Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 90910000-9 "Послуги з прибирання" (послуги з прибирання приміщень)
Очікувана вартість
416 933,57 UAH
UA-2018-11-19-001138-b f17a9797328d4c2ba8444e1b6ce5c2d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войтенко Наталія Геннадіївна

380577253836 tender_osnov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Основ'янського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37459193
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Б. Хмельницького, 11
Контактна особа: Войтенко Наталія Геннадіївна
380577253836
tender_osnov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2018 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2018 09:00
Початок аукціону: 06 грудня 2018 11:32
Очікувана вартість: 416 933,57 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 084,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 код 90910000-9 «Послуги з прибирання» (послуги з прибирання приміщень) загальною площею 1359,7 кв.м, в тому числі:
вул. Б. Хмельницького, 11, місто Харків, Харківська область, Україна, 61001 – 1033,9 кв.м; вул. Б. Хмельницького, 8, місто Харків, Харківська область, Україна, 61001 – 175,3 кв.м; вул. Плеханівська, 29, місто Харків, Харківська область, Україна, 61001 – 150,5 кв.м.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, вул. Б. Хмельницького, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2018 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 15:25
Оголошення про відкриті торги.docx
19 листопада 2018 15:20
Додаток 6 - Форма тендерної пропозиції.docx
19 листопада 2018 15:19
Додаток 5 - Проект договору.docx
19 листопада 2018 15:18
Додаток 4 - Тех.специфікація.docx
19 листопада 2018 15:18
Додаток 3 - Перелік документів для переможця.docx
19 листопада 2018 15:18
ТД.docx
19 листопада 2018 15:18
Додаток 2 - Перелік документів інші.docx
19 листопада 2018 15:17
Додаток 1 - ст.16 та ст.17.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-19-001138-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ", Код ЄДРПОУ:39515563
Дата подання: 19 грудня 2018 10:03
Безпідставне відхилення пропозиції учасника
Відповідно до Протоколу №43 засідання тендерного комітету Адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради, вважаємо що безпідставно відхилено кандидатуру ТОВ «СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ» як переможця. Комісія упереджено розглядала тендерну документацію.

Зокрема, по першому питанню, в якому комісія наголошує на тому, що Додаток №1 до Договору №07-57-12 від 29.12.2017 протокол узгодження вартості послуг має вилучення інформації щодо ціни та вартості.
Проте, Конфіденційна інформація — інформація про фізичну або юридичну особу, доступ та поширення якої можливі лише за згодою її власників ( тих, кого ця інформація безпосередньо стосується). Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом.
Конфіденційна інформація юридичної особи, це інформація, яка міститься в договорах, контрактах, листах, звітах, аналітичних матеріалах, виписках з бухгалтерських рахунків, схемах, графіках, специфікаціях, інших документах, що фігурують в діяльності юридичної особи. Розголошення даних, що містяться в таких документах, може бути використано конкурентами і, відповідно, завдати економічної та іншої шкоди юридичній особі.

По другому питанню. Наша компанія подала довідку про відсутність підстав визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України, №242/12 від 04.12.2018 року на 1 аркуші. Порте тендерна документація Замовника не передбачає обов'язкову форму вище вказаної довідки, а отже це не є порушенням. А також наданою довідкою повністю розкрито її змість, а саме відсутність підстав визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України.

По третьому питанню, відповідно до ч.3 ст.17 Закону України, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

По четвертому питанню. Тендерною документацією вимагається надати у складі тендерної пропозиції копію статуту або іншого установчого документу (із змінами у разі наявності). Відповідно до статті 11 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), Є ВІДКРИТИМИ І ЗАГАЛЬНОДОСТУПНИМИ. Згідно з частиною другою статті 11 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб…" відомості з ЄДР надаються у вигляді БЕЗОПЛАТНОГО ДОСТУПУ через портал електронних сервісів ДО РЕЗУЛЬТАТІВ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ, у тому числі виписки та установчих документів юридичної особи, - ШЛЯХОМ ЇХ ПОШУКУ ЗА КОДОМ ДОСТУПУ, перегляду, копіювання та роздрукування. У свою чергу, частина сьома статті 11 цього Закону визначає, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи БЕЗОПЛАТНО отримують відомості з ЄДР з метою здійснення ними повноважень, визначених законом, виключно в електронній формі через портал електронних сервісів (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) у порядку, визначеному в Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженому наказом Мін'юсту України від 23 березня 2016 р. № 784/5, зареєстрованим в Мін’юсті України 23 березня 2016 р. за № 427/28557. Оскільки, Закон України "Про публічні закупівлі" не передбачає вимагання замовниками підтвердження інформації, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також відповідно до принципів здійснення публічних закупівель (ст. 3 Закону): максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

По п'ятому питанню, ви вказуєте на те що одним документом надано лист гарантія про погодження умов договору та проект договору. Проте відповідно до вимог тендерної документації, а саме : п.10 Додатку №2, має бути надано гарантійний лист про погодження умов договору АБО заповнений проект договору. Вам було надано два документи, замість одно з можливих. Тому це не є порушенням вимог тендерної документації.

По шостому питанню має місце технічна (формальна)помилка. Проте, в тендерній документації достатньо документів, що підтверджують адресу та місцезнаходження учасника. Відповідно до частина 3 стаття 22 Закону України, визначає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.

По сьомому питанню вказано що цінова пропозиція включає всі витрати передбачені технічною специфікацією, проте в технічній специфікації містяться відомості про включення податків, зборів та/чи обов'язкових платежів до цінової пропозиції, а також вказуємо на те що цінова пропозиція містила інформацію про те що розрахунок проводився без нарахування ПДВ, та у складі тендерної пропозиції було подано відповідні документи, також наголошуємо на тому що у тендерній документації не міститься інформація про те, що в форму цінової пропозиції заборонено вносити будь які виправлення, а вона має бути подана виключно у формі наданої замовником. Тому порушення вимог тендерної тут також відсуне.

Вважаємо що нашу пропозицію відхилено безпідставно, та просимо відповідно частина 3 статті 30 Закону України, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2018 16:53
1. На виконання ч.5 розділу 3 Тендерної документації, Додатку 1 тендерної документації Замовника - Адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради, затвердженої рішенням тендерного комітету від 19.11.2018 року № 35 (далі – Тендерна документація) учасник подає документи, які підтверджують інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям згідно із ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон).
ТОВ «СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ»» надано у складі своєї тендерної пропозиції документи: сканкопію договору про надання послуг з комплексного прибирання № 07-57-12 від 29.12.2017.
Додаток № 1 до договору № 07-57-12 від 29.12.2017 Протокол узгодження вартості послуг має вилучення інформації щодо ціни та вартості.
Відповідно до п.1 ч.2 статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально- технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Пунктом 2 ст. 27 Закону встановлено, що під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до  статті 16  і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Відповідно до ч. 2 розділу 5 Тендерної документації конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 Закону.
Відповідно до п. 1, ч.1 ст.30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

2. ТОВ «СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ» надано у складі своєї тендерної пропозиції завірену підписом та печаткою довідку про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону № 242/12 від 04.12.2018 на 1 аркуші.
Для підтвердження своєї відповідності вимогам, установленим статтею 17 Закону, учасник в складі своєї тендерної пропозиції подає документи з відповідною інформацією згідно з Додатком 1 Тендерної документації.
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Статтею 17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі.
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі.
Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Мінекономрозвитку надано роз’яснення від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06 щодо застосування статей 17, 32 Закону, а саме: «Частиною другою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Предмет закупівлі: ДК 021:2015 код 90910000-9 «Послуги з прибирання» (послуги з прибирання приміщень); Процедура закупівлі: відкриті торги, затвердженої рішенням тендерного комітету Адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради від 19.11.2018 року № 35 визначено, що інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним статтею 17 Закону завантажується через електронну систему закупівель згідно з Додатком 1 тендерної документації.
Частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що «В складі своєї тендерної пропозиції учасники повинні надати документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону та вимогам, установленим статтею 17 Закону. Для підтвердження своєї відповідності вимогам, установленим статтею 17 Закону, учасник в складі своєї тендерної пропозиції подає документи з відповідною інформацією згідно з Додатком 1 Тендерної документації.
Враховуючи викладене, учасник відповідно до вимог Тендерної документації повинен надати наступні довідки окремими документами:
1) довідка/інформація учасника у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
2) довідка/інформація учасника у довільній формі про те, що учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
3) довідка/інформація учасника у довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
4) довідка/інформація учасника у довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
5) довідка/інформація учасника у довільній формі про те, що учасник або учасник попередньої кваліфікації не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

3. ТОВ «СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ» надано у складі своєї тендерної пропозиції завірену підписом та печаткою учасника копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 1004632982 від 28.11.2018.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до пункту 1 Додатку 2 «Переліку документів, що має надати учасник у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації учасник повинен надати копію/оригінал виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Відомості про юридичну особу – її найменування, організаційно-правова форма, місцезнаходження, види діяльності, а також ім’я фізичної особи – підприємця, її види діяльності, та іншу інформацію містить Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (далі – Єдиний державний реєстр), що є автоматизованою системою збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Єдиний державний реєстр, створений відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV, забезпечує накопичення інформації про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та ведеться Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва, який є його розпорядником та адміністратором.
Відомості до Єдиного державного реєстру вносять державні реєстратори за місцезнаходженням юридичної особи або за місцем проживання фізичної особи – підприємця під час проведення державної реєстрації.
Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін (стаття 18 згаданого Закону).
Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді:
– виписки з Єдиного державного реєстру;
– довідки про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації, яка запитується;
– витягу з Єдиного державного реєстру.
Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (далі – Порядок) встановлений наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 20 жовтня 2005 року № 97 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28 жовтня 2005 року за № 1294/11574).
Для отримання виписки з Єдиного державного реєстру особа подає запит державному реєстратору за місцезнаходженням або місцем проживання.
Для отримання довідки або витягу з Єдиного державного реєстру особа має право звернутися із запитом до державного реєстратора незалежно від місцезнаходження або місця проживання запитувача.
Запит подається особисто засновниками (учасниками) юридичної особи, фізичною особою або уповноваженим ними органом чи особою. Державному реєстратору пред’являються паспорт та документ, що засвідчує повноваження.
Виписка з Єдиного державного реєстру (розділ 3 Порядку) – це документ, що містить відомості про юридичну особу або фізичну особу – підприємця, яка подала запит про її видачу.
Запит про видачу виписки з відомостями, що стосуються інших юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, державним реєстратором до розгляду не приймається.
Виписка оформлюється на бланку суворої звітності, який має облікову серію та номер.
У виписці зазначаються такі відомості про запитувача:
– найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи - підприємця;
– ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи - платника податків;
– форма власності юридичної особи;
– місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи - підприємця;
– прізвища, імена, по батькові осіб, які мають право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, їх ідентифікаційні номери фізичних осіб - платників податків;
– наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи або фізичної особи - підприємця;
– наявність даних про перебування юридичної особи в процесі припинення або перебування фізичної особи - підприємця у процесі припинення підприємницької діяльності;
– дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі;
– дата видачі виписки.
Виписка надається протягом двох робочих днів з дати надходження запиту безпосередньо фізичній особі – підприємцю або уповноваженому представнику юридичної особи за довіреністю та пред’явленим паспортом.
Таким чином, на сьогодні нормативно-правовими актами законодавства врегульовано надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців з метою забезпечення учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Статтею 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон про реєстрацію) регламентовано надання відомостей з Єдиного державного реєстру . Частиною 1 статті 11 Закону про реєстрацію встановлено, що відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата. Способи отримання відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі, визначаються частиною 2 статті 11 Закону про реєстрацію. Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 11 Закону про реєстрацію відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються, зокрема, у вигляді безоплатного доступу через портал електронних сервісів до відомостей з Єдиного державного реєстру, які актуальні на момент запиту, необхідних для видачі документів дозвільного характеру та ліцензій, а також про видані документи дозвільного характеру та ліцензії, для укладення цивільно-правових договорів, у тому числі щодо наявності запису про державну реєстрацію припинення або перебування юридичної особи у стані припинення, державну реєстрацію припинення чи перебування у процесі припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, про місцезнаходження, види діяльності, центральний чи місцевий орган виконавчої влади, до сфери управління якого належить державне підприємство або частка держави у статутному капіталі юридичної особи, якщо така частка становить не менше 25 відсотків, про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа, про юридичних осіб - правонаступників, про відокремлені підрозділи юридичної особи, про осіб, які можуть вчиняти дії від імені особи, у тому числі відомості про розпорядника майна, санатора, голову комісії з припинення, ліквідатора, управителя майна, наявність обмежень щодо представництва, про відкриття виконавчого провадження, - шляхом їх пошуку за повним чи скороченим найменуванням, іменем, ідентифікаційним кодом, реєстраційним номером облікової картки платника податків, серією та номером паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), перегляду, копіювання та роздрукування; основних відомостей про громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, які актуальні на момент запиту, - шляхом їх пошуку за найменуванням та видом громадського формування, перегляду, копіювання та роздрукування; результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі виписки та установчих документів, - шляхом їх пошуку за кодом доступу, перегляду, копіювання та роздрукування.
Порядок функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затверджено наказом Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 березня 2016 р. за № 427/28557 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи » Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затверджено наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 червня 2016 р. за № 839/28969 « Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Відповідно до інформації що розміщена на сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch «Безкоштовний пошук відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) здійснюється відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Безкоштовний пошук у ЄДР відрізняється від надання відомостей з реєстру на платній основі …»

4. ТОВ «СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ» у складі своєї тендерної пропозиції надано Зміни, що є невід'ємною частиною Статуту ТОВ «СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ» затверджені загальними зборами учасників протокол № 2 від 12.05.2015 року на 3 аркушах.
Відповідно до пункту 7 Додатку 2 «Переліку документів, що має надати учасник у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації, ТОВ «СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ» не надано копію статуту або іншого установчого документу (за наявністю). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи, в зв'язку з чим не можливо визначити повноваження щодо призначення директора загальними зборами товариства.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 року № 2275 – VIII установчим документом товариства є статут. Перша редакція статуту товариства підписується всіма учасниками товариства. Справжність підписів учасників засвідчується нотаріально. Зміни до статуту товариства та перша редакція статуту товариства, створеного в результаті реорганізації, підписуються учасниками товариства, які голосували за рішення про внесення таких змін чи про затвердження першої редакції статуту, або особою, уповноваженою на це органом, який прийняв таке рішення, якщо це передбачено статутом. Справжність підписів учасників або уповноваженої особи засвідчується нотаріально. Якщо товариство створюється в результаті реорганізації, і при цьому учасники товариства матимуть менший обсяг прав щодо відчуження своїх часток або щодо виходу з товариства, ніж мали учасники (акціонери) правопопередника, або якщо такі права є вужчими або більш обмеженими порівняно з правами учасників (акціонерів) правопопередника, перша редакція статуту такого товариства приймається одностайним рішенням всіх учасників і підписується в порядку, визначеному частиною другою цієї статті. У статуті товариства зазначаються відомості про:
1) повне та скорочене (за наявності) найменування товариства;
2) органи управління товариством, їх компетенцію, порядок прийняття ними рішень;
3) порядок вступу до товариства та виходу з нього.
Відповідно до статті 39 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» виконавчий орган товариства здійснює управління поточною діяльністю товариства. До компетенції виконавчого органу товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників та наглядової ради товариства (у разі утворення). Виконавчий орган товариства підзвітний загальним зборам учасників і наглядовій раді товариства (у разі утворення) та організовує виконання їхніх рішень. Виконавчий орган товариства є одноосібним. Назвою одноосібного виконавчого органу є "директор", якщо статутом не передбачена інша назва. Статутом може бути встановлено, що виконавчий орган товариства є колегіальним, та визначено його кількісний склад. Назвою колегіального виконавчого органу є "дирекція", а його голови - "генеральний директор", якщо статутом не передбачені інші назви. Обрання членів колегіального виконавчого органу та його голови здійснюється голосуванням щодо кожного кандидата окремо, якщо статутом не передбачено обрання членів виконавчого органу та його голови списком, кумулятивним голосуванням чи в іншому порядку. Для прийняття рішень з питань, які віднесені до компетенції виконавчого органу, але виходять за межі звичайної щоденної діяльності товариства, голова колегіального виконавчого органу зобов’язаний скликати засідання виконавчого органу. Статутом товариства можуть встановлюватися обмеження щодо суми, типу, предмета правочинів, для прийняття рішення щодо яких голова колегіального виконавчого органу має скликати засідання виконавчого органу товариства. Порушення вимог цієї частини головою виконавчого органу є підставою для розірвання з ним цивільно-правового або трудового договору (контракту).
Рішення колегіального виконавчого органу приймаються більшістю голосів усіх його членів. Статут товариства може містити перелік питань, прийняття рішення щодо яких вимагатиме більшої кількості голосів.
Відповідно до ч.1 статті 91 Цивільного Кодексу України юридична особа набуває цивільних прав та обов'язків і здійснює їх через свої органи, які діють відповідно до установчих документів та закону.
Порядок створення органів юридичної особи встановлюється установчими документами та законом.
Відповідно до ч. 2 статті 91 Цивільного Кодексу України у випадках, встановлених законом, юридична особа може набувати цивільних прав та обов'язків і здійснювати їх через своїх учасників.
Відповідно до ч. 3 статті 91 Цивільного Кодексу України орган або особа, яка відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступає від її імені, зобов'язана діяти в інтересах юридичної особи, добросовісно і розумно та не перевищувати своїх повноважень.
У відносинах із третіми особами обмеження повноважень щодо представництва юридичної особи не має юридичної сили, крім випадків, коли юридична особа доведе, що третя особа знала чи за всіма обставинами не могла не знати про такі обмеження.
Відповідно до ч. 4 ст. 92 Цивільного Кодексу України якщо члени органу юридичної особи та інші особи, які відповідно до закону чи установчих документів виступають від імені юридичної особи, порушують свої обов'язки щодо представництва, вони несуть солідарну відповідальність за збитки, завдані ними юридичній особі.
Пунктом 7 ст. 28 Закону встановлено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

5. ТОВ «СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ» надано одним документом лист гарантія про погодження умов договору та проект договору №237\12 від 04.12.2018.
Відповідно до пункту 10 Додатку 2 «Переліку документів, що має надати учасник у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації учасником подається гарантійний лист (оригінал, завірений печаткою учасника (у разі її використання) і власноручним підписом уповноваженої особи учасника) щодо погодження з проектом договору згідно з Додатком 5 до тендерної документації або заповнений учасником проект договору (за винятком п.3.2, п.3.3 розділу 3 «Сума договору» Договору та п.1, п.2 додатку 3 «Протокол погодження ціни за один календарний місяць» до Договору) згідно з Додатком 5 до тендерної документації (завірений печаткою учасника (у разі її використання) і власноручним підписом уповноваженої особи учасника).

6. Відповідно до реквізитів зазначених на бланку ТОВ «СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ» розташований за адресою: 01042, м. Київ, провулок Новопечерський, будинок 19/3, корпус 1, кімната 5.
В пункті 2 тендерної пропозиції № 234/12 від 04.12.2018 року місцезнаходження товариства м. Київ, провулок Новопечерський, буд. 19/3, каб.3.
Пунктом 7 ст. 28 Закону встановлено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до частини 1 розділу 3 Тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються наступні технічні помилки та описки:
- завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопій оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), які містять підпис уповноважено посадової особи учасника процедури закупівлі та/або відбиток печатки учасника;
- зазначення в документах учасника попередньої назви вулиці (провулку, в’їзду, проїзду, майдану) тощо, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки»;
- пунктуаційні, орфографічні помилки та описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, підготовлених безпосередньо учасником та наданих у складі тендерної пропозиції (наприклад, пропущені літери, знаки пунктуації, сленгові слова, граматичні помилки, помилки у правописі);
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї тендерної документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі усупереч вимогам цієї тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому у складі тендерної пропозиції учасника (наприклад, у відомостях про учасника не зазначено коду ЄДРПОУ, адреси або номеру телефону, однак відповідна інформація щодо адреси або номеру телефону зазначена на фірмовому бланку учасника, щодо коду ЄДРПОУ – на відбитку печатки учасника (у разі її використання), або зазначена в інших документах учасника);
- відсутність підписів уповноваженої особи учасника та печатки учасника (у разі її використання) на сторінках, що не містять інформації (пусті сторінки)

7. ТОВ «СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ» надано тендерну пропозицію №234/12 від 04.12.2018 завірену підписом та печаткою. У пункті 9 вказано, що ціна пропозиції включає всі витрати, відповідно до технічної специфікації.
Додаток 6 Тендерної документації ціна пропозиції включає (тарифи, інші податки і збори тощо).
Пункт 6.1 статті 6 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року № 2765-VI - податком є обов'язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу.
Пункт 6.2 статті 6 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року № 2765-VI - збором (платою, внеском) є обов'язковий платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників зборів, з умовою отримання ними спеціальної вигоди, у тому числі внаслідок вчинення на користь таких осіб державними органами, органами місцевого самоврядування, іншими уповноваженими органами та особами юридично значимих дій.
Так зважаючи на викладене вище Замовник дотримався вимог Закону України «Про публічні закупівлі» під час розгляду тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу ТОВ Сервіс Менеджмент Інтернешнл

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2018 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮВІЛАЙН" 375 000,00
UAH з ПДВ
372 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ" 389 880,00
UAH з ПДВ
374 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОНДАР АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 396 087,00
UAH з ПДВ
374 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 409 200,00
UAH з ПДВ
409 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2018 09:03
Оновлена цінова.pdf
03 грудня 2018 11:00
Технічні вимоги.pdf
03 грудня 2018 11:00
Статут.pdf
03 грудня 2018 11:00
Протокол.pdf
03 грудня 2018 11:00
пропозиц.pdf
03 грудня 2018 11:00
Проект договору.pdf
03 грудня 2018 11:00
Паспорт Корененко.pdf
03 грудня 2018 11:00
Наказ_Корененко.pdf
03 грудня 2018 11:00
Лист-згода.pdf
03 грудня 2018 11:00
Лист-відгук Вугледар.pdf
03 грудня 2018 11:00
Лист згода до договору.pdf
03 грудня 2018 11:00
Довідка щодо печатки.pdf
03 грудня 2018 11:00
Довідка мат.-тех. бази.pdf
03 грудня 2018 11:00
Відомості.pdf
03 грудня 2018 11:00
Витяг_єд.податок.pdf
03 грудня 2018 11:00
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

18 грудня 2018 21:13
03 Податкова.pdf
18 грудня 2018 21:13
02 Довідка МВС.pdf
04 грудня 2018 16:23
21 Ненадання.PDF
04 грудня 2018 16:23
20 Про печатку.PDF
04 грудня 2018 16:23
12,16 Копія Паспорт.PDF
04 грудня 2018 16:23
11 ІНН.PDF
04 грудня 2018 16:23
10 Копія Виписка.PDF
04 грудня 2018 16:23
08 Стаття 17 (4 довідки).PDF
04 грудня 2018 16:23
05 Договор.PDF
04 грудня 2018 16:23
04 Аналогічний договір.PDF
04 грудня 2018 16:23
03 Працівники.PDF
04 грудня 2018 16:23
02 Обдаднання та МТБ.PDF

Публічні документи

05 грудня 2018 08:28
Електронний підпис
04 грудня 2018 19:59
цінова.pdf
04 грудня 2018 19:59
Установчі ориг ІГС 2015.pdf
04 грудня 2018 19:59
Установчі ІГС копії.pdf
04 грудня 2018 19:59
стаття 17.pdf
04 грудня 2018 19:59
Паспорт.pdf
04 грудня 2018 19:59
Довідка про печатку.pdf
04 грудня 2018 19:59
Довідка про МТБ.pdf
04 грудня 2018 19:59
Відомості ЄДРПОУ 04 12 18.pdf
04 грудня 2018 19:59
Аналогічний договір.pdf
04 грудня 2018 19:59
Акти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮВІЛАЙН"

ТОВ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ"

ФОП "БОНДАР АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮВІЛАЙН"
#41946603
Відхилено 372 910,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 18:09
ТОВ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ"
#39515563
Відхилено 374 500,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2018 10:45
ФОП "БОНДАР АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2888007771
Переможець 374 940,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 12:12

Документи

10 грудня 2018 18:04
Електронний підпис
10 грудня 2018 17:57
Протокол №40.doc

Документи

12 грудня 2018 10:42
Електронний підпис
12 грудня 2018 10:40
Протокол № 43.doc

Документи

13 грудня 2018 12:11
Електронний підпис
13 грудня 2018 12:10
Повідомлення.doc
13 грудня 2018 12:09
Протокол № 45.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОНДАР АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#2888007771
374 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2018 12:11
Електронний підпис
13 грудня 2018 12:10
Повідомлення.doc
13 грудня 2018 12:09
Протокол № 45.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2019 16:46
Повідомлення про внесення змін до договору Бондар.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 16:44
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 17:37
Додаткова угода.pdf зміни до договору
17 січня 2019 17:29
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
17 січня 2019 17:28
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 16:49
Договір Бондар - 0005.pdf укладений
28 грудня 2018 16:32
Договір Бондар - 0002.pdf укладений
28 грудня 2018 16:32
Договір Бондар - 0004.pdf укладений
28 грудня 2018 16:32
Договір Бондар - 0001.pdf укладений
28 грудня 2018 16:32
Договір Бондар - 0003.pdf укладений
28 грудня 2018 16:32
Договір Бондар - 0011.pdf укладений
28 грудня 2018 16:32
Договір Бондар - 0010.pdf укладений
28 грудня 2018 16:32
Договір Бондар - 0009.pdf укладений
28 грудня 2018 16:32
Договір Бондар - 0013.pdf укладений
28 грудня 2018 16:32
Договір Бондар - 0007.pdf укладений
28 грудня 2018 16:32
Договір Бондар - 0006.pdf укладений
28 грудня 2018 16:32
Договір Бондар - 0012.pdf укладений
28 грудня 2018 16:32
Договір Бондар - 0008.pdf укладений
28 грудня 2018 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено умови договору, які не є істотними, а саме: викладення п.5.1 розділу 5 «Надання послуг» Договору в наступній редакції: «5.1 Надання послуг за Договором здійснюється Виконавцем з 01 січня 2019 року по 31 грудня 2019 року протягом робочого графіку замовника за наступними годинами: понеділок-четвер з 09:00 до 16:45. Місце надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, вул. Б. Хмельницького, 11». Обрання п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» як підстави для оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору є наслідком технічної неможливості в електронній системі закупівель обрання іншої підстави щодо зміни умов договору, які не є істотними, відповідно до ч.4 ст. 36 Закону, наказу Мінекономрозвитку України № 490 від 22.03.2016.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обрання п. 3 ч. 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) як підстави для оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору є наслідком технічної неможливості в електронній системі закупівель обрання іншої підстави щодо зміни умов договору, які не є істотними, відповідно до ч.4 ст. 36 Закону, наказу Мінекономрозвитку України № 490 від 22.03.2016 (із змінами).
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/94
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 374 940,00
UAH