Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kievzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23 |
Контактна особа: |
Дарморос Олена Олексіївна +380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2018 19:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2018 14:07 |
Очікувана вартість: | 36 161 959,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 809,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 180809.8 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2018 20:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2018 19:45 |
Технічні вимоги (Додаток 4).docx | |
19 листопада 2018 19:45 |
Лист-згода (Додаток 3).docx | |
19 листопада 2018 19:45 |
Проект договору (Додаток 2).docx | |
19 листопада 2018 19:45 |
Форма пропозиції (Додаток 1).docx | |
19 листопада 2018 19:45 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-22-000004 ● 42ae1e172a27421688340fbb3bcf45e3
- Статус: завершено ● Дата: 20 березня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2019 12:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.01.2019 № 8
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.01.2019 № 8
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-11-19-002811-a 19.11.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2018-10-10-002596-c 10.10.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
3 UA-2018-08-27-000172-c 27.10.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-09-20-000237-b 09.20.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-29 11:46:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту і реставрації ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Совки» у Святошинському районі» за адресою: м. Київ, парк «Совки» у Святошинському районі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-19-002811-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
1. Чому Тендерним комітетом прийнято рішення щодо відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ЕЛІТ ГРУП» та ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРИНГ» з підстав, зазначених у протоколах від 10.12.2018 № 140/1 та 140/2 ?
2. Чому в складі пропозиції переможця торгів ТОВ «Будмонтажсервіс» міститься розбіжності між даними, які зазначені в пояснювальній записці та договірній ціні, в частині розрахунку загальної заробітної плати?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-01-30 17:09:31
Відповідь на запит
1. Чому Тендерним комітетом прийнято рішення щодо відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ЕЛІТ ГРУП» та ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРИНГ» з підстав, зазначених у протоколах від 10.12.2018 № 140/1 та 140/2?
10.12.2018 року тендерним комітетом Київського комунального об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» було розглянуто тендерні пропозиції ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРИНГ» (протокол № 140/1 засідання тендерного комітету) та ТОВ «ЕЛІТ ГРУП» (протокол № 140/2 засідання тендерного комітету) на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Совки» у Святошинському районі». У результаті розгляду Тендерним комітетом було встановлено, що пропозиції зазначених учасників не відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю, оскільки:
1) В локальному кошторисі розрахунок перевезення ґрунту розраховано з порушенням ДСТУ-Н Б.Д.1.1-9:2013 (невідповідність Додатку 4 Тендерної документації);
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації «Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013».
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування та носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Згідно із пунктом 5.4.7 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 при складанні локальних кошторисів застосовуються ДСТУ-Н Б.Д.1.1-9:2013.
Проте в порушення вимог зазначених документів учасниками ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «ЕЛІТ ГРУП» в локальних кошторисах при визначені вартості перевезення ґрунту та сміття неправомірно використано усереднені показники трудомісткості згідно Додатку Г Таблиці Г.1 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-2:2013, попри те, що згідно примітки 1 до даної таблиці: «Наведені в додатку показники трудовитрат при перевезенні ґрунту та будівельного сміття автомобілями-самоскидами використовуються при складанні інвесторської кошторисної документації». В доповнення тим самим учасниками у даний розрахунок було неправомірно включено витрати труда працівників (людино-годин) не зайнятих обслуговуванням машин та тих, що обслуговують машини, попри те, що у складі тендерних пропозицій даних учасників були надані договори про надання послуг вантажних та будівельних машин та механізмів або перевезення вантажів (з екіпажем), які підтверджують, що при виконання даних робіт учасники планують користуватися послугами інших підприємств та їх працівників, не залучаючи власні трудові ресурси для обслуговування таких машин.
Таким чином у локальних кошторисах було неправомірно збільшено суму витрат труда працівників (людино-годин), що у свою чергу призвело до неправомірного збільшення розміру загальновиробничих, адміністративних витрат та розміру кошторисного прибутку, що є порушенням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ДСТУ-Н Б.Д.1.1-9:2013, ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 тощо, а отже невідповідністю Додатку 4 Тендерної документації.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
2) Розрахунок заміни машин та механізмів виконано з порушенням ДСТУ-Н Б.Д.1.1-9:2013 (невідповідність Додатку 4 Тендерної документації)
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації «Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013».
Розділ 4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зазначає, що система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально- технічних ресурсів. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.
Пункт 4.2 Розділу 4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 передбачає, що ресурсні елементні кошторисні норми призначені для визначення кількості ресурсів, необхідних для виконання різних видів будівельних робіт, робіт з монтажу устаткування, ремонтно-будівельних, реставраційно-відновлювальних і пусконалагоджувальних робіт, для визначення прямих витрат у вартості будівництва.
Кошторисна вартість експлуатації будівельних машин і механізмів в прямих витратах визначається виходячи з нормативного часу їх роботи, необхідного для виконання встановленого обсягу будівельних робіт, та вартості експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах.
Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів та відповідно та вартість експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування (машино-година) визначається на підставі ресурсних елементних кошторисних норм та обсягів робіт, які пропонуються до виконання.
Проте в порушення вимог зазначених документів учасниками ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «ЕЛІТ ГРУП» було замінено нормативні машини та механізми, зазначені у первинних шифрах на інші, менш ефективні, що призвело до збільшення кількості машино-годин даних механізмів та необґрунтованого збільшення вартості їх експлуатації за одиницю часу їх застосування, попри те що в пункті 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-2:2013 вказано: «При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо в наслідок об’єктивних причин ремонтно-будівельні роботи роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів, так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними та економічними обґрунтуваннями. В економічному обґрунтуванні провадиться співставлення вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів і механізації технологічних процесів, розрахованої на підставі нормативного часу роботи та вартості машино-години цих машин, що склалася в регіоні та наближених до нього територіях, або (за їх відсутності) за усередненими показниками, рекомендованими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури, з відповідною вартістю зазначених робіт, що планується виконувати із застосуванням ручного труда чи наявних у підрядній організації машин та механізмів. Розрахунками, проведеними для зазначеного співставлення, враховуються також загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток. У випадку, якщо обґрунтовані витрати підрядника, спричинені зміною умов виконання робіт, перевищують відповідну нормативно-розрахункову вартість робіт, підрядник може вносити пропозицію щодо розроблення та затвердження індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм в складі проектної документації».
Таким чином учасниками було замінено нормативні машини та механізми із перевищенням відповідної нормативно-розрахункової вартості робіт без розроблення і затвердження індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм, що призвело до спотворення розрахунків та порушення вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ДСТУ-Н Б.Д.1.1-9:2013, ДСТУ-Н Б.Д.1.1-2:2013 тощо, а отже є невідповідністю Додатку 4 Тендерної документації.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
2. Чому в складі пропозиції переможця торгів ТОВ «Будмонтажсервіс» міститься розбіжності між даними, які зазначені в пояснювальній записці та договірній ціні, в частині розрахунку загальної заробітної плати?
У Договірній ціні переможця торгів ТОВ «Будмонтажсервіс І» на «Капітальний ремонт благоустрою парку «Совки» у Святошинському районі» у розрахунок №1- Заробітна плата в складі прямих витрат, відповідно ДБН Б.Д.1.1-1:2013, включено суму заробітної плати робітників-будівельників і монтажників (4 651 963,86 грн).
Тоді як у Пояснювальній записці на «Капітальний ремонт благоустрою парку «Совки» у Святошинському районі» ТОВ «Будмонтажсервіс І» сума загальної кошторисної заробітної плати (5 548 637,87 грн) включає в себе заробітну плату робітників-будівельників і монтажників (4 651 963,86 грн) (у складі прямих витрат), заробітну плату робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні будівельних машин та механізмів (179 191,37 грн) та заробітну плату в складі загальновиробничих витратах - 1 блок (717 482,64 грн).
Всі ці дані автоматично розраховуються програмним комплексом для розрахунків кошторисної вартості АВК-5 та автоматично відображаються у вихідних документах «Договірна ціна» та «Пояснювальна записка», форма та зміст яких відповідає ДБН Б. Д.1.1-1:2013.
У складі пропозиції ТОВ «Будмонтажсервіс1» також надано Інформаційну модель договірної ціни у форматі imd. програми АВК-5. Всі дані, які вказані у вихідних документах «Договірна ціна» та «Пояснювальна записка» повністю відповідають Інформаційної моделі договірної ціни.
Таким чином, суми заробітної плати вказані у Договірної ціні та Пояснювальної записці, не можуть мати однакові значення, адже включають у се6е різні показники.
Тому жодних розбіжностей між даними, які зазначені в Пояснювальній записці та Договірній ціні переможця торгів ТОВ «Будмонтажсервіс І» в частині розрахунку заробітної плати нами не виявлено.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ |
34 534 969,31
UAH з ПДВ
|
34 534 969,31
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЛІТ ГРУП." |
35 732 110,32
UAH з ПДВ
|
35 732 110,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" |
36 158 960,26
UAH з ПДВ
|
35 978 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
"МЕХТРАНСБУД" |
36 105 462,00
UAH з ПДВ
|
36 105 462,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ #38800331 |
Відхилено |
34 534 969,31
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2018 18:08
|
|
ТОВ "ЕЛІТ ГРУП." #35678239 |
Відхилено |
35 732 110,32
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2018 18:14
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" #35876701 |
Переможець |
35 978 150,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2018 18:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 13:56
|
ДУ 7.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 15:59
|
ДУ 6.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2019 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 15:56
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2019 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2019 15:54
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2019 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2019 18:47
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2019 18:46
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2019 19:54
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
26 березня 2019 19:44
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2019 16:07
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
22 січня 2019 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2018 10:14
|
договір | укладений |
22 грудня 2018 10:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п.п.1.1.,2.1.,2.5. Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 270/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 270/12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни до п.п 1.1, 2.1,2.5, 4.1 договору та викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 270/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 270/12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п 1.1, 2.1, 2.5, 4.1, 12.1 Догоовру та викласти їх у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 270/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 270/12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 270/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 № 1310 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», внести зміни до п.п.1.1. Договору та п.п.2.1 викласти їх у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5), Скоригований Календарний графік робіт (Додаток 7), Скоригований Календарний план фінансування (Додаток 8) до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 270/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 270/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5) |
Номер договору про закупівлю: | 270/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |