Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2018 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2018 15:31 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2018 15:31 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2018 13:50 |
Очікувана вартість: | 2 250 447,31 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,11% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2018 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2018 15:28 |
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору закупівлі.doc | |
19 листопада 2018 15:28 |
Додаток 4 Технічне завдання.pdf | |
19 листопада 2018 15:28 |
Додаток 3 Істотні умови до договору.docx | |
19 листопада 2018 15:28 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
19 листопада 2018 15:28 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx | |
19 листопада 2018 15:28 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-28-000002 ● ddcb559371364582b8f1e271ea31433a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2019 11:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.02.2019 № 56
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-11-19-001880-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19 листопада 2018 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Д. ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-04 16:55:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Розробка ПКД. Енергоблок №3. Заміна КРП-6 кВ систем нормальної експлуатації, важливих для безпеки, в частині секцій 3BA, 3BB, 3BC, 3BD, 3BJ, 3BK)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1) Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Замовник вимагав надати скановану копію довідки про наявність досвіду виконання проектних робіт по комплектним розподільчим пристроям 6 кВ власних потреб АЕС (силового електрообладнання апаратури РЗА, кабельної продукції), підписаної уповноваженою особою учасника, оформленої належним чином (із зазначенням дати складання документу), яка містить предмет договору, номер, дату, контрагента, та копію листа-відгуку підприємства – замовника, для якого виконувалася аналогічна робота.
Учасник АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» у файлі «Довідка виконання аналогічних договорів.pdf» надав довідку про виконання аналогічних договорів АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» від 03.12.2018 № 22134/5569 (далі – Довідка № 22134/5569). При цьому, Довідка № 22134/5569 не містить дати укладення договорів, що підтверджують виконання аналогічних робіт.
Крім того, відповідно даних Довідки № 22134/5569 роботи по комплектним розподільчим пристроям 6 кВ виконувались лише на виконання договору № 1511-2013 «Енергоблок № 4. Реконструкція магістралі резервного живлення ВП ЗАЕС. Установка КРУ-6кВ в приміщенні ДЕ 901 для приєднання струмопроводів 6 кВ від ПРТ-3. Розробка проектно-кошторисної документації», який двічі вказаний в Довідці № 22134/5569 під № 3 та № 7. Разом з тим, відгук ВП «Запорізька АЕС» ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» про виконання зазначеного договору відсутній.
Пропонуємо пояснити, чим обґрунтоване рішення тендерного комітету ВП «ЮУАЕС» ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» щодо визнання тендерної пропозиції АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» такою, що відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», в частині відсутності відгуку ВП «Запорізька АЕС» ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» про досвід виконання аналогічних проектних робіт по комплектним розподільчим пристроям 6 кВ власних потреб АЕС (силового електрообладнання апаратури РЗА, кабельної продукції) за договором № 1511-2013, зазначеним у Довідці № 22134/5569?
Крім того, пропонуємо пояснити, чим обґрунтоване рішення тендерного комітету ВП «ЮУАЕС» ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» щодо визнання тендерної пропозиції АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в частині надання АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» Довідки № 22134/5569 без зазначення дат укладення договорів, що підтверджують досвід виконання аналогічних робіт?
2) Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник вимагав надати скановану копію довідки довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з розробки проектно-кошторисної документації, із наданням переліку персоналу, який планується залучити до виконання робіт, зазначивши наступну інформацію: прізвище, ім’я, по-батькові, посаду, освіту, кваліфікацію (за дипломом), кваліфікаційні сертифікати на виконання проектних робіт (з обов’язковим наданням копій).
Учасник АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» у файлі «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (сертифікати).pdf» надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід (без номера та дати), яка містить інформацію щодо наявності кваліфікаційних сертифікатів на виконання проектних робіт лише в окремих осіб персоналу, яких планується залучити до виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації.
Пропонуємо пояснити, чим обґрунтоване рішення тендерного комітету ВП «ЮУАЕС» ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» в частині визнання тендерної пропозиції АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» такою, що відповідає кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в частині відсутності кваліфікаційних сертифікатів на виконання проектних робіт у переважної більшості інженерів-проектувальників АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ», яких планується залучити до виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-11 12:25:18
Відповідь замовника
Наступним направляємо на Вашу адресу відповідь на запит ДАСУ в Миколаївській області від 04.03.2019 до закупівлі за предметом ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Розробка ПКД. Енергоблок №3. Заміна КРП-6 кВ систем нормальної експлуатації, важливих для безпеки, в частині секцій 3BA, 3BB, 3BC, 3BD, 3BJ, 3BK, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-19-001880-a 1 Щодо обґрунтування рішення тендерного комітету ВП «ЮУАЕС» ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» щодо визнання тендерної пропозиції АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» такою, що відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», в частині відсутності відгуку ВП «Запорізька АЕС» ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» про досвід виконання аналогічних проектних робіт по комплектним розподільчим пристроям 6 кВ власних потреб АЕС (силового електрообладнання апаратури РЗА, кабельної продукції) за договором № 1511-2013, зазначеним у Довідці № 22134/5569 повідомляємо наступне: Враховуючи, що ВП «Запорізька АЕС» (далі – ВП ЗАЕС) так як і ВП «Южно-Українська АЕС» (далі – ВП ЮУАЕС) є відокремленими підрозділами ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» нами була отримана в робочому порядку інформація від фахівців ВП ЗАЕС стосовно підтвердження своєчасного та якісного виконання АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» робіт за договором № 1511-2013 (реєстраційний номер ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» №2-121-08-14-00205) «Енергоблок № 4. Реконструкція магістралі резервного живлення ВП ЗАЕС. Установка КРУ-6кВ в приміщенні ДЕ 901 для приєднання струмопроводів 6 кВ від ПРТ-3. Розробка проектно-кошторисної документації». Дата укладання договору зазначена в його номері − №1511-2013 від 15.11.2013. З урахуванням отриманої інформації, та з урахуванням того, що ВП ЗАЕС та ВП ЮУАЕС є відокремленими підрозділами однієї юридичної особи ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» та на підставі протоколу засідання технічної комісії №ПТ.3.4601.14ц тендерним комітетом ВП ЮУАЕС було прийняте рішення, що тендерна пропозиція АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» є такою, що відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». 2 Щодо обґрунтування рішення тендерного комітету ВП «ЮУАЕС» ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» в частині визнання тендерної пропозиції АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» такою, що відповідає кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі - Інструкція) тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник вимагає надати скановану копію довідки довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з розробки проектно-кошторисної документації, із наданням переліку персоналу, який планується залучити до виконання робіт, зазначивши наступну інформацію: прізвище, ім’я, по-батькові, посаду, освіту, кваліфікацію (за дипломом), кваліфікаційні сертифікати на виконання проектних робіт (з обов’язковим наданням копій). Тобто Замовником в Інструкції не зазначалась вимога щодо наявності в усіх працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з розробки проектно-кошторисної документації, наявність кваліфікаційних сертифікатів на виконання проектних робіт. Згідно статті 7 Закону України «Про архітектурну діяльність»: «Проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат». Згідно абзаців 3-4 пункту 12 наказу Мінрегіонбуду України від 16.05.2011 №45: «Проект розробляється під керівництвом ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат». Тобто, згідно діючого законодавства України, вимагається наявність кваліфікаційних сертифікатів у головного інженера (архітектора) проекту (ГІПа або ГАПа) та інших керівників, під керівництвом яких розробляються окремі розділи або частини проектної документації. Враховуючи, що згідно наданої АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації (сертифікати)» кваліфікаційні сертифікати мають: - Т.в.о. Генерального директора Гречка Олександр Михайлович, - головний інженер проекту Лисих Юрій Васильович, - головний інженер проекту Червоний Валерій Васильович, - головний фахівець з протипожежної безпеки Чадченко Сергій Михайлович, - начальник відділу Афанасьєв Сергій Васильович, - начальник відділу Віниченко Ірина Михайлівна, та на підставі протоколу засідання технічної комісії №ПТ.3.4601.14ц тендерним комітетом ВП ЮУАЕС було прийняте рішення, що тендерна пропозиція АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» є такою, що відповідає кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-03-07 12:13:28
Пояснення з власної ініціативи
Наступним направляємо на Вашу адресу відповідь на запит ДАСУ в Миколаївській області від 04.03.2019 до закупівлі за предметом ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Розробка ПКД. Енергоблок №3. Заміна КРП-6 кВ систем нормальної експлуатації, важливих для безпеки, в частині секцій 3BA, 3BB, 3BC, 3BD, 3BJ, 3BK, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-19-001880-a
1 Щодо обґрунтування рішення тендерного комітету ВП «ЮУАЕС» ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» щодо визнання тендерної пропозиції АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» такою, що відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», в частині відсутності відгуку ВП «Запорізька АЕС» ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» про досвід виконання аналогічних проектних робіт по комплектним розподільчим пристроям 6 кВ власних потреб АЕС (силового електрообладнання апаратури РЗА, кабельної продукції) за договором № 1511-2013, зазначеним у Довідці № 22134/5569 повідомляємо наступне:
Враховуючи, що ВП «Запорізька АЕС» (далі – ВП ЗАЕС) так як і ВП «Южно-Українська АЕС» (далі – ВП ЮУАЕС) є відокремленими підрозділами ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» нами була отримана в робочому порядку інформація від фахівців
ВП ЗАЕС стосовно підтвердження своєчасного та якісного виконання АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» робіт за договором № 1511-2013 (реєстраційний номер
ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» №2-121-08-14-00205) «Енергоблок № 4. Реконструкція магістралі резервного живлення ВП ЗАЕС. Установка КРУ-6кВ в приміщенні ДЕ 901 для приєднання струмопроводів 6 кВ від ПРТ-3. Розробка проектно-кошторисної документації». Дата укладання договору зазначена в його номері − №1511-2013 від 15.11.2013.
З урахуванням отриманої інформації, та з урахуванням того, що ВП ЗАЕС та ВП ЮУАЕС є відокремленими підрозділами однієї юридичної особи ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» та на підставі протоколу засідання технічної комісії №ПТ.3.4601.14ц тендерним комітетом ВП ЮУАЕС було прийняте рішення, що тендерна пропозиція АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» є такою, що відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
2 Щодо обґрунтування рішення тендерного комітету ВП «ЮУАЕС» ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» в частині визнання тендерної пропозиції АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» такою, що відповідає кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі - Інструкція) тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник вимагає надати скановану копію довідки довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з розробки проектно-кошторисної документації, із наданням переліку персоналу, який планується залучити до виконання робіт, зазначивши наступну інформацію: прізвище, ім’я, по-батькові, посаду, освіту, кваліфікацію (за дипломом), кваліфікаційні сертифікати на виконання проектних робіт (з обов’язковим наданням копій).
Тобто Замовником в Інструкції не зазначалась вимога щодо наявності в усіх працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з розробки проектно-кошторисної документації, наявність кваліфікаційних сертифікатів на виконання проектних робіт.
Згідно статті 7 Закону України «Про архітектурну діяльність»:
«Проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат».
Згідно абзаців 3-4 пункту 12 наказу Мінрегіонбуду України від 16.05.2011 №45:
«Проект розробляється під керівництвом ГАПа (ГІПа).
Окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат».
Тобто, згідно діючого законодавства України, вимагається наявність кваліфікаційних сертифікатів у головного інженера (архітектора) проекту (ГІПа або ГАПа) та інших керівників, під керівництвом яких розробляються окремі розділи або частини проектної документації.
Враховуючи, що згідно наданої АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації (сертифікати)» кваліфікаційні сертифікати мають:
- Т.в.о. Генерального директора Гречка Олександр Михайлович,
- головний інженер проекту Лисих Юрій Васильович,
- головний інженер проекту Червоний Валерій Васильович,
- головний фахівець з протипожежної безпеки Чадченко Сергій Михайлович,
- начальник відділу Афанасьєв Сергій Васильович,
- начальник відділу Віниченко Ірина Михайлівна,
та на підставі протоколу засідання технічної комісії №ПТ.3.4601.14ц тендерним комітетом ВП ЮУАЕС було прийняте рішення, що тендерна пропозиція АТ «Харківський інститут «ЕНЕРГОПРОЕКТ» є такою, що відповідає кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення щодо висновку про результати моніторингу закупівлі за предметом ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Розробка ПКД. Енергоблок №3. Заміна КРП-6 кВ систем нормальної експлуатації, важливих для безпеки, в частині секцій 3BA, 3BB, 3BC, 3BD, 3BJ, 3BK, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-19-001880-a. 1 Щодо відповідності тендерної пропозиції переможця торгів Акціонерного товариства «Харківський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» (далі АТ ХІЕП) вимогам пункту 3 частини 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Згідно вимог пункту 3 частини 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен був надати: «Файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника Розрахунку договірної ціни тендерної пропозиції згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, із зазначенням вартості експертизи проектної документації.» АТ ХІЕП в складі тендерної пропозиції надав кошторис, виконаний по формі №3-П, на виконання робіт «ЮУ АЕС. Розробка ПКД. Енергоблок №3. Заміна КРП-6 кВ систем нормальної експлуатації, важливих для безпеки, в частині секції 3ВА, 3ВВ, 3ВС, 3ВD, 3DJ, 3BK, в якому зазначив вартість проектних робіт в сумі 2 694 060 грн з ПДВ «В обсязі технічного завдання на розробку проектно-кошторисної документації ТЗ.3.0009Ц.4215 за темою (включно позитивний експертний звіт) Заміна КРП-6 кВ систем нормальної експлуатації, важливих для безпеки, в частині секції 3ВА, 3ВВ, 3ВС, 3ВD, 3DJ, 3BK». Згідно пункту 7.1 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013: «Вартість експертизи проектної документації на будівництво визначають з використанням рекомендованих показників, наведених у додатку Е, в залежності від кошторисної вартості будівництва, напрямів, за якими здійснюють експертизу, та стадії проектування.» АТ ХІЕП надав у складі тендерної пропозиції розрахунок кошторису на виконання проектних робіт виконаний по формі №3-П, яка не передбачає зазначення кошторисної вартості будівництва, тобто учасник на етапі визначення вартості проектних робіт не міг визначити остаточну вартість експертизи, а вказав загальну вартість проектних робіт, враховуючи орієнтовну вартість експертизи. Остаточну вартість експертизи можливо буде визначити після розробки проектної документації, в якій буде визначена кошторисна вартість будівництва. Враховуючи вищевикладене, та те, що вимогами розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та пунктом 3 частини 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» не вимагалося в складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт зазначати окремо вартість експертизи, Замовником прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції переможця торгів Акціонерного товариства «Харківський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» вимогам тендерної документації. 2 Щодо відповідності тендерної пропозиції переможця торгів Акціонерного товариства «Харківський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» вимогам частини 5 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». 2.1 В частині відсутності інформації щодо дати укладання аналогічного договору. АТ ХІЕП в частині документального підтвердження кваліфікаційного критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору надав у складі тендерної пропозиції скановану копію довідки про виконання аналогічних договорів від 03.12.2018 №22134/5569, в якої заначено інформацію про досвід виконання аналогічних проектних робіт по комплектним розподільчим пристроям 6 кВ власних потреб АЕС (силового електрообладнання апаратури РЗА, кабельної продукції) за договором № 1511-2013 (реєстраційний номер ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» №2-121-08-14-00205) «Енергоблок №4. Реконструкція магістралі резервного живлення ВП ЗАЕС. Установка КРУ-6кВ в приміщенні ДЕ 901 для приєднання струмопроводів 6 кВ від ПРТ-3. Розробка проектно-кошторисної документації». Враховуючи, що ВП «Запорізька АЕС» (далі – ВП ЗАЕС) та ВП «Южно-Українська АЕС» (далі – ВП ЮУАЕС) є підрозділами однієї юридичної особи – ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ», в якій діє єдиний програмний комплекс на базі SAP ERP щодо реєстрації договорів та їх виконання, нами була отримана в робочому порядку інформація стосовно того, що дата укладання договору зазначена в його номері − №1511-2013 від 15.11.2013 (реєстраційний номер ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» №2-121-08-14-00205). 2.2 В частині відсутності копії листа-відгука ВП «Запорізька АЕС» ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» щодо виконання аналогічного договору. Звертаємо увагу, що згідно частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Скориставшись своїм правом, та беручи до уваги, що ВП ЗАЕС та ВП ЮУАЕС є підрозділами однієї юридичної особи – ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» (тобто аналогічний договір фактично виконувався для потреб ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ»), нами була отримана в робочому порядку інформація від фахівців ВП ЗАЕС стосовно підтвердження своєчасного та якісного виконання АТ ХІЕП робіт за договором № 1511-2013 (реєстраційний номер ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» №2-121-08-14-00205). З урахуванням отриманої інформації, та враховуючи, що ВП ЗАЕС та ВП ЮУАЕС є підрозділами однієї юридичної особи ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ», Замовником прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції переможця торгів Акціонерного товариства «Харківський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» вимогам тендерної документації.
2019-03-25 14:58:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2019-04-02 09:21:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2018 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАТОМЕНЕРГОПРОЕКТ" |
2 100 735,00
UAH
|
2 100 735,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ХПКІ "ТЕП-СОЮЗ" |
2 240 574,31
UAH
|
2 190 435,24
UAH
|
Документи |
Акціонерне товариство «Харківський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» |
2 245 050,00
UAH
|
2 195 050,00
UAH
|
Документи |
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ «ЕНЕРГОПРОЕКТ» |
2 248 939,50
UAH
|
2 248 939,50
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАТОМЕНЕРГОПРОЕКТ" #35856638 |
Відхилено |
2 100 735,00
UAH
|
10 грудня 2018 15:48
|
ТОВ "ХПКІ "ТЕП-СОЮЗ" #35349333 |
Рішення скасоване |
2 190 435,24
UAH
|
02 січня 2019 15:17
|
ТОВ "ХПКІ "ТЕП-СОЮЗ" #35349333 |
Відхилено |
2 190 435,24
UAH
|
02 січня 2019 15:23
|
Акціонерне товариство «Харківський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» #14078902 |
Переможець |
2 195 050,00
UAH
|
09 січня 2019 14:49
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 09 січня 2019 14:49
Учасник | Пропозиція | Документи |
Акціонерне товариство «Харківський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» #14078902 |
2 195 050,00
UAH
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 16:50
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
13 березня 2024 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 11:21
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2023 09:31
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2023 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2023 16:03
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
29 травня 2023 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 16:26
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2022 15:53
|
Додаткова угода 10.pdf | зміни до договору |
20 липня 2022 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 11:49
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2021 10:25
|
Д.оп угода 8 2-123-01-19-05036.pdf | зміни до договору |
15 липня 2021 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 14:41
|
Доп .года 7 2-123-01-19-05036.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 16:15
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2020 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 10:56
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
31 березня 2020 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2020 15:58
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2020 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 12:16
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2019 15:39
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
25 червня 2019 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2019 14:15
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
28 березня 2019 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2019 15:39
|
Договір.PDF | укладений |
25 січня 2019 15:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного плану |
Номер договору про закупівлю: | 2-123-01-19-05036 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-123-01-19-05036 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного плану |
Номер договору про закупівлю: | 2-123-01-19-05036 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-123-01-19-05036 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в календарний план.Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2-123-01-19-05036 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в календарний план. |
Номер договору про закупівлю: | 2-123-01-19-05036 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в календарний план. |
Номер договору про закупівлю: | 2-123-01-19-05036 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в календарний план. Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2-123-01-19-05036 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в календарний план. Продовження терміну дії договору до 31.03.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 2-123-01-19-05036 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | доп угода 7 2-123-01-19-05036 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в календарний план. (термін дії договору до 31.03.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 2-123-01-19-05036 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | доп угода 8 2-123-01-19-05036 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного плану, продовження терміну дії договору до 31.12.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 2-123-01-19-05036 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного плану, продовження терміну дії договору до 30.06.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 2-123-01-19-05036 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного плану, продовження терміну дії договору до 31.12.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 2-123-01-19-05036 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного плану. Без продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2-123-01-19-05036 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного плану з продовженням терміну дії договору (30.12.2024) |
Номер договору про закупівлю: | 2-123-01-19-05036 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного плану. Без продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2-123-01-19-05036 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди, щодо зміни організаційно-правової форми власності Замовника та банківських реквізитів була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-123-01-19-05036 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |