Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з поточного ремонту приміщення адміністративної будівлі
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2018-11-19-001730-b ● ef9488db1b994a70bcda82d1b79acfae
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "IНФОРМАЦIЙНI СИСТЕМИ" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41803086 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-кт. Д. Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Салін Сергій Вікторович +380509339313 salinsv@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2018 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2018 18:09 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2018 18:09 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2018 13:46 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Послуга з поточного ремонту приміщення адміністративної будівлі за адресою: Україна, м. Дніпро, просп. Д. Яворницького, 75
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2018 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2018 16:03 |
Додаток_до_протоколу30_11.pdf | |
30 листопада 2018 16:03 |
Тендерная 30_11.doc | |
20 листопада 2018 17:50 |
Додаток до протоколу.pdf | |
20 листопада 2018 17:50 |
Тендерная_20_11.docx | |
20 листопада 2018 17:50 |
Тендерная.docx |
30 листопада 2018 16:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
30 листопада 2018 16:03 |
Додаток_до_протоколу30_11.pdf
|
|||||||||
30 листопада 2018 16:03 |
Тендерная 30_11.doc
|
|||||||||
20 листопада 2018 17:50 |
Додаток до протоколу.pdf
|
|||||||||
20 листопада 2018 17:50 |
Тендерная_20_11.docx
|
|||||||||
20 листопада 2018 17:50 |
Тендерная.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікація
Дата подання: 19 листопада 2018 21:57
Дата відповіді: 20 листопада 2018 17:50
1.Згідно ЗУ про держзакупівлі вимагається лише один аналогічний договір,а не декілька;2. вкажіть якмй саме документ потрібен для надання гарантії щодо захисту довкілля,тому що викладена вами вимога розмита і ви при розгляді можете розтлумачити її по своєму і дискваліфікавути учасника. 3.Згідно Вашого дефектного акту робіт зазначені внутрішні оздоблювальні роботи ,тому автотранспорт ,крім вантажного автомобіля не потрібен; ваша вимога про надання ліценціїї Укртрансбезпеки є дискримінаційною та незаконною томущо така ліцензія вимагається лише при перевезенні пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів,міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автортранспортом, НАКАЗ УКТРАНСБЕЗПЕКИ №638 від 09.08.2018р. , яке відношення має ця ліцензія до даної закупівлі? Ви закуповуєте роботи ,а не перевезення . Вибачте,але зазначені вами вимоги є дискримінаційними. Просимо скоригувати ТД відповідно до ЗУ про держзакупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пунктів 1 та 3 Вашого звернення до тендерної документації були внесені зміни
Відповідно до п.2 Вашого звернення надаємо роз'яснення, що тендерною документацією вимагається
- будь-який документ, який на думку Учасника підтверджує застосування заходів із захисту довкілля
або
– довідка у довільній формі за підписом Учасника про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно до вищевикладеного учасник подає у складі будь -який документ, що на його думку може свідчити про застосування заходів із захисту довкілля АБО довідку у довільній формі у якій Учасник гарантую, що проведені ним роботи та застосовувані матеріали не шкодять довкіллю.
Відповідно до п.2 Вашого звернення надаємо роз'яснення, що тендерною документацією вимагається
- будь-який документ, який на думку Учасника підтверджує застосування заходів із захисту довкілля
або
– довідка у довільній формі за підписом Учасника про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно до вищевикладеного учасник подає у складі будь -який документ, що на його думку може свідчити про застосування заходів із захисту довкілля АБО довідку у довільній формі у якій Учасник гарантую, що проведені ним роботи та застосовувані матеріали не шкодять довкіллю.
щодо банківської гарантії,та інше
Дата подання: 22 листопада 2018 15:41
Дата відповіді: 22 листопада 2018 17:00
Доброго дня . У вашій ТД встановлена банківська гарантія 5% згідно закону від 2005 року,але зараз ТД виписуєиться згідно закону про електронні закупівлі від 2016 року,де банківська гарантія складає 0,5%. Це є порушенням закону. Просимо також пояснити: що означає термін "робітники,які будуть виконувати роботи під ключ,такого терміну не існує ; що означає і що мається на увазі у вимозі "чітко вказати специфікайії специфікації продуктів для задоволення загальних та технічних вимог ТД" "Спеціфікації продуктів повинні бути вказані зі ступенем деталізації,достатнім для внесення спецефікаціїї в договір". Складається враження ,що ваша ТД прописана під одного підрядника .Просимо надати роз'яснення. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: відповідно до умов тендерної документації п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» банківська гарантія, що передбачена ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» не вимагаеться
відповідно до Додатку 1 таблиця 1 п.1 1. “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” учасники повинні підтвердити можливість залучення працівників для виконання комплексу робіт з надання послуги, а саме у складі тендерної пропозиції надати довідки по формі Таблиці 4 Додатку № 5 ТД та копії документів, які підтверджують працевлаштування цих працівників у учасника або у разі залучення відповідних фахівців, як співвиконавців послуг, або як субпідрядників, або за трудовим та/або цивільно-правовим договором надати копію відповідного(их) договору (ів) та/або договору(ів) – наміру, або попереднього договору з інформацією про них у довідці у довільній формі.
відповідно до Додатку 1 таблиця 1 п.1 1. “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” учасники повинні підтвердити можливість залучення працівників для виконання комплексу робіт з надання послуги, а саме у складі тендерної пропозиції надати довідки по формі Таблиці 4 Додатку № 5 ТД та копії документів, які підтверджують працевлаштування цих працівників у учасника або у разі залучення відповідних фахівців, як співвиконавців послуг, або як субпідрядників, або за трудовим та/або цивільно-правовим договором надати копію відповідного(их) договору (ів) та/або договору(ів) – наміру, або попереднього договору з інформацією про них у довідці у довільній формі.
подяка
Дата подання: 22 листопада 2018 19:48
Дата відповіді: 23 листопада 2018 15:03
Дякуємо за відповідь та розуміння.
Відповідь: навзаєм
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2018 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТПД №1 |
863 693,00
UAH з ПДВ
|
863 693,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВІТБУД ПЛЮС" |
888 000,00
UAH з ПДВ
|
888 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Низький Микола Миколайович |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТПД №1 #40371601 |
Переможець |
863 693,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2018 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2019 20:42
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2018 14:06
|
Договір | укладений |
21 грудня 2018 13:21
|