Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт західної частини скверу між буд. №58 на проспекті Героїв Сталінграда та буд. №31 на вул. Прирічній в Оболонському районі»
Очікувана вартість
3 150 703,00 UAH
UA-2018-11-19-002674-a 3d8767d0799d40e59fa8fbc0fe366aab
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
11 вересня 2017 року було оголошено про проведення відкритих торгів ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт західної частини скверу між буд №58 на проспекті Героїв Сталінграда та буд №31 на вул. Прирічній в Оболонському районі» Переможцем визначено ТОВ «АРКАДА БУД ХОЛДИНГ» та було укладено Договір № 157/10 від 17.10.2017. Оскільки частина робіт уже виконана і технологічно пов’язана з роботами, які плануються, а саме: -збільшення кількості пішохідних доріжок; -ремонт доріг з асфальтобетонним покриттям; -влаштування МАФів; -улаштування покриттів з резинової плитки дитячих майданчиків; - заміна старої огорожі на нову; - збільшення площі озеленення скверу; - улаштування поливу газонів, та оскільки даний перелік робіт знаходится в зоні вже виконаних підрядником об’ємів (улаштовано покриття із ФЕМ, встановлено поребрик, встановлено дитячий майданчик), виникає ризик пошкодження цих робіт спецтехнікою (трактори, самоскиди, маніпулятори тощо), яка повинна використовуватись для вищевказаних робіт, так як для доступу до нових будівельних майданчиків необхідно буде рухатись по готовим доріжкам та газонам. Тому існує необхідність у виконанні робіт одним підрядником з метою забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень. Підстава:Позитивний експертний звіт № 1001—18/ПРОЕКСП від 24.09.2018 Експертний висновок №76 від 31.10.2018

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2018 18:52
Оскарження наміру укласти договір: 30 листопада 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт західної частини скверу між буд. №58 на проспекті Героїв Сталінграда та буд. №31 на вул. Прирічній в Оболонському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, Київська область, м. Київ, сквер між буд №58 на проспекті Героїв Сталінграда та буд №31 на вул. Прирічній в Оболонському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

19 листопада 2018 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АРКАДА БУД ХОЛДИНГ
#41086629
Переможець 3 150 703,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 18:52

Документи

19 листопада 2018 18:52
Електронний підпис
19 листопада 2018 18:43
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2018 18:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АРКАДА БУД ХОЛДИНГ
#41086629
3 150 703,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2018 18:52
Електронний підпис
19 листопада 2018 18:43
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 17:44
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 09:22
ДУ 5.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 09:17
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 09:10
Електронний підпис укладений
11 травня 2019 15:05
ДУ 4.pdf зміни до договору
11 травня 2019 13:56
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 18:16
ДУ 3.pdf зміни до договору
26 березня 2019 18:03
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 16:21
ДУ2.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 16:17
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 21:39
ДУ 1.pdf зміни до договору
10 грудня 2018 21:37
Електронний підпис укладений
04 грудня 2018 12:44
договір укладений
04 грудня 2018 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 240/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 240/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 240/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 240/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до п.п.1.1., 2.1. Договору та викпасти їх у но ій редакції
Номер договору про закупівлю: 240/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 240/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.03.2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об*єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п.1.1., 2.1., 2.5, 12.1 та скоригований Календарний графік (Додаток №7 до Договору) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 240/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 240/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 240/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 843 327,19
UAH (в тому числі ПДВ 473 887,86 UAH)