Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина (дрова паливні)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2018-11-19-000379-c 864f7fe296f04bca97a3074ae8cab79e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Завалкевич Наталія Василівна

+380412445691 rvk-73_zt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Райківська виправна колонія (№ 73)"
Код ЄДРПОУ: 08563352
Місцезнаходження: 13333, Україна , Житомирська обл., село Райки, вул. Центральна, 1
Контактна особа: Завалкевич Наталія Василівна
+380412445691
rvk-73_zt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2018 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2018 13:55
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2018 13:55
Початок аукціону: 06 грудня 2018 13:09
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 м.куб
Деревина (дрова паливні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13333, Україна, Житомирська область, с. Райки, вул. Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2018 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 13:54
Тендерна документація деревина від 19.11.18.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000053 ● 7808992c0b464791b73c812f542ba7d2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019 17:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
12.06.2019
№ 34

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.06.2019 № 34.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2018-11-19-000379-c від 19.11.2018 – Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-12 17:48:19

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2018-11-19-000379-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення по наступному питанню.
Так, пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону, цей закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Частиною 1 ст. 12 Закону визначено, що процедура закупівлі здійснюється шляхом застосування однієї з таких процедур в електронній системі закупівель: відкриті торги, конкурентний діалог та переговорна процедура закупівлі.
Відповідно до інформації відображеної на веб – порталі встановлено, що Замовником проводилася закупівля за предметом: «Деревина» очікуваною вартістю 170 000,00 гривень (ID UA-2018-11-19-000379-с). Зважаючи на те, що очікувана вартість зазначеної закупівлі є меншою, ніж установлена в частині 1 статті 2 Закону як наслідок дана закупівля є допороговою. Враховуючи вищевикладене, прошу пояснити чому здійснювалась вказана закупівля без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону, зважаючи на те, що Замовником у грудні 2019 року було здійснення закупівлю товарів, за кодом ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина, (відповідно до інформацій відображених на веб-порталі за номерами: UA-2018-12-20-000537-b та UA-2018-12-20-002059-b) загальною очікуваною вартістю в сумі 370 740,00 гривень.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-14 18:16:15

Пояснення

З приводу чому здійснювалась процедура закупівлі Деревини (дров паливних), без застосування однієї із процедур закупівель, визначених ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» пояснюємо слідуюче.
Державною установою «Райківська виправна колонія (№73)» проводилась закупівля Деревини (дрова паливні) на суму 162 000 грн.
Керуючись частиною 1 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги, конкурентний діалог, чи переговорна процедура закупівлі.
Державною установою «Райківська виправна колонія (№73)», було якраз проведено одну із закупівель передбачених ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відкриті торги. Рішення про їх застосування було прийняте і оформлене протоколом засідання тендерного комітету Державної установи «Райківська виправна колонія (№73)» за № 27/18 від 19.11.2018 року, даний протокол було оприлюднено, а також він є у вільному доступі на «Рrozorro.gov.ua».
Дана процедура була застосована на підставі ст. 21 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року, з метою освоєння коштів виділених з держбюджету на придбання Деревини (дров паливних), для потреб Державної установи «Райківська виправна колонія (№73)».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-18 11:59:34

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-19-000379-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до оприлюдненого річного плану 20.11.2018 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, просимо надати затверджений рішенням тендерного комітету річний план додатки чи зміни до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-20 15:33:44

Пояснення

По суті заданих питань поясняємо наступне.
19.11.2018 року Державною установою «Райківська виправна колонія (№73)» було прийнято рішення про затвердження тендерної документації та початок процедури відкритих торгів по закупівлі товару за кодом ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (дрова паливні) ID: UA-2018-11-19-000379-с. Дане рішення було прийняте тендерним комітетом та оформлено протоколом № 27/18 від 19.11.2018 року. Даний протокол було оприлюднено, тому він є у вільному доступі на «Рrozorro.gov.ua». Додатково долучаємо Річний план закупівель на 2018 рік (зі змінами) Державної установи «Райківська виправна колонія (№73)» у сканованому вигляді. Даний Річний план (зі змінами) затверджений протоколом комітету з конкурсних торгів від 16.11.2018 року за № 30/18.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснюємо, що закупівля Деревини (дрова паливні) за кодом ДК 021:2015-03410000-7, відповідно до Договору № 9/73-К від 18.12.2018 року на суму 162 000,00 грн., здійснювалась із застосуванням процедури відкритих торів. Передбачених п.1 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі». Підтвердженням цього є протокол № 27/18 від 19.11.2018 року засіданням тендерного комітету про затвердження тендерної документації та початок процедури відкритих торгів. Даний протокол оприлюднений та перебуває у вільному доступі на «Рrozorro.gov.ua». Тому Державна установа «Райківська виправна колонія (№73)» не порушувала вимоги ч. 1 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі». Що стосується порушення вимог п. 7 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», пояснюємо що установа ніяким чином не ділила предмет закупівлі на частини. Відповідно до п. 12 Положення про Державну установу «Райківська виправна колонія (№73)», виправна колонія утримується за рахунок коштів Державного бюджету України. Фінансування на закупівлю дров виділялось частково. Тому ми були вимушені освоювати кошти частинами, по мірі їх виділення. Зважаючи на те, що кошти виділялись в кінці 2018 року, потрібно було їх терміново освоювати. Установою проводились всі необхідні процедури закупівель, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». Враховуючи специфіку установи, у ній відбувають покарання особи засуджені до позбавлення волі. А у зимовий період, колонія зобов’язана забезпечити обігрів засуджених, таким чином і проводила закупівлю дров.

2019-07-03 22:33:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2018 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Герасимчук Анна Вікторівна 162 000,00
UAH з ПДВ
162 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кучерявий Сергій Іванович 165 000,00
UAH з ПДВ
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2018 14:20
Електронний підпис
04 грудня 2018 14:18
Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2018 14:11
Електронний підпис
29 листопада 2018 09:14
Електронний підпис
28 листопада 2018 11:59
3А тендерна пропозиція.PDF
28 листопада 2018 11:45
Контактна інформація.docx
28 листопада 2018 11:45
Реєстраційні дані.pdf
28 листопада 2018 11:44
Електронний підпис

Публічні документи

04 грудня 2018 14:08
Електронний підпис
04 грудня 2018 14:08
3 Тендерна пропозиція.PDF
29 листопада 2018 09:10
Електронний підпис
28 листопада 2018 11:36
3 Тендерна пропозиція.PDF
28 листопада 2018 10:58
4.6. Контактна інформація.docx
28 листопада 2018 10:58
4.4. Паспортні дані.pdf
28 листопада 2018 10:58
4.2 Витяг єдиний податок.pdf
28 листопада 2018 10:58
4.1 Виписка з ЄДР.pdf
28 листопада 2018 10:57
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Герасимчук А. В.

ФОП Кучерявий С.І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Герасимчук Анна Вікторівна
#3326913009
Переможець 162 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 16:13

Документи

06 грудня 2018 16:13
Електронний підпис
06 грудня 2018 16:09
протокол переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2018 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Герасимчук Анна Вікторівна
#3326913009
162 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2018 16:13
Електронний підпис
06 грудня 2018 16:09
протокол переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 16:50
Договір дрова укладений
18 грудня 2018 16:34