Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання портативного комп'ютера (ноутбука) з програмним забезпеченням для Левківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2018-11-20-000132-c bce22e26ddec40498875fa0d67350076
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Буторін

+380988071517 mmbutorin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Житомирської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143040
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1
Контактна особа: Михайло Буторін
+380988071517
mmbutorin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2018 09:02
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2018 09:01
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2018 09:01
Початок аукціону: 07 грудня 2018 12:33
Очікувана вартість: 56 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Придбання портативного комп'ютера (ноутбука) з програмним забезпеченням для Левківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12405, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н,с. Левків, вул. Олімпійська, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2018 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 14:53
Тендерна Левків ноути змінена.doc
20 листопада 2018 09:02
Untitled.FR10.pdf
20 листопада 2018 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 14:53
Тендерна Левків ноути змінена.doc
20 листопада 2018 09:03
Тендерна документація відкриті торги.doc
20 листопада 2018 09:02
Untitled.FR10.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-20-000132-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:41460372
Дата подання: 11 грудня 2018 17:29
Вимога щодо незаконності відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ"
Відділ освіти Житомирської
Райдержадміністрації
10003 Україна Житомирська область
м. Житомир вул. Лесі Українки, 1
ЄДРПОУ: 02143040
Тел.: +380988071517
Ел. адреса: mmbutorin@gmail.com
Уповноваженій особі

ВИМОГА
про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконності відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ", необхідності здійснення повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ", а відтак, скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ"

Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закону) передбачено можливість для учасника звернутися з вимогою про усунення порушень при прийнятті тендерним комітетом рішень та дотримуватись принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, зокрема:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, абзацом 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено: «Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.».
Частиною 3 статті 30 Закону встановлено: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Відділ освіти Житомирської Райдержадміністрації під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Відділ освіти Житомирської Райдержадміністрації (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015 «30210000-4» Машини для обробки даних (Придбання портативного комп'ютера (ноутбука) з програмним забезпеченням для Левківської ЗОШ І-ІІІ ступенів) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-11-20-000132-c за адресою www.prozorro.gov.ua.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" є учасником оголошеної Вами закупівлі по предмету: ДК 021:2015 «30210000-4» Машини для обробки даних (Придбання портативного комп'ютера (ноутбука) з програмним забезпеченням для Левківської ЗОШ І-ІІІ ступенів) згідно ідентифікатора UA-2018-11-20-000132-c
За наслідками розгляду тендерних пропозицій, наша тендерна пропозиція визнана системою електронних закупівель як найбільш економічно вигідна. При цьому, уповноваженою особою прийнято рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції з формальних обставин та в порушення вимог тендерної документації, а також загальних положень цивільного та господарського законодавства.
Наголошуємо, що Замовник, в особі уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про уповноважену особу, як наслідок не може тлумачити вимоги за тендерною документацією іншим чином, ніж це прописано в умовах закупівлі. Уповноважена особа повинна відхиляти тендерну пропозицію учасника закупівлі лише у випадку наявності істотних порушень в складі тендерної пропозиції, що не дає можливість підтвердити кваліфікацію учасника або його відповідність. Уповноважена особа здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів до завершення строку подання пропозицій учасниками.
У відповідності до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.

За результатами електронних торгів (аукціону) перемогла пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ", як найбільш економічно вигідна для замовника.
№512 від 10.12.2018 року уповноваженою особою Відділ освіти Житомирської Райдержадміністрації прийнято рішення, яким найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" відхилено з підстав ніби-то того, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вважаю рішення тендерного комітету від 10.12.2018 року безпідставним, необґрунтованим та упередженим з наступних підстав:
В Кваліфікаційних критеріях Замовника не було зазначено точну кількість аналогічних договорів які потрібно надати Учаснику для підтвердження відповідності вимогам Замовника.
За даних обставин, підстави, зазначені в протоколі уповноваженої особи від 10.12.2018 року є необґрунтованим і не може бути підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, оскільки не відповідають вимогам здійснення закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Вважаю, що неправомірні дії з боку замовника, які полягають в безпідставному відхиленні тендерної пропозиції ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" свідчать про зловживання та можуть призвести до корупційного правопорушення і як наслідок перевитрачання бюджетних коштів.

З метою запобігання корупція ми діями і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель та призводять до неефективності витрачання бюджетних коштів, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».



ВИМАГАЄМО:
1. Добровільно усунути порушення шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ", з урахуванням заперечень, що передбачені згідно Вимоги;
2. Здійснити повторний розгляд тендерної пропозиції ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" та визначити нас переможцем закупівлі.

У випадку ігнорування зазначеної Вимоги уповноваженої особи, ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 Закону до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2018 17:23
Допущена помилка при дискваліфікації учасника

Документи подані скаржником

11 грудня 2018 17:29
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 42 144,00
UAH з ПДВ
36 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ 43 240,00
UAH з ПДВ
36 330,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 52 954,80
UAH з ПДВ
36 332,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 44 840,00
UAH з ПДВ
38 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2018 13:11
Пропозиція оновлена.pdf
22 листопада 2018 18:44
Електронний підпис
22 листопада 2018 18:43
4. Витяг платника ПДВ.pdf
22 листопада 2018 18:43
8. Статут.pdf
22 листопада 2018 18:43
Довідка МВС.pdf
22 листопада 2018 18:43
Виписка.pdf
22 листопада 2018 18:43
5. Відомість про участника.pdf
22 листопада 2018 18:43
9. Наказ Директора.pdf
22 листопада 2018 18:43
7.3. Договір 3.pdf
22 листопада 2018 18:43
Порівняльна таблиця.pdf
22 листопада 2018 18:43
10. Паспорт Директора.pdf
22 листопада 2018 18:43
9.2.Протокол.pdf
22 листопада 2018 18:43
Технічне завдання.pdf
22 листопада 2018 18:43
3. Витяг.pdf
22 листопада 2018 18:43
Висновок СЕС.pdf
22 листопада 2018 18:43
Пропозиція.pdf
22 листопада 2018 18:43
12. Досвід роботи на prozorro.pdf
22 листопада 2018 18:43
Договір.pdf
22 листопада 2018 18:43
7.2. Договір _09_.pdf

Публічні документи

22 листопада 2018 20:30
Довідка стаття 17.pdf
22 листопада 2018 20:30
Паспорт.pdf
22 листопада 2018 20:30
Відомості про учасника.pdf
22 листопада 2018 20:30
Цінова пропозиція.pdf
22 листопада 2018 20:30
Витяг з ЄДР.pdf
22 листопада 2018 20:30
ІПН.pdf
22 листопада 2018 20:30
Виписка.pdf

Публічні документи

05 грудня 2018 10:52
Електронний підпис
05 грудня 2018 10:51
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
05 грудня 2018 10:50
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
05 грудня 2018 10:50
Цінова пропозиція 22942.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Відхилено 36 300,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 16:15
ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ
#3095913837
Відхилено 36 330,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 16:17
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 36 332,88
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 16:26
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 38 410,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 16:31

Документи

10 грудня 2018 16:15
Електронний підпис
10 грудня 2018 16:14
512.pdf

Документи

10 грудня 2018 16:17
Електронний підпис
10 грудня 2018 16:17
513.pdf

Документи

10 грудня 2018 16:26
Електронний підпис
10 грудня 2018 16:19
514.pdf

Документи

10 грудня 2018 16:31
Електронний підпис
10 грудня 2018 16:30
515.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
10 грудня 2018 16:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі