zip

Публічні документи

07 грудня 2018 17:31
Електронний підпис
07 грудня 2018 17:29
20 Копія сертиф. ІSO.pdf
07 грудня 2018 17:29
19.Ліцензія.pdf
07 грудня 2018 17:29
18.Дов.санкції.pdf
07 грудня 2018 17:29
17.Дов.захист довкіл.pdf
07 грудня 2018 17:29
16. проект договору.pdf
07 грудня 2018 17:29
15. Пропозиція.pdf
07 грудня 2018 17:29
14.5.Медичні книжки.pdf
07 грудня 2018 17:29
23.Лист з відс.відмови.pdf
07 грудня 2018 17:29
14.4 сан обробка.pdf
07 грудня 2018 17:29
14.1Якісне посвідчення.pdf
07 грудня 2018 17:29
14. Технічні вимоги.pdf
07 грудня 2018 17:29
14.2 Вис.сан.сир.pdf
07 грудня 2018 17:29
12.Відомості учасника.pdf
07 грудня 2018 17:29
11.Лист з тех.вимогами.pdf
07 грудня 2018 17:29
10.Ст.17.pdf
07 грудня 2018 17:29
9.Довідки повноважень.pdf
07 грудня 2018 17:29
8. Наказ ген.директ..pdf
07 грудня 2018 17:29
7.Виписка протоколу 27.pdf
07 грудня 2018 17:29
6 Довідка 4ОПП.pdf
07 грудня 2018 17:29
5.Свідоцтво ПДВ.pdf
07 грудня 2018 17:29
4.Витяг.pdf
07 грудня 2018 17:29
3.Копія статуту.pdf
07 грудня 2018 17:29
2.2.Лист відгук.pdf
07 грудня 2018 17:29
2.1.Копія договору.pdf
07 грудня 2018 17:29
2. Довідка аналогічні.pdf
07 грудня 2018 17:29
1.3.Сан.паспорт.pdf
07 грудня 2018 17:29
1.1.Свідоцтво ТЗ.pdf

Публічні документи

09 грудня 2018 20:12
Реєстр документів.doc
09 грудня 2018 19:58
Електронний підпис
09 грудня 2018 19:58
СЕРТИФІКАТ (3).pdf
09 грудня 2018 19:58
Аналогічний ДОГОВІР 48.pdf
09 грудня 2018 19:58
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 грудня 2018 19:08
Електронний підпис
08 грудня 2018 19:06
Копія статуту.pdf
08 грудня 2018 19:06
Відгук.pdf
08 грудня 2018 19:06
Аналогічний договір.pdf
08 грудня 2018 19:06
Витяг з ЄДР 05.12.2018.pdf
08 грудня 2018 19:06
Баланс-Фінрез - 2017.pdf
08 грудня 2018 19:06
проект договору.pdf
08 грудня 2018 19:06
документи.pdf
08 грудня 2018 19:06
ст. 17.pdf
08 грудня 2018 19:06
технічна частина.pdf
08 грудня 2018 19:06
пропозиція сир.pdf
08 грудня 2018 19:06
Наказ Лангле.pdf
08 грудня 2018 19:06
довіреність.pdf
08 грудня 2018 19:06
Опис к статуту.pdf
08 грудня 2018 19:06
4-ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Трохимчук Р.А.

ТОВ АКРІС ЛОГІСТИК

ТзОВ "Радивилівмолоко"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТИНЕНКО ОЛЕКСАНДР СВЯТОСЛАВОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Метро Кеш енд Кері Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Трохимчук Р.А.
#2965313557
Переможець 323 120,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 09:53

Документи

14 грудня 2018 09:52
Електронний підпис
14 грудня 2018 09:52
протокол творог.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2018 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Трохимчук Р.А.
#2965313557
323 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2018 09:52
Електронний підпис
14 грудня 2018 09:52
протокол творог.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:50
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:48
ДУ№4 від 24,12,19 ДОГ№10-Т від 27,12,18 Трохимчук творог.rar зміни до договору
24 грудня 2019 15:47
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 09:35
ДУ№ від 06.12.19 ДОГ№10-Т від 27.12.18р. Трохимчук .rar зміни до договору
06 грудня 2019 09:34
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 11:27
ДУ№2 20.09.19 ДОГ№10-Т 27.12.18р. Трохимчук .rar зміни до договору
20 вересня 2019 11:26
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 10:38
дод.угода№1 вд 19,07,19 Трохимчук дог№10-Т від 27,12,18р..rar зміни до договору
19 липня 2019 10:38
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 10:31
дог.№10-Т від 27,12,18 Трохимчук творог.rar укладений
27 грудня 2018 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода №1 від 19.07.2019р. про зменьшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 10-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення обсягів закупівлі у відповідності до кошторисних призначень на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 10-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 10-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода №3 від 06.12.19р. зменшення обсягів закупівлі у відповідності до кошторисних призначень на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 10-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 10-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №4 від 24,12,19 зменшення обсягів закупівлі увідповідності до кошторисних призначень на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 10-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 10-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 174 311,70
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)