Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти: сир кисломолочний (жирністю не менше 9%).
Очікувана вартість
541 464,00 UAH
UA-2018-11-20-000609-a ● 9dca4b81ed2d471e9cfecb089112dedb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Обласний дитячий протитуберкульозний санаторій "Лісовий берег" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02650452 |
Місцезнаходження: | 10004, Україна , Житомирська обл., Житомир, Житомир-4, а/с -27, |
Контактна особа: |
Марія Бойко 0412516723 zt.lesnoybereg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2018 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2018 15:56 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2018 15:56 |
Очікувана вартість: | 541 464,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 414,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Код ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти: сир кисломолочний (жирністю не менше 9%).
Код ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти: сир кисломолочний (жирністю не менше 9%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5600 кілограми
Код ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти: сир кисломолочний (жирністю не менше 9%).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2018 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2018 15:00 |
Тендерна документація - творог на 2019 р..doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-20-000609-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТИНЕНКО ОЛЕКСАНДР СВЯТОСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2746700274
Дата подання: 14 грудня 2018 14:37
Оскарження переможця
Учасник ФОП Трохимчук Р.А. в складі тендерної пропозиції не надав наступні документи,які підтверджують кваліфікацію даного учасника та моживість здійснювати
доставку продуктів харчування:
- відсутній дозвіл на реєстрацію потужностей для зберігання продуктів харчування;
- не надано довідки про наявність кваліфікаціних працівників, яка являється обов'язковим документам при відкритих торгах;
- довідка про наявність матеріально-технічної бази повинна містити інформацію: перелік - складське приміщення, транспортні засоби та назва та документ для підтвердження
власності або оренди, технічний стан;
- не надано санітарного паспорту на транспортний засіб для перевезення швидкопсувних продуктів харчування;
- не надано мед. книжки на водія;
- не надано свідоцтва про реєстрацію транспорного засобу, для підтвердження можливості своєчасної доставки продуктів харчування;
- не надано довідки сан.обробки транспортного засобу;
- немає підтвердження, що транспортні засоби обладнанні холодильним устаткуванням, що вказано в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу;
- не надано сертифікат ISO для підтвердження безпечності продуктів харчування;
- не надано експертного висновку СЕС;
- установчі документи не завантажуться для перегляду і т.д.
Тому з наведених фактів даний Учасник повинен бути дискваліфікований!!!!!
Розгорнути
Згорнути
доставку продуктів харчування:
- відсутній дозвіл на реєстрацію потужностей для зберігання продуктів харчування;
- не надано довідки про наявність кваліфікаціних працівників, яка являється обов'язковим документам при відкритих торгах;
- довідка про наявність матеріально-технічної бази повинна містити інформацію: перелік - складське приміщення, транспортні засоби та назва та документ для підтвердження
власності або оренди, технічний стан;
- не надано санітарного паспорту на транспортний засіб для перевезення швидкопсувних продуктів харчування;
- не надано мед. книжки на водія;
- не надано свідоцтва про реєстрацію транспорного засобу, для підтвердження можливості своєчасної доставки продуктів харчування;
- не надано довідки сан.обробки транспортного засобу;
- немає підтвердження, що транспортні засоби обладнанні холодильним устаткуванням, що вказано в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу;
- не надано сертифікат ISO для підтвердження безпечності продуктів харчування;
- не надано експертного висновку СЕС;
- установчі документи не завантажуться для перегляду і т.д.
Тому з наведених фактів даний Учасник повинен бути дискваліфікований!!!!!
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2018 14:33
Доброго дня. Надаємо відповідь на Ваш запит. Відповідно пункту 2 ст.16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1.Наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
2.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
З даних критеріїв нами в тендерній документації визначено два критерії:перший та третій.
Щодо першого критерію – нами вимагалась довідка в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази, при цьому дозвіл на реєстрацію потужностей для зберігання продуктів харчування, інформація про перелік складських приміщень, транспортних засобів та їх назву та документ для підтвердження власності або оренди – не вимагались.
Інформація про наявність кваліфікованих працівників - не вимагалась.
Довідки про технічний стан, санітарний паспорт на транспортний засіб для перевезення швидкопсувних продуктів харчування, мед. книжки на водія, свідоцтва про реєстрацію транспорного засобу, для підтвердження можливості своєчасної доставки продуктів харчування, довідка сан.обробки транспортного засобу, довідка про підтвердження, що транспортні засоби обладнанні холодильним устаткуванням, що вказано в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу – не вимагались, що не суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі».
Навність сертифіката ISO для підтвердження безпечності продуктів харчування не є обовязковим на території України.
На наших електронних носіях установчі документи завантажуться та доступні для перегляду.
1.Наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
2.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
З даних критеріїв нами в тендерній документації визначено два критерії:перший та третій.
Щодо першого критерію – нами вимагалась довідка в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази, при цьому дозвіл на реєстрацію потужностей для зберігання продуктів харчування, інформація про перелік складських приміщень, транспортних засобів та їх назву та документ для підтвердження власності або оренди – не вимагались.
Інформація про наявність кваліфікованих працівників - не вимагалась.
Довідки про технічний стан, санітарний паспорт на транспортний засіб для перевезення швидкопсувних продуктів харчування, мед. книжки на водія, свідоцтва про реєстрацію транспорного засобу, для підтвердження можливості своєчасної доставки продуктів харчування, довідка сан.обробки транспортного засобу, довідка про підтвердження, що транспортні засоби обладнанні холодильним устаткуванням, що вказано в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу – не вимагались, що не суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі».
Навність сертифіката ISO для підтвердження безпечності продуктів харчування не є обовязковим на території України.
На наших електронних носіях установчі документи завантажуться та доступні для перегляду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2018 16:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Трохимчук Р.А. |
323 120,00
UAH з ПДВ
|
323 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АКРІС ЛОГІСТИК |
328 496,00
UAH з ПДВ
|
328 496,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ "Радивилівмолоко" |
394 464,00
UAH з ПДВ
|
335 272,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТИНЕНКО ОЛЕКСАНДР СВЯТОСЛАВОВИЧ |
387 464,00
UAH з ПДВ
|
387 464,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Метро Кеш Енд Кері Україна" |
450 240,00
UAH з ПДВ
|
450 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Трохимчук Р.А. #2965313557 |
Переможець |
323 120,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2018 09:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 15:48
|
ДУ№4 від 24,12,19 ДОГ№10-Т від 27,12,18 Трохимчук творог.rar | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2019 09:35
|
ДУ№ від 06.12.19 ДОГ№10-Т від 27.12.18р. Трохимчук .rar | зміни до договору |
06 грудня 2019 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2019 11:27
|
ДУ№2 20.09.19 ДОГ№10-Т 27.12.18р. Трохимчук .rar | зміни до договору |
20 вересня 2019 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2019 10:38
|
дод.угода№1 вд 19,07,19 Трохимчук дог№10-Т від 27,12,18р..rar | зміни до договору |
19 липня 2019 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 10:31
|
дог.№10-Т від 27,12,18 Трохимчук творог.rar | укладений |
27 грудня 2018 10:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаткова угода №1 від 19.07.2019р. про зменьшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 10-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10-Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменьшення обсягів закупівлі у відповідності до кошторисних призначень на 2019 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 10-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10-Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаткова угода №3 від 06.12.19р. зменшення обсягів закупівлі у відповідності до кошторисних призначень на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 10-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10-Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №4 від 24,12,19 зменшення обсягів закупівлі увідповідності до кошторисних призначень на 2019 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 10-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10-Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |