Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб
Очікувана вартість
209 790,00 UAH
UA-2018-11-20-000136-b fa98154e9cea4a5993b3ffffbb4608cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук'янова Ганна

+380552493167 tender@bdp.ks.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02009873
Місцезнаходження: 73013, Україна , Херсонська обл., Херсон, м. Херсон, вулиця Українська, 81
Контактна особа: Лук'янова Ганна
+380552493167
tender@bdp.ks.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2018 09:42
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2018 09:00
Початок аукціону: 07 грудня 2018 11:35
Очікувана вартість: 209 790,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 048,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16200 кг
Хліб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73013, Україна, Херсонська обл., Херсон, Українська, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2018 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 09:39
Тенлдерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-20-000136-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат", Код ЄДРПОУ:00380267
Дата подання: 18 грудня 2018 21:41
Вимога щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією
Вимога
щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією

Тендерним комітетом Комунального закладу Комунальний заклад “Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня” Херсонської обласної Ради (надалі іменується «Замовник») 20.11. 2018 року оприлюднено оголошення № 3180377 про проведення процедури закупівлі за № UA-2018-11-20-000136-b та тендерну документацію на закупівлю - ДК 021:2015 (15810000-9) (Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житній. Очікувана вартість закупівлі складає: 209 790,00 (Двісті дев’ять тисяч сімсот дев’яносто) гривень 00копійок , у тому числі ПДВ.

Замовником було отримано наступні тендерні пропозиції від учасників:
1. ФОП Цисовська Ю.А., 74900, Херсонська область, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО , будинок 34 А, квартира,35, цінова пропозиція учасника складає - 197 964,00 (Сто дев’яносто сім тисяч дев’ятсот шістдесят чотири тисячі) гривень 00 копійок.
2. ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат», 73000, Херсонська область, м. Херсон, ВУЛИЦЯ ГІМНАЗИЧНА, будинок, 30, цінова пропозиція учасника складає - 198 000,00 (Сто дев’яносто вісім тисяч) гривень 00 копійок.
3. ФОП Лебедєва І.В., 73000, Херсонська область, м. Херсон, ВУЛИЦЯ КОМАРОВА, будинок 1, квартира 2, цінова пропозиція учасника складає - 199 000,00 (Сто дев’яносто дев’ять тисяч) гривень 00 копійок
«07» грудня 2018 року електронний аукціон проведення процедури закупівлі за № UA-2018-11-20-000136-b завершився.
За результатами оцінки тендерних пропозицій перерахованих вище учасників, проведеної автоматично електронною системою закупівель, шляхом застосування електронного аукціону, тендерна пропозиція учасника - ФОП Цисовська Ю.А. була визнана найбільш економічно вигідною.
Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовника № 9-19 від 14.12.2018 року, ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Замовником було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Цисовська Ю.А. з найнижчою ціною – 197 964,00 гривень 00 копійок, та ухвалено прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Цисовська Ю.А.
Ст. 32 Закону передбачено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається Замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів.
У свою чергу, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Ч. 4 вказаної статті Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Однак, ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» вважає, що Замовник визначив переможця процедури закупівлі з порушенням положень Закону, що в свою чергу призвело до прийняття протиправного рішення Замовником торгів. ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» вбачає порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі з огляду на наступне.
Ст. 16 Закону встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв (наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору).
З поданих ФОП Цисовська Ю.А. документів наявні наступні невідповідності тендерній документації Замовника:
1. Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, згідно поданої інформації ФОП Цисовська Ю.А. (стр.3) щодо документів , що підтверджують повноваження, фізичної особи-підприємця, в тому числі щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладання договору про закупівлю, ФОП Цисовською Ю.А. зазначено виписка/витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань (підтверджує державну реєстрацію).
Надані ФОП Цисовська Ю.А. копії документів виданих Виконавчим комітетом Новокаховської міської ради Херсонської області - виписки з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців виданої 03.08.2011р. ( код КВЕД відсутній), та надано Витяг станом на 31.03.2018р.
З наведеного зрозуміло, що надані документи не підтверджують повноваження фізичної особи-підприємця, в тому числі щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладання договору про закупівлю.

2. Згідно Р.II Додатку 3 п. 2.2 до Документації, Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством щодо надання інформації працівників учасника, які безпосередньо будуть залучені для виконання умов договору (далі - Додаток 3 до Документації) документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відсутність підстав відмови їм в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону: копія свідоцтва про реєстрацію платником податку на додану вартість (сплату єдиного податку), або витяг з реєстру платників податку на додану вартість, чи єдиного податку у відповідності до порядку оподаткування Учасника .
ФОП Цисовська Ю.А. надано Свідоцтво платника єдиного податку від 01.01.2012р., ставка платника єдиного податку 7,9% , хоча з 2014 року свідоцтво платника єдиного податку скасовано. Замість нього статус єдиноподатника підтверджується випискою з Реєстру платників єдиного податку, який ФОП Цисовською Ю.А. не надано.

3. Згідно наданої копії Договору № 92 від 29.12.2017р. (стр. 24) на виконання робіт (послуг) у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, де ФОП Цисовська Ю.А. виступає замовником послуг, в розділі місцезнаходження та реквізити сторін, банківські реквізити, юридична, та фактична адреса ФОП Цисовської Ю.А., ІПН, відсутні, хоча форма розрахунків за договором – безготівкова.
Відповідно не зрозуміло надавалися зазначені вище послуги. Виходячи з п. 3.2.4. Договору - «Виконавець» проводить дезінсекційні роботи після стовідсоткової передплати «Замовником».

4. Згідно п.2. Додатку 3 до Документації, ФОП Цисовська Ю.А. надано інформацію у формі листа, щодо працівників учасника, які безпосередньо будуть залучені для виконання умов договору (стр.36), де Цисовська Ю.А., вказано директором пекарні «Райська пекарня», при тому що участь у закупівлі приймала ФОП Цисовська Ю.А.
В особистих медичних книжках працівників ФОП Цисовська Ю.А., в розділі найменування суб’єкта господарювання зазначається «Райська хліб пекарня» (стр.38).
В особистій медичній книжці Лопаткіна Олексія Леонідовича - формувальника, в розділі найменування суб’єкта господарювання зазначається «Райський хліб завод» (стр.42).
В особистій медичній книжці Дроздінського Ігоря Владленовича, хоча згідно до поданої інформації на сторінці 36 зазначається прізвище ДроздИнський) - водія в розділі найменування суб’єкта господарювання зазначається «Райський хліб завод» (стр.44).
Відповідно не надано інформацію щодо працівників учасника ФОП Цисовської Ю.А., що мають медичні книжки з пройденим медоглядом, так як в медичних книжках зазначених осіб вказано назву підприємств: «Райська пекарня», «Райська хліб пекарня», «Райський хліб завод».

5. Також, після ознайомлення з тендерною пропозицією ФОП Цисовська Ю.А., було встановлено, що в складі такої тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних», яка повинна бути підписана особами (працівниками), щодо яких подано інформацію.

6. п. 3 Додаток 3 до Документації Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством вимагає документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору .
ФОП Цисовська Ю.А. надано договір про закупівлю товарів за державні кошти № 34 від 06.03.2017р. Зазначений договір укладено з бюджетною установою (Комунальним закладом Херсонської обласної ради «Дніпрянський психоневрологічний будинок-інтернат»), строк дії якого вичерпано в грудні 2017р.
7. Разом з тим, в порушення вимог Закону та тендерної документації Замовника, ФОП Цисовська Ю.А. у складі тендерної пропозиції подано «Ценовую справку» (мовою оригіналу) від 14.09.2017р. виданою Херсонською торгово-промисловою палатою про рівень ринкових цін. Зазначена довідка надає інформацію про рівень ринкових цін з квітня 2017- вересень 2017р., що на даний час не відповідає дійсності.
Таким чином, вбачається, що учасник торгів – ФОП Цисовська Ю.А. подано у складі тендерної документації довідку, яка втратила чинність. При цьому, тендерний комітет Замовника в порушення вимог Закону та тендерної документації не звернув уваги на таке очевидне порушення процедури закупівлі, чим допустив грубе порушення приписів законодавства у сфері публічних закупівель.
Вищенаведене дає достатні підстави для висновку про те, що тендерна пропозиція ФОП Цисовської Ю.А. не відповідає визначеним Замовником вимогам тендерної документації. Так, однією з підстав для відхилення Замовником тендерної документації згідно із ст. 30 Закону є невідповідність такої тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації.
Отже, в даному випадку Замовник повинен був керуватися вказаними положеннями ст. 30 Закону, зокрема прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до абзацу другого ч. 4 ст. 28 Закону, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Звідси випливає, що в силу приписів Закону Замовник повинен перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції – тендерної пропозиції ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат».

Враховуючи вищенаведене, відповідно до Закону, вимагаємо:
1. Розглянути вказану вимогу, та надати інформацію про переваги пропозиції ФОП Цисовської Ю.А. порівняно з пропозицією ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат», щодо відповідності кваліфікаційним критеріям.
2. Переглянути/скасувати прийняте рішення про визначення переможцем торгів ФОП Цисовська Ю.А.
3. Розглянути тендерну пропозицію наступного учасника - ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат».

Голова правління С.Б.Дуров
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2018 11:28
Зважаючи на те, що підстави, на які посилається скаржник для обґрунтування своїх вимог не відповідають дійсності, а документи, надані ФОП Цисовська Ю.А. у складі тендерної пропозиції відповідають наявним умовам тендерної документації, підстави для задоволення вимог скаржника відсутні.
Оскільки вимога скаржника стосується і надання інформації про переваги пропозиції переможця порівняно з пропозицією скаржника, повідомляємо наступне: ціна пропозиції переможця є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону і меншою за ціну пропозиції скаржника, при цьому пропозиція переможця повністю відповідає умовам тендерної документації, а пропозиція скаржника не розглядалася взагалі.

Документи подані скаржником

Документи

22 грудня 2018 11:28
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Цисовська Юлія Антонівна 199 422,00
UAH з ПДВ
197 964,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат" 208 980,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лебедєва Ірина Вікторівна 208 500,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2018 12:50
Довідка МВС 17.12.18.pdf
19 грудня 2018 12:50
Довідка ДФС 17.12.18.pdf
06 грудня 2018 00:01
Електронний підпис

Публічні документи

Публічні документи

05 грудня 2018 20:46
Тендерна_документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Цисовська Юлія Антонівна

Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат"

ФОП Лебедєва Ірина Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Цисовська Юлія Антонівна
#3082516681
Переможець 197 964,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 08:23

Документи

14 грудня 2018 08:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2018 08:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Цисовська Юлія Антонівна
#3082516681
197 964,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2018 08:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 13:55
Договор.pdf укладений
03 січня 2019 13:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 197 964,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 994,00 UAH)