Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
205 000,00 UAH
UA-2018-11-19-001588-b ace60aa5f95d47eea0c5d25af31d9e42
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шумова Олеся Анатоліївна

380505381933 tender@dsmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Донецький національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010698
Місцезнаходження: 84404, Україна , Донецька обл., Лиман, вул. Привокзальна, 27
Контактна особа: Шумова Олеся Анатоліївна
380505381933
tender@dsmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2018 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2018 09:00
Початок аукціону: 06 грудня 2018 11:03
Очікувана вартість: 205 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 025,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 Одиниця
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2018 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 16:56
ТД - 32320000-4 Інтерактивна дошка.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо подання необхідних документів
Дата подання: 20 листопада 2018 13:41
Дата відповіді: 21 листопада 2018 14:43
Шановний Замовник! Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання, що поставляється в навчальні заклади повинно мати документи, які засвідчують якість, безпеку використання та повинно проходити експертизу в наукових установах Міністерства освіти і науки задля виявлення його відповідності безпечності, технічним стандартам та відповідати технічним стандартам та педагогічним вимогам. Шановний Замовник, вірно я розумію, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати документальне підтвердження, що обладнання (предмет закупівлі), яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за Ваше питання, усі вимоги щодо предмету закупівлі зазначені у тендерній документації.
Шановний тендерний комітет!
Дата подання: 22 листопада 2018 11:36
Дата відповіді: 23 листопада 2018 09:11
Доброго дня. Хотілось би уточнити, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Доброго дня. Монтаж обладнання не потрібен. Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-19-001588-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 20 листопада 2018 13:42
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2018 14:11
Вимога не стосується предмету закупівлі Наказ Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року визначає «Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів»
Цей Типовий перелік визначає вимоги до засобів навчання та обладнання, якими повинні бути обладнані кабінети біології, географії, математики, фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів, враховуючи вимоги новітніх технологій викладання предметів природничого циклу.
Цей перелік не стосується предмету закупівлі так як замовник закуповує товар не для обладнання вищевказаних кабінетів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2018 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс" 109 725,00
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОНЧАРОВ ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ" 105 000,00
UAH з ПДВ
102 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 179 010,00
UAH з ПДВ
179 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 09:48
Довідка податкова.pdf
06 грудня 2018 14:34
Довідка стаття 17.pdf
06 грудня 2018 14:34
Довідка ЄДР юр особа.pdf
04 грудня 2018 11:58
Електронний підпис
04 грудня 2018 11:53
ISO9001 з перекладом.pdf
04 грудня 2018 11:53
ISO14001 з перекладом.pdf
04 грудня 2018 11:53
Статут.pdf
04 грудня 2018 11:53
Протокол засновників.pdf
04 грудня 2018 11:53
Технічні вимоги.pdf
04 грудня 2018 11:52
Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2018 11:52
Проект договору.pdf
04 грудня 2018 11:52
Інформаційна довідка.pdf
04 грудня 2018 11:52
Довідка стаття 17.pdf
04 грудня 2018 11:52
Довідка працівники.pdf
04 грудня 2018 11:52
Довідка МТБ.pdf
04 грудня 2018 11:52
Довідка ліцензування.pdf

Публічні документи

05 грудня 2018 08:27
Цінова пропозиція.pdf
05 грудня 2018 08:27
Таблиця відповідності.pdf
05 грудня 2018 08:27
Сертифікати (20).pdf
05 грудня 2018 08:27
Наказ.pdf
05 грудня 2018 08:27
Лист ліцензування.pdf
05 грудня 2018 08:27
Лист довкілля.pdf
05 грудня 2018 08:27
Копія Витягу ЄДРПОУ.pdf
05 грудня 2018 08:27
Довідки ст 17 окремі.pdf
05 грудня 2018 08:27
Довідка працівники.pdf
05 грудня 2018 08:27
Довідка мат тех база.pdf
05 грудня 2018 08:27
Довідка довкілля.pdf
05 грудня 2018 08:27
Довідка банк.pdf
05 грудня 2018 08:27
Виписка копія.pdf

Публічні документи

04 грудня 2018 20:56
Електронний підпис
04 грудня 2018 20:34
20. Згода з договором.pdf
04 грудня 2018 20:34
10. Стаття 17 ТОВ.pdf
04 грудня 2018 20:34
12. Захист довкілля.pdf
04 грудня 2018 20:34
8. МВС ТОВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтер Системс"

ФОП "ГОНЧАРОВ ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
Переможець 79 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 16:58

Документи

11 грудня 2018 16:58
Електронний підпис
11 грудня 2018 16:57
101 Протокол .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2018 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2018 16:58
Електронний підпис
11 грудня 2018 16:57
101 Протокол .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 09:45
111 Протокол технічна помилка.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 09:40
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 10:38
ДОГОВІР №276.pdf укладений
22 грудня 2018 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка в договорі
Номер договору про закупівлю: Договір №276
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №111
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 79 000,00
UAH