Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання ( обладнання для кабінету української мови)
Очікувана вартість
355 160,00 UAH
UA-2018-11-19-000645-a cf53d175bf8e415a99b33ce9eba6cdf0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Долгер

+380953024966 30367033@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Нікольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 імені Якименка А.Д.Нікольської районної ради Донецької області" опорна школа
Код ЄДРПОУ: 30367033
Місцезнаходження: 87000, Україна , Донецька обл., смт Нікольське, вул. Свободи, буд. 122
Контактна особа: Людмила Долгер
+380953024966
30367033@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2018 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2018 12:00
Початок аукціону: 05 грудня 2018 14:38
Очікувана вартість: 355 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 551,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання ( обладнання для кабінету української мови)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87000, Україна, Донецька область, смт.Нікольське, вул.Свободи ,122
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2018 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 11:26
Тендерна документація каб.укр.мови 22.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо подання необхідних документів
Дата подання: 20 листопада 2018 13:38
Дата відповіді: 27 листопада 2018 13:52
Шановний Замовник! Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання, що поставляється в навчальні заклади повинно мати документи, які засвідчують якість, безпеку використання та повинно проходити експертизу в наукових установах Міністерства освіти і науки задля виявлення його відповідності безпечності, технічним стандартам та відповідати технічним стандартам та педагогічним вимогам. Шановний Замовник, вірно я розумію, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати документальне підтвердження, що обладнання (предмет закупівлі), яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надана відповідь на вимогу

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-19-000645-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 20 листопада 2018 13:40
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2018 15:07
Так,інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару (Обладнання) технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання сканованих копій документів якості та відповідності згідно чинного законодавства, завірених печаткою учасника.

Документи

20 листопада 2018 15:07
ТЗ_укр мова (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2018 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2" 354 000,00
UAH з ПДВ
350 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Рогоза Валентин Володимирович 354 999,00
UAH з ПДВ
351 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2018 19:02
Електронний підпис
07 грудня 2018 19:00
Несудимість.pdf
07 грудня 2018 18:29
Пропозиція.pdf
07 грудня 2018 18:29
Ст.17,податкова.pdf
03 грудня 2018 16:46
Електронний підпис
03 грудня 2018 16:36
навигатор.pdf
03 грудня 2018 16:36
Epson.pdf
03 грудня 2018 16:36
є-підручники.pdf
03 грудня 2018 16:36
розумники.pdf
30 листопада 2018 16:32
СангігАсер моніт,ноут .pdf
30 листопада 2018 16:32
Технічна частина.pdf
30 листопада 2018 16:32
Копія Витяг ЄДР ВБ2 011018.pdf
30 листопада 2018 16:32
Статут_ВБ2.pdf
30 листопада 2018 16:32
Копія Відомості ВБ2 ЄДР120918.pdf
30 листопада 2018 16:32
Протокол_Кохан.pdf
30 листопада 2018 16:32
Наказ_Кохан.pdf
30 листопада 2018 16:32
Проект договору.pdf
30 листопада 2018 16:32
Витяг ЄДР ВБ2 011018.pdf
30 листопада 2018 16:32
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2"

Фізична особа підприємець Рогоза Валентин Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2"
#35265531
Переможець 350 400,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 16:17

Документи

06 грудня 2018 16:17
Електронний підпис
06 грудня 2018 16:04
ВІВЕРЕ БЕНЕ 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2018 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2"
#35265531
350 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2018 16:17
Електронний підпис
06 грудня 2018 16:04
ВІВЕРЕ БЕНЕ 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 13:49
123 007.jpg укладений
21 грудня 2018 13:46
123 006.jpg укладений
21 грудня 2018 13:46
123 005.jpg укладений
21 грудня 2018 13:46
123 004.jpg укладений
21 грудня 2018 13:46
123 003.jpg укладений
21 грудня 2018 13:46
123 002.jpg укладений
21 грудня 2018 13:46
123 001.jpg укладений
21 грудня 2018 13:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 350 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 400,00 UAH)