Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Совки» у Святошинському районі»
Очікувана вартість
36 161 959,00 UAH
UA-2018-11-19-002811-a 2d7697545c1b431dbaeafb4c66be0ef1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2018 19:44
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2018 18:00
Початок аукціону: 07 грудня 2018 14:07
Очікувана вартість: 36 161 959,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180 809,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180809.8 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Совки» у Святошинському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, Київська область, м. Київ, парк «Совки» у Святошинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2018 20:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 19:45
Технічні вимоги (Додаток 4).docx
19 листопада 2018 19:45
Лист-згода (Додаток 3).docx
19 листопада 2018 19:45
Проект договору (Додаток 2).docx
19 листопада 2018 19:45
Форма пропозиції (Додаток 1).docx
19 листопада 2018 19:45
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-22-000004 ● 42ae1e172a27421688340fbb3bcf45e3
  • Статус: завершено ● Дата: 20 березня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2019 12:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.01.2019 № 8
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.01.2019 № 8

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-11-19-002811-a 19.11.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2018-10-10-002596-c 10.10.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
3 UA-2018-08-27-000172-c 27.10.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-09-20-000237-b 09.20.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-29 11:46:21

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту і реставрації ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Совки» у Святошинському районі» за адресою: м. Київ, парк «Совки» у Святошинському районі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-19-002811-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
1. Чому Тендерним комітетом прийнято рішення щодо відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ЕЛІТ ГРУП» та ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРИНГ» з підстав, зазначених у протоколах від 10.12.2018 № 140/1 та 140/2 ?
2. Чому в складі пропозиції переможця торгів ТОВ «Будмонтажсервіс» міститься розбіжності між даними, які зазначені в пояснювальній записці та договірній ціні, в частині розрахунку загальної заробітної плати?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-30 17:09:31

Відповідь на запит

1. Чому Тендерним комітетом прийнято рішення щодо відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ЕЛІТ ГРУП» та ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРИНГ» з підстав, зазначених у протоколах від 10.12.2018 № 140/1 та 140/2?
10.12.2018 року тендерним комітетом Київського комунального об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» було розглянуто тендерні пропозиції ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРИНГ» (протокол № 140/1 засідання тендерного комітету) та ТОВ «ЕЛІТ ГРУП» (протокол № 140/2 засідання тендерного комітету) на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Совки» у Святошинському районі». У результаті розгляду Тендерним комітетом було встановлено, що пропозиції зазначених учасників не відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю, оскільки:
1) В локальному кошторисі розрахунок перевезення ґрунту розраховано з порушенням ДСТУ-Н Б.Д.1.1-9:2013 (невідповідність Додатку 4 Тендерної документації);
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації «Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013».
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування та носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Згідно із пунктом 5.4.7 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 при складанні локальних кошторисів застосовуються ДСТУ-Н Б.Д.1.1-9:2013.
Проте в порушення вимог зазначених документів учасниками ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «ЕЛІТ ГРУП» в локальних кошторисах при визначені вартості перевезення ґрунту та сміття неправомірно використано усереднені показники трудомісткості згідно Додатку Г Таблиці Г.1 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-2:2013, попри те, що згідно примітки 1 до даної таблиці: «Наведені в додатку показники трудовитрат при перевезенні ґрунту та будівельного сміття автомобілями-самоскидами використовуються при складанні інвесторської кошторисної документації». В доповнення тим самим учасниками у даний розрахунок було неправомірно включено витрати труда працівників (людино-годин) не зайнятих обслуговуванням машин та тих, що обслуговують машини, попри те, що у складі тендерних пропозицій даних учасників були надані договори про надання послуг вантажних та будівельних машин та механізмів або перевезення вантажів (з екіпажем), які підтверджують, що при виконання даних робіт учасники планують користуватися послугами інших підприємств та їх працівників, не залучаючи власні трудові ресурси для обслуговування таких машин.
Таким чином у локальних кошторисах було неправомірно збільшено суму витрат труда працівників (людино-годин), що у свою чергу призвело до неправомірного збільшення розміру загальновиробничих, адміністративних витрат та розміру кошторисного прибутку, що є порушенням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ДСТУ-Н Б.Д.1.1-9:2013, ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 тощо, а отже невідповідністю Додатку 4 Тендерної документації.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
2) Розрахунок заміни машин та механізмів виконано з порушенням ДСТУ-Н Б.Д.1.1-9:2013 (невідповідність Додатку 4 Тендерної документації)
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації «Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013».
Розділ 4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зазначає, що система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально- технічних ресурсів. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.
Пункт 4.2 Розділу 4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 передбачає, що ресурсні елементні кошторисні норми призначені для визначення кількості ресурсів, необхідних для виконання різних видів будівельних робіт, робіт з монтажу устаткування, ремонтно-будівельних, реставраційно-відновлювальних і пусконалагоджувальних робіт, для визначення прямих витрат у вартості будівництва.
Кошторисна вартість експлуатації будівельних машин і механізмів в прямих витратах визначається виходячи з нормативного часу їх роботи, необхідного для виконання встановленого обсягу будівельних робіт, та вартості експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах.
Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів та відповідно та вартість експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування (машино-година) визначається на підставі ресурсних елементних кошторисних норм та обсягів робіт, які пропонуються до виконання.
Проте в порушення вимог зазначених документів учасниками ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «ЕЛІТ ГРУП» було замінено нормативні машини та механізми, зазначені у первинних шифрах на інші, менш ефективні, що призвело до збільшення кількості машино-годин даних механізмів та необґрунтованого збільшення вартості їх експлуатації за одиницю часу їх застосування, попри те що в пункті 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-2:2013 вказано: «При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо в наслідок об’єктивних причин ремонтно-будівельні роботи роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів, так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними та економічними обґрунтуваннями. В економічному обґрунтуванні провадиться співставлення вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів і механізації технологічних процесів, розрахованої на підставі нормативного часу роботи та вартості машино-години цих машин, що склалася в регіоні та наближених до нього територіях, або (за їх відсутності) за усередненими показниками, рекомендованими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури, з відповідною вартістю зазначених робіт, що планується виконувати із застосуванням ручного труда чи наявних у підрядній організації машин та механізмів. Розрахунками, проведеними для зазначеного співставлення, враховуються також загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток. У випадку, якщо обґрунтовані витрати підрядника, спричинені зміною умов виконання робіт, перевищують відповідну нормативно-розрахункову вартість робіт, підрядник може вносити пропозицію щодо розроблення та затвердження індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм в складі проектної документації».
Таким чином учасниками було замінено нормативні машини та механізми із перевищенням відповідної нормативно-розрахункової вартості робіт без розроблення і затвердження індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм, що призвело до спотворення розрахунків та порушення вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ДСТУ-Н Б.Д.1.1-9:2013, ДСТУ-Н Б.Д.1.1-2:2013 тощо, а отже є невідповідністю Додатку 4 Тендерної документації.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
2. Чому в складі пропозиції переможця торгів ТОВ «Будмонтажсервіс» міститься розбіжності між даними, які зазначені в пояснювальній записці та договірній ціні, в частині розрахунку загальної заробітної плати?
У Договірній ціні переможця торгів ТОВ «Будмонтажсервіс І» на «Капітальний ремонт благоустрою парку «Совки» у Святошинському районі» у розрахунок №1- Заробітна плата в складі прямих витрат, відповідно ДБН Б.Д.1.1-1:2013, включено суму заробітної плати робітників-будівельників і монтажників (4 651 963,86 грн).
Тоді як у Пояснювальній записці на «Капітальний ремонт благоустрою парку «Совки» у Святошинському районі» ТОВ «Будмонтажсервіс І» сума загальної кошторисної заробітної плати (5 548 637,87 грн) включає в себе заробітну плату робітників-будівельників і монтажників (4 651 963,86 грн) (у складі прямих витрат), заробітну плату робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні будівельних машин та механізмів (179 191,37 грн) та заробітну плату в складі загальновиробничих витратах - 1 блок (717 482,64 грн).
Всі ці дані автоматично розраховуються програмним комплексом для розрахунків кошторисної вартості АВК-5 та автоматично відображаються у вихідних документах «Договірна ціна» та «Пояснювальна записка», форма та зміст яких відповідає ДБН Б. Д.1.1-1:2013.
У складі пропозиції ТОВ «Будмонтажсервіс1» також надано Інформаційну модель договірної ціни у форматі imd. програми АВК-5. Всі дані, які вказані у вихідних документах «Договірна ціна» та «Пояснювальна записка» повністю відповідають Інформаційної моделі договірної ціни.
Таким чином, суми заробітної плати вказані у Договірної ціні та Пояснювальної записці, не можуть мати однакові значення, адже включають у се6е різні показники.
Тому жодних розбіжностей між даними, які зазначені в Пояснювальній записці та Договірній ціні переможця торгів ТОВ «Будмонтажсервіс І» в частині розрахунку заробітної плати нами не виявлено.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 лютого 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ 34 534 969,31
UAH з ПДВ
34 534 969,31
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛІТ ГРУП." 35 732 110,32
UAH з ПДВ
35 732 110,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" 36 158 960,26
UAH з ПДВ
35 978 150,00
UAH з ПДВ
Документи
"МЕХТРАНСБУД" 36 105 462,00
UAH з ПДВ
36 105 462,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2018 19:28
Електронний підпис
05 грудня 2018 17:12
Електронний підпис
04 грудня 2018 23:58
Електронний підпис
04 грудня 2018 23:44
комерційні пропозиції.PDF
04 грудня 2018 23:44
Календарний графік.PDF
04 грудня 2018 23:44
Дозвіл та Ліцензія.PDF
04 грудня 2018 23:44
Статутні документи.PDF
04 грудня 2018 23:44
Тендерна пропозиція.PDF
04 грудня 2018 23:44
СОВКИ.rar
04 грудня 2018 23:44
Кошторис СОВКИ.pdf

Публічні документи

06 грудня 2018 16:16
Електронний підпис
06 грудня 2018 16:13
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
06 грудня 2018 16:13
616_СОВКИ 35 732 110 32.imd
06 грудня 2018 16:13
КОШТОРИС СОВКИ.pdf
04 грудня 2018 21:05
Електронний підпис
04 грудня 2018 21:04
комерційні пропозиції.PDF
04 грудня 2018 08:38
ВИТЯГ З ЄДР.PDF
04 грудня 2018 08:38
КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.PDF
04 грудня 2018 08:38
ЛИСТ ЗГОДА.PDF
04 грудня 2018 08:38
ЛІЦЕНЗІЯ ДОЗВІЛ.PDF
04 грудня 2018 08:38
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
04 грудня 2018 08:38
616.imd
04 грудня 2018 08:38
КОШТОРИС.pdf

Публічні документи

14 грудня 2018 09:48
Електронний підпис
12 грудня 2018 14:03
Документи переможця
06 грудня 2018 16:46
Електронний підпис
06 грудня 2018 16:42
ДЦ та розрахунки.rar
06 грудня 2018 16:42
Технічні вимоги.rar
06 грудня 2018 16:42
Банківська гарантія.rar
06 грудня 2018 16:42
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

06 грудня 2018 15:02
127.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ

ТОВ "ЕЛІТ ГРУП."

ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"

"МЕХТРАНСБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ
#38800331
Відхилено 34 534 969,31
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 18:08
ТОВ "ЕЛІТ ГРУП."
#35678239
Відхилено 35 732 110,32
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 18:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
Переможець 35 978 150,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 18:21

Документи

10 грудня 2018 18:08
Електронний підпис
10 грудня 2018 17:10
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЕЛІТ ГРУП." #35678239

№ рішення у справі

54/26-р/к

Дата рішення у справі

27.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

10 грудня 2018 18:14
Електронний підпис
10 грудня 2018 18:11
протокол

Документи

10 грудня 2018 18:21
Електронний підпис
10 грудня 2018 18:18
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2018 18:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I"
#35876701
35 978 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2018 18:21
Електронний підпис
10 грудня 2018 18:18
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:11
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:56
ДУ 7.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:54
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 15:59
ДУ 6.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 15:46
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 15:56
ДУ 5.pdf зміни до договору
26 вересня 2019 15:54
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 15:54
ДУ 4.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 15:51
Електронний підпис укладений
16 квітня 2019 18:47
ДУ 3.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 18:46
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 19:54
ДУ 2.pdf зміни до договору
26 березня 2019 19:44
Електронний підпис укладений
22 січня 2019 16:07
ДУ 1.pdf зміни до договору
22 січня 2019 15:56
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 10:14
договір укладений
22 грудня 2018 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.п.1.1.,2.1.,2.5. Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 270/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 270/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до п.п 1.1, 2.1,2.5, 4.1 договору та викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 270/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 270/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п 1.1, 2.1, 2.5, 4.1, 12.1 Догоовру та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 270/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 270/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 270/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 № 1310 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», внести зміни до п.п.1.1. Договору та п.п.2.1 викласти їх у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5), Скоригований Календарний графік робіт (Додаток 7), Скоригований Календарний план фінансування (Додаток 8) до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 270/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 270/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5)
Номер договору про закупівлю: 270/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 31 826 711,85
UAH (в тому числі ПДВ 5 304 451,97 UAH)