Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7. Офісне устаткування та приладдя різне (Лот 1 – 30193700-5. Коробки для паперів (бокс архівний))(Лот 2 –30191400-8. Шредери)(Лот 3 – 30195900-1. Дошки для маркерів та магнітні дошки (фліпчарт мобільний))
Очікувана вартість
187 000,00 UAH
UA-2018-11-19-002770-a 9e7fc07ba32f4340813bd2bc2a3dbd3e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушнарьова Тетяна

+380442000839 zakupkinazk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Кушнарьова Тетяна
+380442000839
zakupkinazk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2018 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2018 22:00
Очікувана вартість: 187 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

26 листопада 2018 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 12:34
Лот 1 бокси.docx
26 листопада 2018 12:34
ТД 30190000-7 офісне приладдя 3 лота нов.docx
26 листопада 2018 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 12:34
Лот 1 бокси.docx
19 листопада 2018 18:30
Лот 1 бокси.docx
26 листопада 2018 12:34
ТД 30190000-7 офісне приладдя 3 лота нов.docx
20 листопада 2018 14:48
ТД 30190000-7 офісне приладдя 3 лота нов.docx
19 листопада 2018 18:30
ТД 30190000-7 офісне приладдя 3 лота нов.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-19-002770-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВ МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2398610194
Дата подання: 12 грудня 2018 08:54
Де заощадження?
Підприємство прагне придбати якісний товар і при цьому заощадити, це правильно.
Але купувати товар на 2000 грн дорожче, тільки за відсутність аналогічного договору (який не впливає ні на якість ні на ціну) не схоже на економію грошей.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2018 15:41
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено:
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
У пункті 5 розділу ІІІ Тендерної документації за предметом «30190000-7. Офісне устаткування та приладдя різне» (Лот 3 – 30195900-1. Дошки для маркерів та магнітні дошки (фліпчарт мобільний)) визначений один критерій – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, для підтвердження відповідності за цим критерієм учасником надається:
- довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічних раніше укладених договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон);
- копії аналогічних договорів, зазначених у довідці, та документів, що підтверджують виконання цих договорів (акти, накладні).
У складі Вашої тендерної пропозицій відсутня довідка, що містить інформацію про виконання аналогічних раніше укладених договорів, копії договорів та документи, що підтверджують виконання договорів.
Таким чином, Вами не підтверджено кваліфікаційний критерій – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а тендерну пропозицію було відхилено відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – 30193700-5. Коробки для паперів (бокс архівний)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 55 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 555,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

750 шт
Лот 1 – 30193700-5. Коробки для паперів (бокс архівний)
ДК 021:2015: 30193700-5 — Коробки для паперів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київ, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28
Дата доставки: 26 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
04 грудня 2018 22:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій