Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (запчастини до транспортних засобів)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2018-11-19-001214-a 4577e8246a344b34a8ad2c8479b08604
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моргун Олександра

+380552492546
+380505008777
morgun-ol@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта" в особі херсонської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22740252
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, проспект Ушакова, 41
Контактна особа: Моргун Олександра
+380552492546,+380505008777
morgun-ol@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2018 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2018 15:00
Початок аукціону: 06 грудня 2018 13:20
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34320000-6 (запчастини до транспортних засобів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
342 одиниця
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (запчастини до транспортних засобів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73026, Україна, Херсонська область, м.Херсон, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34320000-6 — Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2018 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 13:32
ТД- механічні.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-19-001214-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3162304911
Дата подання: 10 грудня 2018 15:47
ВИМОГА про скасування протоколу засідання комісії з оцінки пропозицій учасників допорогових закупівель щодо дискваліфікації переможця
ВИМОГА
про скасування протоколу засідання комісії з оцінки пропозицій учасників
допорогових закупівель щодо дискваліфікації переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2018 15:18
Відповідно до ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Також згідно зі статтею 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну.
Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Згідно ч.5 ст. 25 Закону учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Зважаючи на дане положення Закону, ми як Замовник враховуємо зміни до пропозиції, які були завантажені учасниками тільки до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозицій.
ФОП Лисюк Д.В. на момент кінцевого терміну подання пропозиції 15-00 05.12.2018 року не надав – Лист –згоду з проектом договору, який наведений у Додатку 6 (форма листа-згоди наведена у Додатку 7 тендерної документації) до закупівлі: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34320000-6 (запчастини до транспортних засобів). 06.12.2018 о 16-19 ФОП Лисюк Д.В. вніс зміни до своєї тендерної пропозиції дозавантаживши відсутній документ.
Зміни внесені після кінцевого строку подання пропозицій тендерним комітетом не розглядаються.
Номер вимоги: UA-2018-11-19-001214-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3162304911
Дата подання: 13 грудня 2018 11:23
Вимога
По-перше перегляньте протокол, він є нікчемним так як в ньому згадується Учасник ФОП Лисюк Д.В., в Вашому тендері приймав участь Фізична особа-підприємець Лисак Дмитро Вікторович.
По-друге вимагаю : * Відповідно до ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ФОП Лисак Д.В..
По-третє Ви як Замовник вкотре вказуєте те що ФОП Лисак Д.В. ненадав Лист - згоду, але це суперечить дійсності, так як данний файл був завантажений Лист-згода з проектом договору ФОП ЛИСАК.pdf 5 груд. 13:36, а 6 груд. 15:19 було внесено зміни. Нехай зміни невраховуються , тоді відповідно ст. 22 п.3 а також Розділу 5 п.2. Тендерної документації, в документі Лист-згода з проектом договору ФОП ЛИСАК.pdf містилась технічна помилка, механічна описка, що не впливає на зміст пропозиції.
Виходячи з вищесказаного наведені аргументи Замовника не можуть бути використані для відхилення так як несуть дискримінаційні складові по відношенню до ФОП Лисак Д.В. та порушують ст. 3 та 5 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2018 15:21
Відповідно до ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Щодо переваг пропозиції Учасника-переможця відкритих торгів на закупівлю: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34320000-6 (запчастини до транспортних засобів) повідомляємо, що пропозиція ТОВ «Крі Пойнт» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам тендерної документації.
Пропозиція Учасника ФОП Лисак Д.В., якого було відхилена відповідно статті 30, п.1, пп.4 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає умовам тендерної документації – відсутній Лист –згоду з проектом договору, який наведений у Додатку 6 (форма листа-згоди наведена у Додатку 7 тендерної документації) до закупівлі: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34320000-6 (запчастини до транспортних засобів). Документ, який завантажений до електронної системи закупівель 05.12.2018 о 13-36 з назвою «Лист-згода з проектом договору ФОП ЛИСАК.pdf» не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації до закупівлі: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34320000-6 (запчастини до транспортних засобів). В даному листі ФОП Лисак Д.В. не надав інформації щодо згоди з проектом договору на закупівлю: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34320000-6 (запчастини до транспортних засобів), а надав лист-згоду зовсім до іншої закупівлі та за іншим кодом CPV за ДК 021:2015. Не надання необхідного документу не можливо віднести до формальних (несуттєвих) помилок.
Ч.2 розділу 5. Тендерної документації на проведення закупівлі: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34320000-6 (запчастини до транспортних засобів) передбачено допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції, яке не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах;
технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції;
зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
надання учасником довідки невстановленої форми, що за своїм змістом відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією;
зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника;
розміщеня інформації не на фірмовому бланку підприємства;
відсутність вихідного номера на довідках, які учасник подає в довільної формі;
інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст.
Також повідомляємо, що Стаття 18 Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.

Документи подані скаржником

Документи

12 грудня 2018 15:18
ПРОТОК_112-5.doc

Документи

14 грудня 2018 15:21
ПРОТОК_112-7.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2018 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ" 118 924,00
UAH з ПДВ
113 519,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Крі Пойнт" 118 980,00
UAH з ПДВ
113 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2018 15:19
Лист ФОП ЛИСАК.pdf
05 грудня 2018 13:36
Паспорт код.pdf
05 грудня 2018 13:36
Накладна №001 ГУНП.pdf
05 грудня 2018 13:36
Лист відгук санітари.pdf
05 грудня 2018 13:36
Лист відгук ГУНП.pdf
05 грудня 2018 13:36
Додаток1.xlsx
05 грудня 2018 13:36
Договор 396.pdf
05 грудня 2018 13:36
ДОГОВОР 32.pdf
05 грудня 2018 13:36
Договір Лот 2.pdf
05 грудня 2018 13:36
Договір Лот 2 (1).pdf
05 грудня 2018 13:36
Договір Лот 1.pdf
05 грудня 2018 13:36
Договір Лот 1 (1).pdf
05 грудня 2018 13:36
img047.pdf
05 грудня 2018 13:36
img046.pdf
05 грудня 2018 13:36
img045.pdf
05 грудня 2018 13:36
img044.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Крі Пойнт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ"
#3162304911
Відхилено 113 519,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 16:04
Товариство з обмеженою відповідальністю "Крі Пойнт"
#39230518
Переможець 113 520,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 14:47

Документи

06 грудня 2018 16:04
Електронний підпис
06 грудня 2018 16:03
ПРОТОКОЛ-112-2.docx

Документи

10 грудня 2018 14:47
Електронний підпис
10 грудня 2018 14:46
ПРОТОКОЛ-112-4.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2018 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Крі Пойнт"
#39230518
113 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2018 14:47
Електронний підпис
10 грудня 2018 14:46
ПРОТОКОЛ-112-4.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 08:13
ЗВІТ виконання.docx укладений
03 січня 2019 08:13
Електронний підпис укладений
24 грудня 2018 13:55
ЗВІТ про результати.docx укладений
24 грудня 2018 13:55
ЗВІТ про укл договір.docx укладений
24 грудня 2018 13:55
Договір 1739 від 241218 МЗЧ.pdf укладений
24 грудня 2018 13:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 98 670,00
UAH з ПДВ