Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро
Очікувана вартість
4 180 000,00 UAH
UA-2018-11-19-000905-c ● f5f7eead8b924a1fa4eff70116684e86
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Мирослава Яворська +380567441126 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2018 18:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2018 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2018 22:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2018 14:04 |
Очікувана вартість: | 4 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Вулиці м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71300000-1 — Інженерні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2018 18:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2018 18:47 |
проект договору.docx | |
19 листопада 2018 18:47 |
Тендерна_документація.docx | |
19 листопада 2018 18:47 |
технічне завдання.rar |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
загальне запитання
Дата подання: 21 листопада 2018 12:39
Дата відповіді: 26 листопада 2018 14:44
Доброго дня. Згідно інформації порталу державних закупівель prozorro 13 липня 2018 року пройшов тендер на закупівлю Послуг з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро. В технічному завданні якого було вказано 80 вулиць протяжністю біля 200 км.
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради визначив переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУД ТРАНС 1" та уклав з ним договір за номером 31/07-1 від 31 липня 2018 року на суму 19 960 219.04 UAH. Згідно інформації державного інформаційного порталу про використання публічних коштів договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах.
Також Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради 19 листопада 2018р оголошується ще один тендер на закупівлю Послуг з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро. в кількості 13 вулиць протяжністю 20,8 км , очікувана вартість закупівлі складає 4 180 000.00 UAH.
Перелік вулиць які підлягають паспортизації в цій закупівлі входять до переліку вказаних в договорі № 31/07-1 від 31 липня 2018 року.
Якщо договір № 31/07-1 від 31 липня 2018 року є дійсним то чому проводиться новий тендер з дублюванням деяких вулиць, та чи не є помилковим перелік вулиць в технічному завданні до закупівлі від 19 листопада 2018 р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку із невірно визначеним завданням у тендері на закупівлю послуг з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро, за результатами якого укладено договір від 31.07 2018 31/07-1, між департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради та ТОВ "ІНТЕРБУД ТРАНС 1" укладено додаткову угоду № 1 щодо зменшення обсягів закупівлі та зменшення суми зазначеного договору на 5 000 000,00 грн.
Так, для можливості отримання Замовником послуг з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро 80 вулиць у повному обсязі, замовником повторно оприлюднено проведення тендеру на закупівлю послуг з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро в кількості 13 вулиць
Так, для можливості отримання Замовником послуг з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро 80 вулиць у повному обсязі, замовником повторно оприлюднено проведення тендеру на закупівлю послуг з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро в кількості 13 вулиць
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-19-000905-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ АВТОДОРСОФТ, Код ЄДРПОУ:34884109
Дата подання: 21 листопада 2018 12:55
Зміни до технічного завдання
Для виконання розрахунку ціни пропозиції по даній закупівлі просимо внести зміни в Технічне завдання (додаток №4 до тендерної документації) та вказати наявність, кількість та протяжність штучних споруд, а саме мостів /шляхопроводів, водопропускних труб, лотків, підпірних стінок та автопавільйонів тощо, по кожній вулиці в переліку
Скасована
Дата: 04 грудня 2018 17:26
Причина: відсутність потреби у участі в тендері
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2018 15:06
Технічне завдання, та/або норми чинного законодавства не містять жодного посилання на те, що Замовник має виключне зобов’язання про надання відомостей відносно наявності, кількості та протяжності штучних споруд, а саме мостів /шляхопроводів, водопропускних труб, лотків, підпірних стінок та автопавільйонів тощо, по кожній вулиці в переліку. Технічний паспорт вулиці складається в тому числі за результатами обстеження вулиці та відображає інформацію за результатами обстеження з зазначенням всіх штучних споруд на вулиц
Номер вимоги: UA-2018-11-19-000905-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АВТОДОРСОФТ, Код ЄДРПОУ:34884109
Дата подання: 21 листопада 2018 13:51
Зміна кінцевого терміну надання послуг.
Зазначаємо, що 5.12.2018 року заплановано проведення аукціону за результатами якого буде розглянуто тендерну пропозицію переможця, де відповідно до п.4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерну пропозицію від 5 до 20 робочих днів, після чого приймає рішення про намір укласти договір відповідно до п.2 ст.32 ЗУ.
Відповідно до п.2 ст.22 ЗУ замовник укладає договір з переможцем у строки не раніше 10 але не пізніше 20 робочих днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Виходячи із зазначеного термін з початку аукціону до підписання договору складає від 15 до 40 робочих днів ,а для надання послуг необхідно виконати значний обсяг робіт по кожній вулиці, а саме:
- топографо-геодезичні вишукування та обстеження, складання плану М 1:500 та паспорту.
- вишукувальні роботи для скаладання існуючих схем організації дорожнього руху;
- відеозйомка вулиць та її обробка в обох напрямках руху.
- створення ортофотозображення поверхні проїзної частини.
- коригування та роздрук матеріалів.
Виходячи з того що тендер буде проведено 5 грудня а згідно закону про держзакупівлі договір буде укладений не раніше 20 грудня, зазначений кінцевий строк поставки послуг до 31.12.2018 є практично неможливим, що натякає на антиконкурентні узгоджені дії.
Просимо внести зміни до тендерної документації та змінити на реальний кінцевий строк надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.2 ст.22 ЗУ замовник укладає договір з переможцем у строки не раніше 10 але не пізніше 20 робочих днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Виходячи із зазначеного термін з початку аукціону до підписання договору складає від 15 до 40 робочих днів ,а для надання послуг необхідно виконати значний обсяг робіт по кожній вулиці, а саме:
- топографо-геодезичні вишукування та обстеження, складання плану М 1:500 та паспорту.
- вишукувальні роботи для скаладання існуючих схем організації дорожнього руху;
- відеозйомка вулиць та її обробка в обох напрямках руху.
- створення ортофотозображення поверхні проїзної частини.
- коригування та роздрук матеріалів.
Виходячи з того що тендер буде проведено 5 грудня а згідно закону про держзакупівлі договір буде укладений не раніше 20 грудня, зазначений кінцевий строк поставки послуг до 31.12.2018 є практично неможливим, що натякає на антиконкурентні узгоджені дії.
Просимо внести зміни до тендерної документації та змінити на реальний кінцевий строк надання послуг.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2018 15:54
Відповідно до ст. 3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Статтею 48 Бюджетного кодексу України зазначено, що розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами.
Отже, Департамент не має законодавчих підстав укладати договори про надання послуг на строк довший термін ніж 31 грудня 2018 року.
Поряд з цим, зазначаємо, що акти прийматимуться на підставі виконаних послуг в повному обсязі
Статтею 48 Бюджетного кодексу України зазначено, що розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами.
Отже, Департамент не має законодавчих підстав укладати договори про надання послуг на строк довший термін ніж 31 грудня 2018 року.
Поряд з цим, зазначаємо, що акти прийматимуться на підставі виконаних послуг в повному обсязі
Номер вимоги: UA-2018-11-19-000905-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АВТОДОРСОФТ, Код ЄДРПОУ:34884109
Дата подання: 22 листопада 2018 15:34
питання щодо конструктиву проїзної частини вулиці
У п 2.2 технічного завдання зазначено що результати інженерно-геологічних вишукувань та кернування дорожнього одягу надаються Замовником.
Згідно п 8.21 Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених Наказом Мінрегіону України від 14.02.2012 р. №54 у разі відсутності технічної документації лунки в дорожньому одязі слід виконувати на всіх ділянках незалежно від їх довжини.
Також для визначення конструкції одягу на тротуарах потрібно пробивають по одній лунці на лівому і правому тротуарі на тих поперечниках, що і на проїзній частині.
Чи відповідає місцезнаходження та результати кернування конструктиву (основи та покриття) проїзної частини вулиці та тротуарів вимогам п 8.21 Технічних правил ?
В разі невідповідності просимо виключити з технічного завдання п 2.2, що дозволить врахувати в розрахунку кошторисної вартості пропозиції роботи по визначенню конструктиву основи та покриття.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п 8.21 Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених Наказом Мінрегіону України від 14.02.2012 р. №54 у разі відсутності технічної документації лунки в дорожньому одязі слід виконувати на всіх ділянках незалежно від їх довжини.
Також для визначення конструкції одягу на тротуарах потрібно пробивають по одній лунці на лівому і правому тротуарі на тих поперечниках, що і на проїзній частині.
Чи відповідає місцезнаходження та результати кернування конструктиву (основи та покриття) проїзної частини вулиці та тротуарів вимогам п 8.21 Технічних правил ?
В разі невідповідності просимо виключити з технічного завдання п 2.2, що дозволить врахувати в розрахунку кошторисної вартості пропозиції роботи по визначенню конструктиву основи та покриття.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2018 12:15
Місцезнаходження та результати кернування конструктиву (основи та покриття) проїздної частини вулиць та тротуарів відповідають вимогам п. 8.21 Технічних правил, тому п. 2.2 не підлягає виключенню із технічного завдання. Виходячи із вищенаведеного, при формуванні вартості пропозиції додаткове врахування вартості послуг по визначенню конструктиву основи та покриття є необґрунтованим
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-11-19-000905-c.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ АВТОДОРСОФТ, Код ЄДРПОУ:34884109
Дата подання: 29 листопада 2018 20:53
Дата подання: 29 листопада 2018 20:53
Оскарження умов Тендерної документації Замовника
Орган оскарження:
Антимонопольний комітет України,
(Колегія з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних
закупівель) 03035, м. Київ,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Замовник, рішення, якого оскаржуються: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради , ЄДРПОУ: 40506232 departamentblag@ukr.net 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6; Контактна особа замовника: Мирослава Яворська; тел. +380567441126
Суб’єкт оскарження: Товариство з Обмеженою відповідальністю «Автодорсофт»; Адреса: м. Дніпро, вул. Чернишевського, буд. 11а, к. 33. ЄДРПОУ: 34884109 контактна особа Кошевий Максим Володимирович Телефон: +38056-7134814,
оголошення (ID:UA-2018-11-19-000905-c) про заплановану закупівлю «Послуги з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро»
Скарга у порядку, встановленому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Згідно інформації порталу державних закупівель 13 липня 2018 року пройшов тендер UA-2018-05-23-003106-a на закупівлю Послуг з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро. В технічному завданні якого було вказано 80 вулиць протяжністю біля 200 км. Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради визначив переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУД ТРАНС 1" та уклав з ним договір за номером 31/07-1 від 31 липня 2018 року на суму 19 960 219.04 UAH. Також згідно інформації державного порталу про використання публічних коштів договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах.
19 листопада 2018р Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради оголошується ще один тендер на закупівлю Послуг з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро. в кількості 13 вулиць протяжністю 20,8 км , очікувана вартість закупівлі яких складає 4 180 000.00 UAH.
Перелік вулиць (13 вулиць протяжністю 20.8 км) які підлягають паспортизації в цій закупівлі вже входили до переліку вказаних в договорі № 31/07-1 від 31 липня 2018 року.
21.11.2018 о 12:39 ми звернулися до замовника за роз’яcненям стосовно коректності переліку вулиць в технічному завданні до закупівлі від 19 листопада 2018 р.
Замовник надав таку відповідь - «У зв’язку із невірно визначеним завданням у тендері на закупівлю послуг з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро, за результатами якого укладено договір від 31.07 2018 31/07-1, між департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради та ТОВ "ІНТЕРБУД ТРАНС 1" укладено додаткову угоду № 1 щодо зменшення обсягів закупівлі та зменшення суми зазначеного договору на 5 000 000,00 грн. Так, для можливості отримання Замовником послуг з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро 80 вулиць у повному обсязі, замовником повторно оприлюднено проведення тендеру на закупівлю послуг з технічного обліку та паспортизації вулиць м. Дніпро в кількості 13 вулиць»
Відповідь від замовника було зареєстровано 26.11.2018, 14:44 вже після закінчення періоду уточнень, що зробило неможливим подальше уточнення питань стосовно
предмету закупівлі. (кошторисна вартість 13 вулиць зазначених в переліку договору № 31/07-1 від 31 липня 2018 року становить лише близько 2 870 000 грн., а обсяги було зменшено на 5 000 000 грн. (різниця складає 2 130 тис грн.- це орієнтовна вартість паспортизації вулиць протяжністю 15 км) шо ставить під сумнів можливість отримання замовником послуг в повному обсязі в цьому році, як це зазначено в відповіді Замовника.
Зазначаємо, що по оприлюдненій замовником інформації, датою укладання додаткової угоди Ду 1 31.07-1 було 23 листопада 2018 р. вже після оголошення процедури закупівлі 19 листопада 2018 р.
Ми звернулися з вимогою до замовника про внесення змін до Технічного завдання
(додаток №4 до тендерної документації) щоб вказати в ньому наявність, кількість та протяжність штучних споруд, а саме мостів /шляхопроводів, водопропускних труб, лотків, підпірних стінок та автопавільйонів тощо, по кожній вулиці в переліку, для виконання розрахунку ціни пропозиції.
Обсяг робіт по паспортизації штучних споруд, розташованих на вулиці, може складати значний обсяг коштів (інколи до 40 % вартості послуг з паспортизації ).
Але Замовник відмовився вносити зміни до тендерної документації, що не дає можливості для коректного розрахунку ціни пропозиції.
Також ми вимагали від замовника, зміни кінцевого терміну надання послуг. Нами було зазначено , що 5.12.2018 року заплановано проведення аукціону за результатами якого буде розглянуто тендерну пропозицію переможця, де відповідно до п.4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерну пропозицію від 5 до 20 робочих днів, після чого приймає рішення про намір укласти договір відповідно до п.2 ст.32 ЗУ.
Відповідно до п.2 ст.32 ЗУ замовник укладає договір з переможцем у строки не раніше 10 але не пізніше 20 робочих днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Виходячи із зазначеного, термін з початку аукціону до підписання договору складає від 15 до 40 робочих днів ,а для надання послуг необхідно виконати значний обсяг робіт по кожній вулиці, а саме:
- топографо-геодезичні вишукування та обстеження, складання плану М 1:500 та паспорту.
- вишукувальні роботи для скаладання існуючих схем організації дорожнього руху;
- відеозйомка вулиць та її обробка в обох напрямках руху.
- створення ортофотозображення поверхні проїзної частини.
- коригування та роздрук матеріалів.
Виходячи з того що тендер буде проведено 5 грудня а згідно закону про держзакупівлі договір буде укладений не раніше 20 грудня, зазначений кінцевий строк поставки послуг до 31.12.2018 є практично неможливим, що натякає на антиконкурентні узгоджені дії.
Замовником було прийнято рішення не вносити зміни до технічного завдання, що ставить під сумнів доцільність проведення цього аукціону, та суперечить базовим принципам проведення державних закупівель, серед яких: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність;,відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, і об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: відсутність подальшої потреби у участі в закупівлі
Дата: 03 грудня 2018 15:24
Рішення від 04.12.2018 № 12360.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2018 19:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУД ТРАНС 1" |
4 137 506,46
UAH з ПДВ
|
4 137 506,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС |
4 172 999,60
UAH з ПДВ
|
4 172 999,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУД ТРАНС 1" #39785532 |
Переможець |
4 137 506,46
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2018 18:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 22:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2019 22:14
|
Повідомлення про внесення змін Ду 1 18.12-1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2018 12:07
|
Протокол.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2018 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2018 12:06
|
Повідомлення Ду 1 18.12-1.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2018 11:54
|
18.12-1.pdf | укладений |
18 грудня 2018 11:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 18/12-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 18/12-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |