Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Периферійні пристрої
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2018-11-19-002127-a 305d5b31df6648db9aad1f2772470bd4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Озерова

+380442814979 ozerovaa@treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Контактна особа: Анастасія Озерова
+380442814979
ozerovaa@treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2018 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2018 10:00
Початок аукціону: 06 грудня 2018 14:25
Очікувана вартість: 980 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
Периферійні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бастіонна,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-19-002127-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 21 листопада 2018 16:26
Обмеження конкуренції
Розглянувши тендерну документацію на закупівлю Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку «30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Периферійні пристрої)», ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-19-002127-a, оприлюднене в системі публічних закупівель Prozorro, публічне посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-19-002127-a, повідомляємо про встановлення Замовником дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та суперечать нормам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Складені таким чином технічні вимоги до предмета закупівлі – багатофункціональні пристрої формату А-3, обмежують конкуренцію серед учасників торгів, що призводить до дискримінації та штучного звуження кола потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один із основних принципів публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Зокрема, вимоги про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – багатофункціональні пристрої формату А-3, викладені у додатку № 2 до тендерної документації, підготовлені виключно під певного виробника обладнання та заздалегідь визначеного постачальника, вказане найменування обладнання Canon image RUNNER ADVANCE 6555i .
Сукупність усіх, вказаних у тендерній документації вимог до технічних характеристик предмету закупівлі – багатофункціональних пристроїв формату А-3 не притаманна для обладнання таких виробників техніки для друку як Hewlett-Packard, Samsung, Brother, Konica Minolta, тощо, а наявна лише у одного виробника обладнання – Canon. За сукупністю, вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі - багатофункціональні пристрої формату А-3, викладені у тендерній документації, прописані виключно під конкретні технічні та якісні характеристики конкретного обладнання Canon image RUNNER ADVANCE 6555i. Чинне законодавство України в сфері публічних закупівель передбачає здійснення підприємницької діяльності із підтриманням економічної конкуренції, а саме – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома постачальниками, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Водночас, у відповідності до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням. Враховуючи вищевикладене, керуючись частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення наступних змін до тендерної документації конкурсних торгів, а саме Технічні характеристики багатофункціонального пристрою формату А-3:
1) Щомісячне навантаження не менше 200 000 стор
2) Ємність автоподавача не менше 200 арк..
3) Швидкість сканування не менше 200 зобр/хв. в дуплексному режимі
4) Витратні матеріали . Тонер для друку не менше ніж 50 000 арк., Модуль ксерографічний не менше 200 000 арк.

У разі обмеження Замовником участі інших виробників згідно лімітованих технічних показників, що відповідають за сукупністю лише моделі Canon image RUNNER ADVANCE 6555i, наше підприємство змушене оскаржувати вимоги тендерної документації в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2018 15:30
Державна казначейська служба України стосовно Вашої Вимоги повідомляє наступне.
Вимоги, викладені в технічних та якісних характеристиках тендерної документації до закупівлі не суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель.
На даний час Замовнику відомо не менш ніж два виробники, які забезпечують виконання вимог викладених в закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-11-19-002127-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ООО "ФЛЕКС-Интеграция", Код ЄДРПОУ:36530238
Дата подання: 07 грудня 2018 18:39
щодо неправомірності відхилення пропозиції ТОВ "ФЛЕКС-Інтеграція"
Просимо переглянути прийняте рішення.
Твердження про те, що Учасник надав копії документів без перекладу офіційним перекладачем не відповідає дійсності. Переклад був виконаний професійним центром, про що свідчить відповідний акт про виконані послуги від 04.12.2018.
Замовник не вимагав надання перекладу завіреного третьою організацією, або іншого підтвердженя таких дій. Тому не може приймати рішення про дискваліфікацію на основі відсутності такого підтвердження. Водночас нами був наданий гарантійний лист, в якому зазначено що пропозиція повністю відповідає всім заявленим вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2018 11:09
Державна казначейська служба України на вимогу Учасника від 07.12.2018 № 122 повідомляє.
Учасником надано у складі тендерної пропозиції копії сертифікатів працівників зазначених у довідці, які мають необхідні знання та досвід для технічної та сервісної підтримки обладнання без перекладу офіційним перекладачем, чим порушено вимогу п.7 Розділу І тендерної документації.
Також, наданий Учасником «Переклад відомостей персональних сертифікатів» не містить підтвердження, що переклад здійснено офіційним перекладачем.
Таким чином, не можливо визначити автентичність перекладу, як це вимоглося п.7 Розділу І тендерної документації.
Крім того, копія Акту наданих послуг від 04.12.2018 № 4/1033-П не підтверджує здійснення перекладу наданих Учасником у складі тендерної пропозиції сертифікатів працівників зазначених у довідці.
В той же час, зазначений Акт було надано після закінчення строку подання учасниками тендерних пропозицій та не підлягає розгляду.
Номер вимоги: UA-2018-11-19-002127-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ООО "ФЛЕКС-Интеграция", Код ЄДРПОУ:36530238
Дата подання: 11 грудня 2018 11:29
щодо проведення повторної оцінки
Виходячи зі змісту п.7 Розділу І тендерної документації, до учасника висувалися наступні вимоги:
а) пропозиція має бути складена українською мовою;
б) документи, що надані іноземною мовою повинні бути перекладені українською мовою;
в) переклад має бути виконаний «офіційним перекладачем»;
г) тексти перекладу повинні бути автентичними (тобто відповідати змісту оригіналу).

Замовник не висував вимог щодо підтвердження того, що виконавець є «офіційним перекладачем».
Замовник не висував вимог щодо підтвердження «автентичності перекладу».
Замовник не висував вимог щодо «засвідчення», «затвердження», «завірення» тексту перекладу.

Просимо повторно провести оцінку нашої пропозиції відповідно до умов тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2018 16:16
Державна казначейська служба України на вимогу Учасника
від 11.12.2018 № 133 повідомляє наступне.
Пунктом 7 Розділу І Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція має бути складена українською мовою.
Інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і іноземними мовами, а у разі надання цих документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Документи пропозиції, викладені іншими мовами, повинні бути надані з перекладом на українську мову, виконаним офіційним перекладачем. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
У разі не виконання Учасниками цих вимог, тендерні пропозиції будуть вважатися такими, що не відповідають вимогам Тендерної документації та відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону будуть відхилені.
Окрім того, пунктом 1 Розділу II Тендерної документації визначено, що Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Звернень від Учасників щодо тлумачення термінів Тендерної документації на етапі подання пропозицій до Замовника не надходило.
Враховуючи вищезазначене, Тендерним комітетом Казначейства було прийнято рішення щодо відхилення пропозиції Учасника, керуючись вимогами Тендерної документації.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

11 грудня 2018 11:29
лист 133_ФЛЕКС.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2018 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "ФЛЕКС-Интеграция" 959 853,00
UAH з ПДВ
954 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХСЕРВІС" 974 813,10
UAH з ПДВ
955 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2018 10:16
Додаток.pdf
05 грудня 2018 09:41
лист погодження.pdf
05 грудня 2018 09:41
інформаційна довідка.pdf
04 грудня 2018 15:29
цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "ФЛЕКС-Интеграция"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "ФЛЕКС-Интеграция"
#36530238
Відхилено 954 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 16:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХСЕРВІС"
#30677450
Відхилено 955 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 16:09

Інформація про відміну

Дата відміни
07 грудня 2018 16:09
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі