Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з поточного ремонту приміщення адміністративної будівлі
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2018-11-19-001730-b ef9488db1b994a70bcda82d1b79acfae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салін Сергій Вікторович

+380509339313 salinsv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "IНФОРМАЦIЙНI СИСТЕМИ" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41803086
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-кт. Д. Яворницького, 75
Контактна особа: Салін Сергій Вікторович
+380509339313
salinsv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2018 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2018 18:09
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2018 18:09
Початок аукціону: 10 грудня 2018 13:46
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Послуга з поточного ремонту приміщення адміністративної будівлі за адресою: Україна, м. Дніпро, просп. Д. Яворницького, 75
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2018 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 16:03
Додаток_до_протоколу30_11.pdf
30 листопада 2018 16:03
Тендерная 30_11.doc
20 листопада 2018 17:50
Додаток до протоколу.pdf
20 листопада 2018 17:50
Тендерная_20_11.docx
20 листопада 2018 17:50
Тендерная.docx
30 листопада 2018 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 21:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 16:03
Додаток_до_протоколу30_11.pdf
30 листопада 2018 16:03
Тендерная 30_11.doc
20 листопада 2018 17:50
Додаток до протоколу.pdf
20 листопада 2018 17:50
Тендерная_20_11.docx
20 листопада 2018 17:50
Тендерная.docx
19 листопада 2018 18:05
Тендерная.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікація
Дата подання: 19 листопада 2018 21:57
Дата відповіді: 20 листопада 2018 17:50
1.Згідно ЗУ про держзакупівлі вимагається лише один аналогічний договір,а не декілька;2. вкажіть якмй саме документ потрібен для надання гарантії щодо захисту довкілля,тому що викладена вами вимога розмита і ви при розгляді можете розтлумачити її по своєму і дискваліфікавути учасника. 3.Згідно Вашого дефектного акту робіт зазначені внутрішні оздоблювальні роботи ,тому автотранспорт ,крім вантажного автомобіля не потрібен; ваша вимога про надання ліценціїї Укртрансбезпеки є дискримінаційною та незаконною томущо така ліцензія вимагається лише при перевезенні пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів,міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автортранспортом, НАКАЗ УКТРАНСБЕЗПЕКИ №638 від 09.08.2018р. , яке відношення має ця ліцензія до даної закупівлі? Ви закуповуєте роботи ,а не перевезення . Вибачте,але зазначені вами вимоги є дискримінаційними. Просимо скоригувати ТД відповідно до ЗУ про держзакупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пунктів 1 та 3 Вашого звернення до тендерної документації були внесені зміни
Відповідно до п.2 Вашого звернення надаємо роз'яснення, що тендерною документацією вимагається
- будь-який документ, який на думку Учасника підтверджує застосування заходів із захисту довкілля
або
– довідка у довільній формі за підписом Учасника про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно до вищевикладеного учасник подає у складі будь -який документ, що на його думку може свідчити про застосування заходів із захисту довкілля АБО довідку у довільній формі у якій Учасник гарантую, що проведені ним роботи та застосовувані матеріали не шкодять довкіллю.
щодо банківської гарантії,та інше
Дата подання: 22 листопада 2018 15:41
Дата відповіді: 22 листопада 2018 17:00
Доброго дня . У вашій ТД встановлена банківська гарантія 5% згідно закону від 2005 року,але зараз ТД виписуєиться згідно закону про електронні закупівлі від 2016 року,де банківська гарантія складає 0,5%. Це є порушенням закону. Просимо також пояснити: що означає термін "робітники,які будуть виконувати роботи під ключ,такого терміну не існує ; що означає і що мається на увазі у вимозі "чітко вказати специфікайії специфікації продуктів для задоволення загальних та технічних вимог ТД" "Спеціфікації продуктів повинні бути вказані зі ступенем деталізації,достатнім для внесення спецефікаціїї в договір". Складається враження ,що ваша ТД прописана під одного підрядника .Просимо надати роз'яснення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідно до умов тендерної документації п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» банківська гарантія, що передбачена ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» не вимагаеться
відповідно до Додатку 1 таблиця 1 п.1 1. “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” учасники повинні підтвердити можливість залучення працівників для виконання комплексу робіт з надання послуги, а саме у складі тендерної пропозиції надати довідки по формі Таблиці 4 Додатку № 5 ТД та копії документів, які підтверджують працевлаштування цих працівників у учасника або у разі залучення відповідних фахівців, як співвиконавців послуг, або як субпідрядників, або за трудовим та/або цивільно-правовим договором надати копію відповідного(их) договору (ів) та/або договору(ів) – наміру, або попереднього договору з інформацією про них у довідці у довільній формі.
подяка
Дата подання: 22 листопада 2018 19:48
Дата відповіді: 23 листопада 2018 15:03
Дякуємо за відповідь та розуміння.
Відповідь: навзаєм
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2018 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТПД №1 863 693,00
UAH з ПДВ
863 693,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІТБУД ПЛЮС" 888 000,00
UAH з ПДВ
888 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Низький Микола Миколайович 900 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2018 13:21
кошторис.pdf
07 грудня 2018 13:21
загальновироб.вит..pdf
07 грудня 2018 13:21
Дог.ціна.pdf
07 грудня 2018 13:21
ТП.pdf
07 грудня 2018 13:21
Видгук.pdf
07 грудня 2018 13:21
Акт.pdf
07 грудня 2018 13:21
Ан.дог.pdf
07 грудня 2018 13:21
Видгук1.pdf
07 грудня 2018 13:21
Акт1.pdf
07 грудня 2018 13:21
Ан.дог1.pdf
07 грудня 2018 13:21
Дог. тр.5.pdf
07 грудня 2018 13:21
Дог. тр.4.pdf
07 грудня 2018 13:21
Дог. тр.3.pdf
07 грудня 2018 13:21
Дог. тр.2.pdf
07 грудня 2018 13:21
Дог. тр.1.pdf
07 грудня 2018 13:21
дог.ор. скл..pdf
07 грудня 2018 13:21
розрахунки.pdf
07 грудня 2018 13:21
пояс.зап.pdf
07 грудня 2018 13:21
Листи.pdf
07 грудня 2018 13:21
угода-намір.pdf
07 грудня 2018 13:21
підсумкова.pdf
07 грудня 2018 13:21
Довідки.pdf
07 грудня 2018 13:21
укртрансбезпека.pdf
07 грудня 2018 13:21
наказ дир..pdf
07 грудня 2018 13:21
Дов МВД.pdf
07 грудня 2018 13:21
Дов банк.pdf
07 грудня 2018 13:21
Виписка.pdf

Публічні документи

05 грудня 2018 11:52
Електронний підпис
05 грудня 2018 11:43
Симоненко.pdf
05 грудня 2018 11:43
рекомендация.pdf
05 грудня 2018 11:43
Радченко.pdf
05 грудня 2018 11:43
Псурцев.pdf
05 грудня 2018 11:43
Приходько.pdf
05 грудня 2018 11:43
Начоса.pdf
05 грудня 2018 11:43
Петренко.pdf
05 грудня 2018 11:43
Зіньков.pdf
05 грудня 2018 11:43
Зайцев.pdf
05 грудня 2018 11:43
гарантійний лист.pdf

Публічні документи

05 грудня 2018 18:27
Довідки.pdf
05 грудня 2018 18:27
ТП Низький М.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТПД №1

ТОВ "СВІТБУД ПЛЮС"

ФОП Низький Микола Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТПД №1
#40371601
Переможець 863 693,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 17:20

Документи

10 грудня 2018 17:19
Електронний підпис
10 грудня 2018 17:13
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2018 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТПД №1
#40371601
863 693,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2018 17:19
Електронний підпис
10 грудня 2018 17:13
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2019 20:42
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 14:06
Договір укладений
21 грудня 2018 13:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 863 693,00
UAH з ПДВ