Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво амбулаторії первинної медицини по вул. 1-го Грудня в с. Стрептів Кам'янка-Бузького району Львівської області
Очікувана вартість
6 593 000,00 UAH
UA-2018-11-19-002729-a 5084939904164a23a404443cf5185196
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломія Пилип

+380965882727 ukbloda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа: Соломія Пилип
+380965882727
ukbloda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2018 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2018 19:00
Початок аукціону: 11 грудня 2018 15:09
Очікувана вартість: 6 593 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 965,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Під місцем виконання слід розуміти вул. 1-го Грудня в с. Стрептів Кам'янка-Бузького району Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво амбулаторії первинної медицини по вул. 1-го Грудня в с. Стрептів Кам'янка-Бузького району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, Чайковського,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2018 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 18:17
тендерна документація.docx
03 грудня 2018 18:17
Рішення про внесення змін.docx
03 грудня 2018 18:17
ТЗ Стрептів.rar
19 листопада 2018 18:03
проект договору.docx
03 грудня 2018 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 18:17
тендерна документація.docx
19 листопада 2018 18:03
тендерна документація.docx
03 грудня 2018 18:17
Рішення про внесення змін.docx
03 грудня 2018 18:17
ТЗ Стрептів.rar
19 листопада 2018 18:03
ТЗ (3).docx
19 листопада 2018 18:03
проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-20-000019 ● 32fca97a0a774b389311ade84396672d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019 12:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2019 № 47

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-19-002729-a 19.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2018 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" 6 563 719,78
UAH з ПДВ
6 563 719,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП 6 592 600,00
UAH з ПДВ
6 592 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС"

ТОВ ГРИФОН ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС"
#31174467
Переможець 6 563 719,78
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 12:43

Документи

14 грудня 2018 12:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2018 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС"
#31174467
6 563 719,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2018 12:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 09:53
дод.уг.6.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 09:50
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 16:08
дод.уг.5.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 16:07
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 12:24
дод.уг.4.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 12:23
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2019 15:07
дод.уг.3.pdf зміни до договору
24 липня 2019 15:05
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2019 15:02
дод.уг.2.pdf зміни до договору
24 липня 2019 15:00
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2019 14:10
дод. угода 1 до дог. 47.pdf зміни до договору
25 березня 2019 14:09
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 15:40
№47 Стрептів.pdf укладений
26 грудня 2018 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 47
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни відповідно до фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML